Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26120629 |
Вебсайт: | http://volodymyrrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
Контактна особа: |
Ольга Шостакевич +380800333262 vv-infrastruktura@volodymyrrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 23:00 |
Очікувана вартість: | 307 068,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 535,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Відкриті торги проводяться із застосування електронного аукціону.
Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт). протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2025 15:07 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
19 березня 2025 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 15:07 |
Тендерна документація (ексгумація та перепоховання).docx | |
19 березня 2025 15:07 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі .docx | |
19 березня 2025 15:07 |
додаток № 4 (Перелік документів для переможця).docx | |
19 березня 2025 15:07 |
додаток № 3 (Проект договору про закупівлю послуг) .docx | |
19 березня 2025 15:07 |
додаток № 1 (Перелік документів для учасників).docx | |
19 березня 2025 15:07 |
додаток № 2 (Технічне завдання - технічна специфікація).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЗДІЙСНЕННЯ ПОШУКУ ПОХОВАНЬ УЧАСНИКІВ НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНИХ ЗМАГАНЬ ТА ЖЕРТВ ВОЄН, ДЕПОРТАЦІЇ ТА ПОЛІТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ "ДОЛЯ" |
287 483,92
UAH з ПДВ
|
287 483,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
КП "ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЗДІЙСНЕННЯ ПОШУКУ ПОХОВАНЬ УЧАСНИКІВ НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНИХ ЗМАГАНЬ ТА ЖЕРТВ ВОЄН, ДЕПОРТАЦІЇ ТА ПОЛІТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ "ДОЛЯ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
9. Працівники.pdf.p7sНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Підтверджую
8. Досвід.pdf.p7sВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП "ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЗДІЙСНЕННЯ ПОШУКУ ПОХОВАНЬ УЧАСНИКІВ НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНИХ ЗМАГАНЬ ТА ЖЕРТВ ВОЄН, ДЕПОРТАЦІЇ ТА ПОЛІТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ "ДОЛЯ" #35287210 |
Переможець |
287 483,92
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. у складі тендерної пропозиції Учасник надав копію витягу з реєстру платників ПДВ № 2313044500071 від 21.06.2023 року, яка не посвідчена відповідно до вимог тендерної документації. 1.2. у складі тендерної пропозиції Учасник надав копію свого статуту, яка не посвідчена відповідно до вимог тендерної документації. 1.3. у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист на фірмовому бланку (у разі наявності), складеного в довільній формі про особу, уповноважену підписувати документи тендерної пропозиції (в тому числі засвідчувати копії документів тендерної пропозиції та вносити інформацію в електронні поля тендерної пропозиції). 1.4. у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (оригінал/копія протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників/рішення засновника та оригінал/копія наказу про призначення на підприємстві тощо). 1.5. у складі тендерної пропозиції Учасника наданий розрахунок вартості послуг– кошторис, в якому неправильно зазначено строк чинності тендерної пропозиції (правильно – 90 днів). 1.6. в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.03.20256 № 9, яка надана Учасником в складі тендерної пропозиції, інформація щодо стажу роботи за спеціальністю (графа 5) не співпадає з інформацією, яка зазначена в наказах на працівників та контракті на директора. 1.7. в складі тендерної пропозиції надана копія наказу № 4 к від 22.02.2011 про особовий склад, яка не посвідчена відповідно до вимог тендерної документації. 1.8. тендерна пропозиція Учасника містить накладений електронний підпис, тип підпису – удосконалений, тобто УЕП, а не КЕП. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 пункти 1.2, 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 5.3 Додатку № 1 до Тендерної документації; 2.2 пункти 1.2, 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 5.4 Додатку № 1 до Тендерної документації; 2.3 пункт 1.2 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 5.1 Додатку № 1 до Тендерної документації; 2.4 пункт 1.2 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 5.1 Додатку № 1 до Тендерної документації; 2.5 пункти 1.2, 4.1 Розділу 3 Тендерної документації, Додаток № 1 до Тендерної документації; 2.6 пункти 1.2, 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, пункти 1.1, 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації; 2.7 пункти 1.2, 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 1.2 Додатку № 1 до Тендерної документації; 2.8 пункти 1.2, 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, пункт 12 Додатку № 1 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати (завантажити) учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість – оригінал або копія, посвідчена відповідно до вимог тендерної документації. 3.2. Статут учасника в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України – оригінал або копія, посвідчена відповідно до вимог тендерної документації. 3.3. Лист на фірмовому бланку (у разі наявності), складеного в довільній формі про особу, уповноважену підписувати документи тендерної пропозиції (в тому числі засвідчувати копії документів тендерної пропозиції та вносити інформацію в електронні поля тендерної пропозиції); 3.4. Документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (оригінал/копія протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників/рішення засновника та оригінал/копія наказу про призначення на підприємстві тощо). 3.5. Уточнений або новий розрахунок вартості послуг – кошторис з виправленою невідповідністю. 3.6. Уточнена чи нова довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виправленими невідповідностями. 3.7. Копія наказу № 4 к від 22.02.2011 про особовий склад, яка посвідчена відповідно до вимог тендерної документації. 3.8. Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог п. 1.12 Розділу 3 Тендерної документації, Додатку № 1 до Тендерної документації.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 квітня 2025 15:03
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
КП "ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЗДІЙСНЕННЯ ПОШУКУ ПОХОВАНЬ УЧАСНИКІВ НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНИХ ЗМАГАНЬ ТА ЖЕРТВ ВОЄН, ДЕПОРТАЦІЇ ТА ПОЛІТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ "ДОЛЯ" #35287210 |
287 483,92
UAH з ПДВ
|
Документи |