Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектної документації (стадія ескізний проект) по об’єкту:
«Реконструкція будівель поліклініки (будівля В-4) та лікувально-оздоровчого корпусу (будівля Г-2) комунального підприємства «Ковельський центр медичної реабілітації та паліативної допомоги» Волинської обласної ради за адресою: місто Ковель, вулиця Богдана Хмельницького, будинок, 17» ( за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 625 000,00 UAH
UA-2025-03-17-006688-a ● f99766da56f44db99659d3e53805216a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ковельський центр медичної реабілітації та паліативної допомоги" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41181019 |
Вебсайт: | https://hospice-kovel.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 45002, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, буд. 17 |
Контактна особа: |
Катерина Луцик +380681918441 hospisek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 625 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно додатку №4 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8125 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду робіт — замовник здійснює закупівлю даного виду робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника. Згідно додатку №2 до тендерної документації.
На базі комунального підприємства «Волинська обласна лікарня «Хоспіс» м.Ковель» Волинської обласної ради планується створити КП «Ковельський центр медичної реабілітації та паліативної допомоги» Волинської обласної ради (далі – Центр медичної реабілітації) за адресою: вул. Богдана Хмельницького, буд. 17 м. Ковель Волинської області, Україна, 45002. Для надання комплексу послуг для відновлення працездатності осіб з обмеженими фізичними можливостями та психологічними травмами, що спрямовані на реабілітацію та адаптацію людей до повноцінного життя, їх соціалізацію та професійний розвиток. А також можливість здійснити реконструкцію / нове будівництво будівель, оновлення матеріально-технічної бази, оновлення медичного, лабораторного обладнання та меблів, модернізації з оптимізацією обсягів високоспеціалізованої та високоякісної медичної допомоги населенню
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектної документації (стадія ескізний проект) по об’єкту: «Реконструкція будівель поліклініки (будівля В-4) та лікувально-оздоровчого корпусу (будівля Г-2) комунального підприємства «Ковельський центр медичної реабілітації та паліативної допомоги» Волинської обласної ради за адресою: місто Ковель, вулиця Богдана Хмельницького, будинок, 17»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45002, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує виконані Виконавцем роботи протягом 30 календарних днів з моменту підписання обома Сторонами двох примірників Акта (ів) здачі-приймання виконаних робіт (за примірною формою згідно з Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво) та за наданим Виконавцем (після підписання Замовником зазначених Актів) рахунком-фактурою згідно умов цього Договору тільки в межах призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника.Оплата виконаних робіт проводиться Замовником у безготівковій формі в національній валюті України (гривні) шляхом перерахування коштів згідно з банківськими реквізитами Виконавця, зазначеними в рахунках, що виставляються ним. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2025 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2025 14:02 |
Протокол №44.pdf | |
11 квітня 2025 14:02 |
Тендерна документація проектування (в новій редакції).docx | |
11 квітня 2025 14:02 |
Додаток 1 до тендерної документації (в новій редакції).docx | |
17 березня 2025 13:27 |
Тендерна документація проектування.docx | |
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
11 квітня 2025 14:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2025 14:02 |
Протокол №44.pdf
|
|||
11 квітня 2025 14:02 |
Тендерна документація проектування (в новій редакції).docx
|
|||
11 квітня 2025 14:02 |
Додаток 1 до тендерної документації (в новій редакції).docx
|
|||
17 березня 2025 13:27 |
Тендерна документація проектування.docx
|
|||
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
|||
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
|||
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
|||
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
17 березня 2025 13:27 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СС
Дата подання: 17 березня 2025 14:56
Дата відповіді: 17 березня 2025 15:07
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: Клас (наслідків) відповідальності (попередньо) – СС3, зазначено в додатку №2 до тендерної документації.
Мобілізація
Дата подання: 20 березня 2025 21:50
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:58
Яким законодавчим документом передбачено, що учасник повинен підтвердити, що ключовий персонал виконавця (чоловічої статі) необхідний для виконання замовлення має бронювання чи відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 2023р. № 76 (підтверджується витягами з "Резерв+)
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до законодавства, яке регулює сферу публічних закупівель замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників та інші вимоги, які забезпечують можливість належного виконання договору.
Як Вам відомо, на жаль, в Україні з 24 лютого 2022 року діє правовий режим воєнного стану, а також триває загальна мобілізація відповідно до Указу Президента України та Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію". Це означає, що чоловіки віком від 25 до 60 років, які не мають відстрочки від мобілізації, не заброньовані державою або підприємством для роботи іншого роду і є придатними для військової служби підлягають мобілізації.
Водночас, виконання робіт, які є предметом даної закупівлі згідно з умовами договору передбачено в дуже стислі терміни.
У замовника є застереження, що у разі мобілізації ключових спеціалістів виконавець ризикує втратити кваліфікованих працівників, що може призвести до зриву виконання робіт у встановлений строк, погіршення якості виконання робіт через обов'язкову термінову заміну персоналу менш кваліфікованими працівниками, відповідних фінансових санкцій та ризику невиконання зобов'язань за договором.
З урахуванням вищенаведеного, вимога щодо наявності бронювання або відстрочки у ключового персоналу була сформована замовником не з метою дискримінувати учасників, а задля забезпечення безперервного виконання робіт.
Зважте, що Замовник не встановлює загальну вимогу для всього персоналу виконавця, а лише для "ключового персоналу", тобто тих фахівців, без яких виконання робіт вчасно та якісно неможливо.
Крім того, чинне законодавство надає можливість бронювання працівників критично важливих підприємств, що дозволяє виконавцю заздалегідь подбати про виконання цих вимог.
За таких умов, встановлення вимоги про наявність бронювання або відстрочки у ключових працівників, на думку замовника, є обґрунтованим заходом, що забезпечує безперервність та своєчасність виконання робіт.
Відповідно до законодавства, яке регулює сферу публічних закупівель замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників та інші вимоги, які забезпечують можливість належного виконання договору.
Як Вам відомо, на жаль, в Україні з 24 лютого 2022 року діє правовий режим воєнного стану, а також триває загальна мобілізація відповідно до Указу Президента України та Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію". Це означає, що чоловіки віком від 25 до 60 років, які не мають відстрочки від мобілізації, не заброньовані державою або підприємством для роботи іншого роду і є придатними для військової служби підлягають мобілізації.
Водночас, виконання робіт, які є предметом даної закупівлі згідно з умовами договору передбачено в дуже стислі терміни.
У замовника є застереження, що у разі мобілізації ключових спеціалістів виконавець ризикує втратити кваліфікованих працівників, що може призвести до зриву виконання робіт у встановлений строк, погіршення якості виконання робіт через обов'язкову термінову заміну персоналу менш кваліфікованими працівниками, відповідних фінансових санкцій та ризику невиконання зобов'язань за договором.
З урахуванням вищенаведеного, вимога щодо наявності бронювання або відстрочки у ключового персоналу була сформована замовником не з метою дискримінувати учасників, а задля забезпечення безперервного виконання робіт.
Зважте, що Замовник не встановлює загальну вимогу для всього персоналу виконавця, а лише для "ключового персоналу", тобто тих фахівців, без яких виконання робіт вчасно та якісно неможливо.
Крім того, чинне законодавство надає можливість бронювання працівників критично важливих підприємств, що дозволяє виконавцю заздалегідь подбати про виконання цих вимог.
За таких умов, встановлення вимоги про наявність бронювання або відстрочки у ключових працівників, на думку замовника, є обґрунтованим заходом, що забезпечує безперервність та своєчасність виконання робіт.
СС
Дата подання: 20 березня 2025 22:21
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:03
Чим аргументується вимога інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору і стійкості СС 3 – не менше 2-х). Згідно наданих вихідних даних, об'єкт відноситься до класу наслідків СС2
Відповідь: Шановний учаснику!
