Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42670000-3 Частини та приладдя для верстатів (Інструмент для виготовлення друкованих плат )
Очікувана вартість
283 751,20 UAH
UA-2025-03-18-012526-a 5838a9f8fa44455baf603a31256f0e2a
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

026 Відділ закупівель

380672135510 tender026@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 026 Відділ закупівель
380672135510
tender026@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2025 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 283 751,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 418,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2160 штука
Закупівля інструментів для виготовлення друкованих плат згідно Додатку 3 КД (Технічної Специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2025
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 50% - передплата, впродовж 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку. Аванс 5 Банківські 50
Поставка товару Остаточний розрахунок у розмірі 50% впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, та реєстрації податкової накладної в Єдиному Державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2025 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 16:17
Додаток 4 Договір.docx
18 березня 2025 16:17
01_КД_2024_Інструмент (9) (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірна вимога
Дата подання: 18 березня 2025 17:59
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:01
Шановний покупець, в своїй конкурсній документації, Ви наполягаєте щоб інструмент для друкованих плат, що приймають участь у тендері, був лише одного єдиного виробника HAM аргументуючи це якимись особливими конструктивними можливостями Вашого обладнання ("Продукція повинна бути новою та придатною до використання за призначенням. З метою сумісності з наявним обладнанням ТМЦ повинні бути виробництва «HAM PRÄZISION»."). Прошу Вас прибрати цю вимогу, тому що фрези та свердла для друкованих плат - це інструмент стандартизований до всіх типів обладнання яке розраховане на затиск шліфованого хвостовика діаметром 3,175мм (в мінусі від 0,001 до 0,005 мм). В моєму випадку, я вже поставляв ці типи свердл та фрез на Ваше підприємство, але іншого виробника і вони якісно відпрацювали на Вашому обладнанні. Я не впевненний 100% що в результаті торгів у цьому тендері виграю саме я, але сам факт торгу надасть можливість Вам придбати цю продукцію по найнижчий вартості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в технологічному процесі виробництва вказаний інструмент саме марки «HAM PRÄZISION», тому інші марки інструменту ми не розглядаємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАКТАЛЬНІСТЬ" 283 751,20
UAH
283 751,20
UAH
Документи

Публічні документи

27 березня 2025 14:25
Електронний підпис
27 березня 2025 14:25
Електронний підпис
27 березня 2025 14:25
Довідка Фратальність 2025.pdf
27 березня 2025 14:23
Електронний підпис
27 березня 2025 14:23
Довідка Фратальність 2025.pdf
27 березня 2025 14:20
Електронний підпис
27 березня 2025 14:20
Форма 1.docx.p7s
27 березня 2025 14:20
Форма 1.docx
27 березня 2025 13:30
Електронний підпис
27 березня 2025 13:30
25-03-14_Distributor Confirmation 2025.pdf
27 березня 2025 13:30
25-03-14_Distributor Confirmation 2025.pdf.p7s
27 березня 2025 13:24
Електронний підпис
27 березня 2025 13:24
Електронний підпис
27 березня 2025 13:24
довідка.pdf.p7s
27 березня 2025 13:24
довідка.pdf
27 березня 2025 12:55
Електронний підпис
27 березня 2025 12:55
ISO_9001_2025_Englisch.pdf.p7s
27 березня 2025 12:55
ISO_9001_2025_Englisch.pdf
27 березня 2025 12:44
Електронний підпис
27 березня 2025 12:44
Електронний підпис
27 березня 2025 12:43
Інформаційна довідка 2025.pdf
27 березня 2025 12:03
Електронний підпис
27 березня 2025 12:02
Електронний підпис
27 березня 2025 12:02
Інформаційна довідка.pdf
27 березня 2025 12:02
Інформаційна довідка.pdf.p7s
24 березня 2025 14:28
Електронний підпис
24 березня 2025 14:28
Електронний підпис
24 березня 2025 14:26
Додаток №5.docx.p7s
24 березня 2025 14:26
Додаток №5.docx
24 березня 2025 14:26
24-05-14_Distributor Confirmation 2024.pdf.p7s
24 березня 2025 14:26
24-05-14_Distributor Confirmation 2024.pdf
24 березня 2025 14:26
Форма 1.docx
24 березня 2025 14:26
Схематичне.pdf
24 березня 2025 14:26
Схематичне.pdf.p7s
24 березня 2025 14:26
Форма 1.docx.p7s
24 березня 2025 14:26
витяг єдр.pdf
24 березня 2025 14:26
витяг єдр.pdf.p7s
24 березня 2025 14:26
Додаток 3.docx.p7s
24 березня 2025 14:26
Додаток 3.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАКТАЛЬНІСТЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАКТАЛЬНІСТЬ"
#35012004
Переможець 283 751,20
UAH
02 квітня 2025 16:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2025 15:41

Вимога про усунення невідповідностей

Добрий день! Прошу усунути не відповідності шляхом дозавантаження інформації протягом 24 годин ,а саме: 1) Скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі адресу tender026@ukroboronprom.com 2) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 3) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 4) Сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника, з перекладом на українську мову. 5) Сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції 6) Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про наявність, на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний період. Скановані копії документів від виробника інструменту або довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження Учасником можливості підтримки 24/7. На підтвердження фінансової спроможності надаються: Всі документи мають бути підписані та завірені печаткою. Якщо протягом 24 годин не будуть усунуті недоліки- вас буде дескваліфіковано.

Документи

02 квітня 2025 16:06
Електронний підпис
02 квітня 2025 16:06
..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2025 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАКТАЛЬНІСТЬ"
#35012004
283 751,20
UAH
Документи

Документи

02 квітня 2025 16:06
Електронний підпис
02 квітня 2025 16:06
..docx