Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Очікувана вартість
90 556,49 UAH
UA-2025-03-21-001998-a 77fe1418bf36426aa0f308e1f63ab864
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пчелінцева Крістіна

380954795028 k.pchelintseva@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., вулиця Ярославська, будинок 41
Контактна особа: Пчелінцева Крістіна
380954795028
k.pchelintseva@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Місце поставки Товару: на склад Постачальника з подальшою доставкою за адресами отримувачів Товару.
Технічні характеристики Товару
Діаметр, мм 7.0 , мм
Стерильність - так
Об'єм,мл 3.0 , мілілітр
Кількість одиниць в упаковці, шт - 1
Градуювання - так
Матеріал виготовлення - Поліетилен
Довжина,мм - 160.0 , мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19914 штука
Піпетка Пастера стерильна 3 мл 160х7 мм, з градуюванняv з Поліетилену
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, якщо інший порядок не встановлено у Додатку 1 «Специфікація» до Договору, здійснюються наступним чином: платіж у розмірі 100% вартості Товару здійснюватиметься протягом 10 (десяти) робочих днів з дати постачання Товару отримувачам Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та отримання Покупцем від Постачальника всіх документів, передбачених пунктом 2.16 цього Договору. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

21 березня 2025 10:03
1 НМРП_немед виріб_без_виробника_розвезення_МТД_Прозорро.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Матеріал виготовлення Можливі значення:
  • Поліетилен
  • Стерильність Так
    Автоклавування Ні
    Діаметр, мм 7
    Градуювання Так
    Довжина,мм 160
    Об'єм,мл 3

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 28 березня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "ЗУБАР РОМАН СТАНІСЛАВОВИЧ" 43 810,80
    UAH
    43 810,80
    UAH
    Специфікація Документи
    ТОВ "ВОРВАРТС ДІАГНОСТИК" 53 767,80
    UAH
    53 767,80
    UAH
    Специфікація Документи
    ФОП "ФРІЖ ІННА ІВАНІВНА" 87 621,60
    UAH
    87 621,60
    UAH
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    27 березня 2025 16:23
    Електронний підпис
    27 березня 2025 16:23
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Об'єм,мл 3
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Довжина,мм 160
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Градуювання Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр, мм 7
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Автоклавування
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стерильність Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал виготовлення Поліетилен

    Публічні документи

    27 березня 2025 15:50
    Електронний підпис
    27 березня 2025 15:50
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Об'єм,мл 3
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Довжина,мм 160
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Градуювання Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр, мм 7
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Автоклавування
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стерильність Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал виготовлення Поліетилен

    Публічні документи

    26 березня 2025 13:39
    Електронний підпис
    26 березня 2025 13:39
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Об'єм,мл 3
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Довжина,мм 160
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Градуювання Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Діаметр, мм 7
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Автоклавування
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Стерильність Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал виготовлення Поліетилен

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "ЗУБАР РОМАН СТАНІСЛАВОВИЧ"
    #3219506450
    Відхилено 43 810,80
    UAH
    28 березня 2025 09:38
    ТОВ "ВОРВАРТС ДІАГНОСТИК"
    #43988582
    Переможець 53 767,80
    UAH
    28 березня 2025 09:42

    Документи

    28 березня 2025 09:37
    Електронний підпис
    28 березня 2025 09:36
    протокол відхилення.docx

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 28 березня 2025 09:42

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "ВОРВАРТС ДІАГНОСТИК"
    #43988582
    53 767,80
    UAH
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    01 квітня 2025 17:15
    Договір про закупівлю № 192 від 01.04.2025 року.pdf укладений
    01 квітня 2025 17:15