Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
" Електрична енергія". Код ДК 021: 2015: 09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2025-03-18-009702-a ● 3cd01b9c709c4b2982c0939b31aae99a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новопільська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 05412242 |
Вебсайт: | http://kriv-rn.dp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с. Новопілля, вул. Садова, 46 |
Контактна особа: |
Надія Полозок +380984306921 selo53003@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 15:29 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 15:29 |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160142 кіловат-година
" Електрична енергія". Код ДК 021: 2015: 09310000-5 Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53003, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Територія Новопільської сільської ради (згідно Додатку до заяви- приєднання до Договору про постачання електричної енергії споживачу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 14:50 |
Дод2 Електр.docx | |
18 березня 2025 14:50 |
електроенергія ТД.docx | |
18 березня 2025 14:50 |
Дод1 Електр..docx | |
18 березня 2025 14:50 |
Дод.4.docx | |
18 березня 2025 14:50 |
Дод3 електр.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо перебігу строків
Дата подання: 19 березня 2025 16:13
Дата відповіді: 22 березня 2025 21:45
Шановний замовнику, під час аналізу умов тендерної документації було встановлено наступні умови, які є такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до п.13 розділу «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» додатку №1 до тендерної документації передбачено, що при визначенні у законодавстві з публічних закупівель та / або в умовах тендерної документації початок перебігу строку «з дати», перебіг такого строку починається з дати відповідної події у розумінні цієї тендерної документації. До прикладу:
«першим днем початку перебігу строку, який визначений для надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та який не повинен перевищувати 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю є дата оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Отже, початком перебігу строку, який визначений для надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, є день, наступний за днем публікації в електронній системі повідомлення про намір укласти договір з переможцем.
Просимо врахувати дану інформацію та привести умови тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику !
Розглянувши Ваше звернення щодо обчислення строку подання переможцем документів у складі ТД, повідомляємо,що внесення змін до документації не є необхідним , оскільки встановлені вимоги повністю відповідають чинному законодавствк України
Згідно з ч.1 ст 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку за загальним правилом починається з наступногодня після відповідної календарної датиабо настання події, Водночас, у сфері публічних закупівель діють спеціальні норми, які можкть визначати інший порядок обчислення строків.
Відповідно до п.47 Особливостей здійснення закупівель, переможець процедури закупівлі повинен подати необхідні документи у строк,що не перевищує4 дні з дати оприлюднення повідомлення про намі укласти договір. У даному випадку законодавство прямо визначає,що відлік строку починаєтьсяз дати події,а не з наступного дня,як це передбачено загальним правилом Цивільного кодексу.
Крім того, система ProZorro автоматично формує та контролює строки відповідно до встановленихправил закупівельного процесу, що забезпечує їх коректне обчислення та однакове застосування для всіх учасників процедури.
Таким чином, положення ТД є правомірними та не потребуютьзмін., оскільки вони відповідаютьнормам законодавства та чинним правилам функцонквання системи електронних закупівель.
Розглянувши Ваше звернення щодо обчислення строку подання переможцем документів у складі ТД, повідомляємо,що внесення змін до документації не є необхідним , оскільки встановлені вимоги повністю відповідають чинному законодавствк України
Згідно з ч.1 ст 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку за загальним правилом починається з наступногодня після відповідної календарної датиабо настання події, Водночас, у сфері публічних закупівель діють спеціальні норми, які можкть визначати інший порядок обчислення строків.
Відповідно до п.47 Особливостей здійснення закупівель, переможець процедури закупівлі повинен подати необхідні документи у строк,що не перевищує4 дні з дати оприлюднення повідомлення про намі укласти договір. У даному випадку законодавство прямо визначає,що відлік строку починаєтьсяз дати події,а не з наступного дня,як це передбачено загальним правилом Цивільного кодексу.
Крім того, система ProZorro автоматично формує та контролює строки відповідно до встановленихправил закупівельного процесу, що забезпечує їх коректне обчислення та однакове застосування для всіх учасників процедури.
Таким чином, положення ТД є правомірними та не потребуютьзмін., оскільки вони відповідаютьнормам законодавства та чинним правилам функцонквання системи електронних закупівель.
невідповідність тендерної документації вимогам п.43 Особливостей
Дата подання: 19 березня 2025 16:52
Дата відповіді: 22 березня 2025 21:18
Шановний замовнику, відповідно до п.13 розділу «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» додатку №1 до тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
• паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєструваний на території України свій національний паспорт
або
• посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України
або
• військовий квиток, виданий іноземцю чи особі без громадянства, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України
або
• посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні.
У разі якщо учасник є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), але активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
• ухвалу слідчого судді або ухвала суду про передачу активів в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів*;
або
• згоду самого власника активів про передачу активів, підпис якої нотаріально завірений в установленому законодавством порядку.
* У разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, то у такому випадку учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду.
У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах або учасник є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах) та активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, але у складі тендерної пропозиції такий учасник не надав відповідні документи, що визначені тендерною документацією або замовником виявлено інформацію у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про те, що учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь / Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
…
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до абзаців першого та другого п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах та у складі тендерної пропозиції не надано: паспорта громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєструваного на території України свого національного паспорта або посвідки на постійне чи тимчасове проживання на території України або військового квитка, виданого іноземцю чи особі без громадянства, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, та/або якщо активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та у складі тендерної пропозиції не надано: ухвалу слідчого судді або ухвала суду про передачу активів в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів або згоду самого власника активів про передачу активів, підпис якої нотаріально завірений в установленому законодавством порядку, то відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції підпадає під можливість усунення таких невідповідностей протягом 24 годин.
І лише неусунення вказаних вище невідповідностей шляхом надання відсутніх у складі тендерної пропозиції документів є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, вимоги тендерної документації у зазначеній вище редакції не відповідають нормам п.43 Особливостей.
Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику !
Розглянувши ваше звернення щодо можливості усунення невідповідностей у документах відповіднодо п.43 Особливостей, повідомляємо ,що встановлені вимогиТД повністю відповідають чинному законодавству та не підлягають зміні
Згідно з аб.1 п.43 Особлтвостей, замовник у разі виявлення невідповідностей у документах учасника може вимагати їх виправлення. Однак зазначена норма не є універсальною для всіх типів документів і не скаовує права замовника встановлювати вимоги,якіне передбачають можливості виправлення в окремих випадках
Зокрема вдповідно до ч. 3 ст 22 Закону України " Про публічні закупівлі", замовник має право визначати конкретний перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності учасника встановленим критеріям. У разі якщо документи,що підтверджують статус учасника ( громадянство кінцевих бенефіціарів, відсутність санкцій, передачаактивівв управління АРМА тощо), не поданіу складі тендерної пропозиції, це єне просто невідповідністю,яку можна усунути, а відсутністю підтвердження відповідності учасника вимогам тендеру, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до п. 44 Особливостей.
Крім того ,п.43 Особливостей визначає, що усуненню підлягають лише такі невідповідності,виправлення якихне призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки,моделі тощо Оскільки документи, про які йде мова, стосуються ідентифікації учасниката його відповідності вимогамТД, їх відсутність не є виправноюпомилкою,а кваліфікаційною невідповідністю.
Таким чином, вимога про подання цих документів на етапі подачі тендерної пропозиції є законною обгрунтованою, а їх не надання є підставою для відхилення пропозиції без можливості виправлення, що відповідає як п.43так і п. 44 Особливостей.
З огляду на викладене, положення ТД залишаються чиннимита не підлягають зміні.
Розглянувши ваше звернення щодо можливості усунення невідповідностей у документах відповіднодо п.43 Особливостей, повідомляємо ,що встановлені вимогиТД повністю відповідають чинному законодавству та не підлягають зміні
Згідно з аб.1 п.43 Особлтвостей, замовник у разі виявлення невідповідностей у документах учасника може вимагати їх виправлення. Однак зазначена норма не є універсальною для всіх типів документів і не скаовує права замовника встановлювати вимоги,якіне передбачають можливості виправлення в окремих випадках
Зокрема вдповідно до ч. 3 ст 22 Закону України " Про публічні закупівлі", замовник має право визначати конкретний перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності учасника встановленим критеріям. У разі якщо документи,що підтверджують статус учасника ( громадянство кінцевих бенефіціарів, відсутність санкцій, передачаактивівв управління АРМА тощо), не поданіу складі тендерної пропозиції, це єне просто невідповідністю,яку можна усунути, а відсутністю підтвердження відповідності учасника вимогам тендеру, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до п. 44 Особливостей.
Крім того ,п.43 Особливостей визначає, що усуненню підлягають лише такі невідповідності,виправлення якихне призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки,моделі тощо Оскільки документи, про які йде мова, стосуються ідентифікації учасниката його відповідності вимогамТД, їх відсутність не є виправноюпомилкою,а кваліфікаційною невідповідністю.
Таким чином, вимога про подання цих документів на етапі подачі тендерної пропозиції є законною обгрунтованою, а їх не надання є підставою для відхилення пропозиції без можливості виправлення, що відповідає як п.43так і п. 44 Особливостей.
З огляду на викладене, положення ТД залишаються чиннимита не підлягають зміні.
дискримінаційні та незаконні вимоги при підтвердженні відповідності кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 19 березня 2025 17:55
Дата відповіді: 22 березня 2025 20:39
Шановний замовнику, під час аналізу умов тендерної документації було встановлено наступні умови, які є такими, що є дискримінують нас та інших учасників, а також такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до п. 3.2. розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» додатку №1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- не менше 2 копій договорів повністю виконаних у період 2021-2023 роки, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії документів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів зазначених в наданій Учасником довідці, а саме акти, видаткові та інше на всю суму що зазначена в договорі.
- підтвердженням виконання аналогічного договору є позитивний відгук від контрагента та обов’язково необхідно подати Учасником у складі пропозиції звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Інформація надається про повністю виконаний договір, дія, якого закінчена, Замовником (Споживачем) є Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
Учасник надає гарантійний лист, що Замовником (Споживачем) у аналогічному договорі є Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади . У разі якщо Замовником (Споживачем) у аналогічному договорі є інші юридичні або приватні особи, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю.
Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати лист-погодження про те, що Учасник погоджується з тим, що у випадку якщо Замовником (Споживачем) у аналогічному договорі є інші юридичні або приватні особи це буде вважатись відмовою від підписання договору Учасником, тому пропозиція такого Учасника буде відхиленою.
Звертаємо увагу, що невідповідність наданої інформації зазначеним критеріям є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
По-перше, вказані вище умови для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, є такими, що дискримінують учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів, наприклад з 2020 або 2024 року (до прикладу закупівля UA-2020-12-18-015905-c). Тож, така умова обмежує кількість учасників, які можуть взяти участь у вашій закупівлі.
По-друге, чинне законодавство не передбачає права для замовника встановлювати вимогу про те, що аналогічний договір має бути укладений із замовником у розумінні Закону або Юридичною особою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (до прикладу закупівля UA-2021-03-04-002913-b).
До того ж умови тендерної документації про те, що:
- обов’язково необхідно подати Учасником у складі пропозиції звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель.
- у разі якщо Замовником (Споживачем) у аналогічному договорі є інші юридичні або приватні особи, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю.
- у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати лист-погодження про те, що Учасник погоджується з тим, що у випадку якщо Замовником (Споживачем) у аналогічному договорі є інші юридичні або приватні особи це буде вважатись відмовою від підписання договору Учасником, тому пропозиція такого Учасника буде відхиленою.
- також, що невідповідність наданої інформації зазначеним критеріям є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника
такими що не відповідають Особливостям, оскільки не передбачено такої підстави для відхилення тендерної пропозиції як невідповідність кваліфікаційним критеріям.
А також відповідно до п.44 Особливостей не передбачено такої підстави як відмова від укладення договору саме на етапі кваліфікації учасника. Така підстава передбачена лише для переможця у випадку його відмови від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Отже замовником при складенні тендерної документації порушено вимоги п.44 Особливостей.
Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити вищевказані дискримінаційні вимоги та вимоги, що не відповідають чинному законодавству. В іншому випадку за захистом своїх прав та законних інтересів будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику !
Роззглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до ТД, повідомляємо наступне
Законність встановлених вимог у ТД
Вимоги , зазначені в ТД , є обгрунтованими, відповідають чинному законодавству України та принципам публічних закупівель, зокрема:
-Закону України " Про публічні закупівлі", який надає замовнику право визначати кваліфікаційні критерії відповідно до предмета закупівлі та забезпечувати належну оцінку спроможності учасників;
- Особливостей здійснення закупівель, затверджених постановою КМУ№1178 ,які передбачають право замовника встановлювати вимоги для забезпечення відповідності постачальників;
- Принципу недискримінації учасників,який передбачає ,що вимоги замовника мають бути обгрунтованими та відповідати потребам закупівлі.
Обгрунтованість вимог щодо аналогічного
Зазначена в ТД вимога щодо досвіду виконання аналогічного договору є об'єктивною та необхідною для забезпечення н алежного виконання умов майбутнього договору.
- Встановлення чітких критеріїв підтвердження досвіду спрямоване не на обмеження конкуренції, а на забезпечення належного рівня компетентності постачальника.
- Замовник має право визначати період, за який має бути підтверджений досвід учасника,для гарантування його актуальності.
- Вимога щодо наявності договору із замовником у розумінні Закону або юридичною особою, яка забезпечує потреби державиабо територіальної громади, відповідає специфіці предмета закпівлі та спрямована на мінімізацію ризикків у виконанні контракту.
Законність вимог щодо документального підтвердження досвіду
Щодо необхідності надання звіту про виконання договору, опрелюдненого в електронній системі закупівель, ця Вимога:
- Є логічним інструментом превірки добросовісності Учасника;
- Забезпечує прозорість та контроль у процесі відбору постачальників;
-Відповідає принципу відкритості та належного підтвердження досвіду.
При цьому відмова від підписання договору може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки така умова є частиною ТД, з якою всі учасники погоджуються, під час подання пропозиції
Відповідність ТД пункту 44 Особливостей
Щодо посилання на пункт 44 Особливостей, зазначаємо,що вимоги ТД не суперечать чинним положенням:
-Замовник встановлює критерії відповідності учасника на етапі оцінки тендерних пропозицій, що є правомірним;
- Відмова учасника від від виконання квалфікаційнихвимог або підтвердження досвіду є підставою дя відхилення його пропозиції,що відповідає загальним засадам закупівельного процесу;
- Вимога щодо погодження з умовми ТД є обов'язковою умовою публічних закупівель .
Відсутність підстав для внесення змін
Враховуючи викладене, вимоги ТД залишаються чинними, оскільки вони:
- Не порушують чинного законодавства;
- Відповідають предмету закупівлі та його специфіці;
-Забезпечують якіний вібір постачальника.
Таким чином, зміни до ТД вноситься не будуть.
Роззглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до ТД, повідомляємо наступне
Законність встановлених вимог у ТД
Вимоги , зазначені в ТД , є обгрунтованими, відповідають чинному законодавству України та принципам публічних закупівель, зокрема:
-Закону України " Про публічні закупівлі", який надає замовнику право визначати кваліфікаційні критерії відповідно до предмета закупівлі та забезпечувати належну оцінку спроможності учасників;
- Особливостей здійснення закупівель, затверджених постановою КМУ№1178 ,які передбачають право замовника встановлювати вимоги для забезпечення відповідності постачальників;
- Принципу недискримінації учасників,який передбачає ,що вимоги замовника мають бути обгрунтованими та відповідати потребам закупівлі.
Обгрунтованість вимог щодо аналогічного
Зазначена в ТД вимога щодо досвіду виконання аналогічного договору є об'єктивною та необхідною для забезпечення н алежного виконання умов майбутнього договору.
- Встановлення чітких критеріїв підтвердження досвіду спрямоване не на обмеження конкуренції, а на забезпечення належного рівня компетентності постачальника.
- Замовник має право визначати період, за який має бути підтверджений досвід учасника,для гарантування його актуальності.
- Вимога щодо наявності договору із замовником у розумінні Закону або юридичною особою, яка забезпечує потреби державиабо територіальної громади, відповідає специфіці предмета закпівлі та спрямована на мінімізацію ризикків у виконанні контракту.
Законність вимог щодо документального підтвердження досвіду
Щодо необхідності надання звіту про виконання договору, опрелюдненого в електронній системі закупівель, ця Вимога:
- Є логічним інструментом превірки добросовісності Учасника;
- Забезпечує прозорість та контроль у процесі відбору постачальників;
-Відповідає принципу відкритості та належного підтвердження досвіду.
При цьому відмова від підписання договору може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки така умова є частиною ТД, з якою всі учасники погоджуються, під час подання пропозиції
Відповідність ТД пункту 44 Особливостей
Щодо посилання на пункт 44 Особливостей, зазначаємо,що вимоги ТД не суперечать чинним положенням:
-Замовник встановлює критерії відповідності учасника на етапі оцінки тендерних пропозицій, що є правомірним;
- Відмова учасника від від виконання квалфікаційнихвимог або підтвердження досвіду є підставою дя відхилення його пропозиції,що відповідає загальним засадам закупівельного процесу;
- Вимога щодо погодження з умовми ТД є обов'язковою умовою публічних закупівель .
Відсутність підстав для внесення змін
Враховуючи викладене, вимоги ТД залишаються чинними, оскільки вони:
- Не порушують чинного законодавства;
- Відповідають предмету закупівлі та його специфіці;
-Забезпечують якіний вібір постачальника.
Таким чином, зміни до ТД вноситься не будуть.
незаконні вимоги тендерної документації, що не передбачені діючим стандартом для предмета закупівлі
Дата подання: 19 березня 2025 18:21
Дата відповіді: 22 березня 2025 19:15
Шановний замовнику, під час аналізу умов тендерної документації було встановлено наступні умови, які є такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне:
- На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», шляхом надання відповідного сертифікату, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
- Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
- З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
- На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та посвідчувати відповідність учасника системі управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам визначеного стандарту ДСТУ ISO 45001:2018. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
- Учасник повинен підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно поставки предмету закупівлі шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
- У складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
- Відповідно до ст. 22 Закону України «Про охорону праці» і ст. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17.04.2019 р. № 337, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого Учасника не раніше 2023 року з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника.
- Відповідно до ст. 131 Кодексу цивільного захисту України на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення обліку надзвичайних ситуацій» від 9 жовтня 2013 р. № 738, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2023 року та 2024 р.;
- На підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі учасник має надати копію ліцензії з постачання електричної енергії споживачу завірену у порядку відповідному до чинного законодавства та лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.
- Учасник має надати оригінал або копію листа від НЕК Укренерго з підтвердженням реєстрації представника учасника на інформаційно-комунікаційній платформі Датахаб в ролі постачальника електричної енергії чинну на дату подання пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються..
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предмет цієї закупівлі « Електрична енергія » за кодом ДК 021:2015 09310000-5 - Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає необхідність для постачальника наявності у нього вказаного вище переліку документів, що вимагаються замовником. Так само, в Україні діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який також не передбачає необхідність отримання або наявність документів, що передбачені вище.
До прикладу наводимо закупівлі UA-2024-12-03-009408-a, UA-2024-12-03-011443-a, UA-2024-06-03-007823-a, UA-2024-06-26-010835-a, UA-2024-07-24-001880-a, UA-2024-07-25-004018-a, UA-2024-08-07-001059-a.
Просимо з метою приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства виключити зазначені вище документи з переліку вимог «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації.
В іншому випадку за захистом свої прав та законних інтересів будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до ТД , повідомляємо наступне.
Вимоги , зазначені в тендерній докментації, є обгрунтованими та сформовані відповідно до чинного законодавства України, зокрема :
- Кодекксу цивільного захисту України( ст13), який передбачає необхідність врахування питань безпеки при здійсненні господарської діяльності, особливо у критично важливих сферах, до яких належить енергетика.
- Постанови КМУ № 738 від 9 жовтня 2013р., яка регламентує порядок ведення обліку надзвичайних ситуацій.
- Закону України " Про публічні закупівлі", який надає замовнику право визначати критерії відповідності учасників відповідно до предмета закупівлі
Зазначені в ТД вимоги спрямовані на:
- Підтвердження технічної та фінансової спроможності постачальникка;- забезпечення безперервного та нідійного електропостачання;
_ Мінімізацію ризиків, пов'язаних із діяльністю ненадійних контрагентів.
Враховуючи вищезазначене, вимоги щодо надання документів, про які йдеться уВашому зверненні,є правомірнимита відповідають предмету закупівлі Національні стандарти( ДСТУ ЕN 50160^ 2023? LCNE 3466-96), на які Ви посилаєтесь, регламентують вимоги до характеристик електричної енергії, а не до постачальників, тому їх положення не можуть слугувати підставою для виключення відповідних документівіз тендерної документації
Відповідно, підставдля внесення змін до ТД немає, а вимоги залишаються чинними в повному обсязі.
Вимоги , зазначені в тендерній докментації, є обгрунтованими та сформовані відповідно до чинного законодавства України, зокрема :
- Кодекксу цивільного захисту України( ст13), який передбачає необхідність врахування питань безпеки при здійсненні господарської діяльності, особливо у критично важливих сферах, до яких належить енергетика.
- Постанови КМУ № 738 від 9 жовтня 2013р., яка регламентує порядок ведення обліку надзвичайних ситуацій.
- Закону України " Про публічні закупівлі", який надає замовнику право визначати критерії відповідності учасників відповідно до предмета закупівлі
Зазначені в ТД вимоги спрямовані на:
- Підтвердження технічної та фінансової спроможності постачальникка;- забезпечення безперервного та нідійного електропостачання;
_ Мінімізацію ризиків, пов'язаних із діяльністю ненадійних контрагентів.
Враховуючи вищезазначене, вимоги щодо надання документів, про які йдеться уВашому зверненні,є правомірнимита відповідають предмету закупівлі Національні стандарти( ДСТУ ЕN 50160^ 2023? LCNE 3466-96), на які Ви посилаєтесь, регламентують вимоги до характеристик електричної енергії, а не до постачальників, тому їх положення не можуть слугувати підставою для виключення відповідних документівіз тендерної документації
Відповідно, підставдля внесення змін до ТД немає, а вимоги залишаються чинними в повному обсязі.
Про надання документів щодо права підпису
Дата подання: 20 березня 2025 10:56
Дата відповіді: 22 березня 2025 18:39
Шановний замовнику! В пункті 2 Додатку №2 до Тендерної документації зазначено:
«2. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У випадку, якщо переможець процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий переможець повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, а також останню затверджену фінансову звітність та статут такого переможця. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.».
Разом з тим, відповідно до абзацу другого пункту 17 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Тобто, переможець повинен надати необхідні документи, які підтверджують право підпису, саме під час укладення договору про закупівлю.
