Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба-емаль та ґрунтівка
Очікувана вартість
471 894,74 UAH
UA-2025-03-18-006670-a 92626cabb3ef40dd8f3083c3d46d83a9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данило Рябущенко

+380958182302 d.riabushchenko@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45202808
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Данило Рябущенко
+380958182302
d.riabushchenko@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2025 11:00
Очікувана вартість: 471 894,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 359,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3052 кілограм
Фарба-емаль та ґрунтівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо еквіваленту
Дата подання: 18 березня 2025 19:14
Дата відповіді: 19 березня 2025 16:28
Шановний замовник! Чи можливо надання Учасником- виробником товару еквіваленту не гіршої якості, власного виробництва?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Розглядатися будуть лише ті тендерні пропозиції, що вичерпно і всебічно відповідають вимогам тендерної документації та конкретному предмету закупівлі, що визначений документацією закупівлі. Дякуємо за запитання.
щодо гарантійного строку зберігання
Дата подання: 20 березня 2025 14:25
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:14
Шановний Замовнику, Вами в Додатку 3 зазначено в технічних характеристиках по усім позиціям Гарантійний строк зберігання. При цьому, лакофарбова продукція не має строку зберігання, вона має строк придатності до використання. Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести зміни в Додаток 3: видалити термін «Гарантійний строк зберігання» та замість нього вказати «Строк придатності». Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Відповідне положення, що міститься в Додатку 3 Тендерної документації, а також категорія «гарантійного строку зберігання», була узгоджена та апробована уповноваженими структурними підрозділами Замовника. Дані положення не суперечать чинному законодавству. З огляду на це, зміна відповідної категорії на запропоновану, не вбачається Замовником необхідним та доцільним. Дякуємо Вам за звернення.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 21 березня 2025 08:39
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:16
У п. 2.6. зазначено, що Постачальник гарантує якість Товару протягом гарантійного строку зберігання, який становить ___________, якщо більший строк не встановлений виробником Товару. Гарантійний строк зберігання починає обчислюватись з моменту виготовлення Товару. До спливу гарантійного строку зберігання Товару на момент його поставки Покупцю має залишатись не менш ніж 80% загального гарантійного строку зберігання, визначеного згідно даного пункту. Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до пункт п.2.6 проєкту договору: 2.6. Постачальник гарантує якість Товару протягом строку придатності, який становить ___________, якщо більший строк не встановлений виробником Товару. Строк придатності починає обчислюватись з моменту виготовлення Товару. До спливу строк придатності Товару на момент його поставки Покупцю має залишатись не менш ніж 80% загального строк придатності, визначеного згідно даного пункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Відповідна умова проєкту договору, а також категорія «гарантійного строку зберігання», була узгоджена з уповноваженими структурними підрозділами Замовника, а також затверджена Департаментом юридичного забезпечення Замовника. Дані положення проєкту договору не суперечать чинному законодавству. Тому, зміна відповідного пункту проєкту договору не вбачається Замовником доцільним. Дякуємо Вам за звернення.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 21 березня 2025 08:39
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:24
У п.3.2. зазначено, що Ціна Товару згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Товару, всі обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Товару до місця передачі, вартість страхування, навантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат коштів. Просимо внести зміни до п.3.2: 3.2. Ціна Товару згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Товару, всі обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Товару до місця передачі, навантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику. В контексті п.3.2 проєкту договору, варто зауважити, що Закон України «Про страхування» від 7 березня 1996 року втратив чинність 01.01.2024. Стаття 7 Закону України "Про страхування" від 18.11.2021 № 1909-IX передбачає класи страхування, серед яких - клас 7 - страхування майна, що перевозиться (включаючи вантаж, багаж (вантажобагаж). Моментом переходу усіх ризиків до Покупця є момент передачі Товару Покупцю та підписання видаткової накладної, до цього ризики несе Постачальник. Стосовно розгляду питання щодо страхування Товару, то Постачальник вирішує це самостійно та на власний. Дякуємо за запитання!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 21 березня 2025 08:39
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:30
У п.4.2. зазначено, що Сторони домовилися про те, що при виконанні умов Договору підписання, погодження та направлення відповідних документів можуть здійснюватися у паперовому вигляді та/або засобами електронної пошти шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису; обмін первинними документами (рахунки, акти прийому-передачі, видаткові накладні тощо) може здійснюватися в формі електронних документів із застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису для підтвердження описаних в них господарських операцій за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень), зокрема, системи електронного документообігу «M.E.Doc», відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Шановний замовник, є різні програми для забезпечення електронного документообігу, тобто Постачальник може користуватися іншою програмою. Натомість умови п.4.2 визначають лише M.E.Doc Is. Просимо внести зміни до п.4.2: 4.2. Сторони домовилися про те, що при виконанні умов Договору підписання, погодження та направлення відповідних документів можуть здійснюватися у паперовому вигляді та/або засобами електронної пошти шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису; обмін первинними документами (рахунки, акти прийому-передачі, видаткові накладні тощо) може здійснюватися в формі електронних документів із застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису для підтвердження описаних в них господарських операцій за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень), зокрема, системи електронного документообігу «M.E.Doc» або іншою системою електронного документообігу , відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику! Ваше звернення уважно розглянуто, але запропоновані Вами зміни не будуть внесені до проєкту договору. Дякуємо за запитання.



Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 21 березня 2025 08:39
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:32
У п.7.2. зазначено, що Постачальник, який є платником ПДВ, зобов’язаний направити Покупцеві складену в електронній формі та зареєстровану в ЄРПН податкову накладну та/або розрахунок коригування до податкової накладної з дотриманням вимог про електронний підпис уповноваженої Постачальником особи та з наявністю всіх обов’язкових реквізитів, передбачених податковим законодавством, не пізніше наступного дня з моменту її реєстрації. Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Просимо внести зміни до п.7.2: 7.2.Постачальник, який є платником ПДВ, зобов’язаний направити на вимогу Покупцеві складену в електронній формі та зареєстровану в ЄРПН податкову накладну та/або розрахунок коригування до податкової накладної з дотриманням вимог про електронний підпис уповноваженої Постачальником особи та з наявністю всіх обов’язкових реквізитів, передбачених податковим законодавством, не пізніше наступного дня з моменту її реєстрації. Аналогічні зміни просимо внести до п.7.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності та необхідності вносити зміни до проєкту договору, стосовно відповідного аспекту. Дякуємо за питання!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 21 березня 2025 08:40
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:37
У п.7.3. зазначено, що У разі, якщо Постачальником не складено і не надіслано на вимогу Покупця, складену неналежним чином податкову накладну (розрахунку коригування), порушено терміни реєстрації належним чином складеної та оформленої податкової накладної (розрахунку коригування), в тому числі з підстав зупинення реєстрації в ЄРПН, та/або віднесення платника до категорії ризикових відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (із змінами та доповненнями)», Постачальник зобов’язаний сплатити неустойку у розмірі 20% від суми поставки та відшкодувати Покупцю збитки, понесені останнім у зв’язку з порушенням Постачальником своїх зобов’язань (у тому числі штрафні санкції згідно з податковим законодавством та компенсувати суму ПДВ, сплаченого у складі товару (послуги) на користь такого Постачальника). Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України. Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки. Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи. Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин. Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив: «Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.» Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 7.3. У разі, якщо Постачальником не складено і не надіслано на вимогу Покупця, складену неналежним чином податкову накладну (розрахунку коригування), порушено терміни реєстрації належним чином складеної та оформленої податкової накладної (розрахунку коригування), в тому числі з підстав зупинення реєстрації в ЄРПН, та/або віднесення платника до категорії ризикових відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (із змінами та доповненнями)», Постачальник зобов’язаний компенсувати суму ПДВ відвантаженого Товару та відшкодувати Покупцю збитки, понесені останнім у зв’язку з порушенням Постачальником своїх зобов’язань (у тому числі штрафні санкції згідно з податковим законодавством та компенсувати суму ПДВ, сплаченого у складі товару (послуги) на користь такого Постачальника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний учаснику. Щодо п. 7.3 проєкту договору - безперечно, що за вчинення податкового порушення до особи застосовується фінансова, адміністративна або кримінальна відповідальність. Однак вчиненням будь-якого правопорушення (податкове – не виняток) може бути завдана шкода також охоронюваним законом приватним інтересам, в тому числі майнові збитки. Тому поряд з іншими видами відповідальності (фінансової, адміністративної або кримінальної) до особи порушника також застосовується цивільна відповідальність у вигляді відшкодування завданих збитків.
У даному випадку несення контрагентом відповідальності згідно Податкового кодексу України жодним чином не убезпечить Замовника від майнових збитків у вигляді втраченого податкового кредиту та не покриє останні у разі їх спричинення. Саме з цією метою головним офісом ТОВ «Газорозподільні мережі України» встановлено вимогу про включення в обов’язковому порядку до договорів умов щодо відшкодування майнової шкоди, спричиненої порушенням контрагентом своїх податкових зобов’язань. Виключення даних умов несе для Замовника відповідні ризики. Дякуємо за звернення!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 21 березня 2025 08:40
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:38
У п.9.2 проєкту договору зазначено, що Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна повідомити іншій Стороні про їх настання/припинення і досягти домовленості щодо продовження термінів виконання зобов’язань або припинення дії Договору. Настання обставин непереборної сили повинно бути підтверджено довідкою (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або регіональної торгово-промислової палати. Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22): «Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.9.2 проєкту договору: 9.2. Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна повідомити іншій Стороні про їх настання/припинення і досягти домовленості щодо продовження термінів виконання зобов’язань або припинення дії Договору. Настання обставин непереборної сили повинно бути підтверджено довідкою (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або регіональної торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовник не вбачає доцільності та необхідності вносити зміни до проєкту договору, стосовно відповідного аспекту. Дякуємо за питання!
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 396 859,68
UAH з ПДВ
396 859,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2025 10:58
Електронний підпис
01 квітня 2025 10:20
1 Повноваження.pdf
01 квітня 2025 10:20
4 Витяг ЄДРПОУ 31.03.25.pdf
01 квітня 2025 10:20
5 Заявка-пропозиція.pdf
01 квітня 2025 10:20
6 Коваленко-2025-03-25 МВС.rar
28 березня 2025 17:02
Електронний підпис
28 березня 2025 13:08
0 Відомості про учасника.pdf
28 березня 2025 13:08
1 Заявка-пропозиція.pdf
28 березня 2025 13:08
11 Довідка про обмеження.pdf
28 березня 2025 13:08
14 Довідка про правочин.pdf
28 березня 2025 13:08
5 Довідка Додаток 6.pdf
27 березня 2025 09:49
Електронний підпис
27 березня 2025 09:44
1 Заявка-пропозиція.docx
27 березня 2025 09:44
1 Заявка-пропозиція.docx.p7s
27 березня 2025 09:44
11 Довідка про обмеження.docx
27 березня 2025 09:44
12 Статут _ описи.pdf
27 березня 2025 09:44
14 Довідка про правочин.docx
27 березня 2025 09:44
15 Витяг ПДВ 17.06.2021.pdf
27 березня 2025 09:44
15 Копія Витягу ПДВ 2021.pdf
27 березня 2025 09:44
16 Витяг ЄДРПОУ 12.12.24.pdf
27 березня 2025 09:44
18 Коваленко-2025-03-04 МВС.rar
27 березня 2025 09:44
2.1 Відгук фарба.pdf
27 березня 2025 09:44
22.1 СЕС емалі ПФ.pdf
27 березня 2025 09:44
22.2 Паспорти якості.pdf
27 березня 2025 09:44
22.4 Сертифікат ISO 9001 (2024).pdf
27 березня 2025 09:44
22.5 ПБ ГФ-021Фарбекс.pdf
27 березня 2025 09:44
22.6 Копія ТУ 068.pdf
27 березня 2025 09:44
22.6 Копія ТУ 069.pdf
27 березня 2025 09:44
22.6 Переклад титул ТУ 068.pdf
27 березня 2025 09:44
22.6 Переклад титул ТУ 069.pdf
27 березня 2025 09:44
22.7 Етикетка Емаль ПФ-115.jpg
27 березня 2025 09:44
5 Довідка Додаток 6.docx
27 березня 2025 09:44
5 Довідка Додаток 6.docx.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 396 859,68
UAH з ПДВ
31 березня 2025 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 11:44

