Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби
Очікувана вартість
1 463 710,00 UAH
UA-2025-03-18-004797-a ● 688a8f3a78bf406a881a00344ccb82d1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Марина Губар 380577588535 m.hubar.htm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 12:19 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 463 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 637,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Фарба аерозольна (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
100 штука
Фарба аерозольна (зелений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
100 штука
Фарба аерозольна (коричневий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
100 штука
Фарба аерозольна (сірий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
150 штука
Фарба водоемульсійна (білий матовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
150 штука
Фарба водоемульсійна (білий матовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
150 штука
Фарба водоемульсійна (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
100 штука
Фарба водоемульсійна (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
100 штука
Фарба для бетонних підлог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
100 штука
Фарба для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
100 штука
Емаль (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
100 штука
Емаль (сірий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
100 штука
Емаль (бежева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
100 штука
Емаль (червоно-коричнева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
100 штука
Емаль (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
100 штука
Лазур-антисептик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 10:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 10:29 |
Перелік змін до ТД.docx | |
19 березня 2025 10:29 |
Додаток 1_ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ_ зі змінами.docx | |
19 березня 2025 10:29 |
ТД_зі змінами.docx | |
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 6 Заявка (форма).docx | |
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 5 проєкт договору.docx | |
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 4 ЦП.docx | |
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 3_перелік док..docx | |
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 2_перелік док..docx |
19 березня 2025 10:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2025 10:29 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
19 березня 2025 10:29 |
Додаток 1_ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ_ зі змінами.docx
|
|||
19 березня 2025 10:29 |
ТД_зі змінами.docx
|
|||
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 6 Заявка (форма).docx
|
|||
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 5 проєкт договору.docx
|
|||
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 4 ЦП.docx
|
|||
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 3_перелік док..docx
|
|||
18 березня 2025 11:35 |
Додаток 2_перелік док..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо фасування Фарби для дорожньої розмітки АК-501 по 10 кг
Дата подання: 18 березня 2025 16:29
Дата відповіді: 19 березня 2025 09:54
Шановний Замовнику! Стандартне фасування на ринку ЛФМ у всіх виробників (без виключення( даної фарби становить 30 кг. У якості спеціального замовлення можливе по 12 кг відра. Проте у вас прописано взагалі неіснуюче фасування 10 кг. Просимо виправити помилку і вказати існуюче стандартне фасування 30 кг відро з перерахунком загальної кількості, або хоча б по 12 кг та внести відповідні зміни до тендерної документації. Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Замовником будуть внесені зміни.
проєкт
Дата подання: 19 березня 2025 12:45
Дата відповіді: 19 березня 2025 15:20
Пунктом 2.1. вказано, що Постачальник повинен поставити Замовнику товар (продукцію), якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам та вимогам, що звичайно застосовуються до такого товару (продукції). Товар (продукція) повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ). В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар (продукцію), якість якого відповідає державним стандартам та/або технічним умовам та вимогам, що звичайно застосовуються до такого товару (продукції). Товар (продукція) повинен відповідати діючим технічним умовам виробника,що підтверджується паспортом якості або сертифікатом якості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не має можливості внесення змін у проєкт договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документацію), оскільки проєкт договору є погодженим з керівництвом і всіма відповідними службами замовника.
проєкт
Дата подання: 19 березня 2025 12:56
Дата відповіді: 19 березня 2025 15:43
Пунктом 4.3. вказано, що Розрахунок за товар (продукцію) здійснюється після його фактичного одержання Замовником, на підставі належним образом оформлених документів, протягом 360 календарних днів на поточний рахунок Постачальника. Замовник може здійснити попередню оплату, у разі наявності коштів, на підставі наданого Постачальником рахунку. Умовами закупівлі передбачено поставки товару партіями із обмеженим строком доставки товару Замовнику. Строк відтермінування в договорі зазначено дуже тривалий. Зобов’язання для сторін мають бути рівнозначні та справедливі. Постачальник працює в умовах нестабільної економічної ситуації, тривале відтермінування товару зменшує або взагалі позбавляє Постачальника прибутку. Динамічний ріст цін на сировинні компоненти, паливо та інші витрати, що задіяні при виготовлені фарби, не дають змоги Постачальнику закласти усе в ціну товару. Прошу розглянути можливість коригування строку оплати товару до 90 календарних днів з дати поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. У зв'язку з фінансовим становищем, оплата буде здійснюватися в термін ДО 360 календарних днів в залежності від наявності коштів.
проєкт
Дата подання: 19 березня 2025 14:03
Дата відповіді: 19 березня 2025 15:41
пунктом 7.8.3. вказано, що Укладенням цього Договору, Сторони підтверджують, що ознайомлені із Антикорупційними програмами одна одної та зобов’язується дотримуватись її положень під час виконання зобов’язань за цим договором. Тендерна документація Замовника не містить антикорупційної програми для ознайомлення. Прошу надати актуальне посилання для ознайомлення з Антикорупційною програмою Замовника або підтвердити таку можливість під час укладання договору із переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомитись з Антикорупційною програмою Ви можете на офіційному сайті КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ»
проєкт
Дата подання: 20 березня 2025 09:02
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:52
пунктом 7.1. вказано, що При порушенні термінів передачі (постачання) або при відмові від передачі (постачання) товару (продукції) Постачальник сплачує Замовнику пеню, в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день непостачання товару від суми непоставленого товару, а у разі непостачання більше ніж 10 днів від узгодженої Сторонами дати поставки, - штраф у розмірі 5% загальної вартості непоставленого товару (продукції).
Умови договору мають базуватись на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція вказана у пункті 7.1. договору є дуже великою, що в деяких випадках може значно перевищувати розмір потенціально заподіяній шкоді Замовнику. Обсяг зобов’язань Постачальника значно перевищує обсяг зобов’язань у Замовника за договором, окрім цього у Постачальника відсутні механізми захисту своїх прав за договором. Положення Постачальника за договором є вразливим та обмеженим у правах, а великий розмір санкції до того ж ще і пригнічує становище Постачальника. Враховуючи вище викладене, прошу привести розмір санкцій вказаний у пункті 7.1.у відповідність до принципів розумності та справедливості. Пропоную викласти у наступній редакції:
7.1. При порушенні термінів передачі (постачання) або при відмові від передачі (постачання) товару (продукції) Постачальник сплачує Замовнику пеню, в розмірі 0.1% від суми непоставленого товару за кожен день непостачання товару, а у разі непостачання більше ніж 30 днів від узгодженої Сторонами дати поставки, - штраф у розмірі 7% загальної вартості непоставленого товару (продукції).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не має можливості внесення змін у проєкт договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документацію), оскільки проєкт договору є погодженим з керівництвом і всіма відповідними службами замовника.
проєкт
Дата подання: 20 березня 2025 09:13
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:52
У Пункті 11.8 зазначено, Постачальник для підвердження змін цина на товар має надати оригінал довідки з територіального відділення Торгово-промислової палати України (надалі – ТПП) або ДП «Держзовнішінформ» або ДП «Укрпромзовнішекспертиза» із зазначенням коливання ціни на ринку України (надалі - Довідка), яка обґрунтовує збільшення ціни по зазначеному діапазону порівняно з датою укладення договору. Зазначаємо, що зазначені у пункті документи надаються на платній основі та з тривалим строком оформлення. Законодавство не заперечує також використовувати довідки, що надає державна служба статистики України із підтвердженням коливання цінових показників на лакофарбові матеріали у відсотковому значені. Прошу включити у пункт 11.8 договору можливість підтвердження зміни ціни на фарбу Державною службою статистики України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не має можливості внесення змін у проєкт договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документацію), оскільки проєкт договору є погодженим з керівництвом і всіма відповідними службами замовника.
проєкт
Дата подання: 20 березня 2025 10:08
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:53
Пунтом 5.1. вказано, що Строк поставки товарів (продукції): з дати укладання Договору до 31.12.2025 року, окремими партіями протягом 3 днів (з 8:00 до 16:00) з моменту направлення Замовником заявки, у т.ч. у вихідні та святкові дні. Об’єм партії товару (продукції) визначається Замовником самостійно. Об’єм продукції є дуже значним, а строк поставки товару обмеженим. Замовник може надати заявку у п’ятницю ввечері, відповідно є ризик, що склад Замовника може не прийняти товар у вихідний день. Відповідно, Постачальник має здійснити поставку за 1 робочий день по суті. Окрім того, деяка продукція, що є предметом закупівлі, відноситься до специфічного товару, зокрема, через його призначення, кольорову гаму та фасування. Такий товар не є предметом широкого (масового) продажу, виготовляється під замовлення Замовника. При цьому, відсутність гарантій виконання договору (надання заявок Замовником) у повному обсязі унеможливлює виготовлення такого товару в повному обсязі, до отримання заявки від Замовника. Враховуючи вище викладене, прошу збільшити строк поставки товару до 7 робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не має можливості внесення змін у проєкт договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документацію), оскільки проєкт договору є погодженим з керівництвом і всіма відповідними службами замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-18-004797-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 03 квітня 2025 11:47
Щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тенерної документації у складі пропозиції необхідно було надати: Зразки документів виробника (сертифікату якості та/або паспорта та/або інструкція по експлуатації, тощо), які містять інформацію про характеристики запропонованого Товару.. Тощо - тобто будь-який інший документ. Технічні вимоги до фарб аерозольних не містили вимог до фізико-хімічних показників товару. Учасником ТОВ "ВП "ПОЛІСАН на виконання даної вимоги було надано у складі пропозиції документ висновок державної санітарно-епідеміологічної служби від виробника на товар (файл: Емаль аерозольна коричнева Зебра сес) . Таким чином, вимогу було виконано. Просимо переглянути рішення і відмінити нееправомірну дискваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2025 14:05
Шановний Учаснику! Відповідно до вимог тенерної документації у складі пропозиції необхідно було надати: Зразки документів ВИРОБНИКА (сертифікату якості та/або паспорта та/або інструкція по експлуатації, тощо), ЯКІ МІСТЯТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ. Учасником ТОВ "ВП "ПОЛІСАН на виконання даної вимоги було надано у складі пропозиції документ висновок державної санітарно-епідеміологічної служби (файл: Емаль аерозольна коричнева Зебра сес). Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби не є документом виробника, це документ виданий виробнику державною санітарно-епідеміологічною службою. Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби не інформацію про характеристики запропонованого товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
1 184 970,00
UAH з ПДВ
|
1 184 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" |
1 301 859,00
UAH з ПДВ
|
1 301 859,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
1 184 970,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 13:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" #41988858 |
Переможець |
1 301 859,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2025 09:22
|
27041106.pdf | укладений |
12 квітня 2025 09:22
|