Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блоки заморожені із м’яса свинини
Очікувана вартість
32 954 400,00 UAH
UA-2025-03-18-013534-a eba6224316af4770882b85554cd66d4f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук’янчук Тетяна Віталіївна

380445276644 TLukianchuk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лук’янчук Тетяна Віталіївна
380445276644
TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2025 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 32 954 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

20 березня 2025 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 16:08
Додаток 3 _зміни.docx
20 березня 2025 16:08
Оголошення_зміни.doc
20 березня 2025 16:07
Перелік змін.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 1.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 4.docx
18 березня 2025 17:02
Оголошення.doc
18 березня 2025 17:02
Додаток 3.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 5.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 2.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 6.docx
20 березня 2025 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 16:08
Додаток 3 _зміни.docx
20 березня 2025 16:08
Оголошення_зміни.doc
20 березня 2025 16:07
Перелік змін.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 1.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 4.docx
18 березня 2025 17:02
Оголошення.doc
18 березня 2025 17:02
Додаток 3.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 5.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 2.docx
18 березня 2025 17:02
Додаток 6.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Блоки заморожені із м’яса свинини
Опис предмету закупівлі:
Львівська обл. (2 місця постачання), Закарпатська обл. (3 місця постачання), Чернівецька обл. (1 місце постачання), Волинська обл. (2 місця постачання), Житомирська обл. (2 місця постачання), Хмельницька обл. (1 місце постачання)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 9 384 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 93 840,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції за Лотом № 1: 93 840,00 грн (дев’яносто три тисячі вісімсот сорок гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 93840 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі по кожному лоту не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі (по кожному лоту окремо) пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Аукціон

Початок: 28 березня 2025 13:00
Закінчення: 28 березня 2025 13:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

68000 кг
Блоки заморожені із м’яса свинини
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 червня 2025  —  30 вересня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції за Лотом № 1: 93 840,00 грн (дев’яносто три тисячі вісімсот сорок гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 93840 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі по кожному лоту не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі (по кожному лоту окремо) пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
30 календарних днів
Форма забезпечення
Банківська гарантія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2025 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" 9 261 600,00
UAH з ПДВ
9 261 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК-ПОДІЛЛЯ" 9 347 280,00
UAH з ПДВ
9 347 280,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 березня 2025 16:00
Електронний підпис
27 березня 2025 15:59
3. довідка обєднання.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
31. значні правочини.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
17. акт НАССР склад.pdf
27 березня 2025 15:59
21. договір оренди тз.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
30. рішення.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
7. проєкт договору.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
33. статут.pdf
27 березня 2025 15:59
38. ліцензування.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
32. довідка право підпису.pdf
27 березня 2025 15:59
33. статут.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
7. проєкт договору.pdf
27 березня 2025 15:59
17. декларація виробника.pdf
27 березня 2025 15:59
4. відомості лот 1.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
1. довідка норми.pdf
27 березня 2025 15:59
34. опис статут.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
35. модельний статут.pdf
27 березня 2025 15:59
31. значні правочини.pdf
27 березня 2025 15:59
30. рішення.pdf
27 березня 2025 15:59
21. договір оренди тз.pdf
27 березня 2025 15:59
16. акт НАССР авто.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
4. відомості лот 1.pdf
27 березня 2025 15:59
29. наказ.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
41 рішення зміна квед.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
34. опис статут.pdf
27 березня 2025 15:59
3. довідка обєднання.pdf
27 березня 2025 15:59
20. довідка мтб.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
17. акт НАССР склад.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
29. наказ.pdf
27 березня 2025 15:59
40 виписка з описом.pdf
27 березня 2025 15:59
27. фін звіт.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
36. довідка активи.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
37. лист-згода.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
23. гарантійний мед огляд.pdf
27 березня 2025 15:59
41 рішення зміна квед.pdf
27 березня 2025 15:59
37. лист-згода.pdf
27 березня 2025 15:59
35. модельний статут.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
20. довідка мтб.pdf
27 березня 2025 15:59
27. фін звіт.pdf
27 березня 2025 15:59
25. довідка аналогічний.pdf
27 березня 2025 15:59
38. ліцензування.pdf
27 березня 2025 15:59
5. цінова лот 1.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
16. акт НАССР авто.pdf
27 березня 2025 15:59
5. цінова лот 1.pdf
27 березня 2025 15:59
1. довідка норми.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
40 виписка з описом.pdf.p7s
27 березня 2025 15:59
36. довідка активи.pdf

Публічні документи

27 березня 2025 16:27
Електронний підпис
27 березня 2025 16:27
Електронний підпис
27 березня 2025 13:43
Електронний підпис
27 березня 2025 13:39
Цінова пропозиція_pdf.pdf
27 березня 2025 13:38
Статут.pdf
27 березня 2025 13:38
Опис Статут за квітень.pdf
27 березня 2025 13:38
Договір оренди Рено_pdf.pdf
27 березня 2025 13:38
ВН 10 місяць свинина.pdf
27 березня 2025 13:38
Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2025 13:38
Експлуатаційний дозвіл.pdf
27 березня 2025 13:38
ВН 11 місяць яловичина.pdf
27 березня 2025 13:38
ВН 12 місяць яловичина.pdf
27 березня 2025 13:38
Договір оренди ДАФ_pdf.pdf
27 березня 2025 13:38
ВН 11 місяць свинина.pdf
27 березня 2025 13:38
Декларація виробника_pdf.pdf
27 березня 2025 13:38
ISO22000^2019_pdf.pdf
27 березня 2025 13:38
Довідка про ліцензію_pdf.pdf
27 березня 2025 13:38
Гарантія 793.zip
27 березня 2025 13:38
ВН 09 місяць свинина.pdf
27 березня 2025 13:38
Наказ №3-К.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК-ПОДІЛЛЯ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
#45358873
Відхилено 9 261 600,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2025 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 12:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК-ПОДІЛЛЯ"
#43678851
Відхилено 9 347 280,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2025 09:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2025 15:42

Вимога про усунення невідповідностей

___02.04.2025 року _____ ТОВ «АВАНГАРДКОМ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15110000-2 — «М’ясо» (Лот 1 – Блоки заморожені із м’яса свинини; Лот 2 – Блоки заморожені із м’яса свинини; Лот 3 – Блоки заморожені із м’яса свинини) за Лотом № 1 Блоки заморожені із м’яса свинини), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-18-013534-a. 02 квітня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції має надати: 2.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 2.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15110000-2 ««М’ясо». На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» міститься документ «25. довідка аналогічний. pdf файл, проте, пропозиція Учасника не містить оригінал або копію аналогічного договору наданого у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документами що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). 2. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника ТОВ «АВАНГАРДКОМ» надано документ «5. цінова лот 1.pdf файл» в якому зазначено найменування товару «Блоки заморожені із м’яса свинини», проте зазначений документ не містить інформації щодо державного стандарту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оригінал або копія аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15110000-2 «М’ясо». - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2). Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Вимога про усунення невідповідностей

___07.04.2025 року _____ ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15110000-2 — «М’ясо» (Лот 1 – Блоки заморожені із м’яса свинини; Лот 2 – Блоки заморожені із м’яса свинини; Лот 3 – Блоки заморожені із м’яса свинини) за Лотом № 1 Блоки заморожені із м’яса свинини), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-18-013534-a. 07 квітня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» надано документ «Цінова пропозиція_pdf.pdf файл», проте зазначений документ не містить інформації щодо виробника. 2. Відповідно до п.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності запропонованого товару, Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку (за Лотом), який має містити, зокрема: інформацію про конкретне найменування запропонованого Учасником товару. На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» надано документ «гарантійний лист про відповідність товару_pdf.pdf файл», який містить інформацію про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку та вказано назву товару «Блоки заморожені із знежилованого м’яса свинини нежирні». Також на виконання вимог п.2 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником було надано копії документів, які свідчать про якість/відповідність товару, що пропонується Учасником, а саме: документ «Декларація виробника_pdf.pdf файл», який містить інформацію про назву продукції «Блоки заморожені із м’яса свинини» та на виконання вимоги п.5 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної документ «Гарантійний лист виробника_pdf.pdf файл» яким ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» надає гарантії щодо постачання товару «Блоки заморожені із м’яса свинини» власного виробництва. Разом з тим відповідно до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція учасника ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» містить документ «Цінова пропозиція_pdf.pdf файл» в якому зазначено найменування товару, що пропонується Учасником «Блоки заморожені із м’яса свинини». Враховуючи викладене, інформація зазначена в документі «гарантійний лист про відповідність товару_pdf.pdf файл» підтверджує відповідність запропонованого Учасником товару до вимог Замовника, проте містить невідповідність в назві товару, яка в свою чергу зазначена в вище перелікованих документах. 3. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник у складі пропозиції має надати: довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» надано документ «Інформаційна довідка про наявність обладнання_pdf.pdf файл», який містить інформацію про приміщення консервованого цеху «Г-1» загальною корисною площею 755,6 м ², що не відповідає інформації зазначеній в договорі оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 01 листопада 2024 року № 01/11, (ДОГОВІР ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ_pdf.pdf файл). Також, документ «Інформаційна довідка про наявність обладнання_pdf.pdf файл» містить інформацію про орендований автомобіль MERSEDES-BENZ, а саме: тип-спеціалізований/ вантажний/фургон-ізотермічний з обладнаною холодильною установкою, проте зазначена інформація містить невідповідності до інформації зазначеній в договорі оренди транспортного засобу від 02 жовтня 2022 року (Договір оренди МЕРСедес_pdf.pdf файл). 4. Відповідно до п. 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції має надати: 2.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 2.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше).Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15110000-2 ««М’ясо». На виконання зазначених вимог ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» надано документ «Довідка виконання аналогічних договорів_pdf.pdf файл», договір про закупівлю продовольства від 02.08.2021 р. №682-21 (видаткові накладні: від 22.09.2021 р. № 971, від 17.09.2021 р. № 956, від 07.10.2021 р. № 1160, від 18.10.2021 р. № 1255, від 25.10.2021 р. № 1330, від 14.11.2021 р. № 1522, від 12.11.2021 р. № 1532, 05.11.2021 р. № 1461, 02.11.2021 р. № 1403), договір про закупівлю продовольства від 26.10.2021 р. №641-21(видаткові накладні: від 26.11.2021 р. № 1664, від 12.11.2021 р. № 1535, від 01.11.2021 р. № 1398; від 10.12.2021 №1800; від 14.12.2021 №1814). Проте, документ «Довідка виконання аналогічних договорів_pdf.pdf файл» містить інформацію щодо предмета договору не в повному обсязі, відповідно до вище пролікованих документів. 5. На виконання вимоги п. 4.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації, проте пропозиція Учасника не містить вищезазначеного гарантійного листа. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2); - гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку (за Лотом). Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ГСТУ 46.019-2002, підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару; - довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних); - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору; - гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Документи

09 квітня 2025 09:14
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій