Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розміщення рекламних та інформаційних матеріалів на шпальтах електронного засобу масової інформації - на сайті
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2025-03-18-007874-a 778a5e2aef8041979a4769ae8a81023e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Варавіна

+380962195832 o.varavina@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Криворізька філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
Код ЄДРПОУ: 44952395
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, просп. Металургів, будинок 1
Контактна особа: Олена Варавіна
+380962195832
o.varavina@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2025 13:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 15:00
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 послуга
Послуги з розміщення рекламних та інформаційних матеріалів на шпальтах електронного засобу масової інформації - на сайті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2025 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕГРО ГРУПП" 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2025 20:23
Електронний підпис
31 березня 2025 20:22
Екологічна політика.pdf
31 березня 2025 20:22
Лист - регіон.медіа.pdf
31 березня 2025 20:22
ИНТЕГРО ГРУПП Устав_merged.pdf
24 березня 2025 12:09
Електронний підпис
24 березня 2025 12:09
Електронний підпис
24 березня 2025 12:08
Договір тендер.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Заявка.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Протокол.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
ИНТЕГРО ГРУПП Устав.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Витяг Інтегро на 24.03.25.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
vytiah_pro_nesudymist_2025-03-19.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Витяг ІГ ПДВ 2023.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 4.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 2.3.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 2.9.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 2.2.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 2.8.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 2.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 2.7.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 3.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Akt OU-34551.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Додаток 8.pdf.p7s
24 березня 2025 12:08
Опитувальник.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕГРО ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕГРО ГРУПП"
#33949882
Переможець 102 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2025 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 14:31

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до інструкції з підготовки пропозиції Учасник повинен надати 1) у відповідності до додатку 2 розділ 1 скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі надання послуг, та/або скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)- замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Учасник не надав відповідні документи. 2) відповідно до додатку 2 розділу 2 п 2.5 опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Опитувальники мають бути з підписами і печаткою на кожній сторінці. Учасник надав документи,але не виконав вимоги документації,опитувальники мають бути з підписами і печаткою на кожній сторінці.Просимо оновити документи 3) відповідно до додатку 2 розділу 2 п.2.8 .Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення): Скановану чинну редакцію Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: - Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Учасником наданий скан який не відповідає вимогам документації. 4) у відповідності до вимог додатку 2 п.2.10 Документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником у Додатку3: -виключно Регіональне видання. Учасником не надана інформація на виконання вимог документації . Просимо виправити виявлені невідповідності та надати відповідні документи. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

01 квітня 2025 16:42
Електронний підпис
01 квітня 2025 16:42
протокол 245 В.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2025 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕГРО ГРУПП"
#33949882
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2025 16:42
Електронний підпис
01 квітня 2025 16:42
протокол 245 В.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2025 15:22
Договір_ІНТЕГРО ГРУПП.pdf укладений
10 квітня 2025 15:21