Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
31 березня 2025 15:58 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38643633 |
Вебсайт: | https://od.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Прохоровська, 6 |
Контактна особа: |
Катерина ГЛЄБОВА +380487793107 k.hliebova@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 15:35 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 15:35 |
Очікувана вартість: | 239 765,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 397,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 16:13 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
19 березня 2025 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 16:13 |
1 Дод 1_ТехСпец.docx | |
19 березня 2025 16:13 |
2_Дод 2_ Док-ти для Учасника.doc | |
19 березня 2025 16:13 |
3_Дод 3_Проєкт договору.doc | |
19 березня 2025 16:13 |
0_ТД_ 5011_IVECO.docx | |
19 березня 2025 16:13 |
4_Дод 4_Док-ти для Переможця.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МУСІЄНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА |
233 999,00
UAH з ПДВ
|
199 759,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО" |
239 760,00
UAH з ПДВ
|
199 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП МУСІЄНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Довідка (11).zipВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Довідка.pdfПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Довідка.pdfНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
5. МТБ.pdfТовариство з обмеженою відповідальністю "АВТОЦЕНТР ТІРАВТО"
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Довідка СТО.zipПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МУСІЄНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА #2849603424 |
Переможець |
199 759,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені наступні невідповідності: 1. Вимога замовника: пп. 1 п. 7 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог пп. 1 п. 7 Додатку 2 до тендерної документації надано Довідку вих. № 3 від 26.03.2025, в якій Учасник повідомляє, що «Фізична особа – підприємець Мусієнко Світлана Вікторівна (далі – Учасник) підтверджую, відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків», тобто з тексту довідки не зрозуміло чи наявні в Учасника факти невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, в разі якщо такі факти наявні, тоді Учасник не надав документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначених підстав. 2. Вимога замовника: п. 8 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник, який погоджується та гарантує додержання всіх вимог щодо даної процедури закупівлі, визначеними цією тендерною документації та додатками до неї, в т. ч. умовами технічної специфікації, заповнює (якщо технічна специфікація має таку вимогу) та підписує Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації та подає її разом із відповідними підтверджуючими документами (якщо технічна специфікація має таку вимогу) в складі своєї пропозиції. Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 8 Додатку 2 до тендерної документації надано Довідку вих. № 4 від 26.03.2025, в якій відсутня інформація, яку Учасник має подати на виконання п. 8 Додатку 2 до тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації. 3. Вимога замовника: п. 9 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази (далі - МТБ), а саме: станції технічного обслуговування, яку він планує залучити до надання послуг, за предметом цієї закупівлі, із зазначенням місця її розташування та правової підстави володіння / користування та спеціалізованого причепу/напівпричепу типу «Трал» для перевезення великогабаритного транспорту. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й МТБ, зазначеної в довідці, Учасник повинен надати документ/документи на підтвердження правової підстави володіння / користування тощо відповідним майном, який повинен бути чинними на весь строк надання послуг відповідно до предмета цієї закупівлі. Учасник, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, щодо наявність обладнання, МТБ та технологій може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку, Учасник повинен надати: 1) довідку у довільній формі, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планується залучати з інформацією про повне найменування організації субпідрядника(ків) / співвиконавця (ів), місцезнаходження, код ЄДРПОУ, ПІБ керівника, перелік робіт (послуг) щодо яких буде залучення, орієнтований відсоток (%) вартість робіт; 2) заяву щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців; 3) лист-згоду субпідрядника/ співвиконавця на надання послуг, зазначених у довідці Учасника, а також документи щодо повноваження особи на підпис документів субпідрядника/ співвиконавця. Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 9 Додатку 2 до тендерної документації, надано Довідку вих. №5 від 26.03.2025, в якій зазначено, що «Фізична особа – підприємець Мусієнко Світлана Вікторівна (далі – Учасник) підтверджую, наявність в мене обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, а саме: - станції технічного обслуговування Орендоване майно, на підставі Договору №2/2024 суборенди нежитлового приміщення від 01.04.2024 року. Станція технічного обслуговування за адресою : м. Одеса, провулок Чапаєва, будинок 2а; - приміщення для лакофарбувальних робіт великогабаритного транспорту - Власне майно Учасника, відповідно до Інвентарної відомості №1 від 01.10.2024 року. Використовується на станції технічного обслуговування за адресою: м. Одеса, провулок Чапаєва, будинок 2а; - спеціалізованого причепу/напівпричепу типу «Трал» для перевезення великогабаритного транспорту. Належить Учаснику, відповідно до Договору про надання послуг №ЕВ-0325 від 27 березня 2025 року. На підтвердження наявності в Учасника приміщення для лакофарбувальних робіт великогабаритного транспорту, зазначеного в його Довідці № 5 від 26.03.2025, відсутні будь-які документи на підтвердження правової підстави володіння / користування тощо відповідним майном - приміщення для лакофарбувальних робіт великогабаритного транспорту , який повинен бути чинними на весь строк надання послуг відповідно до предмета цієї закупівлі, в наданій учасником Інвентаризаційній відомості № 1 від 01.10.2024 приміщення для лакофарбувальних робіт великогабаритного транспорту не зазначено. Згідно Довідки вих. №5 від 26.03.2025, Учасник стверджує, що спеціалізований причеп/напівпричеп типу «Трал» для перевезення великогабаритного транспорту належитьУчаснику, на підтвердження чого надає Договір про надання послуг технічної допомоги та послуг з евакуації вантажних транспортних засобів № ЕВ-0325 від 27 березня 2025 року, згідно умов якого Учасник отримує послуги від ТОВ «Очаків-Авто» з технічної допомоги та послуг з евакуації вантажних транспортних засобів Учасника, умовами цього договору не передбачено набуття Учасником правової підстави володіння / користування причепом типу «Трал». Учасником, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, щодо наявність обладнання, МТБ та технологій також не надано ані довідку у довільній формі, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планується залучати з інформацією про повне найменування організації субпідрядника(ків) / співвиконавця (ів), місцезнаходження, код ЄДРПОУ, ПІБ керівника, перелік робіт (послуг) щодо яких буде залучення, орієнтований відсоток (%) вартість робіт; ані заяву щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців; ані лист-згоду субпідрядника/ співвиконавця на надання послуг, зазначених у довідці Учасника, а також документи щодо повноваження особи на підпис документів субпідрядника/ співвиконавця. 4. Вимога замовника: п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону документи і дані тендерної пропозиції створюються та подаються учасником з урахуванням вимог Законів України від 22.05.2003 № 851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг" та від 05.10.2017 № 2155-VIII "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", Постанови КМУ від 12.12.2023 № 1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції через ЕСЗ у формі електронних документів та/або сканкопій документів. Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа. Електронна система закупівель забезпечує можливість подання тендерної пропозиції всім особам на рівних умовах. Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Документи тендерної пропозиції Учасника (окрім ф. «8. TOV Ochakiv-Avto- FOP Musiienko S.V._1 (1).zip») надані Учасником не у формі електронного документа (Файли не містять підписів) і не оформлені належним чином.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 квітня 2025 15:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ФОП МУСІЄНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА #2849603424 |
199 759,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2025 15:24
|
65 від 21.04.25.pdf | укладений |
21 квітня 2025 15:23
|