Предмет закупівлі передбачає виконання проектних робіт на об’єкті, який відноситься до класу наслідків СС3 (значні наслідки).
Згідно із Законом України «Про архітектурну діяльність» виконання проєктних робіт для об’єктів класу СС3 допускається лише фахівцям, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору і стійкості) забезпечує Розробку розділів проектної документації на всіх стадіях проектування будь-яких об’єктів промислового та цивільного призначення у частині забезпечення механічного опору та стійкості будівельних конструкцій та інших питань збереження цілісності об’єкта протягом всього терміну його експлуатації.
Водночас, в результаті розгляду Вашого звернення замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в цій частині і визначити достатнім наявність в виконавця одного інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору і стійкості СС 3)
Предмет закупівлі передбачає виконання проектних робіт на об’єкті, який відноситься до класу наслідків СС3 (значні наслідки).
Згідно із Законом України «Про архітектурну діяльність» виконання проєктних робіт для об’єктів класу СС3 допускається лише фахівцям, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору і стійкості) забезпечує Розробку розділів проектної документації на всіх стадіях проектування будь-яких об’єктів промислового та цивільного призначення у частині забезпечення механічного опору та стійкості будівельних конструкцій та інших питань збереження цілісності об’єкта протягом всього терміну його експлуатації.
Водночас, в результаті розгляду Вашого звернення замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в цій частині і визначити достатнім наявність в виконавця одного інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору і стійкості СС 3)
Акт огляду
Дата подання: 21 березня 2025 11:08
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:03
Шановний Замовник, Ви вимагаєте надання акту огляду, проте вказаний номер в ТД не є дійсним, та на решту дзвінків Ви не відповідаєте. Тобто яким чином цей акт у Вас підписати? Вкажіть хто має його підписувати? Діючі контакти.
Відповідь: Шановний учасник!
В тендерній документації і в оголошенні є контактні дані уповноваженої особи, в тому числі, актуальний телефонний номер (Катерина Луцик +380681918441, hospisek@ukr.net), за яким можна зателефонувати, щоб узгодити огляд об’єкта.
В тендерній документації і в оголошенні є контактні дані уповноваженої особи, в тому числі, актуальний телефонний номер (Катерина Луцик +380681918441, hospisek@ukr.net), за яким можна зателефонувати, щоб узгодити огляд об’єкта.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-17-006688-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЄКТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРКОН", Код ЄДРПОУ:42549629
Дата подання: 28 березня 2025 16:25
Дата подання: 28 березня 2025 16:25
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (дискримінаційні вимоги тендерної документації)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2025 17:56
рішення від 01.04.2025 № 5030.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2025 17:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2025 № 5544.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2025 12:34
рішення від 08.04.2025 № 5544.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2025 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальне підприємство "Ковельський центр медичної реабілітації та паліативної допомоги" Волинської обласної ради (код ЄДРПОУ: 41181019) внесли зміни до
тендерної документації згідно протоколу № 44 від 11.04.2025 року за процедурою закупівлі - "Виготовлення проектної документації (стадія ескізний проект) по об’єкту: "Реконструкція будівель поліклініки (будівля В-4) та лікувально-оздоровчого корпусу (будівля Г-2) комунального підприємства "Ковельський центр медичної реабілітації та паліативної допомоги" Волинської обласної ради за адресою: місто Ковель, вулиця Богдана Хмельницького, будинок, 17" ( за кодом ДК 021:2015:
71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-17-006688-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення від 08.04.2025 №5544-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 11 квітня 2025 14:18
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 28 березня 2025 16:08 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме було : |
Документи:
28 березня 2025 16:08
|
Протокол №40.pdf |
Скасовано
Дата скасування відміни: | 28 березня 2025 16:20 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
28 березня 2025 16:20
|
Протокол №40.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2025 14:31 |
Кінець періоду оскарження: | 22 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 22 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
11 квітня 2025 14:31
|
Електронний підпис |
11 квітня 2025 14:27
|
Протокол №45.pdf |