Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2025-03-19-011522-a ● 4c0fa4aa7d1340e9a3bdbfc74884e0ae
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Овчаренко Жанна Євгенівна +380444251502 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 14:43 |
ТД -.docx | |
04 квітня 2025 14:43 |
Додаток 6.docx | |
04 квітня 2025 14:43 |
протокол в.з..pdf | |
03 квітня 2025 14:14 |
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт _ копія _ копія _ копія.docx | |
03 квітня 2025 14:14 |
Додаток 4.docx | |
03 квітня 2025 14:14 |
Протокол УО (внесення змін).pdf | |
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 1.docx | |
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 2.docx | |
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 3.docx | |
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 7.docx | |
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 8.docx |
04 квітня 2025 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 квітня 2025 14:43 |
ТД -.docx
|
||||||
04 квітня 2025 14:43 |
Додаток 6.docx
|
||||||
04 квітня 2025 14:43 |
протокол в.з..pdf
|
||||||
03 квітня 2025 14:14 |
Додаток 5 форма договору_роботи_кап ремонт _ копія _ копія _ копія.docx
|
||||||
03 квітня 2025 14:14 |
Додаток 4.docx
|
||||||
03 квітня 2025 14:14 |
Протокол УО (внесення змін).pdf
|
||||||
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 1.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 2.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 3.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 7.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:55 |
Додаток 8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація 1
Дата подання: 21 березня 2025 16:08
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:33
В ТД вказана вимога про наявність : «Головний інженер проекту (ГІП) - інженер, який має вищу освіту у галузі будівництва (надати копію диплому), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині технології будівельного виробництва (надати скан копію чинного сертифікату);», але ж предметом закупівлі є «Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)» тобто проектні роботи не передбачені ТЗ, а тому Ваша вимога є дискримінаційною. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вимоги про наявність в учасника головного інженера проєкту із сертифікатом проєктувальника.
Учасник погоджується з проектом договору. Згідно до п.2.4. проекту Договору "Замовник делегує повноваження щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації «2.4. Сторони домовились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертизу проектної/кошторисної документації приходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації»", необхідність наявності таких працівників як кошторисника та ГІПа обумовлена проходженням експертизи проектно-кошторисної документації та отримання відповідного звіту.
За таких обставин, вважаємо, що вимога тендерної документації щодо наявності в учасника закупівлі головного інженера проєкту, кваліфікація якого підтверджується сертифікатом, є обґрунтованою.
Учасник погоджується з проектом договору. Згідно до п.2.4. проекту Договору "Замовник делегує повноваження щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації «2.4. Сторони домовились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертизу проектної/кошторисної документації приходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації»", необхідність наявності таких працівників як кошторисника та ГІПа обумовлена проходженням експертизи проектно-кошторисної документації та отримання відповідного звіту.
За таких обставин, вважаємо, що вимога тендерної документації щодо наявності в учасника закупівлі головного інженера проєкту, кваліфікація якого підтверджується сертифікатом, є обґрунтованою.
дискримінація 2
Дата подання: 21 березня 2025 16:08
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:35
В ТД вказана вимога про наявність : «Головний інженер або виконроб – з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому)», але ж предметом закупівлі є «Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)», а саме заміна вікон з відновленням відкосів. Дані види робіт є звичайними та не потребують якихось спеціальних знань , а тому Ваша вимога щодо вищої освіти є дискримінаційною. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною 2 цієї ж статті Закону передбачено право замовника передбачити у тендерній документації у якості кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підтвердження відповідності пропозиції учасника даному критерію, серед іншого, передбачає надання документів (у спосіб, визначений тендерною документацією), в яких міститься інформація про наявність у працівників учасника кваліфікації, знань та досвіду, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Враховуючи, що предметом закупівлі є будівельні роботи, які мають ознаки капітального ремонту, встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності працівників із будівельною освітою, не має ознак дискримінації учасників, а є способом підтвердження спроможності учасника закупівлі виконати роботи якісно, безпечно та у визначені замовником строки.
уточнення
Дата подання: 21 березня 2025 16:09
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:36
На якій підставі Ви вимагаєте наявність вищої освіти у головного інженера або виконроба? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти.
Відповідь: Пунктом 1 підрозділу «Керівники» Розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 1999 р. № 249, погодженого Міністерством праці та соціальної політики України від 5 липня 1999 р. № 15-2324, введеного в дію з 1 січня 2000 року, визначено кваліфікаційні вимоги до виконавця робіт, а саме: Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст): для магістра - стаж роботи керівником нижчого рівня не менше 2 років; для спеціаліста - стаж роботи керівником нижчого рівня - не менше 3 років.
