Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування.
Очікувана вартість
10 784 984,00 UAH
UA-2025-03-20-006461-a 4e63841d99a845fe860a4d8c5816cafc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shostka-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shostka-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2025 12:47
Очікувана вартість: 10 784 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі): Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника не повинен бути меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, та який також зазначається у тендерній документації. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надається документ, що підтверджує наявність чинної банківської ліцензії банку, який надає банківську гарантію учаснику, та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Код за ЄДРПОУ 22978663 Управління освіти Шосткинської міської ради UA848201720355129001001034787 Держказначейська служба України м. Київ. Сума складає 53925.00 грн.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 53925 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 12:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі): Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника не повинен бути меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, та який також зазначається у тендерній документації. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надається документ, що підтверджує наявність чинної банківської ліцензії банку, який надає банківську гарантію учаснику, та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Код за ЄДРПОУ 22978663 Управління освіти Шосткинської міської ради UA848201720355129001001034787 Держказначейська служба України м. Київ. Сума складає 53925.00 грн.

Сума забезпечення: 53925 UAH
20 березня 2025 12:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 12:42
Додаток _ 1.doc
20 березня 2025 12:42
Додаток _ 2 .doc
20 березня 2025 12:42
Додаток _ 3 .doc
20 березня 2025 12:42
Додаток _ 5 .doc
20 березня 2025 12:42
Додаток _ 7 .doc
20 березня 2025 12:42
Додаток _ 8.doc
20 березня 2025 12:42
Документація _ 22.doc
20 березня 2025 12:42
Додаток _ 6 Проект договору.doc
20 березня 2025 12:42
Додаток _ 4 .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000024 ● b4c39525176349a59119b6657cb6b8fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 14:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.04.2025 №35-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.04.2025 №35-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-03-20-006461-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-22 10:44:29

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-006461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Якщо так, то яка сума коштів була виділена?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-23 08:55:38

Пояснення на запит від 22.04.2025 року

На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 22.04.2025 року по закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування. (UA-2025-03-20-006461-a) управління освіти Шосткинської міської ради надає наступні пояснення:
Щодо першого питання: 1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом управління освіти Шосткинської міської ради Сумської області за КЕКВ 3122. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 10784984,00 грн.(з ПДВ) (десять мільйонів сімсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.)..
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. а саме: згідно пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме з урахуванням Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до проектно-кошторисної документації (локального кошторису).
Щодо другого питання: 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Управлінням освіти Закупівля опублікована 20.03.2025 року на власному веб-сайті https://osvita.shostka-rada.gov.ua у розділі Документи/Публічні закупівлі/Обґрунтування закупівель за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/14o5r4-cW9SQBKsnIQpYNrTjbmMQg0faA
Щодо третього питання: Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь: Проект «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування» затверджено Рішенням виконавчого комітету Шосткинської міської ради №50 від 25.02.2025 року відповідно експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за цим робочим проектом від 24.02.2025 №19-0014/01-25 (Рішення додається).
Джерела фінансування розподіляються наступним чином :
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, КПКВК 0611262 в сумі 8834894,00 грн. Довідка про зміни до річного розпису бюджету №30/74 від 07.03.2025 року додається.
,
Співфінансування місцевий бюджет 1 950 090.00 грн.
Щодо четвертого питання: Надати інформацію, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Якщо так, то яка сума коштів була виділена?
Відповідь: Довідка, що надана фінансовим управлінням Шосткинської міської ради не містить інформації що фінансування даної закупівлі здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. В Рішенні №50 від 25.02.2025 «Про затвердження проєкту» також мова про це не йдеться.
Від Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, або Сумської ОВА, або виконовчого комітету Шосткинської міської ради, або фінансового управління Шосткинської міської ради будь-яка інформація (документи), що дана закупівля фінансується за рахунок субвенції, яка реалізовується на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility до уповноваженої особи не надходило.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-24 15:45:20

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-006461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
2. Надати пояснення, чому на вимогу пункту 5.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р., разом з тендерною документацією не надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію?
3. Додатком 4 до тендерної документації «Технічні вимоги за предметом закупівлі: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (далі – Технічні вимоги) передбачено монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг (пункт 683) та монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т (пункт 736).
Просимо пояснити, чому Технічними вимогами не передбачено придбання площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг та дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т?
4. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (далі – учасник), а саме:
1) на вимогу пункту 2 додатку 7 до тендерної документації учасником надано Довідку від 26.03.2025 №222/25 (файл «19 Аналогічні договори.pdf»), в якій зазначено, що сума договору від 07.08.2024 №27/24-УКБ становить 3 527 797,46 грн, при цьому у складі тендерної пропозиції надано Акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) (файл «Аналогічний договір №27.24-УБК 07.24 ЦРЛ_.pdf) на суму 3 463 383,62 грн (різниця 64 413,84 грн). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують зменшення суми зазначеного договору;
2) у пункті 9 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 03.04.2025 №288/25 вказано спеціальний вантажний автопідйомник IVECO RUHTMAN STEIGER T230 (власник ФОП А.Х. Галстян) (файл «20 мтб.pdf»), при цьому учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження права володіння цією технікою (власник ФОП А.Х. Галстян) надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу IVECO EUROTECH 440E35 (файл «Договір IVECO+Тех.паспорт.pdf»);
3) у Довідці від 26.03.2025 №226/25 зазначено, що Нерода В.М. обіймає посаду підсобного робітника (файл «17 Про кваліфікацію.pdf»), при цьому на підтвердження трудових відносин учасником надано трудовий договір від 01.01.2025 №4, в якому зазначено, що Нерода В.М. приймається на посаду виконавця робіт (файл «ТД Нерода.pdf»).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-28 14:23:51

Відповідь на запит від 24.04.2025

На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 24.04.2025 року по закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування.» (UA-2025-03-20-006461-a) управління освіти Шосткинської міської ради надає наступні пояснення:
Щодо першого питання: 1. Просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Відповідь: Експерним звітом №19-0014/01-25 від 24 лютого 2025 року реєстраційний номер (ЕХ01:4995-1616-0154-1676) надано позитивну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: ««Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування.» (скан копія експертного звіту додається).
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається.

Щодо другого питання: 2. Надати пояснення, чому на вимогу пункту 5.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р., разом з тендерною документацією не надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію?
Відповідь: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону та з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Частиною 2 статті 22 Закону, передбачено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації, зокрема, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію…». Таким чином, Закон не містить прямої вимоги щодо застосування в технічній специфікації відомісті обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Технічна специфікація, наведена у Додатку №4 до тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель та складена у відповідності до локальних кошторисів проектно-кошторисної документації за цим об’єктом (наведено як обсяги робіт так і ресурси: матеріали, будівельні матеріали, устаткування тощо, що необхідно придбати в ході виконання робіт). Будь-яку додаткову інформацію потенційні учасники можуть отримати в ході запитів через електронну систему закупівель,
Щодо третього питання: Додатком 4 до тендерної документації «Технічні вимоги за предметом закупівлі: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (далі – Технічні вимоги) передбачено монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг (пункт 683) та монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т (пункт 736). Просимо пояснити, чому Технічними вимогами не передбачено придбання площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг та дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т?
Відповідь: Придбання площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг та дизель-генератора стаціонарного, маса до 2 т відбулося в закупівлі в рамках виконаних робіт по об’єкту: « Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-002676-a), а монтаж цього устаткування передбачено вже в дані закупівлі по об’єкту: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування.» Підсумкова відомість ресурсів до Договору 03/24 –УБК від 04.06.2024 року з ФОП Якименко Д.С.( код ЄДРПОУ: 3627303254) на придбання відповідного устаткування (дизель-генераторної установки (позиція 740) та підіймачу (позиція 739) додається (перша сторінка та розділ ІV устаткування).
Щодо четвертого питання: Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» (далі – учасник), а саме:
1) на вимогу пункту 2 додатку 7 до тендерної документації учасником надано Довідку від 26.03.2025 №222/25 (файл «19 Аналогічні договори.pdf»), в якій зазначено, що сума договору від 07.08.2024 №27/24-УКБ становить 3 527 797,46 грн, при цьому у складі тендерної пропозиції надано Акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) (файл «Аналогічний договір №27.24-УБК 07.24 ЦРЛ_.pdf) на суму 3 463 383,62 грн (різниця 64 413,84 грн). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують зменшення суми зазначеного договору;
Відповідь: Аналогічний договір №27.24-УБК /774 від 07.08.2024 року складає 3527797,46 грн., виконання згідно наданих актів складає 3463383,62 грн. , додаткова угода №1 від 07.08.2024 на зміну реквізитів та додаткова угода №2 від «10»12. 2024 року на зменшення суми договору на 64 413,84 грн., що помилково не була завантажена додається.
2) у пункті 9 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 03.04.2025 №288/25 вказано спеціальний вантажний автопідйомник IVECO RUHTMAN STEIGER T230 (власник ФОП А.Х. Галстян) (файл «20 мтб.pdf»), при цьому учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження права володіння цією технікою (власник ФОП А.Х. Галстян) надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу IVECO EUROTECH 440E35 (файл «Договір IVECO+Тех.паспорт.pdf»);
Відповідь: В свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу IVECO EUROTECH 440E35 міститься особлива відмітка де зазаначено саме Special marka : IVECO RUHTMAN STEIGER T230, що відповідає позиції 9 довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 03.04.2025 №288/25 та Договору №036/01/25 про надання послуг будівельною технікою від 03.01.2025 року.
3) у Довідці від 26.03.2025 №226/25 зазначено, що Нерода В.М. обіймає посаду підсобного робітника (файл «17 Про кваліфікацію.pdf»), при цьому на підтвердження трудових відносин учасником надано трудовий договір від 01.01.2025 №4, в якому зазначено, що Нерода В.М. приймається на посаду виконавця робіт (файл «ТД Нерода.pdf»)
Відповідь: Фактично Нерода В.М. (та Дудар Д.І. ) прийняті на посаду виконавців робіт. Тому надається оновлена довідка №226/25 від 28.04. 2025 про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання робіт №426/25 від 28.04.2025р. та відповідно оновлена довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення №427/25 від 28.04.2025р.. Учасником в тендерній пропозиції допущена технічна помилка при заповненні вищезазначених довідок.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-28 17:13:15

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-006461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо включення ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-012 (файл «КОШТОРИС_.pdf» стор.171) підіймача похилого для людей з обмеженими можливостями (маса=0,1т), придбання якого відповідно до пояснення, наданого Вами 28.04.2025, здійснено в рамках закупівлі ID: UA-2024-05-06-002676-a. Крім того, придбання зазначеного підіймача не передбачено Технічними вимогами за предметом закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-30 11:28:06

Відповідь на запит від 29.04.2025 року

Додатком 4 до тендерної документації «Технічні вимоги» за предметом закупівлі: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. » (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-06-002676-a) передбачено придбання та монтаж підіймача похилого для людей з обмеженими можливостями; ( маса=0,1). Відповідно в тендерній пропозиції учасника ФОП Якименко Д.С. в Підсумковій відомості ресурсів (позиція 739) (файл Підсумкова відомість ресурсів.pdf додається) передбачено придбання зазначеного підіймача. Фактично відповідно до актів виконаних будівельних робіт підіймач у 2024 році придбано не було.
В 2025 році відбулося коригування проектно-кошторисної документації. Відповідно проведено закупівлю: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування.». Учасником ТОВ «Українська будівельна компанія «Н.О.В.А.» було надано запит на використання паперового екземпляру проектно-кошторисної документації, зокрема тому 7, по об’єкту: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10, міста Шостки Сумської області. Коригування.», де в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-012 передбачено саме придбання підіймача. (Лист №209/25 від 20.03.2025 року від ТОВ УБК НОВА та Локальний кошторис із ПКД додається). Тому саме в тендерній пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.» надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-012 (файл «Локальн. кошторис_.pdf» сторінка 88) .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).

2025-05-05 16:16:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 17 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (_) • усунуто

.

2025-05-06 09:30:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" 10 784 972,30
UAH з ПДВ
10 784 972,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 12:15
Електронний підпис
10 квітня 2025 12:09
Довідка.zip
09 квітня 2025 15:35
Електронний підпис
09 квітня 2025 15:30
Електронний підпис
09 квітня 2025 15:28
МТБ.pdf
09 квітня 2025 15:28
Інформаційна довідка.pdf
09 квітня 2025 15:28
Видаткова накладная.pdf
09 квітня 2025 15:28
Аналогічні договори.pdf
04 квітня 2025 10:21
Електронний підпис
04 квітня 2025 10:21
Електронний підпис
04 квітня 2025 10:19
20 мтб.pdf
03 квітня 2025 20:53
Електронний підпис
03 квітня 2025 20:53
Електронний підпис
03 квітня 2025 20:51
16 Про техніку.pdf
03 квітня 2025 20:51
Маляр Дощинська С.І..pdf
03 квітня 2025 20:51
18 Про буд професію.pdf
03 квітня 2025 20:51
ТД Шепель.pdf
03 квітня 2025 20:51
ТД Нерода.pdf
03 квітня 2025 20:51
24 Про повноваження.pdf
03 квітня 2025 20:51
27 Про санкції.pdf
03 квітня 2025 20:51
7 Про роботи п11 д 4.pdf
03 квітня 2025 20:51
КОШТОРИС_.pdf
03 квітня 2025 20:51
4 календарний графік.pdf
03 квітня 2025 20:51
2 Тех. вимоги.pdf
03 квітня 2025 20:51
28 П47.pdf
03 квітня 2025 20:51
Видаткова накладна 02-25.pdf
03 квітня 2025 20:51
9 Про лабораторію.pdf
03 квітня 2025 20:51
МТБ.pdf
03 квітня 2025 20:51
Лист-підтвердження 3.PDF
03 квітня 2025 20:51
23 Про правочин.pdf
03 квітня 2025 20:51
22 Про беніфіціарія.pdf
03 квітня 2025 20:51
Банківська гарантія .zip
03 квітня 2025 20:51
ЛОКАЛІЗАЦІЯ.pdf
03 квітня 2025 20:51
Видаткова №28.pdf
03 квітня 2025 20:51
Свідоцтва ТОВ ВАНТ ЛТД.pdf
03 квітня 2025 20:51
17 Про кваліфікацію.pdf
03 квітня 2025 20:51
31 Згода з договором.pdf
03 квітня 2025 20:51
Договір АВК+додатки.pdf
03 квітня 2025 20:51
1 Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2025 20:51
Установчі + додатки.pdf
03 квітня 2025 20:51
ТД Дудар.pdf
03 квітня 2025 20:51
19 Аналогічні договори.pdf
03 квітня 2025 20:51
5 Про довкілля.pdf
03 квітня 2025 20:51
20 мтб.pdf
03 квітня 2025 20:51
32 Не менше 10 років.pdf
03 квітня 2025 20:51
Декларація МТБ.pdf
03 квітня 2025 20:51
21 Загальні відомості.pdf
03 квітня 2025 20:51
Видаткова 12_25.pdf
03 квітня 2025 20:51
8 Про ДСТУ.pdf
03 квітня 2025 20:51
Сертифікати.pdf
03 квітня 2025 20:51
29 Про співвиконавців.pdf
03 квітня 2025 20:51
25 Про об'єднання.pdf
03 квітня 2025 20:51
12 Про бетонний завод.pdf
03 квітня 2025 20:51
3 Згідно д.4.pdf
03 квітня 2025 20:51
6 Про ОП.pdf
03 квітня 2025 20:51
Лист-підтвердження 4.PDF
03 квітня 2025 20:51
Лист-підтвердження .PDF
03 квітня 2025 20:51
Лист-підтвердження 2.PDF
03 квітня 2025 20:51
11 Про внесення змін.pdf
03 квітня 2025 20:51
НАКАЗ антик.програма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
#43050547
Переможець 10 784 972,30
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 11:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 10:33

