Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 та дизельне паливо для закладів та установ Магальської сільської ради. Код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти. Закупівля проводиться згідно п.10 постанови КМУ №1178.
Очікувана вартість
420 849,00 UAH
UA-2025-03-20-004345-a 6c37373b3e704ca48214e2b570e71894
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Міхальчан

+380992689886 magala.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАГАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04417636
Вебсайт: https://magalska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 60313, Україна , Чернівецька обл., Чернівецький район, село Магала, вулиця Грігорія Нандріша, буд. 61
Контактна особа: Олександр Міхальчан
+380992689886
magala.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 420 849,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 208,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4080 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60313, Україна, Чернівецька область, с. Магала, вул. Нандріша, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
4020 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60313, Україна, Чернівецька область, с. Магала, вул. Нандріша, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бензин А-95 та дизельне паливо для закладів та установ Магальської сільської ради. Код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти. Закупівля проводиться згідно п.10 постанови КМУ №1178. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 11:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

20 березня 2025 11:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 11:24
ТД бензин 2025 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо учусення дискримінаційних вимог
Дата подання: 24 березня 2025 15:56
Дата відповіді: 27 березня 2025 15:49
Шановний Замовник, прошу внести зміни в тендерну документацію з метою усунення дискримінаційних вимог. 1. Згідно Додатку 1: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п.4.2, пп.3 Учасник у складі пропозиції зобов’язаний подати копію чинного до кінцевого строку поставки товару договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів), який укладено з підприємством, що здійснює свою діяльність у сфері з управління небезпечними відходами згідно Наказу про видачу ліцензії разом з всіма додатками, що надаються у складі пропозиції. Наказ про видачу такої ліцензії повинен бути розміщений на офіційному веб сайті міндовкілля, що перевіряється Замовником. З цього приводу слід зауважити, що правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, визначені Законом України «Про управління відходами». Відповідно до визначення, наведеного у пункті 19 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами», небезпечні відходи - відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3 до зазначеного Закону). Згідно з визначенням, наведеним у пункті 41 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами», утворювач відходів - фізична особа, юридична особа, в результаті діяльності якої утворюються відходи, а також суб’єкти управління відходами, які здійснюють операції із сортування, змішування або інші операції, що призводять до зміни характеристик або складу відходів. На виконання вимог Закону України «Про управління відходами», утворювачі відходів, діяльність яких призводить до утворення небезпечних відходів, подають декларацію про відходи. Відповідно до вимог частини 2 статті 27 Закону України «Про управління відходами», забезпечення збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, належить до обов’язків утворювачів та власників небезпечних відходів. Покладення зазначених обов’язків на інших осіб, які не є утворювачами та власниками небезпечних відходів, Закон України «Про управління відходами» не передбачає. При цьому, діяльність Учасника (який є емітентом талонів та не є безпосереднім суб’єктом господарювання, якій здійснює діяльність на партнерських АЗС), яке є розповсюджувачем палива, НЕ ПРИЗВОДИТЬ до утворення небезпечних відходів. Отже, Учасник не є утворювачем відходів у розумінні Закону України «Про управління відходами», та, відповідно, не подає декларації про відходи. Таким чином, укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, не належить до обов’язків Учасника. Укладення такого договору Учасником (як особою, що не є утворювачем та власником небезпечних відходів), законодавством не передбачено. Учасник здійснює свою діяльність, суворо дотримуючись вимог законодавства, зокрема має чинну Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. Однак, за умови ненадання Учасником копії чинного договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів) який укладено між Учасником та підприємством, що здійснює свою діяльність у сфері з управління небезпечними відходами, тендерна пропозиція Учасника буде відхилена Замовником. Отже, встановлення Замовником таких вимог може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. Згідно Додатку 1: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п.4.2, пп.2 Учасник повинен надати свідоцтво внутрішнього аудитора, виданого на підставі проходження навчання по програмі тренінгів професійної підготовки фахівців системи управління згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO/IEC 27001:2022, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Варто зазначити, що наведені вище вимоги Тендерної документації, які зобов'язують учасника долучати до складу пропозиції разом із переліченими сертифікатами додатково долучати свідоцтво внутрішнього аудитора, - є дискримінаційними вимогами, такими, що обмежують конкуренцію між потенційними учасниками, а також такими, що не стосуються (не відносяться) до предмету закупівлі. Учасник має, зокрема: - ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги».( EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ EN ISO 14001:2022 «Системи управління навколишнім середовищем. Вимоги та посібник із застосування (EN ISO 14001:2015, IDT; ISO 14001:2015, IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT). Отже, беручи до уваги наявність в Учасника зазначених чинних сертифікатів, Учасник відповідає вимогам, встановленим зазначеними ДСТУ, та свідчать про його відповідність умовам Тендерної документації в цій частині. Замовником не зазначено обґрунтованої необхідності долучення до тендерних пропозицій учасників свідоцтва внутрішнього аудитора, у тому числі не зазначено, яку законну мету Замовник переслідує, вимагаючи відповідні документи. Поруч з цим, наявність/відсутність в учасника або ж подання/неподання учасниками свідоцтва внутрішнього аудитора, - не створює для Замовника жодних юридичних наслідків та у будь-якому випадку не має на меті доведення можливості належного постачання товарів, які є предметом Закупівлі. При цьому участь у закупівлі зможуть взяти лише учасники, які матимуть можливість надати відповідні свідоцтва внутрішнього аудитора. З огляду на зазначене, Скаржник вважає оскаржувані умови Тендерної документації надмірними, такими, що не мають легітимної мети, та направлені на обмеження конкуренції під час здійснення закупівлі. 3. У проекті Договору, у розділі 5 Відповідальність сторін за порушення договору, вказано завищені штрафні санкції, а саме: 5.2. При умові несвоєчасного постачання Постачальником Товару Покупець може нараховувати штрафні санкції у розмірі подвійної облікової ставки НБУ вартості договору за кожний день невиконання Постачальником умов Договору та пеню в розмірі 1,5% від ціни непоставленого Товару, за кожен день затримки поставки, а саме з моменту надсилання заявки на електрону пошту Постачальника, а за прострочення понад 10 днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків суми визначеної Договором. 5.4. У разі порушення термінів або обсягів поставок Товару, Постачальник сплачує Покупцю неустойку у розмірі 10 % від ціни непоставлених в зазначений термін Товарів. Прошу Вас зменшити штрафні санкції до розміру облікової ставки НБУ за кожен день порушення чи не виконання умов Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання вважаємо за необхідне зазначити наступне:
Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру положення тендерної документації. Тендерну документацію розроблено відповідно вимог Закону з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості) з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних учасників. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб учасник, який не відповідає вимогам встановленим умовами тендерної документації - прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Згідно п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації з огляду на наступне:
Предметом відповідної закупівлі є Бензин А95 та Дизельне паливо.
Вимоги щодо якості до відповідного предмета закупівлі повинні відповідати нормам державних стандартів, а саме до Бензину А95 застосовуються вимоги ДСТУ 7687:2015, до Дизельного палива – вимоги ДСТУ 7688:2015.

ДСТУ 7688:2015 «ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО. Технічні умови» передбачає Розділі 6 передбачає Вимоги щодо охорони довкілля.

Тобто, ДСТУ 7688:2015 до Дизельного палива – передбачає вимоги в частині охорони грунту ВІД ЗАБРУДНЕННЯ ВІДХОДАМИ, експлуатування місткостей для зберігання і транспортування дизельного палива, трубопроводів і арматури та обладнання для роботи з ним, що передбачає в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ перевірку, контроль та у випадку несправності – ОПЕРАТИВНОЇ ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ (які можуть виникати від операцій із дизельним паливом згідно п. 6.2. Розділу 6 відповідного ДСТУ).
З огляду на вищезазначене, Замовником правомірно визначено вимоги в частині надання договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів).

ДСТУ 7687:2015 «БЕНЗИНИ АВТОМОБІЛЬНІ ЄВРО. Технічні умови» передбачає Розділі 6 передбачає Вимоги щодо охорони довкілля
6 ВИМОГИ ЩОДО ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ, УТИЛІЗУВАННЯ


Тобто, ДСТУ 7687:2015 до Бензинів – передбачає вимоги в частині охорони грунту ВІД ЗАБРУДНЕННЯ ВІДХОДАМИ, експлуатування місткостей для зберігання і транспортування дизельного палива, трубопроводів і арматури та обладнання для роботи з ним, а також обов’язкову УТИЛІЗАЦІЮ БЕНЗИНІВ, у яких закінчився гарантійний термін зберігання, що передбачає в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ перевірку, контроль та у випадку незадовільних результатів – відповідно до вимог нормативно-правових актів, якими регулюють та регламентують процес ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ В УКРАЇНІ.
Нормативно-правовий акт, який регулює поводження з небезпечними відходами є ЗУ «Про управління відходами».
Ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає право Замовника вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.

Оскільки Замовник не встановлює вимог щодо наявності у учасників АЗС у праві власності, а передбачає можливість участі у закупівлі учасників, які є емітентом талонів та не є безпосереднім суб’єктом господарювання, якій здійснює діяльність на партнерських АЗС, вимоги в частині наявності у учасників договору у сфері поводження з небезпечними відходами, який укладено з підприємством, що має відповідну ліцензію - є можливістю забезпечити Замовника дотримання такими учасниками забезпечення виконання вимог національного стандарту до відповідного Товару, який є у власності УЧАСНИКА для ПРОДАЖУ ЙОГО ЗАМОВНИКУ.
У випадку укладення договору за результатом проведеної закупівлі договору з учасником, який є власником Товару Бензину та Дизельного палива, що передбачений до постачання Замовнику, та у випадку настання обставин, що передбачені у розділі 6 ДСТУ 7687:2015 та у розділі 6 ДСТУ 7688:2015, Замовник не має підстав звернутись до АЗС на якій буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника, оскільки не буде мати укладеного договору з власниками АЗС. В такому випадку, Замовник має право звернутись до свого Постачальника за укладеним за результатом проведеної закупівлі договором, а отже вимоги щодо наявності чинного до кінцевого строку поставки товару договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів), який укладено з підприємством, що здійснює свою діяльність у сфері з управління небезпечними відходами згідно відповідної ліцензії – є законодавчо обгрунтованою вимогою та такою, що забезпечує дотримання учасниками постачання Товару, технічні та якісні характеристики якого відповідають вимогам дежавних стандартів України, зокрема ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015.

З огляду на вищезазначене, Замовником правомірно визначено вимоги в частині надання договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів).

Щодо другого питання вважаємо за необхідне зазначити наступне:
Метою визначення вимог до учасників процедури закупівлі Замовником є додержання ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 28 Особливостей, який передбачає формування тендерної документації замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В свою чергу, стаття 22 Закону визначає алгоритм формування тендерної документації Замовником, яка в тому числі передбачає у п. 2 ч. 2 статті 22 Закону необхідність встановлення одного або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.

Стаття 16 Закону визначає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема в частині встановлення кваліфікаційного критерію наявністі в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, встановлення вимоги щодо надання Учасниками свідоцтво внутрішнього аудитора, виданого на підставі проходження навчання по програмі тренінгів професійної підготовки фахівців системи управління згідно до вимог ДСТУ, - є цілком обгрунтованим та передбаченою законодавством вимогою, яку Замовник визначає до учасників.
Щодо третього питання вважаємо за необхідне зазначити наступне:
п. 17 Особливостей передбачає, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.

статті 610 ЦКУ передбачає, що неналежним виконанням є виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання. Зважаючи на суму та обсяги закупівлі, Замовник повинен бути впевненим у виконанні (належному виконанні) всіх зобов'язань майбутнього Постачальника, його відповідальності та надійності, а отже, встановлення відповідної суми штрафних санкцій передбачає забезпечення Замовника якісною поставкою Товару.
Розмір санкцій у випадку порушень умов договору є належним та таким, що передбачений згідно умов Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а отже у Замовника відсутні підстави для зменшення розміру штрафних санкцій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ" 419 220,00
UAH з ПДВ
419 220,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 11:57
Електронний підпис
03 квітня 2025 11:56
ВитягМВС_Девон 03.04.zip
25 березня 2025 16:21
Електронний підпис
25 березня 2025 16:20
0. ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf
25 березня 2025 16:20
8. ДП_З_ДЕВОН_ІНВЕСТ.pdf
25 березня 2025 16:20
9. Ліцензія_Девон.zip
25 березня 2025 16:20
7. Договір БРСМ Девон.pdf
25 березня 2025 16:20
2. Девон Інвест Виписка.pdf
25 березня 2025 16:20
8._А_95_ДЕВОН_ІНВЕСТ.pdf
25 березня 2025 16:20
2. Витяг-ПДВ.pdf
25 березня 2025 16:20
1. Опис(зміна адреси).pdf
25 березня 2025 16:20
7. Утилізація відходів.zip
25 березня 2025 16:20
2. Девон Інвест Статут.pdf
25 березня 2025 16:20
1. Витяг ПДВ_Девон.pdf
25 березня 2025 16:20
3. ВИДАТКОВА ЧЕРНІВЦІ.pdf
25 березня 2025 16:20
2. Девон Інвест Опис.pdf
25 березня 2025 16:20
3. ЛИСТ-ВІДГУК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
#45880693
Переможець 419 220,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 11:03

Документи

03 квітня 2025 11:03
Довідка НАЗК
03 квітня 2025 11:03
Електронний підпис
03 квітня 2025 11:02
протокол 45.PDF
28 березня 2025 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ"
#45880693
419 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2025 11:03
Довідка НАЗК
03 квітня 2025 11:03
Електронний підпис
03 квітня 2025 11:02
протокол 45.PDF
28 березня 2025 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2025 14:10
63.PDF укладений
10 квітня 2025 14:09