Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуг із поточного ремонту приміщення перукарні
Очікувана вартість
366 175,33 UAH
UA-2025-03-14-012080-a 4cf38b67d62e47e5b8dfb5add8d067a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Сергіївна

+380442985100 k.krasnoshchok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 2260 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323600
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Катерина Сергіївна
+380442985100
k.krasnoshchok@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 366 175,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 661,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуг із поточного ремонту приміщення перукарні в/ч 2260 Національної гвардії України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між Сторонами проводяться в національній валюті шляхом оплати Замовником у безготівковій формі, кінцевий розрахунок та передача об’єкту, на якому завершено будівництво здійснюється на підставі акту приймання наданих підрядних послуг (форма № КБ-2в), Довідки про вартість наданих Послуг та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2025 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 16:59
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Березовський Олег Вікторович 366 175,33
UAH з ПДВ
366 175,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2025 09:04
Електронний підпис
26 березня 2025 08:31
Електронний підпис
26 березня 2025 08:29
Виправлення зауважень
25 березня 2025 22:55
Електронний підпис
25 березня 2025 22:53
Виправлення зауважень 3, 5
25 березня 2025 22:34
Електронний підпис
25 березня 2025 21:54
Електронний підпис
25 березня 2025 21:51
Договір аналог 2
24 березня 2025 22:19
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Березовський Олег Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Березовський Олег Вікторович
#2186218916
Переможець 366 175,33
UAH з ПДВ
27 березня 2025 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 16:09

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. Пропозиція учасника не містить деталізованого переліку робіт у відповідності до додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги»; 1.2. Підрядник має гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку; 1.3. Відсутній Додаток 1 до аналогічного договору Дефектний акт; 1.4. Відсутній документ, що підтверджує виконання аналогічного договору є – оригінал або завірену Учасником копію листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або акт(и) надання робіт по наданому договору; 1.5. Відсутня дата реєстрації та номер виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі, який завантажує учасник у складі пропозиції. 1.6. Відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру; 1.7. Відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що товар для забезпечення умов виконання послуги не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь та з тимчасово окупованих територій; 1.8. Відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; п.1.1.; п.1.2.; п.1.3.; п.1.4.; п.1.5.; Додаток № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги»; п.1.6.; п.1.7.; п.1.8.; Додаток № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні та інші вимоги». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Пропозицію учасника з деталізованим переліком робіт у відповідності до додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги»; 1.2. Гарантію на якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку; 1.3. Додаток 1 до аналогічного договору Дефектний акт; 1.4. Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору є – оригінал або завірену Учасником копію листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або акт(и) надання робіт по наданому договору; 1.5. Учаснику потрібно заповнити дату та реєстраційний номер аналогічного договору; 1.6. Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру; 1.7. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що товар для забезпечення умов виконання послуги не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь та з тимчасово окупованих територій; 1.8. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2025 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Березовський Олег Вікторович
#2186218916
366 175,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2025 15:33
Зведений.docx зміни до договору
16 квітня 2025 15:31
ЗВВ.docx зміни до договору
16 квітня 2025 15:31
Додаток 7 ціни.doc зміни до договору
16 квітня 2025 15:31
Додаткова угода на зменшення фінансування Цірюльня.docx зміни до договору
16 квітня 2025 15:31
Договірна.docx зміни до договору
16 квітня 2025 15:31
u_10_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf зміни до договору
16 квітня 2025 15:31
u_10_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf зміни до договору
16 квітня 2025 15:31
ДУ №1 до Договору №102 КЕС.pdf зміни до договору
16 квітня 2025 15:31
Електронний підпис укладений
16 квітня 2025 15:27
Договір № 102 КЕС.pdf укладений
16 квітня 2025 15:26
Договір основний.doc укладений
16 квітня 2025 15:26
Додаток 1.doc укладений
16 квітня 2025 15:26
Додаток 2.doc укладений
16 квітня 2025 15:26
Додаток 3.doc укладений
16 квітня 2025 15:26
Додаток 4 до дог u_11_ДЦ_ЛК1_02-01-01.docx укладений
16 квітня 2025 15:26
Додаток 5 відкор..docx укладений
16 квітня 2025 15:26
Додаток 6.rtf укладений
16 квітня 2025 15:26
Додаток 7 ціни.doc укладений
16 квітня 2025 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 102/КЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML