Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів № 263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03599026 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Олександра Сабурова , будинок 19-Б |
Контактна особа: |
Глекова Наталія Євгенівна 380974993799 sh263@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 744 641,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 723,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 16:27 |
Оголошення закупівлі 263.pdf | |
17 березня 2025 16:27 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf | |
17 березня 2025 16:27 |
ТД 2230 (1).pdf | |
17 березня 2025 16:27 |
Додаток 4 Проект договору харчування (1).pdf | |
17 березня 2025 16:27 |
Додаток 3 якісні вимоги (1).pdf | |
17 березня 2025 16:27 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії (1).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000108 ● 7a62e69113414cab8a296cdef67fe571
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 № 133
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-03-17-011750-a 17.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-03 18:05:16
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік за ДК021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-011750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам зазначеним у підпункті 2.1. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, в якому зазначено, в разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію.
При цьому, аналізом інформації встановлено, що працівники Медвідь Лідія Іванівна, Андрущенко Людмила Володимирівна, Корчевський Анатолій Павлович, Васильченко Ігор Васильович, Микитчик Ігор Анатолійович задіяні у багатьох договорах послуг з організації шкільного харчування.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 13:12:01
Відповідь
Відповідь 1.
Послуги з організації шкільного харчування закуповуються для забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік. Послуги надаються з дотриманням вимог наступних документів:
- Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року.
- Постанова Кабінету Міністрів України № 305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
- Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 р. (зі змінами).
На підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене та затверджене у встановленому порядку в Головному управління Держпродспоживслужби м. Києва примірне чотиритижневе сезонне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від 6 до 11 років, від 11 до 14 років, від 14 до 18 років. Примірне чотиритижневе меню розраховано для одноразового гарячого харчування, як орієнтовне меню для складання щоденних меню, в залежності від вартості харчування, типу харчування (мультипрофільне, сніданок, обід, вечеря, підвечірок) і отриманих підприємством продуктів від постачальників з урахуванням сезонності, ціни, економічної ситуації.
Крім того, в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблені Технічні умови на кулінарну продукцію власного виробництва, з відмітками про їх реєстрацію.
Кількість послуг:
-одноразове гаряче харчування для учнів початкових класів від 6 до 11 років – 21085 порцій;
-одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій від 11 до 14 років – 2423 порції;
-одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій від 14 до 18 років – 1000 порцій.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та підставі аналізу аналогічних закупівель опублікованих на веб – порталі Уповноваженого органу, а також згідно з затвердженим кошторисом на 2025 рік.
Відповідь 2.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://school263.kiev.ua/pro-nas/vykorystannya-publichnyh-koshtiv/
Відповідь 3.
У відповідь на пункт 3 запиту надаємо окремим файлами затверджені кошториси на 2025 рік.
Відповідь 4.
Щодо працівників повідомляємо наступне. На виконання вимоги пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва в складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.03.2025 року № 102/56-272. В якій зазначено кухарів: Ровний В.Ю, Малашенко Ю.О. та Рожкова К.М., які безпосередньо будуть здійснювати надання послуг в навчальному закладі.
На виконання вимоги пп.2.3 п.2 Додатку 2 до тендерної документації КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва в складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.03.2025 року № 102/56-277. В якій зазначено працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР: Медвідь Л.І. – головний технолог та Андрущенко Л.В. – завідувач складом. При цьому, в пп.2.3 п.2 Додатку 2 до тендерної документації ВІДСУТНЯ вимога: «подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію».
Працівники: Корчевський Анатолій Павлович, Васильченко Ігор Васильович, Микитчик Ігор Анатолійович вказані у довідці КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва від 19.03.2025 року № 102/56-276, яка не вимагалась умовами тендерної документації, крім того це працівники, які задіяні на складських приміщеннях підприємства на роботах по прийманню, зберіганню, відпуску та обліку продуктів харчування та продовольчої сировини.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-16 17:01:22
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-21 15:02:12
Відповідь
Фінансування закупівлі здійснюється у 2025 році відповідно до Розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.02.2025 №84 та паспорту бюджетної програми місцевої бюджету на 2025 рік (копії додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва |
1 743 521,00
UAH
|
1 743 521,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва #19027846 |
Переможець |
1 743 521,00
UAH
|
25 березня 2025 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2025 18:45
|
ДУ 2 2230.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2025 18:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2025 20:30
|
ДУ 1 2230.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2025 20:29
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 18:10
|
2-25 2230.pdf | укладений |
07 квітня 2025 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |