Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова твердих порід)
Очікувана вартість
344 400,00 UAH
UA-2025-03-18-011056-a ● eb18ab92454d4d1c8a97950a90a1d512
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волоківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417079 |
Місцезнаходження: | 60413, Україна , Чернівецька обл., с. Волока, вул. Александрі, 51 А |
Контактна особа: |
Дмитро Іванович Загарчук +380373430202 otg_24_311@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 344 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 722,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
168 метр кубічний
ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 15:34 |
Тендерна документація з особливостями закупівля деревина 2025.docx | |
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 4 до ТД.doc | |
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 5 до ТД.docx | |
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 2 до ТД.docx | |
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 1 до ТД.docx | |
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 3 до ТД.docx |
18 березня 2025 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
18 березня 2025 15:34 |
Тендерна документація з особливостями закупівля деревина 2025.docx
|
||
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 4 до ТД.doc
|
||
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 5 до ТД.docx
|
||
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 2 до ТД.docx
|
||
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 1 до ТД.docx
|
||
18 березня 2025 15:32 |
Додаток № 3 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 21 березня 2025 10:56
Дата відповіді: 24 березня 2025 10:17
Вимагання акту огляду за підписом Замовника є дискримінацією, тмоу вимагаємо прибрати цей пункт, інакше звернемося до АМКУ
Відповідь: За результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Згідно вимог Додатку № 2 до ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі до кінцевого строку подання пропозицій повинен здійснити обстеження місць відвантаження товару до установ та закладів Волоківської сільської ради, з метою визначення можливості під’їзду та вивантаження товару з транспортних засобів Учасника. Витрати на проведення огляду, учасник бере на себе у повному обсязі, при цьому, Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою
Наголошуємо огляд здійснюється для вивчення та перевірки способу доставки до підпорядкованих закладів та установ Волоківської сільської ради вʼїзд, а також визначення можливості під’їзду та вивантаження товару з не великогабаритних транспортних засобів Учасника.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє Учаснику визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує права учасників. Замовник зазначає, що головна мета здійснення огляду це підготовка учасників щодо можливостей фактичного виконання умов договору з урахуванням рівня складності та вивчення обсягу, шляхом досягнення найвищої якості.
Замовник не обмежує жодним чином можливості учасників оглянути об’єкт та не відмовляє в підписі вищезазначеного акту огляду.
Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо технічних вимог замовників предмету закупівлі та виконавців, згідно якою незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації закупівлі, в якій він має намір взяти учать, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визначення умов тендерної документації дискримінаційними.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Згідно вимог Додатку № 2 до ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі до кінцевого строку подання пропозицій повинен здійснити обстеження місць відвантаження товару до установ та закладів Волоківської сільської ради, з метою визначення можливості під’їзду та вивантаження товару з транспортних засобів Учасника. Витрати на проведення огляду, учасник бере на себе у повному обсязі, при цьому, Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою
Наголошуємо огляд здійснюється для вивчення та перевірки способу доставки до підпорядкованих закладів та установ Волоківської сільської ради вʼїзд, а також визначення можливості під’їзду та вивантаження товару з не великогабаритних транспортних засобів Учасника.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє Учаснику визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує права учасників. Замовник зазначає, що головна мета здійснення огляду це підготовка учасників щодо можливостей фактичного виконання умов договору з урахуванням рівня складності та вивчення обсягу, шляхом досягнення найвищої якості.
Замовник не обмежує жодним чином можливості учасників оглянути об’єкт та не відмовляє в підписі вищезазначеного акту огляду.
Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо технічних вимог замовників предмету закупівлі та виконавців, згідно якою незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації закупівлі, в якій він має намір взяти учать, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визначення умов тендерної документації дискримінаційними.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" |
327 600,00
UAH з ПДВ
|
327 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКЕ ВІЙСЬКОВЕ ЛІСНИЦТВО" #43071064 |
Переможець |
327 600,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 10:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 10:30
|
договір 121 дрова.pdf | укладений |
08 квітня 2025 10:19
|