Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 38624322 |
Вебсайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10006, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
Контактна особа: |
Сергій ЗАКУСИЛО +380412423859 s.zakusilo@dsns.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 50 709,01 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 507,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:55 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
19 березня 2025 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 15:56 |
Тендерна документація_відновлення стріли ТО.doc | |
19 березня 2025 15:56 |
Додаток 5 до тендерної документації_відновлення стріли.doc | |
19 березня 2025 15:56 |
Додаток 7 до тендерної документації_відновлення стріли.doc | |
19 березня 2025 15:56 |
Додаток 8 до тендерної документації_відновлення стрілиО.doc | |
19 березня 2025 15:56 |
Додаток 2 до тендерної документації_відновлення стріли ТО.doc | |
19 березня 2025 15:56 |
Додаток 3 до тендерної документації_відновлення стріли ТО.doc | |
19 березня 2025 15:56 |
Додаток 6 до тендерної документації_відновлення стріли ТО.doc | |
19 березня 2025 15:56 |
Додаток 1 до тендерної документації_відновлення стріли ТО.doc | |
19 березня 2025 15:56 |
Додаток 4 до тендерної документації_відновлення стріли.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ОСТАПЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
44 310,00
UAH з ПДВ
|
44 310,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП ОСТАПЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Довідка Остапчук А. М. від 31.03.2025.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Довідка Остапчук А. М. від 31.03.2025.pdfПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Довідка Остапчук А. М. від 31.03.2025.pdfНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі повинен надати: 1. Довідку про наявність укладених аналогічних договорів (один або декілька) у запропонованій формі. 2. Надати відскановані оригінали раніше укладених договорів (не менше одного) з усіма додатковими угодами, зазначених в довідці, які повинні містити інформацію щодо предмету договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та відскановані оригінали актів виконаних робіт по цих договорах (або оригінали видаткових накладних або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше), що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по раніше укладених договорах щодо постачання предмету закупівлі.
Підтверджую
Довідка про наявність укладених договорів.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ОСТАПЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ #3188406739 |
Рішення скасоване |
44 310,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2025 12:32
|
ФОП ОСТАПЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ #3188406739 |
Відхилено |
44 310,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 10:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
№ з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасником не надано підтвердження повноваження учасника-фізичної особи-підприємця щодо підпису документів тендерної пропозиції. Підпункт 1.1 пункту 1 “Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” містить вимогу: Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу, та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). Копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу, та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). 2 Учасником не надано згоду з проєктом договору та з істотними умовами договору, згідно з Додатком № 5 до тендерної документації. Пункт 1 “Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” (Інші документи) містить вимогу: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції згоду з проєктом договору та з істотними умовами договору, згідно з Додатком № 5 до тендерної документації. Згоду з проєктом договору та з істотними умовами договору. 3 Учасником не надано довідку (або лист або інформацію тощо ) у довільній форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Пункт 1 “Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” (Інші документи) містить вимогу: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку (або лист або інформацію тощо ) у довільній форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Довідку (або лист або інформацію тощо ) у довільній форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. 4 Учасником не надано довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Пункт 1 “Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” (Інші документи) містить вимогу: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ запропонованого змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Довідку (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ запропонованого змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. 5 Учасником документально не підтверджено досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, у складі тендерної пропозиції надано Договір про надання послуг від 02.09.2024№548 за предметом послуги з авторемонту загальною сумою 200000,00 грн, надання яких підтверджується специфікаціями та/або додатками до договору, без надання зазначених додатків до договору. При цьому документ, що підтверджує факт повного виконання своїх зобов’язань по договору (акт виконаних робіт №116 від 20.09.2024) надано на суму 43480,00 грн. Також учасником не надано довідку про наявність укладених аналогічних договорів. Додаток 8 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» містить вимогу: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі повинен надати: 1. Довідку про наявність укладених аналогічних* договорів (один або декілька) у запропонованій формі завірена підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (у разі наявності). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі / або який виконується на даний час, за аналогічним до предмету закупівлі ДК 021:2015. 2. Надати відскановані оригінали раніше укладених договорів (не менше одного) з усіма додатковими угодами, зазначених в довідці, які повинні містити інформацію щодо предмету договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та відскановані оригінали актів виконаних робіт по цих договорах (або оригінали видаткових накладних або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше), що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по раніше укладених договорах щодо постачання предмету закупівлі. Якщо договір виконується - надати оригінали відгуків замовників. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції може надати один і більше аналогічних договорів та документів, що підтверджують їх виконання. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлі. У разі неспроможності учасника надати інформацію по будь-якому з пунктів – надати лист з посиланням на відповідний нормативно-правовий документ. 1. Довідку про наявність укладених аналогічних договорів (з урахуванням того, що розуміється під аналогічним договором). 2. Відскановані оригінали раніше укладених договорів (не менше одного) з усіма додатковими угодами та відскановані оригінали актів виконаних робіт по цих договорах (або оригінали видаткових накладних або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше), що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по раніше укладених договорах щодо постачання предмету закупівлі. Якщо договір виконується - оригінали відгуків замовників. У разі неспроможності учасника надати інформацію по будь-якому з пунктів – надати лист з посиланням на відповідний нормативно-правовий документ.