Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колісний евакуаційний тягач
Очікувана вартість
85 010 000,00 UAH
UA-2025-03-20-009588-a 83d505778eb248499c087827ccb3ed2c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прокопчук Сергій Петрович

380445276607 SProkopchuk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Прокопчук Сергій Петрович
380445276607
SProkopchuk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 07 квітня 2025 14:59
Початок аукціону: 07 квітня 2025 14:59
Очікувана вартість: 85 010 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317, IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 850 100,00 грн. (Вісімсот п’ятдесят тисяч сто гривень 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 850100 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Колісний евакуаційний тягач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2025
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317, IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 850 100,00 грн. (Вісімсот п’ятдесят тисяч сто гривень 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 850100 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Форма забезпечення
Оригінал банківської гарантії.
27 березня 2025 14:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 14:34
Зміни до тендерної документації_Колісний евакуаційний тягач 3.docx
27 березня 2025 14:34
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач_зі змінами 3.docx
27 березня 2025 11:01
Зміни до тендерної документації_Колісний евакуаційний тягач 2.docx
27 березня 2025 11:01
ДОДАТОК 3 Договір_зі змінами.docx
27 березня 2025 11:01
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач_зі змінами 2.docx
24 березня 2025 10:26
Зміни до тендерної документації_Колісний евакуаційний тягач.docx
24 березня 2025 10:26
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач_зі змінами.docx
24 березня 2025 10:26
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція_зі змінами.docx
24 березня 2025 10:18
Зміни до тендерної документації_Колісний евакуаційний тягач.docx
24 березня 2025 10:18
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція_зі змінами.docx
24 березня 2025 10:18
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач_зі змінами.docx
20 березня 2025 14:54
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач.docx
20 березня 2025 14:54
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція.docx
20 березня 2025 14:54
ДОДАТОК 4 Інші вимоги.docx
20 березня 2025 14:54
ДОДАТОК 3 Договір.docx
20 березня 2025 14:54
ДОДАТОК 2 Технічні вимоги_.docx
27 березня 2025 14:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 11:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2025 10:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2025 14:34
Зміни до тендерної документації_Колісний евакуаційний тягач 3.docx
27 березня 2025 14:34
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач_зі змінами 3.docx
27 березня 2025 11:01
Зміни до тендерної документації_Колісний евакуаційний тягач 2.docx
27 березня 2025 11:01
ДОДАТОК 3 Договір_зі змінами.docx
27 березня 2025 11:01
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач_зі змінами 2.docx
24 березня 2025 10:26
Зміни до тендерної документації_Колісний евакуаційний тягач.docx
24 березня 2025 10:26
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач_зі змінами.docx
24 березня 2025 10:26
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція_зі змінами.docx
24 березня 2025 10:18
Зміни до тендерної документації_Колісний евакуаційний тягач.docx
24 березня 2025 10:18
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція_зі змінами.docx
24 березня 2025 10:18
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач_зі змінами.docx
20 березня 2025 14:54
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНА_Колісний евакуаційний тягач.docx
20 березня 2025 14:54
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція.docx
20 березня 2025 14:54
ДОДАТОК 4 Інші вимоги.docx
20 березня 2025 14:54
ДОДАТОК 3 Договір.docx
20 березня 2025 14:54
ДОДАТОК 2 Технічні вимоги_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розширення потенційного кола учасників (постачальників)
Дата подання: 24 березня 2025 15:37
Дата відповіді: 25 березня 2025 11:57
Шановний Замовнику! З метою розширення кола потенційних учасників просимо Вас внести зміни що певних технічних характеристик наведених у додатку №2, а саме: 1. кабіна: суцільнометалева, двомісна або тримісна, обладнана системою опалення та кондиціонування; 2. запас ходу – не менше 400 км. 3. Між внутрішньою та зовнішньою обшивками кузов-фургона повинна бути щільно встановлена шумотеплоізоляція, товщиною не менше 30 мм., 4. Вхідні двері кузов-фургона мають бути одностворчаті з ущільнювачами, відчинятися назовні і кріпитися на надійних завісах з посиленим кріпленням. Двері оснащуватися замковим пристроєм, який забезпечуватиме надійну фіксацію дверей в закритому положенні. Розмір дверного отвору не менше - 1600х650 мм. Вхід обладнати відкидною драбиною з поручнем. 5. Проводку електросистеми має бути прокладено між обшивкою кузов- фургона (в захисних коробах) для кращої захищеності від механічних пошкоджень. Дані зміни ніяким чином не вплинуть на необхідні вам технічні характеристики товару проте дозволять прийняти участь більшому колу потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України проводить закупівлю (UA-2025-03-20-009588-a) для забезпечення потреб Державної прикордонної служби України відповідно до наказів, розпоряджень чи інших розпорядчих документів Адміністрації Держприкордонслужби. Вимоги стосовно закупівлі визначені замовником. Відповідно до Положення про Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України у нас відсутні правові підстави щодо внесення змін до закупівлі (визначених замовником).
Щодо проекту договору
Дата подання: 26 березня 2025 11:04
Дата відповіді: 27 березня 2025 11:06
Шановний замовнику! Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону України “Про оборонні закупівлі” (далі - Закон) державний контракт (договір) (далі - державний контракт (договір)) - угода, укладена у письмовій формі державним замовником від імені держави з виконавцем відповідно до затверджених планів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення. Згідно із пунктом 21 частини першої статті 1 Закону оборонні закупівлі - здійснення державним замовником закупівель товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Разом з тим, відповідно до частини першої статті 30 Закону Кабінетом Міністрів України визначаються Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. Згідно ч. 2 ст. 13 Господарського кодексу України, Державний контракт - це договір, укладений державним замовником від імені держави з суб'єктом господарювання - виконавцем державного замовлення, в якому визначаються економічні та правові зобов'язання сторін і регулюються їх господарські відносини. Так постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (далі – Постанова № 1275) затверджено особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі Особливості – № 1275), які встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Згідно абз. 10 Особливостей № 1275, Істотні умови державного контракту (договору), укладеного відповідно до абзацу першого цього пункту, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, або якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання пункту 2 частини третьої статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”. Таким чином, законодавцем прийнято єдине нормативно-правове визначення договору, який укладається в межах оборонних закупівель, а саме «державний контракт (договір)» Відповідно до п 1.4. Оголошення про закупівлю державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощеної закупівлі з особливостями в електронній системі закупівель товару: Колісний евакуаційний тягач код ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби (далі – Оголошення), Категорія замовника: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони. Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Враховуючи вищевикладене, законодавцем чітко визначено найменування договору на вчинення правочину в межах здійснення оборонних закупівель між державним замовником та виконавцем державного контракту (договору). Проте, Замовником у Додатку № 3 до Оголошення, прикріплений проект Договору, який не містить вірного найменування «державний контракт (договір)», а зазначено ПРОЕКТ ДОГОВОРУ №______про закупівлю _________________, що не відповідає законодавству. Також, Додаток № 3 до Оголошення «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ №______про закупівлю _________________» не містить інформацію відповідно до яких вимог укладений даний державний контракт (договір), а саме не містить посилання на Особливості № 1275. Підсумовуючи вищевикладене, з метою відповідності чинному законодавству та недопущення подвійного трактування контролюючими органами, які здійснюють аудит проведених закупівель, просимо внести зміни у Додаток № 3 до Оголошення та змінити найменування «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ №______про закупівлю _________________» на вірне «Державний контракт (договір) про закупівлю товарів оборонного призначення».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. До проекту договору додано відповідний пункт стосовно проведення закупівлі на підставі постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами). Також хочемо зауважити, що назва договору не змінює самого змісту договору. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" 82 110 000,00
UAH
82 110 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 85 010 000,00
UAH
85 010 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 квітня 2025 14:00
Електронний підпис
22 квітня 2025 13:59
PBG-9112.zip
16 квітня 2025 17:46
Електронний підпис
11 квітня 2025 15:33
Електронний підпис
11 квітня 2025 15:21
Електронний підпис
11 квітня 2025 15:20
Відповідь на вимогу.PDF
04 квітня 2025 16:43
Електронний підпис
04 квітня 2025 16:43
Електронний підпис
04 квітня 2025 16:42
8. Цінова пропозиція.docx.p7s
04 квітня 2025 16:42
Гарантія 116160-GL-51-137.rar

