Питання
Дата подання: 24 березня 2025 20:41
Дата відповіді: 27 березня 2025 22:23
Шановний Замовник.
Просимо Вас зазначити № та дату видачі експертного звіту.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, для підготовки тендерних пропозицій замовник надає учасникам тендерну документацію.
Надання інформації про № та дату видачі експертного звіту не передбачено вказаними нормативно-правовими актами.
клас наслідків
Дата подання: 25 березня 2025 15:53
Дата відповіді: 27 березня 2025 22:23
який клас наслідків об’єкту?
Відповідь: СС3
технічні вимоги
Дата подання: 25 березня 2025 15:54
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:03
Чи має право учасник запропонувати еквівалент/аналог устткуванню який зазначено вами у технічному завданні, зокрема у підсумковій відомості ресурсів?
Відповідь: Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації у разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Тобто, учасники можуть пропонувати еквівалент складовим предмету закупівлі.
щодо устаткування
Дата подання: 26 березня 2025 22:47
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:03
просимо замовника зазначити чи має право учасник запропонувати еквівалент устаткуванню який вами зазначено у підсумковій відомості ресурсів?
Відповідь: Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації у разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Тобто, учасники можуть пропонувати еквівалент складовим предмету закупівлі.
щодо вимог про локалізований товар
Дата подання: 26 березня 2025 22:51
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:03
Замовником у тендерній документації зазначено, що учасник повинен підтвердити локалізацію устаткування ззаначені в пунктах 361-364 ПВР.
При цьому, звертаємо вашу увагу на те, що Вами та проєктною організацію невірно зазначено назву цих устаткувань, а саме: Замовником та проєктом зазначено насоси марки GrundfАs протевірно GrundfОs.
За зазначених підстав Замовник та проєктна організація повинна внести відповідні зміни як до тендерної документації в частині Відомостей обсягів робіт, підсумкову відомість ресурсів та і проєктна організація.
Просимо Вас зазначити коли Сторонами будуть приведені у відповідість зазначені невідповіності?
За умови ігнорування цього звернення - як подавати свої розрахунки, які входять до складу пропозиції учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за Вашим зверненням опрацьовуються та будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені у строки та спосіб, передбачений чинним законодавством.
пдв
Дата подання: 26 березня 2025 22:53
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:06
умова тенжерної документації Замовника: Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).
Просимо надати відповідь що саме замовник має на увазі, у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ?
Ми як учасник є платником єдиного податку, а отже не є звільними від сплати ПДВ.
З огляду на зазначене ваші вимоги не відповідють чинному законодавствуу - просимо привести у відповідність шляхом внесення змін до ТД,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.1 Додатку 13 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, п.13 якої передбачає заповнення наступної інформації: 13. Пропозиція:
Вартість нашої пропозиції складає:
грн. (вказати суму цифрами та прописом) (з ПДВ*),
в т.ч. вартість виконання робіт без податку на додану вартість*
грн. (вказати суму цифрами та прописом),
ПДВ* % грн. (вказати суму цифрами та прописом).
* У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Вартість нашої пропозиції складає, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка.
З огляду на викладене, якщо учасник не є платником ПДВ, то вказує ціну без ПДВ.
З огляду на викладене, Тендерна документація не потребує внесення змін.
вимоги до інженера - кошторисника
Дата подання: 26 березня 2025 22:59
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:11
вимога замовника наступна: "..... Довідка, підготовлена у відповідності до вимог Додатку 8 Тендерної документації, повинна містити інформацію про наявність, зокрема, але не виключно інженера у частині кошторисної документації. Кваліфікація інженера-проектувальника у частині кошторисної документації підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату".
На сьогоднішній день інженери-кошторисники повинні пройти підвищення кваліфікації та за результатами видається свідоцтво.
Просимо вас внести зміни до ТД - та як вартіант викласти в наступній редакції вимогу
овідка, підготовлена у відповідності до вимог Додатку 8 Тендерної документації, повинна містити інформацію про наявність, зокрема, але не виключно інженера у частині кошторисної документації. Кваліфікація інженера-проектувальника у частині кошторисної документації підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату та свідоцтвом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 2, пп.2.1. п.2 Додатку 13 Тендерної документації кваліфікація інженера-проектувальника у частині кошторисної документації підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату. Додатково у даному пункті вказана вимога, відповідно до якої кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства. З урахуванням викладеного, якщо відповідно до вимог чинного законодавства інженер-проектувальник пройти підвищення кваліфікації, то у складі тендерної пропозиції надається сканкопія такого документу.
З огляду на викладене, Тендерна документація не потребує внесення змін.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 березня 2025 23:00
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:14
Замовник встановлює вимогу: Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства.
Окрім того вимає наявність в учасника начальника дільниці / виконавця робіт або іншу особу, яка виконує його функції.
Просимо Вас надати відповідь з посиланням на нормативно-правовий акт який вимагає підвищення кваліфікації начальника дільниці / виконавця робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 2, пп.2.1. п.2 Додатку 13 Тендерної документації кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства. З урахуванням викладеного, документи про підвищення кваліфікації надаються лише у випадку, якщо чинне законодавство передбачає проходження такого підвищення кваліфікації.
З огляду на викладене, Тендерна документація не потребує внесення змін.
начальник дільниці / виконавець робіт
Дата подання: 26 березня 2025 23:02
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:14
Учасник повинен підвердити наявність начальника дільниці / виконавця робіт або іншу особу, яка виконує його функції.
Просимо Вас зазначити знак "/" у ваших вимогах означає або чи учасник повинен надати і начальника дільниці , і виконавця робіт
Відповідь: Знак "/" означає "або".
неправомірні вимоги
Дата подання: 26 березня 2025 23:05
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:21
Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та
документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).
Замовник звертаємо вашу увагу на те, що робіник, який залучається на підставі цивільно - правового характеру не є штатним працівників.
При цьому довідка у додатку до ТД - передбачає зазначення інформації про цпх.
Отже, ваші вимоги в документації не узгоджуються між собою та не відповідають нормам чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 2, пп.2.1. п.2 Додатку 13 Тендерної документації для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). З огляду на викладене, замовник передбачає перебування вказаних працівників у штаті учасника або у трудових відносинах. При цьому, відповідно до тендерної документації перебування у трудових відносинах із учасником підтверджується копією трудової угоди або іншими документами, що підтверджують підстави взаємодії з учасником. Довідка за формою Додатку 8 Тендерної документації також передбачає зазначення інформації про умови роботи (штатний / за договором тощо). З огляду на викладене, положення тендерної документації повністю узгоджуються між собою та не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
З огляду на викладене, Тендерна документація не потребує внесення змін.
аналогічний договір
Дата подання: 26 березня 2025 23:07
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:22
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору
Питання: якщо змін до договру не було а отже додаткової угоди не укладалося - то яким чином учасник повинен виконати встанволену вище вимогу в ТД?
Замовнику доцільно внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині та обумовити .... змінами (у разі якщо вони були/ або укладалися)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатки до договору, зміни до договору надаються, якщо вони є невід’ємними частинами до договору.
З огляду на викладене, Тендерна документація не потребує внесення змін.
субпідрдяна організація
Дата подання: 26 березня 2025 23:08
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:28
за умови, якщо учасник планує залучити суб.підряд менше 20% від вартості договору про закупівлю - чи повинен учасник про це зазначати в своїй тендерній пропозиції?
За умови відповіді "так" - просимо зазначити конкретний пункт, або розділ, або додаток який це вимагає.
Відповідь: Відповідно до вимог п.7 Розділу 3 Тендерної документації, Додатків 12, 13 Тендерної документації учасник повинен надати інформацію та документи відносно субпідрядника у разі його залучення незалежно від вартості робіт, у т.ч. у відсотках, що плануються учасником до виконання з боку субпідрядника.
