Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік
Очікувана вартість
1 744 641,00 UAH
UA-2025-03-17-011750-a 51c6cc6d09c94e8aa23ce10da4c8e8fc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глекова Наталія Євгенівна

380974993799 sh263@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03599026
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Олександра Сабурова , будинок 19-Б
Контактна особа: Глекова Наталія Євгенівна
380974993799
sh263@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2025 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 744 641,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 723,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, вулиця Олександра Сабурова , будинок 19-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2025 16:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

17 березня 2025 16:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2025 16:27
Оголошення закупівлі 263.pdf
17 березня 2025 16:27
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf
17 березня 2025 16:27
ТД 2230 (1).pdf
17 березня 2025 16:27
Додаток 4 Проект договору харчування (1).pdf
17 березня 2025 16:27
Додаток 3 якісні вимоги (1).pdf
17 березня 2025 16:27
Додаток 2 кваліфікаційні критерії (1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-31-000108 ● 7a62e69113414cab8a296cdef67fe571
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2025 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.03.2025 № 133
Київ

Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-03-17-011750-a 17.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-03 18:05:16

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік за ДК021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-011750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам зазначеним у підпункті 2.1. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, в якому зазначено, в разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію.
При цьому, аналізом інформації встановлено, що працівники Медвідь Лідія Іванівна, Андрущенко Людмила Володимирівна, Корчевський Анатолій Павлович, Васильченко Ігор Васильович, Микитчик Ігор Анатолійович задіяні у багатьох договорах послуг з організації шкільного харчування.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-08 13:12:01

Відповідь

Відповідь 1.
Послуги з організації шкільного харчування закуповуються для забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів школи І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця Деснянського району міста Києва на 2025 рік. Послуги надаються з дотриманням вимог наступних документів:
- Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року.
- Постанова Кабінету Міністрів України № 305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
- Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 р. (зі змінами).
На підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене та затверджене у встановленому порядку в Головному управління Держпродспоживслужби м. Києва примірне чотиритижневе сезонне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від 6 до 11 років, від 11 до 14 років, від 14 до 18 років. Примірне чотиритижневе меню розраховано для одноразового гарячого харчування, як орієнтовне меню для складання щоденних меню, в залежності від вартості харчування, типу харчування (мультипрофільне, сніданок, обід, вечеря, підвечірок) і отриманих підприємством продуктів від постачальників з урахуванням сезонності, ціни, економічної ситуації.
Крім того, в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблені Технічні умови на кулінарну продукцію власного виробництва, з відмітками про їх реєстрацію.
Кількість послуг:
-одноразове гаряче харчування для учнів початкових класів від 6 до 11 років – 21085 порцій;
-одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій від 11 до 14 років – 2423 порції;
-одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій від 14 до 18 років – 1000 порцій.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та підставі аналізу аналогічних закупівель опублікованих на веб – порталі Уповноваженого органу, а також згідно з затвердженим кошторисом на 2025 рік.
Відповідь 2.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://school263.kiev.ua/pro-nas/vykorystannya-publichnyh-koshtiv/
Відповідь 3.
У відповідь на пункт 3 запиту надаємо окремим файлами затверджені кошториси на 2025 рік.
Відповідь 4.
Щодо працівників повідомляємо наступне. На виконання вимоги пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва в складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.03.2025 року № 102/56-272. В якій зазначено кухарів: Ровний В.Ю, Малашенко Ю.О. та Рожкова К.М., які безпосередньо будуть здійснювати надання послуг в навчальному закладі.
На виконання вимоги пп.2.3 п.2 Додатку 2 до тендерної документації КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва в складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.03.2025 року № 102/56-277. В якій зазначено працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР: Медвідь Л.І. – головний технолог та Андрущенко Л.В. – завідувач складом. При цьому, в пп.2.3 п.2 Додатку 2 до тендерної документації ВІДСУТНЯ вимога: «подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію».
Працівники: Корчевський Анатолій Павлович, Васильченко Ігор Васильович, Микитчик Ігор Анатолійович вказані у довідці КП "Зеніт" Деснянського району м. Києва від 19.03.2025 року № 102/56-276, яка не вимагалась умовами тендерної документації, крім того це працівники, які задіяні на складських приміщеннях підприємства на роботах по прийманню, зберіганню, відпуску та обліку продуктів харчування та продовольчої сировини.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-16 17:01:22

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.

Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-21 15:02:12

Відповідь

Фінансування закупівлі здійснюється у 2025 році відповідно до Розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.02.2025 №84 та паспорту бюджетної програми місцевої бюджету на 2025 рік (копії додаються).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 743 521,00
UAH
1 743 521,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 березня 2025 13:41
Електронний підпис
26 березня 2025 13:40
Витяг Іщенко.pdf
26 березня 2025 13:40
Довідка Зеніт.pdf
26 березня 2025 13:40
Довідка Іщенко.pdf
24 березня 2025 15:51
Електронний підпис
24 березня 2025 14:51
Договір (проект).pdf
24 березня 2025 14:51
Довідка про несудимість.pdf
24 березня 2025 14:51
Довідка про працівників.pdf
24 березня 2025 14:51
Витяг станом на 18.03.2025.pdf
24 березня 2025 14:51
відгук ліцею №39.pdf
24 березня 2025 14:51
Статут.pdf
24 березня 2025 14:51
Трудові книжки.pdf
24 березня 2025 14:51
договір школи 39.pdf
24 березня 2025 14:51
Довідка про санкції.pdf
24 березня 2025 14:51
шкідливі відходи.pdf
24 березня 2025 14:51
ТУ кулінарна.pdf
24 березня 2025 14:51
Потужності.pdf
24 березня 2025 14:51
НАССР СЕРТИФІКАТИ.pdf
24 березня 2025 14:51
ПДВ.pdf
24 березня 2025 14:51
договір школи 263.pdf
24 березня 2025 14:51
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ( Документ, складений та підписаний учасником, про виконання договорів на надання послуг з організації гарячого харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах протягом 2018 - 2023 років, а також листи-відгуки від представників навчальних закладів, договори з якими надано. )

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 1 743 521,00
UAH
25 березня 2025 14:35

Документи

25 березня 2025 14:35
Довідка НАЗК
25 березня 2025 14:35
Електронний підпис
25 березня 2025 14:33
ПРОТОКОЛ 25 березня 2025.pdf
25 березня 2025 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2025 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
1 743 521,00
UAH
Документи

Документи

25 березня 2025 14:35
Довідка НАЗК
25 березня 2025 14:35
Електронний підпис
25 березня 2025 14:33
ПРОТОКОЛ 25 березня 2025.pdf
25 березня 2025 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2025 18:45
ДУ 2 2230.pdf зміни до договору
15 квітня 2025 18:44
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2025 20:30
ДУ 1 2230.pdf зміни до договору
09 квітня 2025 20:29
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 18:10
2-25 2230.pdf укладений
07 квітня 2025 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML