Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень лазні
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2025-03-19-012365-a 17cdff4c9d6045f8a4b3efb53b72bad9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Мельник

+380971087204 tender3058@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3058 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ІЗМАЇЛ)
Код ЄДРПОУ: 24520810
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Альона Мельник
+380971087204
tender3058@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 16:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 16:21
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Договір буде укладатись з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень лазні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки Замовника з Підрядником проводяться по завершенню робіт, згідно підписаних Актів приймання виконаних робіт за формою (КБ-2в та КБ-3), які готує Підрядник і подає їх на підписання Замовнику. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2025 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 16:26
Оголошення_про_проведення_спрощеної_процедури_.docx
19 березня 2025 16:26
Оголошення.pdf
19 березня 2025 16:26
Додаток_№_3_Форма_пропозицii_1.docx
19 березня 2025 16:26
Додаток 2 Проєкт договору.docx
19 березня 2025 16:26
Інші вимоги.docx
19 березня 2025 16:26
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2025 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОРДИНСЬКИЙ КИРИЛО АНДРІЙОВИЧ" 699 534,05
UAH з ПДВ
699 534,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2025 09:07
Електронний підпис
04 квітня 2025 16:31
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:27
Електронний підпис
04 квітня 2025 15:25
3. Витяг з ЄДР 04.04.25.pdf.p7s
04 квітня 2025 15:25
4. Довідки.pdf
04 квітня 2025 15:25
3. Витяг з ЄДР 04.04.25.pdf
04 квітня 2025 15:25
Довідка коруп.pdf
04 квітня 2025 15:25
Довідка банкр..pdf
04 квітня 2025 15:25
витяг крім.пров..pdf
01 квітня 2025 16:56
Електронний підпис
01 квітня 2025 16:54
Видаткові.pdf
27 березня 2025 13:37
Електронний підпис
27 березня 2025 13:37
Електронний підпис
27 березня 2025 13:34
18. Пояснювальна Записка.pdf
27 березня 2025 13:34
18.1 Договірна ціна.pdf
27 березня 2025 13:34
16.1. Наказ ДСНС 195 від 27.03.pdf
27 березня 2025 13:34
9. Довідка що до ліцензії.pdf
27 березня 2025 13:34
2. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОРДИНСЬКИЙ КИРИЛО АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ОРДИНСЬКИЙ КИРИЛО АНДРІЙОВИЧ"
#3727710918
Переможець 699 534,05
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 11:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 15:44

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно пункту 14 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник має надати документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном (сканований оригінал у кольоровому вигляді документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання обладнання й матеріально-технічної бази зі всіма додатками, дійсними на дату розкриття пропозицій). В підсумковій відомості ресурсів зазначено, які будівельні машини і механізми будуть використовуватися, а саме: вібратори поверхневі, перфоратор пневматичний та електричний, насос гідравлічний ручний, апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт. Просимо надати документ, який підтверджує право власності/володіння/користування тощо відповідним майном.

Документи

03 квітня 2025 11:13
Електронний підпис
03 квітня 2025 11:12
Протокол № 57.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОРДИНСЬКИЙ КИРИЛО АНДРІЙОВИЧ"
#3727710918
699 534,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2025 11:13
Електронний підпис
03 квітня 2025 11:12
Протокол № 57.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2025 15:10
Додатклова угода № 1.pdf зміни до договору
25 квітня 2025 15:08
Електронний підпис укладений
21 квітня 2025 17:41
61.pdf укладений
21 квітня 2025 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML