Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04325621 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район місто Ладижин, вулиця Петра Кравчика, будинок 4 |
Контактна особа: |
Гулько Марина Андріївна 380434367470 mail@ladrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється протягом 90 календарних днів з дня підписання актів виконаних робіт за формою КБ-2в, та довідки форми КБ-3 за наявності бюджетного фінансування та своєчасним перерахуванням коштів державним казначейством | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 17 березня 2025 11:49 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
17 березня 2025 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 11:48 |
Протокол № 39 від 17.03.2025 р..pdf | |
17 березня 2025 11:48 |
Тендерна документація (титульна сторінка).pdf | |
17 березня 2025 11:48 |
Тендерна документація з додатками.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
593 047,42
UAH з ПДВ
|
593 047,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Довідка згідно п.47.pdfВчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1. Довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі із зазначенням інформації про найменування (зазначається вся техніка, необхідна для виконання предмету закупівлі); марки, моделі, типу, правові підстави використання (власний/оренда/надання послуг/інше). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів, які підлягають реєстрації). В тому разі, коли будівельні машини і механізми не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми додатково подаються: - договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю); - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів). Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (користування). 2.Довідка складена у довільній формі, про наявність в учасника матеріально- технічної бази для зберігання техніки, обладнання, механізмів та матеріалів. На виконання п.2.1.8 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів відстань до матеріально – технічної бази має бути достатньою для негайного вжиття заходів щодо виявлення, локалізації та повної ліквідації аварії (порив водогонів, вихід з ладу насосного обладнання та інше) та достатньою для того, щоб учасник мав змогу з'явитись на об'єкт надання послуг якнайшвидше з моменту сповіщення про аварійну ситуацію. (Вказати адресу місця розташування матеріально - технічної бази, обгрунтування можливості негайного вжиття заходів щодо виявлення, локалізації та повної ліквідації аварії на спорудах, мережах, устаткуванні систем водопостачання та водовідведення). Надати правові підстави користування майном.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
1. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка складена учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників, та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо) та стаж роботи (за останнім місцем роботи); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії документів, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, вказаних у довідці в учасника (копії наказів про прийом на роботу або призначення на посаду, або копії сторінок трудових книжок із записом про прийом на роботу, тощо), або копії документів, що підтверджують наявність цивільно-правових відносин між учасником та будь-яким спеціалістом (згідно довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) тощо). 2. Окремо учасник у складі пропозиції надає довідку складену у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які виконують роботи підвищеної небезпеки На підтвердження інформації, яка зазначена в довідці надаються: - посвідчення працівників відповідної кваліфікації з проходження навчання та перевірки знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки.
Підтверджую
Довідка про працівників що викон.роботи підвищ.небезпеки.pdf Довідка про працівників.pdf Копії трудових книжок та наказів працівників адміністрація.pdf Копії трудових книжок працівників та наказів.pdf Посвідчення Бондаря В.П..pdf Посвідчення Підвашецького Ю.В..pdf Посвідчення Родоманова В.М..pdf Посвідчення Федорова В.А..pdf Посвідчення Печерей О.М..pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
1. Заповнений Додаток 8 до Тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного/их за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років (не менше одного). 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію/ї договору/ів, зазначеного/них у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); -виконання аналогічного/их договору/ів підтверджується актами наданих послуг/виконаних робіт; - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі пропозиції та зазначено в довідці довільної форми щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ #34261117 |
Переможець |
593 047,42
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 15:50
|
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 березня 2025 15:50
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛАДИЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ " ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ #34261117 |
593 047,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2025 15:57
|
Договір № 140 від 03.04.2025 р..pdf | укладений |
07 квітня 2025 15:55
|