Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41846800 |
Місцезнаходження: | 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Європейська |
Контактна особа: |
Фоменко Владислав Олександрович +380680638085 fomenkov1997@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 18:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 11:33 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 11:33 |
Очікувана вартість: | 1 583 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 916,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Фінансування
Закупівля за кошти: | Ukraine facility |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 3.5. Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі акту приймання – передачі робіт, підписаного в двосторонньому порядку, та рахунку за виконані роботи. 3.6. Розрахунки здійснюються у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Акту приймання-передачі робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 18:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 18:34 |
Додаток 1 до тендерної документації ФОРМА _ПРОПОЗИЦІЯ_.rtf | |
19 березня 2025 18:34 |
Додаток 2 до тендерної документації Кваліфікаційні_критерії.doc | |
19 березня 2025 18:34 |
Додаток 3 до тендерної документації Технічне завдання.docx | |
19 березня 2025 18:34 |
Додаток 4 до тендерної документації Лист-згода на обробку персональних даних.rtf | |
19 березня 2025 18:34 |
Додаток 5 до тендерної документації Проєкт договору.docx | |
19 березня 2025 18:34 |
Тендерна документація технічний нагляд.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення технічної специфікації та основні вимоги до неї містяться в Законі України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до Закону, технічна специфікація при закупівлі робіт є встановленою замовником сукупністю технічних умов, необхідних для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються, та може включати опис конкретного технологічного процесу їх виконання.
Закон не визначає окремих джерел формування технічної специфікації при закупівлі робіт, що надає замовнику право самостійно визначати необхідні вимоги відповідно до чинного законодавства та потреб проєкту.
Вимоги до здійснення технічного нагляду під час здійснення будівництва об’єкта обґрунтовані нормами Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 (із змінами), а також іншими нормативно-правовими актами та стандартами, що діють у галузі будівництва.
Тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України та містить усі необхідні положення для належного виконання предмета закупівлі. Запропоновані Вами зміни є недоцільними, оскільки чинна редакція документації повністю відповідає вимогам Закону та забезпечує прозорість і законність закупівельної процедури.
Дякуємо за Ваше звернення!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-14-000034 ● a8e3db1443e2495f8400977a3febad71
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 Одеса № 77
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.04.2025 № 77
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2025-03-19-013791-a 19.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 12:53:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням назви субвенції та коду програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 16:06:45
Пояснення
І. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі:
Робочого проекту по об'єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Реєстраційний номер Проектної документації: PD01:3877-0328-3495-8882.
Електронний ресурс:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3433875531576116342/optype=4
Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва щодо об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А».
Експертного звіту (позитивного) № 16-0245/01-24 від 04 жовтня 2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:0529-3261-8780-8504.
Електронний ресурс:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3470527702128133653/optype=6
Відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», за результатами проведеної процедури закупівлі: Вікриті торги з особливостями, між Управлінням та Фізичною особою-підприємцем Везенков Петро Іванович, Код ІПН: 3182921171 (надалі ФОП Везенков Петро Іванович) який є автором проекту, укладено договір № 11 від 25.04.2024 року на коригування проектної документації. За результатами виконаних робіт згідно даного договору був підготовлений, пройшов експертизу та переданий Управлінню Робочий проект по об'єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А».
Відповідність Робочого проекту вимогам діючих нормі і стандартів будівельної діяльності в Україні, було підтверджено Експертним звітом (позитивного) № 16-0245/01-24 від 04 жовтня 2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:0529-3261-8780-8504
Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість складає: 125670,769 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 94964,569 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 6490,052 тис. грн.; інші витрати – 24216,148 тис. грн.
До складу проектної документації, підготовленої ФОП Везенков Петро Іванович, яка пройшла відповідну експертизу та отримала позитивний висновок, увійшов і Зведений которисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». За даним зведеного кошторисним розрахунком була визначена вартість технічного нагляду за будівництвом, що складала 1 583 330.00 Гривень в т. ч. ПДВ.
Рішенням Виконавчого комітету Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району від 14.10.2024 року №22/6-2024 затверджена проектно-кошторисна документація за робочим проектом по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» загальною кошторисною вартістю 125 670 769 грн. (Сто двадцять п'ять мільйонів шістсот сімдесят тисяч сімсот шістдесят дев'ять гривень 00 копійок).
Управлінням, як Замовником будівництва, була визначена загальна вартість будівельних робіт за вищевказаним об’єктом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, із виключенням вартості проектно-кошторисних робіт, експертизи проектної документації, та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду.
Таким чином, була визначена загальна очікувана вартість робіт з технічного нагляду за будівельними роботами у розмірі – 1 583 330.00 Гривень в т. ч. ПДВ.
На підставі вищенаведеного, Управлінням були визначені очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформація щодо розміщеного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті Маяківської сільської ради за посиланням: https://mayakivska-gromada.gov.ua/news/1742465742/ та https://mayakivska-gromada.gov.ua/news/1742466154/
ІІ. Фінансування закупівлі: Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-013791-a, здійснюється лише за рахунок місцевого бюджету. Дана закупівля не підпадає під дію будь-якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Додатково зазначаю, що роботи по об’єкт: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-013707-a, співфінансується відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 419 від 28.04.2023 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту» зі змінами, а також Розпорядження Кабінету Міністрів України № 221-р від 14.03.2025 року на реалізацію публічного інвестиційного проекту з облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році відповідно до Рамкової угоди між Європейським Союзом та Україною, фінансування Європейським Союзом - Ukraine Facility, та співфінансується місцевим бюджетом, коди КПКВК 1511261; 1511262.
Оскільки на даний момент законодавством не визначено чіткого порядку проведення процедури закупівлі з урахуванням Рамкової угоди між Європейським Союзом та Україною (закупівель що фінансуються / співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility), та не зазначено чи необхідно дотримуватись вимог зазначеної Рамкової угоди, при здійсненні пов’язаних робіт по одному об’єкту але які не фінансуються / співфінансуються Європейським Союзом, процедура закупівлі Технічного нагляду по зазначеному об’єкту враховує вимоги цієї Рамкової угоди в цілому, з огляду на необхідність дотримання принципів прозорості, відкритості, та недискримінації учасників. Врахування цих вимог дозволяє забезпечити належне виконання процедур закупівлі та використання коштів відповідно до міжнародних зобов'язань, що виникають у межах співпраці України з Європейським Союзом.
З огляду на вищезазначене, усі етапи проведення закупівлі здійснюються в межах чинного законодавства України, з урахуванням міжнародних зобов'язань та вимог фінансування, що визначені Рамковою угодою та відповідними актами Кабінету Міністрів України, зокрема з урахуванням вимог щодо фінансування проектів за рахунок коштів Європейського Союзу в рамках програми Ukraine Facility.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ |
599 860,00
UAH з ПДВ
|
399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН" |
1 265 000,00
UAH з ПДВ
|
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ |
1 306 247,25
UAH з ПДВ
|
1 092 497,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ-АРТ-ПРОЕКТ" |
1 283 330,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" |
1 472 496,90
UAH з ПДВ
|
1 472 496,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" |
1 503 744,00
UAH з ПДВ
|
1 503 744,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ #36047326 |
Переможець |
399 999,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 18:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2025 15:57
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 квітня 2025 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 15:50
|
Договір | укладений |
24 квітня 2025 15:41
|