Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення (аплікатори, кювети, вимірювальні кульки, флакони для реагентів та чашки для зразків) код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
381 280,00 UAH
UA-2025-03-18-002486-a ● e6ca61d6ca36427db75a69dacc87c71b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000300 |
Вебсайт: | http://www.4mkl.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Хворостянка, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ірина Гладченко +380542787308 ekonom4smkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 381 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 906,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Для проведення лабораторних досліджень хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-18-002486-a
Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ )
Очікувана вартість предмета закупівлі: 381 280,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій.
Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3
Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.
Розгорнути
Згорнути
Для проведення лабораторних досліджень хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-18-002486-a
Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ )
Очікувана вартість предмета закупівлі: 381 280,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій.
Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3
Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штука
Аплікатор в пробірці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 57954 — Контейнер для взяття проб з носоглотки IVD (діагностика in vitro)
1000 штука
Аплікатор в пробірці із захисним ковпачком та середовищем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 58533 — Транспортне середовище Еймса IVD (діагностика in vitro)
25 паковання
Вимірювальні кульки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 61032 — Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro) одноразового використання
25 паковання
Кювети для коагулометра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 61032 — Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro) одноразового використання
2 паковання
Чашки для зразків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 56648 — Чашка лабораторна для допоміжних репродуктивних технологій
1 паковання
Флакон для реагенту Р1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 16616 — Медичний флакон
1 паковання
Флакон для реагенту R2 з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 16616 — Медичний флакон
1 паковання
Кювети для зчитування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 37530 — Ротор центрифуги для ультрацентрифуги
25 паковання
Кювети для напівавтоматичного аналізатора коагулограми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 61032 — Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro) одноразового використання
10 паковання
Кювета для реакції для хемілюмінесцентного імуноаналізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Хворостянка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 61032 — Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro) одноразового використання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 10:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 10:20 |
Додаток № 5 до тендерної документації (цінова пропозиція) (аплікатори, кювети, флакони та чашки).docx | |
18 березня 2025 10:20 |
Додаток № 4 до тендерної документації (перелік документів переможця).docx | |
18 березня 2025 10:20 |
Тендерна документація з особливостями (аплікатори, кювети, чашки та флакони).docx | |
18 березня 2025 10:20 |
Додаток № 3 до тендерної документації ( проект договору)(аплікатори, кювети, флакони та чашки).docx | |
18 березня 2025 10:20 |
Додаток № 1 до тендерної документаціі ( Перелік документів учасника).docx | |
18 березня 2025 10:20 |
Додаток № 2 до тендерної документації (аплікатори, кювети, флакони, чашки).doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Чернецький Олександр Сергійович |
364 049,74
UAH з ПДВ
|
364 049,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чернецький Олександр Сергійович #2992506491 |
Переможець |
364 049,74
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 08:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 12:48
|
Договір № 79 від 07.04.2025 р. ФОП Чернецький О.С..pdf | укладений |
07 квітня 2025 12:47
|