Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі ШЕУ Солом'янського району
Очікувана вартість
1 749 980,30 UAH
UA-2025-03-18-000057-a ● 2fbf6059e7af44838c120ea3df778849
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31806946 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Вільхова Яна Леонідівна 380442490990, 380981690762 yvilkhova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2025 07:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 14:14 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 14:14 |
Очікувана вартість: | 1 749 980,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 749,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі ШЕУ Солом'янського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2025 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2025 15:18 |
ТД розмітка зі змінами 22.03.docx | |
22 березня 2025 15:18 |
ЗМІНИ до ТД від 22.03.2025.docx | |
20 березня 2025 10:55 |
ЗМІНИ до ТД від 20.03.2025.docx | |
18 березня 2025 07:51 |
Додаток 4 проект договору розмітка.docx |
22 березня 2025 15:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2025 15:18 |
ТД розмітка зі змінами 22.03.docx
|
||||||
22 березня 2025 15:18 |
ЗМІНИ до ТД від 22.03.2025.docx
|
||||||
20 березня 2025 10:55 |
ЗМІНИ до ТД від 20.03.2025.docx
|
||||||
18 березня 2025 07:51 |
Додаток 4 проект договору розмітка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КК
Дата подання: 18 березня 2025 12:58
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:39
Доброго дня,Шановний Замовник. ДП"ДОРЦЕНТР"-це теж орган з оцінки відповідності техніки.Внесіть,будь ласка,зміни,що атестат відповідності на розмічальну машину від ДП"ДОРЦЕНТР" теж підходить під кваліфікаційни критерії
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені.
КК
Дата подання: 18 березня 2025 13:04
Дата відповіді: 20 березня 2025 10:39
Доброго дня
Для забезпечення надання послуг з нанесення дорожньої розмітки серед матеріально-технічної бази Учасника мають бути наявні:
- Самохідні дорожньо-розмічальні (маркувальні) машини – не менше 1 од
Маркувальні машини бувають ще причепні та виконують таку само розмітку,як і самохідні
Просимо розширити перелік видів розмічальних машин
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені.
Техніка
Дата подання: 18 березня 2025 13:12
Дата відповіді: 20 березня 2025 11:00
Доброго дня
Атестація ручних маркувальних машин є дискримінаційною вимогою ,просимо внесті зміни.Самохідні машини проходять атестацію для перевірки можливості нанесення різних видів ліній та світловідбивання кульок.Ручні машини можуть тільки розпорошувати фарбу під трафарет
Відповідь: Шановний учасник, наведена Вами інформація не відповідає дійсності. Замовником було здійснено дослідження технічних характеристик ручних машин для нанесення дорожньої розмітки різних виробників, у результаті якого було встановлено, що розпорошення фарби під трафарет – це додаткова, а не єдина функція ручних маркірувальних машин. Вказані машини здатні наносити типи ліній 1.1, 1.3 у один прохід, 1.3 у два проходи, 1.5, 1.6 тощо. Вказана інформація знаходиться у загальному доступі у мережі інтернет, а також неодноразово підтверджувалась протоколами випробувань, які надавались учасниками попередніх закупівель з аналогічним предметом закупівлі.
Частиною 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Враховуючи вищезазначене, вимога тендерної документації щодо атестації ручних маркірувальних машин не є дискримінаційною та викладена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Частиною 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Враховуючи вищезазначене, вимога тендерної документації щодо атестації ручних маркірувальних машин не є дискримінаційною та викладена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Техніка
Дата подання: 20 березня 2025 11:48
Дата відповіді: 22 березня 2025 15:21
Доброго дня,Якщо ручна розмічальна машина повина наносити продольну та поперечну розмітку,і має бути атестована ,то чому саме "ручна"?Є причепні самохідні машини,котрі можуть робити і те,і те.І ці машини всі підприємства атестовують.Внесіть,будь ласка,зміни,що для забезпечення даного обсягу робіт треба мати 3 одиниці дорожньо-розмічальні машини(які можуть наносити як продольну,так і поперечну розмітку,і які атестовані),тоді не буде дискримінаційних вимог,тому що у нас у власності 3 причепні машини,які всю розмітку можуть наносити,але ми не можемо брати участь у тендері..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, з описаного Вами випливає, що наявна у Вас матеріально-технічна база відповідаєте кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації. Акцентуємо Вашу увагу, що ручні маркірувальні машини – це не ті, які оператори носять «в руках», вказані машини являють собою засоби малої механізації на колесах, які заправляються паливом, а управління такими маркувальними машинами здійснюється операторами, які йдуть позаду машини тримаючись за кермо машини, таким чином спрямовуючи її рух. Якщо ж вказану маркувальну машину під’єднати до гідравлічного візка чи іншого самохідного пристрою - ручна маркувальна машина трансформується у самохідну. При цьому оператори здійснюють керування нею сидячи у гідравлічному візку чи іншому самохідному пристрої. Отже, наявні у Вас засоби механізації підходять для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
КК
Дата подання: 21 березня 2025 14:37
Дата відповіді: 24 березня 2025 09:13
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1.1.1 та п. 1.2.2.
Ми, як потенційний учасник маємо 2 одиниці дорожньо-розмічальних (маркувальних) машин та 2 машиністи маркувальної машини , зазначеної кількості працівників та обладнання буде достатнього для якісного та вчасного надання послуг. Ми маємо можливість організувати роботу таким чином, щоб не порушити строки виконання умов договору.
Просимо внести відповідні зміни та видалити вимогу, щодо кількості маркувальних машин та машиністів маркувальних машин, для того, щоб залучити більшу кількість учасників та збільшити конкуренцію і як наслідок досягти максимальної економії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» наділяє замовника закупівлі правом самостійно встановлювати вимоги до таких кваліфікаційних критеріїв як наявність в учасників працівників відповідної кваліфікації та матеріально-технічної бази. Вимоги п. 1.1.1 та п. 1.2.2 складені з урахуванням об’ємів послуг з нанесення дорожньої розмітки, що є предметом даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації надано право учасникам, у разі відсутності або недостатньої кількості основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, використовувати техніку, залучену відповідно до договору оренди, лізингу, суборенди та ін. Те ж саме стосується і фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт/послуг відповідно до предмету закупівлі, адже пунктом 1.2.2 учаснику надана можливість залучити додаткових фахівців згідно договорів цивільно-правового характеру, тощо. Таким чином, усі учасники закупівлі ставляться у рівне становище, а у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Технічне завдання
Дата подання: 21 березня 2025 14:47
Дата відповіді: 24 березня 2025 09:13
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни щодо гарантійного сроку експлуатації нанесення дорожньої розмітки фарбою не менше 6 місяців, так як це суперечить ДСТУ 2587:2021 п. 6.3.2 Таблиця 11. в якій зазначено мінімальний термін гарантії 3 місяці.
Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник, наполегливо радимо Вам більш детально вивчити вимоги таблиці 11 пункту 6.3.2 ДСТУ 2587:2021, оскільки строк функціональної довговічності дорожньої розмітки фарбою встановлюється вказаною таблицею в залежності від інтенсивності руху автомобільного транспорту на добу і в залежності від цього може становити від 3 до 12 міс. Звертаємо Вашу увагу також на те, що вказаною таблицею пункту 6.3.2. встановлено не максимальні, а мінімальні вимоги до функціональної довговічності дорожньої розмітки. Таким чином, вимоги до гарантійного строку експлуатації нанесеної дорожньої розмітки (фарбою) встановлені у відповідності до ДСТУ 2587:2021. Отже, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
КК
Дата подання: 22 березня 2025 19:59
Дата відповіді: 25 березня 2025 07:44
Шановний Замовник.Виходячи з інформації у переліку змін:Самохідну машину можно замінити на ручну з гідравличним візком.Чи можно замінити 2 ручні машини на 2 самохідні машини?В пункті 1.1 ТД це неперебачено.Якщо так ,то внісіть зміни у ТД,будь ласка.Якщо ні,то чому ?Фунції маркульваних машин ідентичні(нанесення всіх видів розмітки).Дякую
Відповідь: Шановний учасник, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» наділяє замовника закупівлі правом самостійно встановлювати вимоги до такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасників матеріально-технічної бази та технологій. Вимоги п. 1.1.1 складені з урахуванням об’ємів послуг, що є предметом даної закупівлі, а також ліній дорожньої розмітки, які в залежності від типу, можуть наноситись ручними або самохідними маркувальними машинами. Слід також зазначити, що пунктом 1.1.1 встановлені мінімальні вимоги до наявності обладнання, відповідно, учасник закупівлі може залучити для надання послуг все наявне у нього обладнання. Крім того, умовами тендерної документації надано право учасникам, у разі відсутності або недостатньої кількості основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, використовувати техніку, залучену відповідно до договору оренди, лізингу, суборенди та ін. Таким чином у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ" |
1 597 000,00
UAH з ПДВ
|
1 588 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФОКСРОАД |
1 618 453,96
UAH з ПДВ
|
1 596 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ" #34880481 |
Відхилено |
1 588 250,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 11:38
|
ТОВ ФОКСРОАД #44575210 |
Переможець |
1 596 800,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 13:48
|
Договір № 108.pdf | укладений |
09 квітня 2025 13:47
|