Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об"єкті будівля стаціонару (корпус 5) в КНП "Київський міський клінічний ендокринологічний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що розташований за адресою м. Київ, вул. Рейтарська, буд. 24/27"
Очікувана вартість
2 816 461,00 UAH
UA-2025-03-17-012092-a ● 8f5d923b9a28422f94374e87969117f7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 01993871 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Рейтарська, будинок 22. |
Контактна особа: |
Калішенко Галина Миколаївна 380442723102 kmkec@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 816 461,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 082,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об"єкті будівля стаціонару (корпус 5) в КНП "Київський міський клінічний ендокринологічний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що розташований за адресою м. Київ, вул. Рейтарська, буд. 24/27"
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, Київ, вулиця Рейтарська, будинок 22.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 16:54 |
ТД пожар сигн 2025.docx | |
17 березня 2025 16:39 |
ТД пожар сигн 2025.docx |
17 березня 2025 16:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2025 16:54 |
ТД пожар сигн 2025.docx
|
|||
17 березня 2025 16:39 |
ТД пожар сигн 2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо до кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 березня 2025 15:11
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:12
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлено вимоги, зокрема:
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Натомість відповідно до Додатоку 3 п.2 п. п 2 2) Замовник вимагає надати на керівника робіт та кожного з виконавців надати протокол та посвідчення про проходження навчання з питань: «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), електробезпеки (ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПЕЕЗ, ПРРЕЕ, ПУЕ); «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18), навчання «НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».
Просимо, надати роз’яснення на якій підставі Замовник вимагає надання протоколу та посвідчення щодо навчання «Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ)», якщо Ліцензійними умовами не передбачено обов’язку отримувати зазначені документи.
У зв’язку з цим просимо в нести зміни в тендерну документацію, а саме виключити дискримінаційну вимогу надання протоколу та посвідчення щодо навчання «Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Наявність сертифікатів свідчить про спроможність Учасників проводити контроль якості виконуваних робіт або послуг. Можливість отримання сертифікатів відповідності передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Будь-який суб’єкт господарювання може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим, отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ/ISO, а наявність зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати послугу, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги стандартів призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками сертифікатів гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наявність зазначених сертифікатів забезпечує Замовнику співпрацю з Учасником, який впроваджує на своєму підприємстві стандарти, які створюють безпечні і здорові умов праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров’я, знижувати вірогідність потенційних аварій тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу. Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги. Дякуємо за ваше звернення!
щодо технічних вимог
Дата подання: 18 березня 2025 15:12
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:07
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлено вимоги, зокрема:
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам, Учасник має надати видані на його ім'я відповідні сканкопії з оригіналів
- Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданого акредитованим органом сертифікації;
- Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, виданого акредитованим органом сертифікації;
- Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019, виданого акредитованим органом сертифікації;
- Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 50001:2020, виданого акредитованим органом сертифікації;
- Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ 8965:2019,
- Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 41001:2021
- Копія сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 22301:2021
сертифікатів/свідоцтв (або інших аналогічних документів) виданих органом(ами) сертифікації, що мають на те відповідні повноваження, дані сертифікати повинні бути чинними та сертифікати стандартів 9001,14001,45001,50001 повинні бути видані акредитованим органом сертифікації, а пропозиція повинна додатково містити атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати.
Наведені вище вимоги Документації не узгоджуються з положенням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, в частині наявності наведених вище документів. Просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Просимо, надати роз’яснення на якій підставі Замовник вимагає надання вище зазначених сертифікатів, якщо Ліцензійними умовами не передбачено обов’язку отримувати зазначені документи.
У зв’язку з цим просимо в нести зміни в тендерну документацію, а саме виключити дискримінаційну вимогу надання сертифікатів.
Також на яких підставах Замовник вимагає надати документи:
сертифікат ДСТУ EN ISO 41001:2021
сертифікат ДСТУ EN ISO 22301:2021
Якщо вони взагалі не відносяться до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до норм ч.3 статті 16, а саме: «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.». Наголошуємо що «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) на об"єкті будівля стаціонару (корпус 5) в КНП "Київський міський клінічний ендокринологічний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що розташований за адресою м. Київ, вул. Рейтарська, буд. 24/27"» повинен виконуватись відповідно до розробленої кошторисної частини проєктної документації та відповідно до п 3.5. Додатку 2 ТД та Розділу 5 Додатку 2 ТД, де встановлено, що» Підрядник зобов’язаний дотримуватись встановлених технічних вимог та норм охорони праці, в т.ч: НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском» НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки газопостачання» НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ) Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС)»; ДБН А.3.1-5 2016 «Організація будівельного виробництва»; «Правила пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України» (затверджені наказом МПЕ від 26.09.2018 № 491) «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (згідно НПАОП 0.00-1.71-13). Враховуючи дану інформацію Замовником встановлені необхідні кваліфікаційні вимоги,дякуємо за ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" |
2 812 707,80
UAH з ПДВ
|
2 812 707,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" #36215167 |
Переможець |
2 812 707,80
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 10:40
|
Витязь КБ 03 квітня2025р.pdf | укладений |
08 квітня 2025 10:39
|