обмеження
Дата подання: 26 березня 2025 23:10
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:49
вимога ТД: "При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. Учасники, які за своєю організаційно-правовою формою належать до товариств з обмеженою відповідальністю, у складі тендерної пропозиції надають довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності"
Просимо вас надати з посиланням на норматвино-правовий акт, що визначає чисти активи - які графи балансу або звіту про фінансові результати беруться до уваги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 44 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
З огляду на викладене, вимога встановлена у відповідності до вимог чинного законодавства.
При цьому, відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники, які за своєю організаційно-правовою формою належать до товариств з обмеженою відповідальністю, у складі тендерної пропозиції надають довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Питання розрахунку вартості чистих активів конкретного підприємства, організації не належить у даному випадку до повноважень та функцій замовника.
дозвіл/декларація МТБ
Дата подання: 26 березня 2025 23:11
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:53
У вимогах затвердженої ТД визначено, що учасник повинен надати: копію чинного дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на: - виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я). Просимо вас чітко зазначити, який пункт відомостей обсягів робіт/підсумкової відомості ресурсв передбачає виконання робіт зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відомість обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів.
ліцензія
Дата подання: 26 березня 2025 23:11
Дата відповіді: 28 березня 2025 19:54
Вимога ТД: копію ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право провадження господарської діяльності, що є предметом закупівлі ( зведення металевих конструкцій; монтаж технологічного устаткування; виконання пусконалагоджувальних робіт, зокрема, електротехнічних пристроїв, автоматизованих систем управління, водопостачання та водовідведення; монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, зокрема, водопостачання та водовідведення, технологічних трубопроводів, електропостачання і електроосвітлення; монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, зокрема, водопостачання та водовідведення, електропостачання і електроосвітлення, монтаж інженерних споруд). Ліцензія повинна бути чинна станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та містити вищезазначені види робіт для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3). Ми, учасник, зазначаємо, що відповідно до Постанови 314 у період воєнного стану діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, провадиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності, яка на період воєнного стану замінює ліцензію на будівництво. Учасником направлено листа на Державну інспекцію архітектури та містобудування України (ДІАМ), яка в своїй відповіді і підтвердила факт наявності в Учасника декларації про провадження господарської діяльності, яка дає право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Таким чином, під час військового стану, здійснення будівельної діяльності проводиться на підставі: - декларації про провадження господарської діяльності (яку повинен мати підрядник). Проте виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками не може здійснюватися на підставі декларації; - дозволу на виконання будівельних робіт здійснюється виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. При цьому цей дозвіл видається виключно замовнику будівництва, яким Учасник не є. - ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Товариство з обмеженою відповідальністю Учасника було засновано 2022 році. Отже Учасник не мав можливості отримати ліцензію, оскільки після введення військового стану ліцензії не видаються, а здійснення будівельної діяльності проводиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності. Учасник також не може отримати дозвіл на ведення будівельних робіт, оскільки такий дозвіл видається лише замовнику будівництва (Замовнику торгів), в той час як Учасник може бути лише підрядником. Відповідно до декларації Учасник має право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. З огляду на зазначену вище інформацію просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства шляхом внесення змін до документації в частині розширення вимог або ліцензія, або декларація про провадження господарської діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за Вашим зверненням опрацьовуються та будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені у строки та спосіб, передбачений чинним законодавством.
Вимоги ТД
Дата подання: 26 березня 2025 23:16
Дата відповіді: 28 березня 2025 20:12
вимога тендерної документації: Загальна ціна пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії пропозиції.
Звертаємо увагу, що під час проведення закупівлі та буде відбуватися аукціон, що в свою чергу призведе до зміни вартості тендерної пропозиції.
Отже замовник встановив зазначену умову яка по суті обмежує нас у праві понижувати ціну під час оцінки, що є незаконним.
Враховуючи вищезазначене вважаємо що, ця умова має бути виключена з Документації.
Тобто уповноважена особа своїми діями жодним чином не хоче дотримувати основних принципів здійснення закупівлі, які зазначені у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема - 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність.
З огляду на зазначену вимогу яку встановила уповноважена особа - ЗАБОРОНЕНО змінювати ціну під час аукціону!!!! То навіщо в самому оголошенні про проведення відкритих торгів вами ззаначено, що закупівля здійснюється з аукціоном?
Приведіть у відповідність умови документації до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Положення тендерної документації повністю узгоджуються з вимогами чинного законодавства та не стосуються зміни ціни в результаті аукціону, про що учаснику достеменно відомо.
Уточнення щодо підтвердження працівників
Дата подання: 27 березня 2025 12:46
Дата відповіді: 28 березня 2025 20:13
Добрийдень, шановний Замовник! Відповідно до тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі для підтвердження працівниківвідповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати в складі тендерної пропозиції трудові книжки (сторінки, що містять відповіднуінформацію)та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносинучасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці. Також у примітці зазначено, що працівники можуть працювати за будь-якою формою залученняпрацівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо). Чи є належним підтвердженням залучення працівників за цивільно-правовим договором?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Положення тендерної документації не забороняють залучення працівників за цивільно-правовим договором.
експертиза
Дата подання: 27 березня 2025 12:48
Дата відповіді: 28 березня 2025 20:14
Доброго дня.
Просимо зазначити назву організації, яка здійснила експертизу проектно-кошторисно документації.
Дякуємо
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, для підготовки тендерних пропозицій замовник надає учасникам тендерну документацію.
Надання інформації щодо організації, яка здійснила експертизу проектно-кошторисної документації, не передбачено чинним законодавством, що регламентує сферу публічних закупівель.
дискримінаційна вимога до інщих учасників маючи вже "свого" виконавця робіт.
Дата подання: 27 березня 2025 13:42
Дата відповіді: 29 березня 2025 17:52
Вами встанволена вимога, що учасник повинен мати інженера з охорони праці (будівництво). Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції копіями чинних посвідчення та протоколу перевірки знань з питань охорони праці, група допуску електробезпеки не нижче IV, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71-13.
Зазначена вимога є такою, яка не відповідає нормам діючого законодавства в частині обмеження права учасників та незаконне втручання органів та посадових осіб замовника у господарську діяльність суб'єктів господарювання із нав’язуванням призначати на посади осіб з відповідною освітою, яку Замовник забажав побачити в даній закупівлі.
Більше того, встановлена вимога Замовником щодо навчання"групи з електробезпеки не нижче ІV" - правил, таких немає, просто описано навчання під конкретну особу, що має такий рівень в узгодженого учасника.
Стандарт НПАОП 0.00-1.71-13 - Правила встановлюють вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням інструменту та пристроїв.
При цьому роботи, які передбачено виконати відповідно до відомостей обсягів робіт та ІІ главі підсумкової відомості ресурсів не наводять такий прилад який належить до групи з електробезпеки не нижче ІV.
З огляду на зазначене встановлені вимоги є дискримінаційні та складені під конкретного учасника, який має посвідчення та протоколу перевірки знань з питань охорони праці, група допуску електробезпеки не нижче IV, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71-13.
просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За Вашим зверненням опрацьовуються та будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені у строки та спосіб, передбачений чинним законодавством.
проєкт договору
Дата подання: 27 березня 2025 14:35
Дата відповіді: 29 березня 2025 17:51
Замовником оприлднено проєкт договору - додаток 5 до тендерної документації. Умовами пункту 4.6 додатку №5 до тендерної документації "Проєкт Договору" визначено, що Підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до цього Договору протягом гарантійного строку, який складає 10 (десять) років від дати передачі Замовнику будівельного майданчика.
Учасник звертає увагу уповноваженої особи на те, що вищезазначені положення п. 4.6 додатку №5 до тендерної документації "Проєкт Договору" не узгоджуються з пунктом 104 Постанови КМУ №668 від 01.08.2005 яким зазначено, що початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт (об'єкта будівництва).
З огляду на зазначене вище - Замовник повинен привести умови додатку №5 до тендерної документації "Проєкт Договору" у відповідність до діючого законодавства шляхом внесення змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За Вашим зверненням опрацьовуються та будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені у строки та спосіб, передбачений чинним законодавством.
технічні вимоги
Дата подання: 27 березня 2025 15:09
Дата відповіді: 29 березня 2025 17:51
Шановний Замовник, у викладеній у тендерній документації підсумковій відомості ресурсів (2-u_54_КД_ПВР.xls) містяться позиції матеріалів та обладнання, в найменуванні яких відсутні технічні характеристики, оскільки були навмисно видалені вами чи проектувальником з метою ускладнення складання кошторисів учасниками. Відсутність технічних характеристик в найменуванні є порушенням……, де зазначено, що ….. Зрештою така відсутність не дозволяє визначити марку, вид, модель, артикул, якісні ознаки та ціну матеріалу й обладнання. Наприклад поз. 120 ПВР “Кутник” може бути застосований як 30х30 м так і 100 х 100 мм, відповідно його довжина та вартість буде різною. Без теххарактеристик чи оприлюднених креслень до проєкту, на підставі якого проводиться дана закупівля унеможливлює складання кошторису, що відповідатиме проєктним рішенням. Та слугуватиме приводом для дискваліфікації учасника. Просимо привести у відповідність підсумкову вілрмість ресурсів, тобто зазначити технічні характеристики у найменуваннях матеріалів та обладнання. Перелік ресурсів, де відсутні тех характеристики, із зазначенням пунктів та приміткою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підсумкова відомість ресурсів та відомість обсягів робіт повністю відповідають проектній документації. Замовник без внесення змін в проектну документацію не має права самостійно внести зміни у вказані документи. На запити потенційних учасників, у т.ч. цей запит, наразі готуються зміни до тендерної документації в частині технічних характеристик устаткування та матеріальних ресурсів.
технічні вимоги
Дата подання: 27 березня 2025 15:11
Дата відповіді: 29 березня 2025 17:49
з метою вивчення всіх матеріалів/устаткування та задля підтвердження того, що запропонований матеріал/устаткування знаходиться в перелік прийнятних країн на виконання вимог Угоди під час здійснення закупівлі за рахунок донору Public Facility - просимо замовника викласти підсумкову відомість ресурсів із зазначенням всіх характеристик.
Відповідь: Підсумкова відомість ресурсів та відомість обсягів робіт повністю відповідають проектній документації. Замовник без внесення змін в проектну документацію не має права самостійно внести зміни у вказані документи. На запити потенційних учасників наразі готуються зміни до тендерної документації в частині технічних характеристик устаткування та матеріальних ресурсів.
локалізація
Дата подання: 27 березня 2025 15:17
Дата відповіді: 28 березня 2025 21:17
шановний замовник, вами встановленюються вимоги щодо локалізації устаткування проте уповноваженою особою встановлені вимоги, які не відповідають вимогам, що чітко обумовлено в Постанові КМУ №861 від 2 серпня 2022 р. "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва".
Давайте чітко прочитаємо, що вимагає уповноважена особа Замоввника: На підтвердження поставки товару, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі»:
1. Документ, що підтверджує країну походження товару (сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару).
НОРМА Постанови КМУ 861: Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Отже, нормативно-правовий акт обумовлює за умови винятку застосування локалізації - факт підтверджується сертифікатом про походження товару.
Просимо замовника привести у відповідність положення документації до дічого нормативно-правового акта України, а саме по Постанови КМУ 861.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, виняток застосовується на підставі п.3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, а не на підставі постанови КМУ №861.
Врахуйте, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники при здійсненні закупівель повинні керуватися постановою КМУ №1178.
питання
Дата подання: 27 березня 2025 16:57
Дата відповіді: 28 березня 2025 21:58
Шановний Замовник просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: http://endocenter.com.ua/about-us/%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F/%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F/
Щодо незаконної вимоги в технічному завданні та ТД
Дата подання: 27 березня 2025 17:00
Дата відповіді: 28 березня 2025 21:07
Шановний Замовник! Додатком 4 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів зазначених у п.361-364 Пiдсумкової вiдомості ресурсів. Ця вимога є незаконною оскільки: пп.4.5. п. 4 Розділу 1 Тендерної документації зазначено, що Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода). Пунктом 6-1 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено що: «Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України». Тобто дана Рамкова угода є Міжнародним договором, який ратифіковано Верховною радою України. Таким чином, зазначені товари в Підсумковій відомості ресурсів не потребують підтвердження ступеня локалізації відповідно до норм чинного законодавства. Враховуючи вищенаведене просимо привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом виключення вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів зазначених у пп. п.361-364 Пiдсумкової вiдомості ресурсів з вимог технічного завдання та загалом з тендерної документації даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог чинного законодавства щодо публічних закупівель замовник зобов'язаний купити або локалізований товар з підтвердженим ступенем локалізації виробництва у 2025 році не менше 25% або товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
При цьому, пропонуючи у своїй пропозиції чи локалізований товар чи товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», учасник повинен врахувати додаткову вимогу про те, що запропонований товар одночасно повинен бути з прийнятних країн.
Дані вимоги повністю узгоджуються між собою та не потребують внесення змін.
незаконні вимоги документації
Дата подання: 27 березня 2025 17:17
Дата відповіді: 28 березня 2025 20:58
Переможець надає замовнику документи (інформацію), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: Кловський узвіз, 13-А, м. Київ,01021, Україна. Контактна особа: уповноважена особа Остапенко Тетяна Анатоліївна, тел.: (044) 254-32-12.
Неподання документів та інформації, передбачених п.3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин не укладення договору про закупівлю з вини учасника, а саме: відмову від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частин третьої, восьмої статті 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак, Замовник, всупереч приписів частини восьмої статті 12 Закону № 922, у Тендерній документації та додатках до неї висунув вимогу про надання забезпечення виконання договору у вигляді надання підписаного договору, платіжного доручення у паперовому вигляді.
Доводи Замовника не можуть бути взяті до уваги про те, що вказана правова норма стосується учасника торгів, а не переможця, вважається безпідставними (за практикою Верховного суду за результами розгляду справи під час оскарження висновку ДАСУ).
Враховуючи, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, Верховний Суд приходить до висновку, що вказані пункти Тендерної документації Замовника суперечать вимогам статті 8 Закону № 922.
Шановний Замовник просимо вснести відповідні змін до документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
За умови ігнорування зверень, ми змушені повідомити представників органу державного фінансового контролю (ДАСУ) та представників Ukraine Facility.
Крім того, є ще дуже багато питань до вашої закупівлі. Тому пропонуємо надати відповіді у встановлені строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, термінологія Закону України "Про публічні закупівлі" визначена статтею 1 вказаного Закону.
Згідно з термінологією частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
- учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п.37);
- переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (п.18).
Частиною 8 статті 12 Закону передбачена заборона для замовників вимагати саме від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
З огляду на викладене, замовником не порушено вимоги чинного законодавства в цій частині та тендерна документація не потребує внесення відповідних змін.
Опрацювання відповіді ТУРУБАРОВОЇ ОЛЕНИ ВАЛЕНТИНІВНИ
Дата подання: 28 березня 2025 09:01
Дата відповіді: 28 березня 2025 20:54
ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА 27.03.2025 об 22:23 надала відповідь на запит "Шановний Замовник. Просимо Вас зазначити № та дату видачі експертного звіту. " наступного змісту: "Відповідь: Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, для підготовки тендерних пропозицій замовник надає учасникам тендерну документацію.
Надання інформації про № та дату видачі експертного звіту не передбачено вказаними нормативно-правовими актами."
Ознайомившись з відповіддю інформуємо, що ТУРУБАРОВІЙ ОЛЕНІ ВАЛЕНТИНІВНІ необхідно ознайомитися із статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" - відповідно до якої визначено один з основних принципів закупівлі - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Надання відповіді такого змісту як надано увноваженою особою свідчить про те, що закупівля не здійснюється за цим одним з основних принципів закупівлі. Якщо нічого не потрібно приховувати і бути зацікавленим в тому аби закупівля відбулася - особа мала надати інформацію про № та дату експертного звіту.
Крім того, ми повторно звертаємося до особи, яка представляє інтереси державного органу з метою надання № та дати експертного звіту щодо проєктно- кошторисної документації.
У разі ненадання запитуваної інформації скарга про лобіювання конкретного учасника та недотримання основного принципу здійснення закупівель уповноваженою особою даної закупівлі буде надіслана до Міністерства охорони здоров’я України, до уповноважених осіб Європейської комісії що курують інструмент «Ukraine Facility», до правоохороних органів, Державної аудиторської служби.
ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА існує та отримує свою заробітню плату за рахунок таких учасників, які сплачують податки та ведуть свій бізнес. ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА може не надавати інформацію яка стосується її приватного життя .... На це можете не реагувати та відповідь можете не надавати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ви можете скористатися своїм правом на оскарження, передбаченим статтею 18 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг" з урахуванням особливостей, встановлених пунктами 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замо-вників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178.
інформація
Дата подання: 28 березня 2025 20:29
Дата відповіді: 28 березня 2025 21:58
за результатами розгляду наданих відповідей особою - вбачається, що ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА лобіює інтереси певного учасника.
в свою чергу інформуємо про те, що нами на сьогодні проінформовано Міністерство охорони здоров’я України (moz@moz.gov.ua) і надіслано запит до Europian Commission (https://enlargement.ec.europa.eu/your-opinion_en).
Оскільки підготовка звернень зайняло багато часу - тому наступні звернення до контролюючого органу та громадській формувань буде надіслано пізніше.
ОЛЕНА, кожна ваша відповідь підтверджує факт того, що ви не володієте знаннями і вами керують певні особи.
Ось наприклад: це ви написали: пункт 1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД зазначає, що Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).
Радимо вам ознайомитися з Податковим кодексом України в якому є термін/поняття звільнення від сплати ПДВ. Ось вам 1 приклад законного звільнення від сплати ПДВ: п. 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ.
Не можна підходити до формального проведення закупівлі, яка передбачає певні вимоги до учасників та за умови невідповідністі може спричинити відхилення через некоректні прописані вимоги в ТД.
Якщо ж виходячи з вашої відповіді у разі якщо є учасник ПДВ зазначає ціну з ПДВ, якщо ні - без ПДВ,
То от візьміть це і чітко пропишіть в своєму пункті 1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД. І питання знято.
Проте особа - уперто відмовляється від факту невірності.
І таких питань дуже багато в вашій ТД. Перечитайте наново питання і самостійно приведіть у відповідність. (нічого особистого).
Я нагадаю, що в країні війна, а ви .... то хлопці та дівчата своє здоров’я, життя кладуть аби людина сидячі у теплому кабінеті, за компютером з кавою або чаєм, повертаючь до своєї домівки, лягаючи в ліжко - давала такі безглузді відповіді. Ще раз наголошуємо, що своїми діями ви підтверджуєте факт зацікавленості в конкретному переможці і це не є емоції.
Щодо експертного звіту - а що ви порушуєте, окрім статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"?
Відповідь чекаємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ви можете скористатися своїм правом на оскарження, передбачених статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням пп.55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178.
Розгорнути всі запитання: 28
Згорнути запитання