Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів у закладах освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
309 600,00 UAH
UA-2025-03-17-003621-a ● cf416b451a654a09929b4f23cf50b22f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43997225 |
Вебсайт: | https://chynadiivska-gromada.gov.ua/derzhavni-zakupivli-12-09-27-21-05-2021/ |
Місцезнаходження: | 89640, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Чинадійово, вул.Волошина, будинок 41 |
Контактна особа: |
Микола Ващенок +380313149998 mykola-vashchenok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2025 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 309 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 096,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Фінансування
Закупівля за кошти: | Ukraine facility |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 43997225; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів у закладах освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: Лецовицька гімназія Чинадіївської селищної ради, с. Лецовиця , вул. Шкільна 5; Обавська гімназія Чинадіївської селищної ради, с. Обава , вул. Шевченка, 31; Вільховицька початкова школа Чинадіївської селищної ради, с. Вільховиця, вул. І.Франка, 16; Дубинська початкова школа Чинадіївської селищної ради, с. Дубино, вул. Лісна, 38
Кількість послуг:
№ Найменування послуги Кількість днів Кількість
учнів Кількість послуг (обсяг 1 послуги відповідає 1 дітодню)
1 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Лецовицької гімназії Чинадіївської селищної ради, с. Лецовиця , вул. Шкільна 5 45 36 1620
2 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Обавської гімназії Чинадіївської селищної ради, с. Обава , вул. Шевченка, 31 45 30 1350
3 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Вільховицької початкової школи Чинадіївської селищної ради, с. Вільховиця, вул. І.Франка, 16 45 22 990
4 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дубинської початкової школи Чинадіївської селищної ради,
с. Дубино, вул. Лісна, 38 45 22 990
Всього 4950
(детальніше визначено в додатку 3 до тендерної документації).
.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 309 600,00 грн. (триста дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.05.2025 р.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.03.2025 00:00
7) умови оплати: Післяоплата 100%.
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторона-ми акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Валютою платежів за Договором є національна ва-люта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Українська мова.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
13) розмір, вид та умови надання Забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів у закладах освіти Чинадіївської селищної ради (код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: Лецовицька гімназія Чинадіївської селищної ради, с. Лецовиця , вул. Шкільна 5; Обавська гімназія Чинадіївської селищної ради, с. Обава , вул. Шевченка, 31; Вільховицька початкова школа Чинадіївської селищної ради, с. Вільховиця, вул. І.Франка, 16; Дубинська початкова школа Чинадіївської селищної ради, с. Дубино, вул. Лісна, 38
Кількість послуг:
№ Найменування послуги Кількість днів Кількість
учнів Кількість послуг (обсяг 1 послуги відповідає 1 дітодню)
1 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Лецовицької гімназії Чинадіївської селищної ради, с. Лецовиця , вул. Шкільна 5 45 36 1620
2 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Обавської гімназії Чинадіївської селищної ради, с. Обава , вул. Шевченка, 31 45 30 1350
3 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Вільховицької початкової школи Чинадіївської селищної ради, с. Вільховиця, вул. І.Франка, 16 45 22 990
4 Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дубинської початкової школи Чинадіївської селищної ради,
с. Дубино, вул. Лісна, 38 45 22 990
Всього 4950
(детальніше визначено в додатку 3 до тендерної документації).
.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 309 600,00 грн. (триста дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.05.2025 р.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.03.2025 00:00
7) умови оплати: Післяоплата 100%.
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторона-ми акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Валютою платежів за Договором є національна ва-люта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Українська мова.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
13) розмір, вид та умови надання Забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4950 послуга
Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів у закладах освіти Чинадіївської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2025 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2025 11:16 |
Оголошення вт_кейтерингові послуги 1-4 класи_2.docx | |
17 березня 2025 11:16 |
ТД_кейтерингові послуги 1-4 класи фін.docx | |
17 березня 2025 11:16 |
Додаток 4 Проект договору та порядок зміни його умов.docx | |
17 березня 2025 11:16 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА_АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.docx | |
17 березня 2025 11:16 |
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
17 березня 2025 11:16 |
Додаток 3 до тендерної документації Технічні якісні кількісні характеристики.docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій