Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
С_25Т- 272_35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Протигаз фільтруючий у спеціальній комплектації та фільтр скомбінований)
Очікувана вартість
1 614 600,00 UAH
UA-2025-03-19-012380-a ● 81c586fc1bc341519c8ea42ff973d2fa
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Альона ЛАПЕНКО +380676753752 alona.andreichuk@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 15:59 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 15:59 |
Очікувана вартість: | 1 614 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,97% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
345 штука
Протигаз фільтруючий у спеціальній комплектації та фільтр скомбінований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35814000-3 — Протигази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 16:42 |
ТД С_25Т-272 Протигази (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
24 березня 2025 16:42 |
Перелік змін, С_25Т-272.docx | |
19 березня 2025 16:26 |
Додаток №4 Проєкт договору.docx | |
19 березня 2025 16:26 |
Додаток №6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx | |
19 березня 2025 16:26 |
Додаток №5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23.xlsx | |
19 березня 2025 16:26 |
Додаток №7 Розрахунок прив. вартості_товари_18.05.xlsx |
24 березня 2025 16:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2025 16:42 |
ТД С_25Т-272 Протигази (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
24 березня 2025 16:42 |
Перелік змін, С_25Т-272.docx
|
|||
19 березня 2025 16:26 |
Додаток №4 Проєкт договору.docx
|
|||
19 березня 2025 16:26 |
Додаток №6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx
|
|||
19 березня 2025 16:26 |
Додаток №5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23.xlsx
|
|||
19 березня 2025 16:26 |
Додаток №7 Розрахунок прив. вартості_товари_18.05.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 19 березня 2025 18:27
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:27
Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 р. вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2573-20#Text. Розділом ІХ Закону України «Про систему громадського здоров’я». визнається таким, що втрачає чинність, Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4004-12#Text, розділом ІV якого передбачені проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видача за результатами її проведення висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновки СЕС). У зв’язку з цим Законом України «Про систему громадського здоров’я» вносяться зміни й до деяких законодавчих актів України у частині виключення висновку СЕС, у тому числі із Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. Таким чином з 1 жовтня 2023 р. висновки СЕС не оформлюються. Таким чином, вимога надання копії висновку санітарно епідеміологічної експертизи, суттєво зменшує коло потенційних учасників даної закупівлі та може обмежувати конкуренцію. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що найближчим часом замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
підтвердження відповідності ДСТУ EN 166
Дата подання: 20 березня 2025 09:15
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:27
добрий день! в пункті 5 частини I Додатку №3 до тендерної документації Ви зазначаєте, що «Панорамне скло не запотіває, відповідає оптичному класу 1 згідно ДСТУ EN 166». Окрім цього в пункті 10 частини I Додатку №3 до тендерної документації Вами вимагається, що лицьова частина (маска захисна) має відповідати вимогам: «ДСТУ EN 136:2003 Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробовування, маркування (EN 136:1998, IDT) та ДСТУ EN 166:2017 Засоби індивідуального захисту очей. Технічні умови (EN 166:2001, IDT).»
Проте, в пункті 1 частини IІ Додатку №3 до тендерної документації Ви вимагаєте, щоб учасники у складі своєї конкурсної пропозиції надавали "Копію діючого сертифікату про експертизу зразка та декларацію про відповідність (з додатками – у разі наявності) Товару ДСТУ EN 136 та вимогам Технічного регламенту ЗІЗ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №771 на лицьову частину (маска)». Тобто Замовником вимагається підтвердження відповідності лицьової частини (маски захисної) лише державному стандарту ДСТУ EN 136 та Технічного регламенту ЗІЗ, а підтвердження відповідності ДСТУ EN 166 чомусь Замовником опускається!
Зважаючи на все вище сказане, просимо Замовника внести зміни в пункт 1 частини IІ Додатку №3 до тендерної документації, зазначивши: «Копія діючого сертифікату про експертизу зразка та декларацію про відповідність (з додатками – у разі наявності) Товару ДСТУ EN 136, ДСТУ EN 166 та вимогам Технічного регламенту ЗІЗ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №771 на лицьову частину (маска)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що найближчим часом замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АВ ЦЕНТР" |
1 488 238,92
UAH з ПДВ
|
1 341 485,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" |
1 521 450,00
UAH з ПДВ
|
1 377 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НБіСі Дефенс» |
1 614 600,00
UAH з ПДВ
|
1 614 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АВ ЦЕНТР" #20028822 |
Переможець |
1 341 485,51
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 10:46
|