Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021-2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт коридору в комунальному закладі «Ліцей «Лідер» Кропивницької міської ради», за адресою: провулок Фортечний, 7, м. Кропивницький)
Очікувана вартість
590 535,00 UAH
UA-2025-03-21-000663-a ● bc455d4697e647d2a8a228a7d158470d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Юлія Довганич +380522358347 dovhanychyuliia11@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 00:05 |
Очікувана вартість: | 590 535,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 905,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт коридору в комунальному закладі «Ліцей «Лідер» Кропивницької міської ради», за адресою: провулок Фортечний, 7, м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, провулок Фортечний, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем актів приймання наданих послуг підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, Представника Замовника, уповноважених осіб управління освіти та Виконавця протягом 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 14:27 |
ТД зі змінами.docx | |
21 березня 2025 14:26 |
додаток 5 зі змінами.docx | |
21 березня 2025 14:26 |
перелік змін.docx | |
21 березня 2025 09:03 |
додаток 6.docx | |
21 березня 2025 09:03 |
Обсяг надання послуг Додаток 7.docx |
21 березня 2025 14:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2025 14:27 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
21 березня 2025 14:26 |
додаток 5 зі змінами.docx
|
|||
21 березня 2025 14:26 |
перелік змін.docx
|
|||
21 березня 2025 09:03 |
додаток 6.docx
|
|||
21 березня 2025 09:03 |
Обсяг надання послуг Додаток 7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 21 березня 2025 12:30
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:07
В п. 16 Розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 та п. 16 Розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам тендерної документації» Додатку 5 до Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг: код ДК 021-2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт коридору в комунальному закладі «Ліцей «Лідер» Кропивницької міської ради», за адресою: провулок Фортечний, 7, м. Кропивницький) Замовник вимагає надати копію чинного сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та копію чинного сертифікату ISO 14001:20l 5 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" Також, в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит a6o інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом сертифікації (органом з оцінки відповідності) a6o копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд aбo інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органі з сертифікації - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій.
Практика Органу оскарження в питаннях сертифікації ISO у публічних закупівлях свідчить про те, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а встановлення вимог щодо наявності сертифікатів ISO може розглядатися як дискримінаційна умова для учасників торгів. Відповідно, вимога щодо наявності сертифікатів ISO може та має бути обґрунтованою для забезпечення високих стандартів у закупівлях.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вимоги необхідності надання сертифікатів про відповідність систем та звіту про аудит a6o інший документ, що підтверджує проведення аудиту.
Вважаємо, що дані вимоги є дискримінаційним, оскільки наявність або відсутність чинного сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" та чинного сертифікату ISO 14001:20l 5 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та звіту про аудит a6o інший документ, що підтверджує проведення аудиту не впливають на правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, що визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» стосовно обсягів робіт даної закупівлі з Поточного ремонту коридору в комунальному закладі «Ліцей «Лідер» Кропивницької міської ради».
На підставі викладеного просимо усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, дякуємо за активну участь у закупівлі. Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2025 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ" |
570 856,00
UAH з ПДВ
|
570 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ" #38436051 |
Переможець |
570 856,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 10:39
|
Договір №475 від 08.04.2025.pdf | укладений |
08 квітня 2025 10:38
|
57_ДЦ_ДФ_02-01-01 (1).rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:38
|
57_ДЦ_ДЦ_2.rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:38
|
57_ДЦ_ДЦ_3.rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:38
|
57_ДЦ_ДЦ_4.rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:38
|
57_ДЦ_ДЦ_6.rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:37
|
57_ДЦ_ЗВВ.rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:37
|
57_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:37
|
57_ДЦ_ПВР (1).rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:37
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси (3).rtf | укладений |
08 квітня 2025 10:37
|