Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний, форматний, згідно СРV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
9 768,00 UAH
UA-2025-03-19-013672-a ad6bc2d5feb1447098ea1b4113ada018
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Козинець

+380676213926 dprz27@dn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38101793
Місцезнаходження: 85500, Україна , Донецька обл., смт Велика Новосілка, провулок Аграрний, будинок 23-А
Контактна особа: Олександр Козинець
+380676213926
dprz27@dn.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки Товару: Дніпропетровська область, смт Покровське. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику — до 30.04.2025. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 пачка
Папір офісний, форматний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, смт Покровське.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 березня 2025 18:00
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ(папір).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Recycling (з вторинной сировини) Ні
Колір Можливі значення:
  • білий
  • Формат Можливі значення:
  • A4 (210х297 мм)
  • Непрозорість від 91 до 94 відсоток
    Товщина від 103 до 106 мікрометр
    Білизна CIE від 158 до 161 відсоток
    Щільність паперу від 80 до 80 грам на квадратний метр

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 22 березня 2025 23:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "АСТЕОН" 9 000,00
    UAH з ПДВ
    9 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "ЄГОРОВА ОКСАНА ВАСИЛІВНА" 9 360,00
    UAH з ПДВ
    9 360,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 9 468,00
    UAH з ПДВ
    9 468,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    21 березня 2025 09:35
    Електронний підпис
    21 березня 2025 09:35
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат A4 (210х297 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір білий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Recycling (з вторинной сировини)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Щільність паперу 80 грам на квадратний метр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Білизна CIE 161 відсоток
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товщина 103 мікрометр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Непрозорість 92 відсоток

    Публічні документи

    22 березня 2025 22:29
    Електронний підпис
    22 березня 2025 22:29
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат A4 (210х297 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір білий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Recycling (з вторинной сировини)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Щільність паперу 80 грам на квадратний метр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Білизна CIE 161 відсоток
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товщина 106 мікрометр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Непрозорість 92 відсоток

    Публічні документи

    21 березня 2025 13:10
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Recycling (з вторинной сировини)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір білий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Формат A4 (210х297 мм)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Непрозорість 92 відсоток
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товщина 106 мікрометр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Білизна CIE 161 відсоток
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Щільність паперу 80 грам на квадратний метр

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "АСТЕОН"
    #42704450
    Переможець 9 000,00
    UAH з ПДВ
    24 березня 2025 09:42

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 24 березня 2025 09:42

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "АСТЕОН"
    #42704450
    9 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    04 квітня 2025 10:13
    Електронний підпис укладений
    25 березня 2025 14:29
    Договір 2 від 25.03.2025.pdf укладений
    25 березня 2025 12:52

    Інформація про платежі за договором

    Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
    Дата Сума Платник Одержувач Статус
    28 березня 2025 16:47
    9 000,00 UAH UA528201720343101002200083209
    27 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дон. області
    UA583209840000026003210419323
    ТОВ "АСТЕОН"
    Оплачений

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 25 березня 2025 — 15 грудня 2025
    Сума оплати за договором: 9 000,00
    UAH (в тому числі ПДВ 1 500,00 UAH)