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня шановний учаснику, повідомляємо Вас про виявлені невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося Тендерною документацією. Просимо Вас надати наведені нижче документи, котрі вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам замовника/ виправити наведені невідповідності. Відповідно до абз.1 п.1 Р.3 Інструкції з підготовки пропозицій тендерної документації спрощеної закупівлі, під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасник повинен подати пропозицію з накладанням (підписанням) на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Проте, варто зазначити, що відповідно до абз. 2 п.1 Р. 3, всі документи та довідки, які складаються безпосередньо учасником повинні містити підпис уповноваженої, на підписання пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, особи та печатку. Крім того, пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі .pdf, .jpeg, .png. Пропозиція учасника містить документи, що не відповідають формату вираження (документи формату Word та Excel), а також способу підписання документів, котрі оформлюються безпосередньо учасником процедури закупівлі. До того ж, відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасник надає підписаний та скріплений печаткою уповноваженої особи Учасника проєкт договору, опитувальник Контрагента - юридичної особи (фізичної особи) згідно Додатку 7 (Додатку 8), а також опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 5). Підписання відповідних документів КЕП не передбачено тендерною документацією. Отже, просимо Вас оформити документи та довідки, що складалися безпосередньо учасником, проєкт договору, опитувальник Контрагента - юридичної особи (фізичної особи) згідно Додатку 7 (Додатку 8), а також опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 5), відповідно до вищезазначених вимог Тендерної документації.

Документи

31 березня 2025 16:28
Електронний підпис
31 березня 2025 16:25
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2025 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
396 859,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2025 16:28
Електронний підпис
31 березня 2025 16:25
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2025 12:05
ТОВ ВП Полісан - договір поставки фарби-емалі та ґрунтівки від 09.04.2025.pdf укладений
09 квітня 2025 12:04