Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
203 133 000,00 UAH
UA-2025-03-18-012537-a 0eadcb9b86774dd7b055e4833f2b0f90
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 27 березня 2025 13:55
Початок аукціону: 27 березня 2025 13:55
Очікувана вартість: 203 133 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 015 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2031330 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) - N-02-02-01-000-0007

Місце поставки – Україна
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 15 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 комплект
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 2031330 UAH
Форма підтвердження: документ
18 березня 2025 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 16:18
_Розмірна сітка_Чохол_для_бронежлета_модульного.xlsx
18 березня 2025 16:18
eng_bronya.pdf
18 березня 2025 16:18
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
18 березня 2025 16:18
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
18 березня 2025 16:18
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
18 березня 2025 16:18
Додаток № 8. Проект договору;.docx
18 березня 2025 16:18
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
18 березня 2025 16:18
ts_bronuzelet_modulniy.pdf
18 березня 2025 16:18
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
18 березня 2025 16:18
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
18 березня 2025 16:18
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
18 березня 2025 16:18
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
18 березня 2025 16:18
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк подання пропозицій
Дата подання: 19 березня 2025 12:55
Дата відповіді: 19 березня 2025 13:56
Доброго дня! Згідно тендерної документації на етапі подання пропозицій необхідно надати: 10. Ліцензія або документ дозвільного характеру, видана (-ий) виробнику запропонованого товару, на провадження господарської діяльності з виробництва спеціальних засобів індивідуального захисту. 11. Ліцензія або наказ/витяг з наказу, видана (-ий) МВС України Учаснику на провадження господарської діяльності з продажу спеціальних засобів індивідуального захисту. Наше підприємство наразі знаходиться на етапі отримання цих ліцензій. Для підвищення рівню конкуренції у тендері та можливості участі нашої компанії просимо вас подовжити строк подання пропозицій до 04.04.2025 року
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
Гарантійний лист
Дата подання: 20 березня 2025 14:35
Дата відповіді: 20 березня 2025 17:12
Відповідно до п. 19 Оголошення Замовника, Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів) зазначені у ДОДАТКУ № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, Додаток №1 до Оголошення за даною процедурою не містить серед переліку документів - Гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна), який присутній у інших аналогічних процедурах Замовника (наприклад - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-18-012458-a ). Дані розбіжності у вимогах до документів за аналогічними за предметом закупівлі процедурами у одного Замовника може свідчить про корупційні дії та зловживанням з боку Замовника. В свою чергу мають місце неодноразові підтвердження таким зловживанням (безпідставна та протиправна відміна процедур 2024 року з аналогічним предметом) з лобіюванням інтересів підприємств – дистриб’юторів товару іноземного походження, що є прямо дискримінацією українського виробника. З метою недопущення дискримінації українських виробників засобів індивідуального захисту, корупційних дій і зловживань з боку Замовника, просимо внести до переліку документів (Додаток № 1 до Оголошення) необхідність надання Учасником - Гарантійного листа в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було оприлюднене з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники резиденти та нерезиденти всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог до українських виробників, а відсутність вимоги гарантійного листа не перешкоджає українським виробникам взяти участь у закупівлі та подати свою пропозицію.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 11 Оголошення та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100%.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк подання пропозицій
Дата подання: 20 березня 2025 15:52
Дата відповіді: 20 березня 2025 17:13
Доброго дня! Згідно тендерної документації на етапі подання пропозицій необхідно надати: 10. Ліцензія або документ дозвільного характеру, видана (-ий) виробнику запропонованого товару, на провадження господарської діяльності з виробництва спеціальних засобів індивідуального захисту. 11. Ліцензія або наказ/витяг з наказу, видана (-ий) МВС України Учаснику на провадження господарської діяльності з продажу спеціальних засобів індивідуального захисту. Наше підприємство наразі знаходиться на етапі отримання цих ліцензій. Для підвищення рівню конкуренції у тендері та можливості участі нашої компанії просимо вас подовжити строк подання пропозицій до 0:00 29.03.2025 року
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
критерій ціна
Дата подання: 20 березня 2025 17:36
Дата відповіді: 21 березня 2025 10:48
Згідно Вашої відповіді зазначено, що - Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники резиденти та нерезиденти всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог до українських виробників, а відсутність вимоги гарантійного листа не перешкоджає українським виробникам взяти участь у закупівлі та подати свою пропозицію. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 11 Оголошення та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100%. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Слід зауважити, що критерій ціна – це не рівна вимога для резидентів та нерезидентів всіх форм власності та організаційно-правових форм. Резиденти звільняються від оплати податків виключно на балістичні матеріали, в той час як нерезиденти не платять податки взагалі. Тобто слід зауважити, що для українських виробників ціна за виріб становить дорожче, через ряд факторів, які впливають на формування ціни, а саме: курс гривні до іноземної валюти, значне збільшення видатків на виробництво через відсутність централізованого постачання електричної енергії через постійні обстріли та підвищення податків. З метою недопущення дискримінації українських виробників засобів індивідуального захисту, корупційних дій і зловживань з боку Замовника, просимо внести до переліку документів (Додаток № 1 до Оголошення) необхідність надання Учасником - Гарантійного листа в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.

Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі сформоване відповідно до вимог Закону України "про публічні закупівлі", Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану".
Відповідно до пункту 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та відповідно до пункту 2 статті 5 Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Також відповідно до частини 2 пункту 3 статті 29 одним із критерієм оцінки є ціна.

Враховуючи вищезазначені норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник жодною вимогою чи її відсутністю не дискримінує українських виробників, а закупівля була оголошена з дотриманням всіх принципів публічних закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Також слід зауважити що ДП "ДОТ" не є органом, який встановлює вимоги до оподаткування товару резидентів та/або нерезидентів на території України.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-18-012537-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:39243307
Дата подання: 07 квітня 2025 11:47
Протиправне визначення переможцем
Наше підприємство є учасником спрощеної закупівлі за оголошенням №UA-2025-03-18-012537-a.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

За результатами вищевказаної закупівлі 03.04.2025 року Замовником оголошено переможцем процедури та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД».
Вважаємо, що під час оцінки пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» та визнання даної компанії переможцем, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід та нерівне ставлення до учасників, а визначення переможця проведено упереджено, що дає підстави вважати про наявність зловживань з боку Замовника, з наступних підстав:

1. Документи надані Учасником містять ознаки недостовірності та підроблення, а саме:

Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за 2024 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини).
Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за 2024 рік або останній проміжний період поточного року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2).
Такою фінансовою звітністю для юридичних осіб є фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати».
У разі участі у закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям може здійснюватися з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
У випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника.
У випадку, якщо учасник закупівлі/виробник є нерезидентом України, дозволяється надання документів, які є аналогічними до документів, що зазначені у цьому Додатку, відповідно до вимог законодавства країни такого учасника закупівлі/виробника.
Для забезпечення гармонізації фінансової звітності 29 червня 1973 р. було створено Комітет із Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку на основі угоди професійних організацій бухгалтерів Австралії, Великобританії, Ірландії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Мексики, США, Франції та Японії. За роки діяльності Комітету було видано більше 40 міжнародних стандартів бухгалтерського обліку. Аналіз зарубіжної практики складання фінансової звітності показав, що на відміну від вимог національного законодавства щодо складу обов'язкових форм фінансової звітності у низці країн її структура має або дещо спрощений вигляд, або, навпаки, розширений.
Звіт про прибутки та збитки (звіт про фінансові результати) є ключовим фінансовим документом, що відображає доходи, витрати та чистий прибуток або збиток підприємства за певний період. В Великобританії, як і в інших країнах, компанії зобов'язані складати та подавати такі звіти відповідно до національних стандартів бухгалтерського обліку та міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS).
Згідно із законом Companies Act 2006, Part 15 власники бізнесу зобов'язані щорічно надавати такі фінансові звітні документи:
• податкова декларація (Tax);
• фінансовий звіт (Account).
Ці звітні документи необхідно надати таким організаціям, як:
• Реєстр компаній (Companies House);
• Податкова служба (HMRC).

У Великій Британії кожна компанія зобов'язана подавати річні звіти. Ці звіти подаються до Реєстру компаній (Companies House) та мають охоплювати фінансовий рік компанії, починаючи з дати її реєстрації. Річний звіт має бути поданий не пізніше ніж через 9 місяців після закінчення 12-місячного фінансового року компанії.
Звіт про рух коштів також подається разом із річним звітом до Реєстру компаній.
Підтвердження підтверджених відомостей - це зобов'язання, з яким стикаються компанії у Великій Британії. Цей документ зазвичай подається до Реєстру компаній протягом 14 днів після "дати перевірки" (confirmation date).
Таким чином на підтвердження наявності фінансової спроможності ТОВ «Некстген лтд» у складі пропозиції повинно було подати наступні документи:
Баланс та Звіт про фінансові результати ТОВ «Некстген лтд» з доказами їх подання до органів ДПС України за 2024 рік, відповідно до якої наявний дохід (виручка) за 2024 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини)
або
податкову декларацію (Tax) та фінансовий звіт (Account) виробника з доказами їх подання до Податковлї служби (HMRC) та Реєстру компаній (Companies House) Великобританії за 2024 рік, відповідно до якої наявний дохід (виручка) за 2024 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини).
У складі учасника ТОВ «Некстген лтд» такі документи відсутні!
Учасник ТОВ «Некстген лтд» у складі своєї пропозиції, надало документи, що є представником виробника – Компанії Трейдінгскейп Лімітед (Великобританія).
На підтвердження фінансової спроможності у складі своєї пропозиції ТОВ «Некстген Лтд» надало документи від виробника, а саме:
Файл pdf – 09 Фін звітність виробника), зі змісту якого вбачається, що це є звіт директора за рік, що закінчився, і який підписано 17.03.2025 року Василем Бойко у якості директора компанії.
По перше даний звіт не є фінансовою звітністю компанії до державних органів, не містить жодної відповідної відмітки.
По друге, 28.02.2025 року Василь Бойко припинив повноваження директора, і з 28.02.2025 року на дану посаду було призначено Анну Пелеско.
Дані, щодо цього наявні у відкритому доступі за посиланням. - https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13152730/filing-history. Копії відповідних документів додаються.

Таким чином 17.03.2025 року Василь Бойко жодним чином не міг підписати жодної фінансової звітності, як директор Компанії Трейдінгскейп Лімітед (Великобританія), а надані учасником ТОВ «Некстген Лтд» документи у складі пропозиції, містять ознаки недостовірності, а можливо іпідробки.
Також хочемо звернути увагу, що жоден документ наданий ТОВ «Некстген Лтд» від імені Компанії Трейдінгскейп Лімітед (Великобританія) не є легалізований та не містить апостиль, ці документи не є оригіналом, а копіями, які містять переклад українського перекладача (не містять нотаріального перекладу, який можливий лише при наявності оригіналу документа).

Відповідно до п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Жодного повідомлення Замовника з метою усунення даної невідповідності (підписання фін звітності нелегітимним директором виробника) не було опубліковано під час визнання ТОВ «Некстген Лтд» переможцем, що є порушення порядку проведення спрощеної закупівлі та прав інших учасників та дискримінаційне ставлення до них.


На підставі вищевикладеного просимо усунути з боку Замовника порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Некстген лтд».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2025 18:12
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу від 07.04.2025 Ідентифікатор: UA-2025-03-18-012537-a.a1, повідомляємо наступне:
ДП «ДОТ» не є органом, що уповноважений встановлювати факт підробки/фіктивності документів.
Відповідно до Додатку 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника.
У випадку, якщо виробник є нерезидентом України, надаються документи, які є аналогічними до документів, що зазначені у цьому
Додатку, відповідно до вимог законодавства країни такого виробника.

Учасником ТОВ «Некстген лтд", у складі пропозиції, надана фінансова звітність виробника TRADING SCAPE LІМІТЕD (файл "Фін звітність виробника).pdf"), яка відповідає вимогам оголошення.
Вимоги оголошення не містять окремих вимог до оформлення такої фінансової звітності, зокрема, необхідності наявності підпису саме керівника такого виробника тощо.

Також, відповідно до пункту 15 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель, якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, Учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник. Переклад має бути здійснений професійним перекладачем та засвідчений бюро перекладів або нотаріусом. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.

Документи подані скаржником

07 квітня 2025 11:46
13152730_ap01_2025-03-06.en.uk.pdf
07 квітня 2025 11:46
13152730_ap01_2025-03-06.pdf
07 квітня 2025 11:46
13152730_cs01_2025-03-06.en.uk.pdf
07 квітня 2025 11:46
13152730_cs01_2025-03-06.pdf
07 квітня 2025 11:47
13152730_psc01_2025-03-06 (1).en.uk.docx
07 квітня 2025 11:47
13152730_psc01_2025-03-06.pdf
07 квітня 2025 11:47
13152730_psc07_2025-03-06 (1) (1).en.uk.docx
07 квітня 2025 11:47
13152730_psc07_2025-03-06.pdf
07 квітня 2025 11:47
13152730_tm01_2025-03-06.en.uk.pdf
07 квітня 2025 11:47
13152730_tm01_2025-03-06.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-10-000022 ● 25ae686129eb49db8f2055e3b3c5dd4c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2025 10:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2025 № 107

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2025-03-18-012537-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-16 14:31:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі чохла для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-18-012537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
3. Надати пояснення щодо об’єктивних причин відміни спрощеної закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-21 12:03:07

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-04-10-000022 (UA-2025-03-18-012537-a)

Відповідь на запит

за моніторингом UA-M-2025-04-10-000022

(UA-2025-03-18-012537-a)



1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.



Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).



Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення», а також на офіційному сайті Уповноваженого органу з розробки технічної специфікації Партнер Міністерства оборони України.



1. https://partner.mod.gov.ua/useful-info/material-support-specs



Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 17.10.2024р. № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».





2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?



Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.



Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.



Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.



3. Надати пояснення щодо об’єктивних причин відміни спрощеної закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.



Для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» було оприлюднене Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-18-012537-a) (далі – Закупівля).

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, 27.03.2025 за вказаною Закупівлею відбувся аукціон.

За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕКСТГЕН ЛТД» (далі – ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД»).

03.04.2025 ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» було визначено переможцем закупівлі.

Разом з тим, відповідно до інформації розміщеної на офіційному веб-сайті Companies House¹ (посилання https://surl.li/hfpfph) станом на 11.04.2025 компанія Tradingscape Lіміtеd (зазначена ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», як виробник запропонованого до постачання товару) зареєстрована за законодавством Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії 22.01.2021 за реєстраційним номером 13152730.

Статус компанії: активна.

Організаційно-правова форма: товариство з обмеженою відповідальністю.

Адреса реєстрації компанії Tradingscape Lіміtеd: Dudley Court South, The Waterfront East, Level Street, Brierley Hill, West Midlands, United Kingdom, DY5 1XN.

Види економічної діяльності, що провадяться компанією Tradingscape Lіміtеd:

46190 - Агентська діяльність з продажу різних товарів

46900 - Неспеціалізована оптова торгівля

52290 - Інша допоміжна транспортна діяльність

70229 - Консультування з питань управління, крім консультування з питань фінансового управління.

___________________

¹ Companies House - виконавчий орган уряду Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, що уповноважений на ведення реєстру компаній, а також відповідальний за реєстрацію всіх форм компаній у Сполученому Королівства Великобританії та Північної



Враховуючи вищевикладене, ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» (переможець Закупівлі) надало недостовірну інформацію зазначивши компанію Tradingscape Lіміtеd виробником запропонованого товару, оскільки скільки у переліку видів економічної діяльності Tradingscape Lіміtеd, відсутній вид виробництво/виробництво спеціальних засобів.

Пунктом 19 Оголошення зазначено, що Учасник спрощеної закупівлі шляхом подання інформації та документів до електронної системи закупівель підтверджує, що надані інформація та документи є достовірними. У випадку надання недостовірної інформації та/або документів, пропозиція Учасника буде вважатись такою, що не відповідає вимогам Оголошення.



Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Отже, через незалежні від Замовника обставини, відбулось порушення законодавства з питань публічних закупівель, в частині порушення рівних умов доступу учасників до закупівлі та порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них.

Відповідно до частини 19 статті 14 Закону повідомлення про відміну закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення.

Враховуючи наведені вище обставини, задля усунення виявлених порушень необхідно відмінити спрощену Закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону.



11.04.2025 року Замовником було вирішено відмінити спрощену Закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2025-04-10-000022 (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-18-012537-a)  За результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом «Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-03-18-012537-a), оголошеної ДП МОУ «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі (далі – Висновок) та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Згідно пункту 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник надає копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Тобто Учаснику необхідно було надати підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативному документу TC A01XJ.29423-420:2023 (01). Дана технічна специфікація містить вимоги до бронежилета вцілому в різних комплектаціях, а також до чохла для бронежилета. Окремої технічної специфікації на чохол для бронежилета не розроблено. ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» надано Акт від 12.12.2024 №1312 щодо перевірки зразка предмету речового майна, виготовленого відповідно до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України. Наданий акт підтверджує відповідність запропонованого товару технічним вимогам предмету закупівлі вцілому, в тому числі його складової частини - чохла для бронежилета. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Таким чином, порушення вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону відсутнє.

2025-04-28 10:52:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД" 149 970 000,00
UAH
142 499 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 161 850 000,00
UAH
142 500 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 179 850 000,00
UAH
179 850 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА" 194 970 000,00
UAH
194 970 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 квітня 2025 11:34
Електронний підпис
04 квітня 2025 11:33
Рішення правочин.pdf.p7s
04 квітня 2025 11:33
статут з описом.pdf.p7s
04 квітня 2025 11:33
18 Виписка з реєстру.pdf.p7s
04 квітня 2025 11:33
01 Цінова пропозиція).pdf.p7s
04 квітня 2025 11:33
4 Наказ Директор.pdf.p7s
04 квітня 2025 11:28
Рішення правочин.pdf
04 квітня 2025 11:28
статут з описом.pdf
04 квітня 2025 11:28
4 Наказ Директор.pdf
04 квітня 2025 11:28
18 Виписка з реєстру.pdf
04 квітня 2025 11:28
01 Цінова пропозиція).pdf
04 квітня 2025 11:28
16 Витяг з ЄДР юр осіб ).pdf
04 квітня 2025 11:28
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 квітня 2025 11:53
Електронний підпис
02 квітня 2025 11:52
02,1 Лист гарантія дод 5).pdf
02 квітня 2025 11:52
02,3 Лист гарантія дод 5).pdf
02 квітня 2025 11:52
02,2 Лист гарантія дод 5).pdf
26 березня 2025 16:02
Електронний підпис
26 березня 2025 15:56
12 Довідка МВС ).zip.p7s
26 березня 2025 15:56
01 Цінова пропозиція).pdf
26 березня 2025 15:56
02 Лист гарантія дод 5).pdf
26 березня 2025 15:56
01 БГ ).7z
26 березня 2025 15:56
16 Витяг з ЄДР юр осіб ).pdf.p7s
26 березня 2025 15:56
11 Довідка корупц ЮО).zip.p7s
26 березня 2025 15:56
12 Довідка МВС ).zip
26 березня 2025 15:56
10 Довідка корупц дир).zip
26 березня 2025 15:56
01 Цінова пропозиція).pdf.p7s
26 березня 2025 15:56
17 Висновок СЕС БМ).pdf
26 березня 2025 15:56
10 Довідка корупц дир).zip.p7s
26 березня 2025 15:56
11 Довідка корупц ЮО).zip
26 березня 2025 15:56
04 Договір з виробником.pdf
26 березня 2025 15:56
17 Висновок СЕС БМ).pdf.p7s
26 березня 2025 15:56
01 БГ ).7z.p7s
26 березня 2025 15:56
02 Лист гарантія дод 5).pdf.p7s
26 березня 2025 15:56
16 Витяг з ЄДР юр осіб ).pdf