Пунктом 8 підрозділу «Керівники» Розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» зазначеного вище Довідника встановлено кваліфікаційні вимоги до головного інженера: Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією керівників нижчого рівня відповідного професійного спрямування: для магістра - не менше 2 років, спеціаліста - не менше 3 років.
Пунктом 8 підрозділу «Керівники» Розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» зазначеного вище Довідника встановлено кваліфікаційні вимоги до головного інженера: Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією керівників нижчого рівня відповідного професійного спрямування: для магістра - не менше 2 років, спеціаліста - не менше 3 років.
дискримінація 3
Дата подання: 21 березня 2025 16:09
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:37
В ТД вказана вимога про наявність : «Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації – інженер, який має вищу освіту у галузі будівництва (надати копію диплому) , але ж предметом закупівлі є «Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ремонт/заміна вікон у загальноосвітньому навчальному закладі І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 156» Подільського району м. Києва за адресою: вул. Западинська, 10 (заходи з енергозбереження)» , а саме заміна вікон з відновленням відкосів. Дані види робіт є звичайними та не потребують якихось спеціальних знань , а тому Ваша вимога щодо вищої освіти є дискримінаційною. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту. Відповідно до ст. 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Підрядник зобов'язаний виконати усі роботи, визначені у проектній документації та в кошторисі (проектно-кошторисній документації), якщо інше не встановлено договором будівельного підряду (ч. 1 ст. 877 цього ж Кодексу).
Умовами закупівлі, зокрема, п. 5 розділу ІІІ Додатку №6 до тендерної документації передбачено обов’язок учасника закупівлі скласти та подати разом із тендерною пропозицією кошторисну документацію. Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати договірній ціні (п. 1 розділу ІІІ Додатку №6 до тендерної документації). Слід зазначити, що будівельні роботи виконуються за державні кошти.
Абзацом 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає будівельним нормам і правилам.
У відповідності із ст. 7 зазначеного Закону проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Згідно із ст. 17 цього ж Закону відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію.
На підставі викладеного вище, а також враховуючи, що роботи з капітального ремонту здійснюватимуться за рахунок коштів державного бюджету, замовник вважає, що вимога тендерної документації про обов’язкову наявність в учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є обґрунтованою.
Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Підрядник зобов'язаний виконати усі роботи, визначені у проектній документації та в кошторисі (проектно-кошторисній документації), якщо інше не встановлено договором будівельного підряду (ч. 1 ст. 877 цього ж Кодексу).
Умовами закупівлі, зокрема, п. 5 розділу ІІІ Додатку №6 до тендерної документації передбачено обов’язок учасника закупівлі скласти та подати разом із тендерною пропозицією кошторисну документацію. Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати договірній ціні (п. 1 розділу ІІІ Додатку №6 до тендерної документації). Слід зазначити, що будівельні роботи виконуються за державні кошти.
Абзацом 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає будівельним нормам і правилам.
У відповідності із ст. 7 зазначеного Закону проект об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Згідно із ст. 17 цього ж Закону відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію.
На підставі викладеного вище, а також враховуючи, що роботи з капітального ремонту здійснюватимуться за рахунок коштів державного бюджету, замовник вважає, що вимога тендерної документації про обов’язкову наявність в учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації є обґрунтованою.
уточнення 2
Дата подання: 21 березня 2025 16:10
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:38
На якій підставі Ви вимагаєте наявність вищої освіти у Інженера-проектувальника в частині кошторисної документації? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти.
Відповідь: Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. При цьому до професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Пунктами 8 та 9 підрозділу «Професіонали» Розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників визначено кваліфікаційні вимоги до інженера з проектно-кошторисної роботи (п.8) та інженера-проектувальника, які, серед іншого, передбачають наявність у такого фахівця повної вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).
Таким чином, і Закон України «Про архітектурну діяльність», і Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників серед вимог до інженера-проектувальника передбачають наявність вищої освіти за галузевим напрямком.
З огляду на викладене вище, враховуючи, що предметом закупівлі є будівельні роботи, встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності у інженера-проектувальника саме будівельної освіти, не має ознак дискримінації учасників, а є способом підтвердження спроможності учасника закупівлі виконати роботи якісно, безпечно та у визначені замовником строки.
Пунктами 8 та 9 підрозділу «Професіонали» Розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників визначено кваліфікаційні вимоги до інженера з проектно-кошторисної роботи (п.8) та інженера-проектувальника, які, серед іншого, передбачають наявність у такого фахівця повної вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).
Таким чином, і Закон України «Про архітектурну діяльність», і Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників серед вимог до інженера-проектувальника передбачають наявність вищої освіти за галузевим напрямком.