Публічні документи

04 квітня 2025 15:10
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:10
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:08
Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2025 15:08
46438 ТОВ С-К-С p7s.7z
04 квітня 2025 15:08
договір (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
#32849408
Переможець 82 110 000,00
UAH
14 квітня 2025 08:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 15:38

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді пропозиції ТОВ «ЮРОМАШ» встановлено: 1. Відповідно до Оголошення (пункт 14) та пункту 5 Додаток 4 про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі (Колісний евакуаційний тягач ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби). Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та/або інше). Всупереч зазначеної вимоги Учасником ТОВ «ЮРОМАШ» надано довідку із зазначенням договору № 4600009710 від 16.07.2024 року (ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» Код ЄДРПОУ 42795490). Учасником не було надано жодного документу на підтвердження виконання даного договору. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надав цінову пропозицію (заповнену форму Додаток 1 до Оголошення) де зазначив найменування товару: Замовником були проведені спроби перевірки в інтернеті в тому числі на офіційному сайті Учасника стосовно відповідності даного шасі вимогам Замовника, але наразі жодної технічної інформації стосовно запропонованого шасі в інтернеті немає. 3. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалось надання копії фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства. Всупереч вимогі дана довідка не була надана ТОВ «ЮРОМАШ» На підставі вищевикладеного, враховуючи норми пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, уповноваженою особою було складено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ЮРОМАШ» з підстав, що описані у пунктах 1-3, а саме необхідно надати наступні документи: 1. Копії актів приймання-передавання товару та/або видаткові накладні до договору № 4600009710 від 16.07.2024 року (ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» Код ЄДРПОУ 42795490). 2. Надати інформацію та/або документи ТОВ «ЮРОМАШ» (як виробника) для первірки технічних характеристик предмету закупівлі Колісний евакуаційний тягач марка EUROMASH модель ET-5253, виробник ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ». 3. Надати копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
#32849408
82 110 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2025 10:27
Договір № 194-25 від 23.04.25 Колісний евакуаційний тягач ТОВ ІІ ЮРОМАШ.pdf укладений
23 квітня 2025 10:26