При цьому, встановлюючи вимогу про надання таких документів не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, Замовник обмежує переможця у гарантованому йому праві надати такі документи саме під час укладання договору, чим порушує вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178. Також, така вимога тендерної документації є незаконною через те, що переможець не зможе достеменно знати, в який день настане дата «не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю», адже відповідно до умов пункту 49 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178, договір про закупівлю може бути укладено не раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з урахуванням можливості продовження строку для укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в пункт 2 Додатку №2 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення та уважне вивчення тендерної документації. Пункт 2 Додатку №2 до ТД дійсно містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі інформації про право підписання договору про закупівлю не пізніше ніж за один робочий день до дати укладання договору.
Водночас, відповідно до абзацу другого п.17 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10. 2022р. № 1178,переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
З метою забезпечення своєчасного та безперебійного процесу укладення договору, замовник встановив вимогу щодо надання відповідних документів заздалегідь,а саме не пізніше ніж за один робочий до дати укладення договору. Це дозв в в установлені оляє замовнику перевірити надані документи та підготуватися до підписання договору в установлені строки,що відповідає принципам ефективності та своєчасності публічних закупівель .
Варто зазначити,що п. 49 Особливостей визначає,що договір про закупівлю може бути укладено не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель попідомлення про намір укласти договір та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір.Отже, переможець має достатньо часу для підготовки та надання необхідних документів у встановлений замовником строк.
Таким чином вимога , щодо надання документів про право підписання договору не пізнішеніж за один робочий день до дати укладення договору не суперечить чинному законодавству та спрямована на забезпечення належної організації процесу укладення договору. У зв'язку з цим, підстав для внесення змін до п.2 Додатку №2 до ТД немає.
Водночас, відповідно до абзацу другого п.17 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10. 2022р. № 1178,переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
З метою забезпечення своєчасного та безперебійного процесу укладення договору, замовник встановив вимогу щодо надання відповідних документів заздалегідь,а саме не пізніше ніж за один робочий до дати укладення договору. Це дозв в в установлені оляє замовнику перевірити надані документи та підготуватися до підписання договору в установлені строки,що відповідає принципам ефективності та своєчасності публічних закупівель .
Варто зазначити,що п. 49 Особливостей визначає,що договір про закупівлю може бути укладено не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель попідомлення про намір укласти договір та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір.Отже, переможець має достатньо часу для підготовки та надання необхідних документів у встановлений замовником строк.
Таким чином вимога , щодо надання документів про право підписання договору не пізнішеніж за один робочий день до дати укладення договору не суперечить чинному законодавству та спрямована на забезпечення належної організації процесу укладення договору. У зв'язку з цим, підстав для внесення змін до п.2 Додатку №2 до ТД немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" |
1 054 291,01
UAH з ПДВ
|
1 054 291,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 201 065,00
UAH з ПДВ
|
1 201 065,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
1 341 989,94
UAH з ПДВ
|
1 341 989,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" #44593973 |
Переможець |
1 054 291,01
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2025 12:36
|
Протокол73.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2025 12:32
|
дод угода 10001 (3).pdf | зміни до договору |
15 квітня 2025 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 10:22
|
Договір 30 Енерджі.pdf | укладений |
11 квітня 2025 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №30 від 11.04.2025р.,а саме : п. 2.1. розділу 2 викласти в новій редакції : "2.1. Постачальник зобов'язується поставити Споживачу електричну енергію в строк: з дати підписання договору до 31 грудня 2025р. . Також внести зміни до розділу 2 Договору доповнивши його п. 2.7. щодо місця поставки електричної енергії : 53003, Україна , Дніпропетровська область, Криворізький район, Територія Новопільської сільської ради ( згідно Додатку до заяви приєднання до Договору про постачання електричної енергії Споживачу) |
Номер договору про закупівлю: | №30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |