Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22978663 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Контактна особа: |
Бортяш Олена Володимирівна +380544971837 shostka-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 12:47 |
Очікувана вартість: | 10 784 984,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі): Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника не повинен бути меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, та який також зазначається у тендерній документації. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надається документ, що підтверджує наявність чинної банківської ліцензії банку, який надає банківську гарантію учаснику, та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Код за ЄДРПОУ 22978663 Управління освіти Шосткинської міської ради UA848201720355129001001034787 Держказначейська служба України м. Київ. Сума складає 53925.00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53925 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Виконання робіт | Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 12:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 12:42 |
Додаток _ 1.doc | |
20 березня 2025 12:42 |
Додаток _ 2 .doc | |
20 березня 2025 12:42 |
Додаток _ 3 .doc | |
20 березня 2025 12:42 |
Додаток _ 5 .doc | |
20 березня 2025 12:42 |
Додаток _ 7 .doc | |
20 березня 2025 12:42 |
Додаток _ 8.doc | |
20 березня 2025 12:42 |
Документація _ 22.doc | |
20 березня 2025 12:42 |
Додаток _ 6 Проект договору.doc | |
20 березня 2025 12:42 |
Додаток _ 4 .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000024 ● b4c39525176349a59119b6657cb6b8fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 14:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 №35-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.04.2025 №35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-03-20-006461-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 10:44:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-006461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Якщо так, то яка сума коштів була виділена?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-23 08:55:38
Пояснення на запит від 22.04.2025 року
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 22.04.2025 року по закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування. (UA-2025-03-20-006461-a) управління освіти Шосткинської міської ради надає наступні пояснення:
Щодо першого питання: 1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області за КЕКВ 3122. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 10784984,00 грн.(з ПДВ) (десять мільйонів сімсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.)..
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. а саме: згідно пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме з урахуванням Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до проектно-кошторисної документації (локального кошторису).
Щодо другого питання: 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Управлінням освіти Закупівля опублікована 20.03.2025 року на власному веб-сайті https://osvita.shostka-rada.gov.ua у розділі Документи/Публічні закупівлі/Обґрунтування закупівель за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/14o5r4-cW9SQBKsnIQpYNrTjbmMQg0faA
Щодо третього питання: Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь: Проект «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування» затверджено Рішенням виконавчого комітету Шосткинської міської ради №50 від 25.02.2025 року відповідно експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за цим робочим проектом від 24.02.2025 №19-0014/01-25 (Рішення додається).
Джерела фінансування розподіляються наступним чином :
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, КПКВК 0611262 в сумі 8834894,00 грн. Довідка про зміни до річного розпису бюджету №30/74 від 07.03.2025 року додається.
,
Співфінансування місцевий бюджет 1 950 090.00 грн.
Щодо четвертого питання: Надати інформацію, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Якщо так, то яка сума коштів була виділена?
Відповідь: Довідка, що надана фінансовим управлінням Шосткинської міської ради не містить інформації що фінансування даної закупівлі здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. В Рішенні №50 від 25.02.2025 «Про затвердження проєкту» також мова про це не йдеться.
Від Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, або Сумської ОВА, або виконовчого комітету Шосткинської міської ради, або фінансового управління Шосткинської міської ради будь-яка інформація (документи), що дана закупівля фінансується за рахунок субвенції, яка реалізовується на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility до уповноваженої особи не надходило.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 15:45:20
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-006461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
2. Надати пояснення, чому на вимогу пункту 5.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р., разом з тендерною документацією не надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію?
3. Додатком 4 до тендерної документації «Технічні вимоги за предметом закупівлі: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (далі – Технічні вимоги) передбачено монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг (пункт 683) та монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т (пункт 736).
Просимо пояснити, чому Технічними вимогами не передбачено придбання площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг та дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т?
4. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (далі – учасник), а саме:
1) на вимогу пункту 2 додатку 7 до тендерної документації учасником надано Довідку від 26.03.2025 №222/25 (файл «19 Аналогічні договори.pdf»), в якій зазначено, що сума договору від 07.08.2024 №27/24-УКБ становить 3 527 797,46 грн, при цьому у складі тендерної пропозиції надано Акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) (файл «Аналогічний договір №27.24-УБК 07.24 ЦРЛ_.pdf) на суму 3 463 383,62 грн (різниця 64 413,84 грн). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують зменшення суми зазначеного договору;
2) у пункті 9 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 03.04.2025 №288/25 вказано спеціальний вантажний автопідйомник IVECO RUHTMAN STEIGER T230 (власник ФОП А.Х. Галстян) (файл «20 мтб.pdf»), при цьому учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження права володіння цією технікою (власник ФОП А.Х. Галстян) надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу IVECO EUROTECH 440E35 (файл «Договір IVECO+Тех.паспорт.pdf»);
3) у Довідці від 26.03.2025 №226/25 зазначено, що Нерода В.М. обіймає посаду підсобного робітника (файл «17 Про кваліфікацію.pdf»), при цьому на підтвердження трудових відносин учасником надано трудовий договір від 01.01.2025 №4, в якому зазначено, що Нерода В.М. приймається на посаду виконавця робіт (файл «ТД Нерода.pdf»).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 14:23:51
Відповідь на запит від 24.04.2025
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 24.04.2025 року по закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування.» (UA-2025-03-20-006461-a) управління освіти Шосткинської міської ради надає наступні пояснення:
Щодо першого питання: 1. Просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Відповідь: Експерним звітом №19-0014/01-25 від 24 лютого 2025 року реєстраційний номер (ЕХ01:4995-1616-0154-1676) надано позитивну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: ««Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування.» (скан копія експертного звіту додається).
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається.
Щодо другого питання: 2. Надати пояснення, чому на вимогу пункту 5.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р., разом з тендерною документацією не надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію?
Відповідь: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону та з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Частиною 2 статті 22 Закону, передбачено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації, зокрема, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію…». Таким чином, Закон не містить прямої вимоги щодо застосування в технічній специфікації відомісті обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Технічна специфікація, наведена у Додатку №4 до тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель та складена у відповідності до локальних кошторисів проектно-кошторисної документації за цим об’єктом (наведено як обсяги робіт так і ресурси: матеріали, будівельні матеріали, устаткування тощо, що необхідно придбати в ході виконання робіт). Будь-яку додаткову інформацію потенційні учасники можуть отримати в ході запитів через електронну систему закупівель,
Щодо третього питання: Додатком 4 до тендерної документації «Технічні вимоги за предметом закупівлі: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (далі – Технічні вимоги) передбачено монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг (пункт 683) та монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т (пункт 736). Просимо пояснити, чому Технічними вимогами не передбачено придбання площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг та дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т?
Відповідь: Придбання площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг та дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т відбулося в закупівлі в рамках виконаних робіт по об’єкту: « Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-002676-a), а монтаж цього устаткування передбачено вже в дані закупівлі по об’єкту: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування.» Підсумкова відомість ресурсів до Договору 03/24 –УБК від 04.06.2024 року з ФОП Якименко Д.С.( код ЄДРПОУ: 3627303254) на придбання відповідного устаткування (дизель-генераторної установки (позиція 740) та підіймачу (позиція 739) додається (перша сторінка та розділ ІV устаткування).
Щодо четвертого питання: Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (далі – учасник), а саме:
1) на вимогу пункту 2 додатку 7 до тендерної документації учасником надано Довідку від 26.03.2025 №222/25 (файл «19 Аналогічні договори.pdf»), в якій зазначено, що сума договору від 07.08.2024 №27/24-УКБ становить 3 527 797,46 грн, при цьому у складі тендерної пропозиції надано Акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) (файл «Аналогічний договір №27.24-УБК 07.24 ЦРЛ_.pdf) на суму 3 463 383,62 грн (різниця 64 413,84 грн). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують зменшення суми зазначеного договору;
Відповідь: Аналогічний договір №27.24-УБК /774 від 07.08.2024 року складає 3527797,46 грн., виконання згідно наданих актів складає 3463383,62 грн. , додаткова угода №1 від 07.08.2024 на зміну реквізитів та додаткова угода №2 від «10»12. 2024 року на зменшення суми договору на 64 413,84 грн., що помилково не була завантажена додається.
2) у пункті 9 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 03.04.2025 №288/25 вказано спеціальний вантажний автопідйомник IVECO RUHTMAN STEIGER T230 (власник ФОП А.Х. Галстян) (файл «20 мтб.pdf»), при цьому учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження права володіння цією технікою (власник ФОП А.Х. Галстян) надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу IVECO EUROTECH 440E35 (файл «Договір IVECO+Тех.паспорт.pdf»);
Відповідь: В свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу IVECO EUROTECH 440E35 міститься особлива відмітка де зазаначено саме Special marka : IVECO RUHTMAN STEIGER T230, що відповідає позиції 9 довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 03.04.2025 №288/25 та Договору №036/01/25 про надання послуг будівельною технікою від 03.01.2025 року.
3) у Довідці від 26.03.2025 №226/25 зазначено, що Нерода В.М. обіймає посаду підсобного робітника (файл «17 Про кваліфікацію.pdf»), при цьому на підтвердження трудових відносин учасником надано трудовий договір від 01.01.2025 №4, в якому зазначено, що Нерода В.М. приймається на посаду виконавця робіт (файл «ТД Нерода.pdf»)
Відповідь: Фактично Нерода В.М. (та Дудар Д.І. ) прийняті на посаду виконавців робіт. Тому надається оновлена довідка №226/25 від 28.04. 2025 про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання робіт №426/25 від 28.04.2025р. та відповідно оновлена довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення №427/25 від 28.04.2025р.. Учасником в тендерній пропозиції допущена технічна помилка при заповненні вищезазначених довідок.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-28 17:13:15
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-006461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо включення ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-012 (файл «КОШТОРИС_.pdf» стор.171) підіймача похилого для людей з обмеженими можливостями (маса=0,1т), придбання якого відповідно до пояснення, наданого Вами 28.04.2025, здійснено в рамках закупівлі ID: UA-2024-05-06-002676-a. Крім того, придбання зазначеного підіймача не передбачено Технічними вимогами за предметом закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-30 11:28:06
Відповідь на запит від 29.04.2025 року
Додатком 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» за предметом закупівлі: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. » (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-002676-a) передбачено придбання та монтаж підіймача похилого для людей з обмеженими можливостями; ( маса=0,1). Відповідно в тендерній пропозиції учасника ФОП Якименко Д.С. в Підсумковій відомості ресурсів (позиція 739) (файл Підсумкова відомість ресурсів.pdf додається) передбачено придбання зазначеного підіймача. Фактично відповідно до актів виконаних будівельних робіт підіймач у 2024 році придбано не було.
В 2025 році відбулося коригування проектно-кошторисної документації. Відповідно проведено закупівлю: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування.». Учасником ТОВ «Українська будівельна компанія «Н.О.В.А.» було надано запит на використання паперового екземпляру проектно-кошторисної документації, зокрема тому 7, по об’єкту: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування.», де в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-012 передбачено саме придбання підіймача. (Лист №209/25 від 20.03.2025 року від ТОВ УБК НОВА та Локальний кошторис із ПКД додається). Тому саме в тендерній пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-012 (файл «Локальн. кошторис_.pdf» сторінка 88) .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
2025-05-05 16:16:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (_) • усунуто
.
2025-05-06 09:30:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" |
10 784 972,30
UAH з ПДВ
|
10 784 972,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" #43050547 |
Переможець |
10 784 972,30
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 10:33
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 квітня 2025 11:17
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" #43050547 |
10 784 972,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2025 16:14
|
Протокол.PDF | укладений |
05 травня 2025 16:10
|
Лист.PDF | укладений |
05 травня 2025 16:10
|
Додаткова угода _ 1 від 05052025.PDF | укладений |
05 травня 2025 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 14:01
|
1_ДЦ_ДЦ.rtf | укладений |
16 квітня 2025 13:54
|
1_ДЦ_ПВР.rtf | укладений |
16 квітня 2025 13:54
|
Договір _ 22-25-УБК.doc | укладений |
16 квітня 2025 13:54
|
Підсумкова відомість ресурсів.PDF | укладений |
16 квітня 2025 13:54
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
16 квітня 2025 13:54
|
Договір _ 22-25-УБК.PDF | укладений |
16 квітня 2025 13:54
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). |