Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки).
Очікувана вартість
99 270,00 UAH
UA-2025-03-18-004144-a cc5e97047cb547d191b867f447ccfc68
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексенко Георгій Вячеславович

380671810104 tender_kvpubd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж «Синергія
Код ЄДРПОУ: 02544490
Місцезнаходження: 03061, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ШЕПЕЛЄВА, будинок 3
Контактна особа: Алексенко Георгій Вячеславович
380671810104
tender_kvpubd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2025 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2025 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2025 12:00
Очікувана вартість: 99 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03061, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ШЕПЕЛЄВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2025 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2025 11:17
тендерна документація.docx
18 березня 2025 11:17
проєкт договору.docx
18 березня 2025 11:17
технічні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 20 березня 2025 22:07
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:40
Шановний Замовник, наша компанія має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Авторизований партнер та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Адже результат даної закупівлі вже відомий - один учасник із листом від цього виробника! Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення, разом з тим, повідомляємо Вам, що частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Статті 5 Закону, принципами здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником, широко поширена у публічних закупівлях послуг, товарів та робіт. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням надання учасником гарантій виконання послуг або поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного виконавця, який має кваліфікований та сертифікований персонал, для надання послуг та забезпечить подальшу безперебійну роботу обладнання. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про кваліфікацію Учасника. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного документу не є проблематичним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 99 231,00
UAH з ПДВ
99 231,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Переможець 99 231,00
UAH з ПДВ
28 березня 2025 12:52

Документи

28 березня 2025 12:52
Електронний підпис
28 березня 2025 12:51
Протокол 21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2025 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
99 231,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2025 12:52
Електронний підпис
28 березня 2025 12:51
Протокол 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2025 12:41
Договір.pdf укладений
09 квітня 2025 12:38