Публічні документи

26 березня 2025 22:02
Електронний підпис
26 березня 2025 22:02
Електронний підпис
26 березня 2025 22:01
Довідка ДПС.pdf
26 березня 2025 22:01
7.3. 141 - Окуляри-маска.pdf
26 березня 2025 22:01
Довідка Рябов.zip
26 березня 2025 22:01
Довідка МІК.zip
26 березня 2025 22:01
Файл підпису.p7s
26 березня 2025 22:01
7.4. 121 - Окуляри.pdf
26 березня 2025 22:01
1. Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2025 22:01
inform.pdf.p7s
26 березня 2025 22:01
Наказ_МВС_Ліцензія_СЗІЗ.pdf
26 березня 2025 22:01
4.4. Статут МІК 14.05.24.pdf
26 березня 2025 22:01
7.1.1. Відгук Юкаторг.pdf
26 березня 2025 22:01
4.1. Протокол.pdf
26 березня 2025 22:01
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
26 березня 2025 22:01
Витяг.pdf
26 березня 2025 22:01
7.2. 209 - Окуляри.pdf
26 березня 2025 22:01
8. S0100115 Ф1. Баланс188046.pdf
26 березня 2025 22:01
inform.pdf

Публічні документи

26 березня 2025 15:42
Електронний підпис
26 березня 2025 15:42
Електронний підпис
26 березня 2025 15:40
Гарантія 821.zip
26 березня 2025 15:40
Д.5 Лист-гарантія.pdf.p7s
26 березня 2025 15:40
Д.7.9 Витяг.zip
26 березня 2025 15:40
Д.1.9 Ліцензія ХЗЗІЗ.pdf
26 березня 2025 15:40
Д.3.2 Акт № 1389_ БМ PLASTOON_UAFE.pdf
26 березня 2025 15:40
Д.7.5 Довідка директор.zip
26 березня 2025 15:40
Д.7.11 Довідка.pdf
26 березня 2025 15:40
Д.2 Цінова пропозиція - 15.pdf
26 березня 2025 15:40
Д.1.10 Лист.pdf.p7s
26 березня 2025 15:40
Д.7.6 Довідка ХЗЗІЗ.zip
26 березня 2025 15:40
Д.1.10 Лист.pdf
26 березня 2025 15:40
Д.5 Лист-гарантія.pdf
26 березня 2025 15:40
Д.4.1 Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

26 березня 2025 21:07
Електронний підпис
26 березня 2025 21:07
Електронний підпис
26 березня 2025 21:06
1. Цінова пропозиція (4).pdf
26 березня 2025 21:06
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 березня 2025 21:06
8. Анкета.pdf.p7s
26 березня 2025 21:06
14.2. inform.pdf.p7s
26 березня 2025 21:06
11.2. Довідка.pdf.p7s
26 березня 2025 21:06
11.1. Довідка.pdf
26 березня 2025 21:06
10.2. Довідка.pdf.p7s
26 березня 2025 21:06
10.1. Довідка.pdf
26 березня 2025 21:06
15. Довідка податкова.pdf
26 березня 2025 21:06
14.1. inform.pdf
26 березня 2025 21:06
8. Анкета.pdf
26 березня 2025 21:06
Гарантія-118930-GL-140-28.zip
26 березня 2025 21:06
13. Лист-пояснення.pdf.p7s
26 березня 2025 21:06
13. Лист-пояснення.pdf
26 березня 2025 21:06
5.7. ВН 169 АКТ.pdf
26 березня 2025 21:06
5.13. Видаткові накладні.PDF
26 березня 2025 21:06
5.3. ДУ 1СО від 26.09.2024.pdf
26 березня 2025 21:06
5.6. ВН 165 АКТ.pdf
26 березня 2025 21:06
5.9. ВН 178 АКТ.pdf
26 березня 2025 21:06
5.1. Довідка досвід.pdf
26 березня 2025 21:06
5.8. ВН 176 АКТ.pdf
26 березня 2025 21:06
5.5. ВН 163 АКТ.pdf
26 березня 2025 21:06
5.4. ВН 150 АКТ.pdf
26 березня 2025 21:06
5.1. Довідка досвід.pdf.p7s
26 березня 2025 21:06
2. Технічна специфікація.pdf
26 березня 2025 21:06
Гарантія-118930-GL-140-28.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

01 БГ ).7z

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 821.zip

ТОВ "УКРТАК.ЮА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"
#44995742
Переможець 142 499 000,00
UAH
03 квітня 2025 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 17:32

Вимога про усунення невідповідностей

1) документ, передбачений пунктом 1 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - скан-копія листа-гарантії не відповідає за формою додатку № 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно: 1) Привести у відповідність та надати документ, передбачений пунктом 1 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2025 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"
#44995742
142 499 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 квітня 2025 18:39
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель