Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2025-03-19-011522-a 4c0fa4aa7d1340e9a3bdbfc74884e0ae
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Жанна Євгенівна

+380444251502 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Овчаренко Жанна Євгенівна
+380444251502
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 15:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

04 квітня 2025 14:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 14:43
ТД -.docx
04 квітня 2025 14:43
Додаток 6.docx
04 квітня 2025 14:43
протокол в.з..pdf
03 квітня 2025 14:14
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт _ копія _ копія _ копія.docx
03 квітня 2025 14:14
Додаток 4.docx
03 квітня 2025 14:14
Протокол УО (внесення змін).pdf
19 березня 2025 15:55
Додаток 1.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 2.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 3.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 7.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 8.docx
04 квітня 2025 14:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 14:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 14:43
ТД -.docx
03 квітня 2025 14:14
ТД -.docx
19 березня 2025 15:55
ТД -.docx
04 квітня 2025 14:43
Додаток 6.docx
03 квітня 2025 14:14
Додаток 6.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 6.docx
04 квітня 2025 14:43
протокол в.з..pdf
03 квітня 2025 14:14
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт _ копія _ копія _ копія.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт _ копія _ копія _ копія.docx
03 квітня 2025 14:14
Додаток 4.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 4.docx
03 квітня 2025 14:14
Протокол УО (внесення змін).pdf
19 березня 2025 15:55
Додаток 1.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 2.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 3.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 7.docx
19 березня 2025 15:55
Додаток 8.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація 1
Дата подання: 21 березня 2025 16:08
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:33
В ТД вказана вимога про наявність : «Головний інженер проекту (ГІП) - інженер, який має вищу освіту у галузі будівництва (надати копію диплому), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині технології будівельного виробництва (надати скан копію чинного сертифікату);», але ж предметом закупівлі є «Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)» тобто проектні роботи не передбачені ТЗ, а тому Ваша вимога є дискримінаційною. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо вимоги про наявність в учасника головного інженера проєкту із сертифікатом проєктувальника.
Учасник погоджується з проектом договору. Згідно до п.2.4. проекту Договору "Замовник делегує повноваження щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації «2.4. Сторони домовились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертизу проектної/кошторисної документації приходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації»", необхідність наявності таких працівників як кошторисника та ГІПа обумовлена проходженням експертизи проектно-кошторисної документації та отримання відповідного звіту.
За таких обставин, вважаємо, що вимога тендерної документації щодо наявності в учасника закупівлі головного інженера проєкту, кваліфікація якого підтверджується сертифікатом, є обґрунтованою.
дискримінація 2
Дата подання: 21 березня 2025 16:08
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:35
В ТД вказана вимога про наявність : «Головний інженер або виконроб – з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому)», але ж предметом закупівлі є «Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)», а саме заміна вікон з відновленням відкосів. Дані види робіт є звичайними та не потребують якихось спеціальних знань , а тому Ваша вимога щодо вищої освіти є дискримінаційною. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною 2 цієї ж статті Закону передбачено право замовника передбачити у тендерній документації у якості кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підтвердження відповідності пропозиції учасника даному критерію, серед іншого, передбачає надання документів (у спосіб, визначений тендерною документацією), в яких міститься інформація про наявність у працівників учасника кваліфікації, знань та досвіду, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Враховуючи, що предметом закупівлі є будівельні роботи, які мають ознаки капітального ремонту, встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності працівників із будівельною освітою, не має ознак дискримінації учасників, а є способом підтвердження спроможності учасника закупівлі виконати роботи якісно, безпечно та у визначені замовником строки.
уточнення
Дата подання: 21 березня 2025 16:09
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:36
На якій підставі Ви вимагаєте наявність вищої освіти у головного інженера або виконроба? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти.
Відповідь: Пунктом 1 підрозділу «Керівники» Розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 1999 р. № 249, погодженого Міністерством праці та соціальної політики України від 5 липня 1999 р. № 15-2324, введеного в дію з 1 січня 2000 року, визначено кваліфікаційні вимоги до виконавця робіт, а саме: Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст): для магістра - стаж роботи керівником нижчого рівня не менше 2 років; для спеціаліста - стаж роботи керівником нижчого рівня - не менше 3 років.

Пунктом 8 підрозділу «Керівники» Розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» зазначеного вище Довідника встановлено кваліфікаційні вимоги до головного інженера: Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією керівників нижчого рівня відповідного професійного спрямування: для магістра - не менше 2 років, спеціаліста - не менше 3 років.
дискримінація 3
Дата подання: 21 березня 2025 16:09
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:37
В ТД вказана вимога про наявність : «Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації – інженер, який має вищу освіту у галузі будівництва (надати копію диплому) , але ж предметом закупівлі є «Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)» , а саме заміна вікон з відновленням відкосів. Дані види робіт є звичайними та не потребують якихось спеціальних знань , а тому Ваша вимога щодо вищої освіти є дискримінаційною. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту. Відповідно до ст. 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Підрядник зобов'язаний виконати усі роботи, визначені у проектній документації та в кошторисі (проектно-кошторисній документації), якщо інше не встановлено договором будівельного підряду (ч. 1 ст. 877 цього ж Кодексу).
Умовами закупівлі, зокрема, п. 5 розділу ІІІ Додатку №6 до тендерної документації передбачено обов’язок учасника закупівлі скласти та подати разом із тендерною пропозицією кошторисну документацію. Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати договірній ціні (п. 1 розділу ІІІ Додатку №6 до тендерної документації). Слід зазначити, що будівельні роботи виконуються за державні кошти.
Абзацом 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає будівельним нормам і правилам.
У відповідності із ст. 7 зазначеного Закону проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Згідно із ст. 17 цього ж Закону відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію.
На підставі викладеного вище, а також враховуючи, що роботи з капітального ремонту здійснюватимуться за рахунок коштів державного бюджету, замовник вважає, що вимога тендерної документації про обов’язкову наявність в учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є обґрунтованою.
уточнення 2
Дата подання: 21 березня 2025 16:10
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:38
На якій підставі Ви вимагаєте наявність вищої освіти у Інженера-проектувальника в частині кошторисної документації? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти.
Відповідь: Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. При цьому до професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Пунктами 8 та 9 підрозділу «Професіонали» Розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників визначено кваліфікаційні вимоги до інженера з проектно-кошторисної роботи (п.8) та інженера-проектувальника, які, серед іншого, передбачають наявність у такого фахівця повної вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).
Таким чином, і Закон України «Про архітектурну діяльність», і Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників серед вимог до інженера-проектувальника передбачають наявність вищої освіти за галузевим напрямком.
З огляду на викладене вище, враховуючи, що предметом закупівлі є будівельні роботи, встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності у інженера-проектувальника саме будівельної освіти, не має ознак дискримінації учасників, а є способом підтвердження спроможності учасника закупівлі виконати роботи якісно, безпечно та у визначені замовником строки.
дискримінація 4
Дата подання: 21 березня 2025 16:10
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:40
В ТД вказана вимога про наявність : «….з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію угоди цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). На якій підставі Ви вимагаєте ці документи, які не відносяться до предмета закупівлі? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлюючи вимогу про наявність в інженера-проектувальника в частині кошторисної документації договору страхування цивільно-правової відповідальності, замовник виходив з наступного:
Відповідно до ст. 16-1 Закону України «Про архітектурну діяльність» саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами саморегулівної організації товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Зазначені саморегулівні організації мають право встановлювати стандарти професійної діяльності для своїх члленів. До таких стандартів, зокрема, віднесено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів організації перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена організації перед споживачем.
Враховуючи викладене вище, вимога щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника є законною та обґрунтованою.
дискримінація 5
Дата подання: 21 березня 2025 16:11
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:41
В ТД вказана вимога про наявність : «головний інженер (або виконроб), інженер з охорони праці (або особа, на яку покладено відповідальність за дотримання законодавства про охорону праці), крім того, повинні мати посвідчення про перевірку знань за напрямками: - група з електробезпеки не нижче ІІІ;- НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 0.00-1.71-13. Планується виконання робіт із застосуванням інструменту на акумуляторних батареях, навіщо наявність групи з електробезпеки не нижче ІІІ. На якій підставі Ви вимагаєте наявність навчання НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 0.00-1.71-13? При виконанні робіт не передбачається застосування навантажно-розвантажувальних механізмів, кранів , тощо, так як все буде вручну. Технічним завданням також не передбачено виконання робіт на висоті. Всі ці вимоги є дискримінаційними. Приберіть ці вимоги , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15, затверджено Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Пунктом 1.4. цього Типового положення спеціальне навчання визначено як щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Цим же наказом затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, до якого включено, зокрема, монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Роботи, що становлять предмет закупівлі, з огляду на оприлюднені замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток №4 до тендерної документації), передбачають виконання зазначених вище робіт, а отже, потребують спеціального навчання з питань охорони праці.
Напрямки спеціального навчання, за якими, згідно з вимогами пп. 2.4.2 п. 2.4 Таблиці 1 Додатку № 1, учасник закупівлі має підтвердити навчання працівників, що ним залучаються до виконання робіт, визначені замовником, виходячи з наступного:
Виконання робіт за предметом закупівлі – відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації – включає в себе демонтажні та монтажні роботи, улаштування укосів, штукатурення, що передбачає використання електроінструменту.
Згідно з Покажчиком нормативно-правових актів з охорони праці, затвердженим наказом Державної служби України з питань праці від 05.02.2024 №23, під НПАОП 0.00-1.71-13 позначено Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, що затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 №966. Відповідно до п. 1.3. Загальних положень цих Правил вони є обов’язковими для роботодавців та працівників, які виконують роботи із застосуванням інструменту та пристроїв. Правилами, серед іншого встановлено вимоги з охорони праці під час виконання робіт з використанням електроінструменту.
Таким чином, вимога про підтвердження навчання за вказаним вище напрямком є обгрунтованою.
Спеціальне навчання з питань охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-1.80-18, а саме Правилам охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, що затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 19.01.2018 № 62, включено до вимог замовника в тендерній документацій через необхідність піднімання металопластикових віконних блоків до віконних отворів, що знаходяться на висоті (у тому числі вище, ніж 1,3 метра). Такі роботи мають виконуватися з використанням підіймальних пристроїв.
Головний інженер, інженер з охорони праці відносяться до категорії адміністративно-технічних працівників, які, серед іншого, організовують будівельні роботи та здійснюють керівництво ними, в тому числі, в частині використання електроінструменту, електроустановок. Тобто вказані фахівці повинні мати рівень знань з електробезпеки, достатній для здійснення керівництва електротехнічними роботами, що виконуються іншими працівниками. Виконання таких функцій під час роботи з електроінструментом та/або електроустановками потребує знань, що відповідають ІІІ рівню електробезпеки.

З огляду на використання під час виконання робіт електроінструментів отримання працівниками навичок з електробезпеки є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання, які використовують електричні інструменти.

Враховуючи викладене вище, вимоги щодо спеціального навчання працівників учасника не є дискримінаційними, а мають на меті забезпечити дотримання учасниками закупівлі законодавства з охорони праці під час виконання будівельних робіт, забезпечити безпечне виконання робіт і мінімізувати можливі ризики. Такі вимоги передбачені нормами законодавства України (див. вище), які є обов’язковими для всіх суб’єктів господарювання.
Замовником також взято до уваги статус об’єкта будівництва – дошкільний навчальний заклад та всі ризики виконання робіт, що із цього випливають.
дискримінація 6
Дата подання: 21 березня 2025 16:12
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:42
В ТД вказана вимога : «З метою підтвердження фінансової спроможності Учасника придбати матеріали та виконати роботи за рахунок власних коштів, Учасник повинен підтвердити наявність у нього грошових коштів у сумі не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Для виконання даної вимоги тендерної документації Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції подати довідку з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) Учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.» А Ви не думали, що у Учасника матеріали можуть зберігатись на складі . Також Учасник може для закупки скористатись кредитними чи запозиченими коштами. Які законні підстави для такої вимоги? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлюючи дану вимогу, замовник виходив з наявної необхідності підтвердження учасником здатності виконати роботи без отримання авансового платежу. Замовник інформує, що закупівля не передбачає перерахування авансу на закупівлю матеріалів, і учасник також має надати гарантійний лист щодо можливості виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, без отримання авансового платежу.
Також Замовник вважає, що підтвердження фінансової спроможності учасника, як кваліфікаційний критерій учасника закупівлі, не зводиться до самого лише факту надання фінансової звітності у складі тендерної пропозиції. Замовник закупівлі має право встановлювати вимоги до необхідних показників фінансової звітності учасників, враховуючи, що підрядник виконує роботи власними силами і засобами і з використанням матеріалів, що ним придбаваються самостійно (не авансуються замовником).
Визначення наявності коштів станом на 31.12.2024 р. обґрунтовується нормою п. 4 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі.
Враховуючи викладене вище, Управління освіти вважає, що вимога щодо підтвердження наявності грошових коштів на рахунку (рахунках) учасників закупівлі не є дискримінаційною, а є такою, що забезпечує належне виконання договору про закупівлю робіт за державні кошти, дотримання принципу ефективного використання коштів державного бюджету.
дискримінація 7
Дата подання: 21 березня 2025 16:12
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:43
В ТД вказана вимога про надання : «Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» разом із звітом». Цей документ не відноситься до предмету закупівлі і вже був визнаний в АМКУ як дискримінаційна вимога. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначений стандарт передбачає впровадження суб’єктами господарювання управлінських та бізнесових практик, що мінімізують корупційні ризики у господарській діяльності. Так, впровадження системи управління щодо протидії корупції у відповідності із даним стандаром визначає низку заходів контролю, які дозволяють запобігати, виявляти та вчасно усувати ризики, пов’язані з корупцією.
Відповідність учасника закупівлі вимогам зазначеного стандарту є способом забезпечити дотримання принципів публічних закупівель, а вимога щодо наявності сертифікату не є дискримінаційною.
тотальна дискримінація
Дата подання: 21 березня 2025 16:13
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:44
Вами вказано ще безліч дискримінаційних вимог, які не відносяться до предмета закупівлі та які є необґрунтованими. Вимагаємо змінити вашу ТД для виключення всіх дискримінаційних вимог. У разі ігнорування чи надання необґрунтованих відповідей ми будемо змушені звертатись в АМКУ з відповідною скаргою, а також з повідомленням до КМДА, особисто до Кличка В.В. про наявність корупційної складової при проведенні закупівель з паралельним інформуванням НАБУ, ДБР, суспільності та залученням ЗМІ з інформуванням про хабарництво в органах місцевого самоврядуванням ТА ОБОВЯЗКОВИМ ІНФОРМУВАННЯМ ЗАКОРДОНИХ ПАРТНЕРІВ ЯКІ ФІНАНСУЮТЬ ДАНІ ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ ПРО ЗУПИНЕННЯ ТАКОГО ФІНАНСУВАННЯ У ЗВЯЗКУ ІЗ НАЯВНОСТІ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складена у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі, з урахуванням предмету закупівлі, об’єкту будівництва та об’єктивних обставин, за яких здійснюються роботи.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 394 145,65
UAH з ПДВ
394 145,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 10:56
Електронний підпис
11 квітня 2025 10:55
Довідка НАЗК ЦБ 11.04.25.zip.p7s
11 квітня 2025 10:55
Довідка НАЗК ЦБ 11.04.25.zip
11 квітня 2025 10:55
3. Довідка ст. 17 та п. 47.pdf
11 квітня 2025 10:55
Довідка НАЗК ЦБ 11.04.25.zip.p7s
11 квітня 2025 10:55
Довідка НАЗК ЦБ 11.04.25.zip
11 квітня 2025 10:55
3. Довідка ст. 17 та п. 47.pdf
07 квітня 2025 17:35
Електронний підпис
07 квітня 2025 17:35
Електронний підпис
07 квітня 2025 17:35
4.6.1. Імд файл .imd.p7s
07 квітня 2025 17:35
4.6.1. Імд файл .imd
07 квітня 2025 17:35
4.6.2. Кошторис ворд 156.rar.p7s
07 квітня 2025 17:35
4.6.2. Кошторис ворд 156.rar
02 квітня 2025 14:35
Електронний підпис
02 квітня 2025 14:35
Електронний підпис
02 квітня 2025 14:34
4.6.2. Кошторис ворд 156.zip
02 квітня 2025 14:34
4.6.2. Кошторис ворд 156.zip.p7s
02 квітня 2025 14:34
4.6.1. Імд файл .imd.p7s
02 квітня 2025 14:34
4.6.1. Імд файл .imd
02 квітня 2025 14:34
8.1. Статут Опис ЦБ2020.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
11.9. Довідка довкілля.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
2.2.5. Охорона праці.pdf
02 квітня 2025 14:34
11.5. Дозвіл механізми.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
11.1. Гарантійний ціна.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
2.2.7. Повідомлення.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
2.1.4. Витяг ОСВ.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.2.8. Медичні книжки.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
4.7. Довідка АВК-5.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.2.6. Накази.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
11.6. Дозвіл люльки.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
2.3. Довідка аналогічні.pdf
02 квітня 2025 14:34
11.11.1. Довідки з банку.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
11.5. Дозвіл механізми.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.2.7. Повідомлення.pdf
02 квітня 2025 14:34
11.9. Довідка довкілля.pdf
02 квітня 2025 14:34
11.6. Дозвіл люльки.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.3.2. Договір Черкаси.pdf
02 квітня 2025 14:34
11.11. Фін звіт 2024.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.1. Довідка обладнання.pdf
02 квітня 2025 14:34
11.1. Гарантійний ціна.pdf
02 квітня 2025 14:34
8. Статут_Центра-Буд_2020.pdf
02 квітня 2025 14:34
8.1. Статут Опис ЦБ2020.pdf
02 квітня 2025 14:34
4.7. Довідка АВК-5.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
11.13. Лист-згода оплата.pdf
02 квітня 2025 14:34
5.3. Виписка ЄДР ЦБ 10.08.23.pdf
02 квітня 2025 14:34
5.2. Наказ Кушнарьов В.С..pdf
02 квітня 2025 14:34
4.7.2. Договір АВК 2024, акт.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.2.6. Накази.pdf
02 квітня 2025 14:34
11.12. Гарантійний аванс.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.2.5. Охорона праці.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
2.2.8. Медичні книжки.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.1.4. Витяг ОСВ.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
2.2.4. Дипломи,сертиф. ЦБ.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.3.2. Договір Черкаси.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
11.11.1. Довідки з банку.pdf
02 квітня 2025 14:34
2.3.1. Договір Ортопедія.pdf
02 квітня 2025 14:34
11.11. Фін звіт 2024.pdf.p7s
02 квітня 2025 14:34
4.1. Сертифікати МП 2025.rar
02 квітня 2025 14:34
4.1. Сертифікати МП 2025.rar.p7s
02 квітня 2025 14:34
4.2. Розрахунок опору 156.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Додаток 6

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Додаток 6

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Додаток 6

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Додаток 6

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Переможець 394 145,65
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 15:04

Документи

10 квітня 2025 15:04
Довідка НАЗК
10 квітня 2025 15:04
Електронний підпис
10 квітня 2025 15:02
Scan10003.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
394 145,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 15:04
Довідка НАЗК
10 квітня 2025 15:04
Електронний підпис
10 квітня 2025 15:02
Scan10003.PDF