Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Предмет закупівлі товарів код ДК 021:2015:44190000-8 Конструкційні матеріали різні.
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2025-03-19-013163-a 5b9a856dc66544eb800d77382d229a70
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яків Арсентійович Кулакевич

+380442482880 td3030@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23313859
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Контактна особа: Яків Арсентійович Кулакевич
+380442482880
td3030@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 01 квітня 2025 12:42
Початок аукціону: 01 квітня 2025 12:42
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), підпункту 2 пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами), статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами). Продавець передає Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам якості, умовам специфікації (Додаток № 1), технічним вимогам (Додаток № 2) та придатний для мети, з якою Товар використовується. Відповідні документи, що підтверджують якість Товару, передаються Покупцю під час приймання Товару. Продавець гарантує виконання гарантійних зобов’язань протягом гарантійного строку, в тому числі на комплектуючі вироби та складові частини товару.

Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), підпункту 2 пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами), статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).

Продавець передає Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам якості, умовам специфікації (Додаток № 1), технічним вимогам (Додаток № 2) та придатний для мети, з якою Товар використовується. Відповідні документи, що підтверджують якість Товару, передаються Покупцю під час приймання Товару. Продавець гарантує виконання гарантійних зобов’язань протягом гарантійного строку, в тому числі на комплектуючі вироби та складові частини товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Болард BFT або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, вулиця Притисько-Микільська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні
45 штука
Захисні алюмінієві ролети з ручним керуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, вулиця Притисько-Микільська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2025 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 16:59
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.pdf
19 березня 2025 16:59
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.pdf
19 березня 2025 16:59
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx
19 березня 2025 16:59
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення стосовно ролет
Дата подання: 20 березня 2025 09:15
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:16
Доброго дня, шановний замовнику! Є декілька питань стосовно ролет: 1. Керування ручне - мається на увазі шнуровим приводом, тобто піднімати з допомогою мотузки? 2. Монтаж ролетів треба виконати ззовні проємів? Та яка поверховість встановленя ролетів?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику.
Ролети захистні алюміневі з ручним керуванням (шнуровим приводом), з монтажем 1-й та 2-й поверхи.
Питання стосовно болардів
Дата подання: 25 березня 2025 16:22
Дата відповіді: 26 березня 2025 11:51
Доброго дня, шановний замовнику! Є декілька питань стосовно болардів? 1. Яку кількість проходів потрібно закрити? (8 штук будуть в ряд чи якось окремо) 2. Керування болардів відбувається окремо кожного чи колективно (наприклад 3+3+2)? 3. Чи є проєкт по підземним комунікаціям на місцях встановлення болардів?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Необхідна інформація, щодо предмету закупівлі зазначена Замовником в документації спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 448 696,00
UAH з ПДВ
1 418 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОР" 1 467 050,10
UAH з ПДВ
1 430 050,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2025 23:39
Електронний підпис
31 березня 2025 23:39
Електронний підпис
31 березня 2025 23:38
ДОВІДКА-ПІДТВЕРДЖЕННЯ.pdf
31 березня 2025 23:38
Відомості про учасника.pdf
31 березня 2025 23:38
Вытяг Руденко Е.В.pdf
31 березня 2025 23:38
Руденко Є.В. Паспорт.pdf
31 березня 2025 23:38
Пропозиція.pdf
31 березня 2025 23:38
Довідка по підписанта.pdf
31 березня 2025 23:38
Договір.pdf
31 березня 2025 23:38
Выписка Руденко Е.В.pdf
31 березня 2025 23:38
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
31 березня 2025 23:38
ІПН Руденко Є.В..pdf
31 березня 2025 23:38
Лист-ліцензування.pdf

Публічні документи

14 квітня 2025 18:53
Електронний підпис
14 квітня 2025 18:51
Довідка бюджет.PDF
14 квітня 2025 15:02
Електронний підпис
14 квітня 2025 14:04
Витяг з ЄДР_12.03.25.pdf
14 квітня 2025 14:04
Довідка бюджет.PDF
14 квітня 2025 14:04
vytiah_pro_nesudymist_vid_07.04.25.pdf
14 квітня 2025 14:04
Довідка_ТОВ.pdf
14 квітня 2025 14:04
Довідка_ФО.pdf
14 квітня 2025 14:04
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
14 квітня 2025 14:04
Свідоцтво_ПДВ.pdf
14 квітня 2025 14:04
СТАТУТ.pdf
08 квітня 2025 10:45
Електронний підпис
31 березня 2025 22:30
Електронний підпис
31 березня 2025 22:30
Електронний підпис
31 березня 2025 22:29
ДОДАТОК_1_Пропозиція.pdf
31 березня 2025 22:29
СТАТУТ.pdf
31 березня 2025 22:29
Протокол правочин.pdf
31 березня 2025 22:29
Витяг з ЄДР_12.03.25.pdf
31 березня 2025 22:29
Довідка працівники.pdf
31 березня 2025 22:29
Довідка про учасника.pdf
31 березня 2025 22:29
Свідоцтво_ПДВ.pdf
31 березня 2025 22:29
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ДІОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3142418656
Відхилено 1 418 696,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 12:23
ТОВ "ДІОР"
#32775200
Переможець 1 430 050,10
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 10:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2025 13:07

Документи

04 квітня 2025 12:23
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 128 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ « 07 » квітня 2025 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: начальник служби організації закупівель підполковник Яків КУЛАКЕВИЧ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ТОВ "ДІОР", код ЄДРПОУ 32775200 спрощеної закупівлі предмету закупівлі товарів код ДК 021:2015:44190000-8 Конструкційні матеріали різні. 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ТОВ "ДІОР". Під час розгляду першого питання порядку денного: 19 березня 2025 року на сайті уповноваженого органу https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/ UA-2025-03-19-013163-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі предмету закупівлі товарів код ДК 021:2015:44190000-8 Конструкційні матеріали різні. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-013163-a. КЕКВ 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 1 500 000,00 грн. з ПДВ. 01 квітня 2025 року завершився електронний аукціон спрощеної закупівлі предмету закупівлі товарів код ДК 021:2015:44190000-8 Конструкційні матеріали різні, для участі у якому було подано 2 (дві) пропозиції, а саме: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "ДІОР" 1 467 050,10 грн. з ПДВ 1 430 050,10 грн. з ПДВ ФОП РУДЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 448 696,00 грн. без ПДВ 1 418 696,00 грн. без ПДВ Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами електронних торгів (аукціон), що відбулись 01 квітня 2025 року найбільш економічно вигідною ціною в сумі 1 418 696,00 грн. без ПДВ було визначено ФОП РУДЕНКО ЄВГЕНІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА. 04 квітня 2025 року уповноваженою особою з організації закупівель товарів, робіт і послуг військової частини 3030 Національної гвардії України прийнято рішення, що оформлено протоколом від 04.04.2025 № 125 про відхилення пропозиції ФОП РУДЕНКО ЄВГЕНІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА, ІПН 3142418656, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-013163-a, щодо предмету закупівлі товарів код ДК 021:2015:44190000-8 Конструкційні матеріали різні, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. За результатами електронних торгів (аукціон), що відбулись 01.04.2025 найбільш економічно вигідною ціною в сумі 1 430 050,10 грн. з ПДВ, було визначено наступного учасника ТОВ "ДІОР". Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Розглядається пропозиція ТОВ "ДІОР" на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення спрощеної закупівлі Замовника, предмету закупівлі товарів код ДК 021:2015:44190000-8 Конструкційні матеріали різні. За результатом розгляду документів пропозиції ТОВ "ДІОР", щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. В підпункті 12.1. пункту 12 додатку № 2 до оголошення зазначено перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції, а саме: Проєкт договору про закупівлю з додатками до договору, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печатко (у разі її наявності та використання), (Додаток № 4 до оголошення). Однак ТОВ "ДІОР" надано Проєкт договору про закупівлю без додатків до договору, тому Учасник порушив вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника та підпункт 3.1. пункт 3 додатку № 2 до оголошення. 2. В підпункті 13.1. пункту 13 додатку № 2 до оголошення зазначено перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції, а саме: Довідка-підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору. (Додаток № 5 до оголошення). Однак ТОВ "ДІОР" надано довідка-підтвердження від 28.03.2025 № 42 про відсутність ризиків для укладання договору. Цей документ не відповідає формі та змісту додатку № 5 до оголошення, а саме відсутня інформація про уповноважену особу військової частини 3030 Національної гвардії України, тобто відсутня інформація кому адресована довідка-підтвердження, тому Учасник порушив вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника та підпункт 2.1. пункт 2 додатку № 2 до оголошення. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до вимог пункту 43 постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електроній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ТОВ "ДІОР", про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ТОВ "ДІОР", код ЄДРПОУ 32775200, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-013163-a, про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) згідно підпункту 12.1. пункту 12 додатку № 2 до оголошення надати проєкт договору про закупівлю з додатками до договору, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печатко (у разі її наявності та використання), (Додаток № 4 до оголошення). 2) згідно підпункту 13.1. пункту 13 додатку № 2 до оголошення надати довідка-підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору. (Додаток № 5 до оголошення). 2. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електроній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ТОВ "ДІОР" про виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. Уповноважена особа Яків КУЛАКЕВИЧ

Документи

10 квітня 2025 10:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІОР"
#32775200
1 430 050,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 10:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2025 10:14
Договір № 219 від 17.04.2025.pdf укладений
18 квітня 2025 10:13