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 09.04.2025 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом «Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (код ЄДРПОУ 43050547), в особі директора Бумаженко Ганни Олександрівни, що діє на підставі Статуту (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції та /або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі робіт/послуг: Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Шосткинській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 по вулиці Чернігівській 10 , міста Шостки Сумської області. Коригування код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 (будівельні роботи та поточний ремонт). Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-20-006461-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) з урахуванням пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою виявлено наступні невідповідності в документах: 1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 288/25 від 03.04.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року в якій є невідповідності в пункті 11 не відповідає марка екскаватора гусечного та в пункті 22 цієї довідки в видатковій накладній № 12/25 від 12.02.2025 року не має печатки прийняв. 2. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 222/25 від 26.03.2025 року згідно пункту 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року в якій є невідповідності в номері договору та найменуванню об’єкту договору. 3. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) не надав документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником згідно тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року пункту 13 (для підтвердження якості будівельних матеріалів) Додатку № 4 ( технічні вимоги). 4. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) не надав договір банківської гарантії згідно тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року пункту 2 (забезпечення тендерної пропозиції) розділу ІІІ. (інструкція з підготовки тендерної пропозиції). 5. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) не надав підтверджуючі документ на пункт 24 в підсумковій відомості ресурсів будівельні машини і механізми згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 стаття 26 Закону). Таким чином є необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним, ВИРІШИЛА У зв’язку з виявленими помилками: 1. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 288/25 від 03.04.2025 року згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року в якій є невідповідності в пункті 11 не відповідає марка екскаватора гусечного та в пункті 22 цієї довідки в видатковій накладній № 12/25 від 12.02.2025 року не має печатки прийняв. 2. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 222/25 від 26.03.2025 року згідно пункту 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року в якій є невідповідності в номері договору та найменуванню об’єкту договору. 3. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) не надав документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником згідно тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року пункту 13 (для підтвердження якості будівельних матеріалів) Додатку № 4 ( технічні вимоги). 4. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) не надав договір банківської гарантії згідно тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року пункту 2 (забезпечення тендерної пропозиції) розділу ІІІ. (інструкція з підготовки тендерної пропозиції). 5. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «Н.О.В.А.»» (далі - Учасник) не надав підтверджуючі документ на пункт 24 в підсумковій відомості ресурсів будівельні машини і механізми згідно пункту 1 (наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій) Додатку № 2 (інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей) тендерної Документації № 22 від 20.03.2025 року,виправити невідповідності в інформації та/або документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель відсутніх документів та/або виправлення невідповідностей в інформації: протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення про усунення невідповідностей. 4. Розглянути подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасником виявлених невідповідностей. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ

Документи

10 квітня 2025 11:17
Довідка НАЗК
10 квітня 2025 11:17
Електронний підпис
10 квітня 2025 11:15
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А.""
#43050547
10 784 972,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 11:17
Довідка НАЗК
10 квітня 2025 11:17
Електронний підпис
10 квітня 2025 11:15
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2025 16:14
Протокол.PDF укладений
05 травня 2025 16:10
Лист.PDF укладений
05 травня 2025 16:10
Додаткова угода _ 1 від 05052025.PDF укладений
05 травня 2025 16:10
Електронний підпис укладений
16 квітня 2025 14:01
1_ДЦ_ДЦ.rtf укладений
16 квітня 2025 13:54
1_ДЦ_ПВР.rtf укладений
16 квітня 2025 13:54
Договір _ 22-25-УБК.doc укладений
16 квітня 2025 13:54
Підсумкова відомість ресурсів.PDF укладений
16 квітня 2025 13:54
Договірна ціна.PDF укладений
16 квітня 2025 13:54
Договір _ 22-25-УБК.PDF укладений
16 квітня 2025 13:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).