З огляду на викладене вище, враховуючи, що предметом закупівлі є будівельні роботи, встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності у інженера-проектувальника саме будівельної освіти, не має ознак дискримінації учасників, а є способом підтвердження спроможності учасника закупівлі виконати роботи якісно, безпечно та у визначені замовником строки.
дискримінація 4
Дата подання: 21 березня 2025 16:10
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:40
В ТД вказана вимога про наявність : «….з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію угоди цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). На якій підставі Ви вимагаєте ці документи, які не відносяться до предмета закупівлі? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Встановлюючи вимогу про наявність в інженера-проектувальника в частині кошторисної документації договору страхування цивільно-правової відповідальності, замовник виходив з наступного:
Відповідно до ст. 16-1 Закону України «Про архітектурну діяльність» саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами саморегулівної організації товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Зазначені саморегулівні організації мають право встановлювати стандарти професійної діяльності для своїх члленів. До таких стандартів, зокрема, віднесено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів організації перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена організації перед споживачем.
Враховуючи викладене вище, вимога щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника є законною та обґрунтованою.
Відповідно до ст. 16-1 Закону України «Про архітектурну діяльність» саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами саморегулівної організації товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Зазначені саморегулівні організації мають право встановлювати стандарти професійної діяльності для своїх члленів. До таких стандартів, зокрема, віднесено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів організації перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена організації перед споживачем.
Враховуючи викладене вище, вимога щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника є законною та обґрунтованою.
дискримінація 5
Дата подання: 21 березня 2025 16:11
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:41
В ТД вказана вимога про наявність : «головний інженер (або виконроб), інженер з охорони праці (або особа, на яку покладено відповідальність за дотримання законодавства про охорону праці), крім того, повинні мати посвідчення про перевірку знань за напрямками: - група з електробезпеки не нижче ІІІ;- НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 0.00-1.71-13. Планується виконання робіт із застосуванням інструменту на акумуляторних батареях, навіщо наявність групи з електробезпеки не нижче ІІІ. На якій підставі Ви вимагаєте наявність навчання НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 0.00-1.71-13? При виконанні робіт не передбачається застосування навантажно-розвантажувальних механізмів, кранів , тощо, так як все буде вручну. Технічним завданням також не передбачено виконання робіт на висоті. Всі ці вимоги є дискримінаційними. Приберіть ці вимоги , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15, затверджено Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Пунктом 1.4. цього Типового положення спеціальне навчання визначено як щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Цим же наказом затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, до якого включено, зокрема, монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Роботи, що становлять предмет закупівлі, з огляду на оприлюднені замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток №4 до тендерної документації), передбачають виконання зазначених вище робіт, а отже, потребують спеціального навчання з питань охорони праці.
Напрямки спеціального навчання, за якими, згідно з вимогами пп. 2.4.2 п. 2.4 Таблиці 1 Додатку № 1, учасник закупівлі має підтвердити навчання працівників, що ним залучаються до виконання робіт, визначені замовником, виходячи з наступного:
Виконання робіт за предметом закупівлі – відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації – включає в себе демонтажні та монтажні роботи, улаштування укосів, штукатурення, що передбачає використання електроінструменту.
Згідно з Покажчиком нормативно-правових актів з охорони праці, затвердженим наказом Державної служби України з питань праці від 05.02.2024 №23, під НПАОП 0.00-1.71-13 позначено Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, що затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 №966. Відповідно до п. 1.3. Загальних положень цих Правил вони є обов’язковими для роботодавців та працівників, які виконують роботи із застосуванням інструменту та пристроїв. Правилами, серед іншого встановлено вимоги з охорони праці під час виконання робіт з використанням електроінструменту.
Таким чином, вимога про підтвердження навчання за вказаним вище напрямком є обгрунтованою.
Спеціальне навчання з питань охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-1.80-18, а саме Правилам охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, що затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 19.01.2018 № 62, включено до вимог замовника в тендерній документацій через необхідність піднімання металопластикових віконних блоків до віконних отворів, що знаходяться на висоті (у тому числі вище, ніж 1,3 метра). Такі роботи мають виконуватися з використанням підіймальних пристроїв.
Головний інженер, інженер з охорони праці відносяться до категорії адміністративно-технічних працівників, які, серед іншого, організовують будівельні роботи та здійснюють керівництво ними, в тому числі, в частині використання електроінструменту, електроустановок. Тобто вказані фахівці повинні мати рівень знань з електробезпеки, достатній для здійснення керівництва електротехнічними роботами, що виконуються іншими працівниками. Виконання таких функцій під час роботи з електроінструментом та/або електроустановками потребує знань, що відповідають ІІІ рівню електробезпеки.
З огляду на використання під час виконання робіт електроінструментів отримання працівниками навичок з електробезпеки є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання, які використовують електричні інструменти.
Враховуючи викладене вище, вимоги щодо спеціального навчання працівників учасника не є дискримінаційними, а мають на меті забезпечити дотримання учасниками закупівлі законодавства з охорони праці під час виконання будівельних робіт, забезпечити безпечне виконання робіт і мінімізувати можливі ризики. Такі вимоги передбачені нормами законодавства України (див. вище), які є обов’язковими для всіх суб’єктів господарювання.
Замовником також взято до уваги статус об’єкта будівництва – дошкільний навчальний заклад та всі ризики виконання робіт, що із цього випливають.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15, затверджено Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Пунктом 1.4. цього Типового положення спеціальне навчання визначено як щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Цим же наказом затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою, до якого включено, зокрема, монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Роботи, що становлять предмет закупівлі, з огляду на оприлюднені замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток №4 до тендерної документації), передбачають виконання зазначених вище робіт, а отже, потребують спеціального навчання з питань охорони праці.
Напрямки спеціального навчання, за якими, згідно з вимогами пп. 2.4.2 п. 2.4 Таблиці 1 Додатку № 1, учасник закупівлі має підтвердити навчання працівників, що ним залучаються до виконання робіт, визначені замовником, виходячи з наступного:
Виконання робіт за предметом закупівлі – відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації – включає в себе демонтажні та монтажні роботи, улаштування укосів, штукатурення, що передбачає використання електроінструменту.
Згідно з Покажчиком нормативно-правових актів з охорони праці, затвердженим наказом Державної служби України з питань праці від 05.02.2024 №23, під НПАОП 0.00-1.71-13 позначено Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, що затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 №966. Відповідно до п. 1.3. Загальних положень цих Правил вони є обов’язковими для роботодавців та працівників, які виконують роботи із застосуванням інструменту та пристроїв. Правилами, серед іншого встановлено вимоги з охорони праці під час виконання робіт з використанням електроінструменту.
Таким чином, вимога про підтвердження навчання за вказаним вище напрямком є обгрунтованою.
Спеціальне навчання з питань охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-1.80-18, а саме Правилам охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, що затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 19.01.2018 № 62, включено до вимог замовника в тендерній документацій через необхідність піднімання металопластикових віконних блоків до віконних отворів, що знаходяться на висоті (у тому числі вище, ніж 1,3 метра). Такі роботи мають виконуватися з використанням підіймальних пристроїв.
Головний інженер, інженер з охорони праці відносяться до категорії адміністративно-технічних працівників, які, серед іншого, організовують будівельні роботи та здійснюють керівництво ними, в тому числі, в частині використання електроінструменту, електроустановок. Тобто вказані фахівці повинні мати рівень знань з електробезпеки, достатній для здійснення керівництва електротехнічними роботами, що виконуються іншими працівниками. Виконання таких функцій під час роботи з електроінструментом та/або електроустановками потребує знань, що відповідають ІІІ рівню електробезпеки.
З огляду на використання під час виконання робіт електроінструментів отримання працівниками навичок з електробезпеки є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання, які використовують електричні інструменти.
Враховуючи викладене вище, вимоги щодо спеціального навчання працівників учасника не є дискримінаційними, а мають на меті забезпечити дотримання учасниками закупівлі законодавства з охорони праці під час виконання будівельних робіт, забезпечити безпечне виконання робіт і мінімізувати можливі ризики. Такі вимоги передбачені нормами законодавства України (див. вище), які є обов’язковими для всіх суб’єктів господарювання.
Замовником також взято до уваги статус об’єкта будівництва – дошкільний навчальний заклад та всі ризики виконання робіт, що із цього випливають.
дискримінація 6
Дата подання: 21 березня 2025 16:12
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:42
В ТД вказана вимога : «З метою підтвердження фінансової спроможності Учасника придбати матеріали та виконати роботи за рахунок власних коштів, Учасник повинен підтвердити наявність у нього грошових коштів у сумі не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Для виконання даної вимоги тендерної документації Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції подати довідку з обслуговуючого банку (або з усіх обслуговуючих банків) Учасника, яка має підтверджувати наявність станом на 31.12.2024 р. на поточному рахунку (поточних рахунках) учасника грошових коштів у сумі, що становить не менше, ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.» А Ви не думали, що у Учасника матеріали можуть зберігатись на складі . Також Учасник може для закупки скористатись кредитними чи запозиченими коштами. Які законні підстави для такої вимоги? Надайте обґрунтовану відповідь із посиланням на нормативно-правові акти. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Встановлюючи дану вимогу, замовник виходив з наявної необхідності підтвердження учасником здатності виконати роботи без отримання авансового платежу. Замовник інформує, що закупівля не передбачає перерахування авансу на закупівлю матеріалів, і учасник також має надати гарантійний лист щодо можливості виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, без отримання авансового платежу.
Також Замовник вважає, що підтвердження фінансової спроможності учасника, як кваліфікаційний критерій учасника закупівлі, не зводиться до самого лише факту надання фінансової звітності у складі тендерної пропозиції. Замовник закупівлі має право встановлювати вимоги до необхідних показників фінансової звітності учасників, враховуючи, що підрядник виконує роботи власними силами і засобами і з використанням матеріалів, що ним придбаваються самостійно (не авансуються замовником).
Визначення наявності коштів станом на 31.12.2024 р. обґрунтовується нормою п. 4 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі.
Враховуючи викладене вище, Управління освіти вважає, що вимога щодо підтвердження наявності грошових коштів на рахунку (рахунках) учасників закупівлі не є дискримінаційною, а є такою, що забезпечує належне виконання договору про закупівлю робіт за державні кошти, дотримання принципу ефективного використання коштів державного бюджету.
Також Замовник вважає, що підтвердження фінансової спроможності учасника, як кваліфікаційний критерій учасника закупівлі, не зводиться до самого лише факту надання фінансової звітності у складі тендерної пропозиції. Замовник закупівлі має право встановлювати вимоги до необхідних показників фінансової звітності учасників, враховуючи, що підрядник виконує роботи власними силами і засобами і з використанням матеріалів, що ним придбаваються самостійно (не авансуються замовником).
Визначення наявності коштів станом на 31.12.2024 р. обґрунтовується нормою п. 4 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі.
Враховуючи викладене вище, Управління освіти вважає, що вимога щодо підтвердження наявності грошових коштів на рахунку (рахунках) учасників закупівлі не є дискримінаційною, а є такою, що забезпечує належне виконання договору про закупівлю робіт за державні кошти, дотримання принципу ефективного використання коштів державного бюджету.
дискримінація 7
Дата подання: 21 березня 2025 16:12
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:43
В ТД вказана вимога про надання : «Копія сертифікату на систему управління щодо протидії корупції про відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» разом із звітом». Цей документ не відноситься до предмету закупівлі і вже був визнаний в АМКУ як дискримінаційна вимога. Приберіть цю вимогу , бо будемо скаржитись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначений стандарт передбачає впровадження суб’єктами господарювання управлінських та бізнесових практик, що мінімізують корупційні ризики у господарській діяльності. Так, впровадження системи управління щодо протидії корупції у відповідності із даним стандаром визначає низку заходів контролю, які дозволяють запобігати, виявляти та вчасно усувати ризики, пов’язані з корупцією.
Відповідність учасника закупівлі вимогам зазначеного стандарту є способом забезпечити дотримання принципів публічних закупівель, а вимога щодо наявності сертифікату не є дискримінаційною.
Відповідність учасника закупівлі вимогам зазначеного стандарту є способом забезпечити дотримання принципів публічних закупівель, а вимога щодо наявності сертифікату не є дискримінаційною.
тотальна дискримінація
Дата подання: 21 березня 2025 16:13
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:44
Вами вказано ще безліч дискримінаційних вимог, які не відносяться до предмета закупівлі та які є необґрунтованими. Вимагаємо змінити вашу ТД для виключення всіх дискримінаційних вимог. У разі ігнорування чи надання необґрунтованих відповідей ми будемо змушені звертатись в АМКУ з відповідною скаргою, а також з повідомленням до КМДА, особисто до Кличка В.В. про наявність корупційної складової при проведенні закупівель з паралельним інформуванням НАБУ, ДБР, суспільності та залученням ЗМІ з інформуванням про хабарництво в органах місцевого самоврядуванням ТА ОБОВЯЗКОВИМ ІНФОРМУВАННЯМ ЗАКОРДОНИХ ПАРТНЕРІВ ЯКІ ФІНАНСУЮТЬ ДАНІ ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ ПРО ЗУПИНЕННЯ ТАКОГО ФІНАНСУВАННЯ У ЗВЯЗКУ ІЗ НАЯВНОСТІ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складена у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі, з урахуванням предмету закупівлі, об’єкту будівництва та об’єктивних обставин, за яких здійснюються роботи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" |
394 145,65
UAH з ПДВ
|
394 145,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" #41941762 |
Переможець |
394 145,65
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:04
|