Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34811376 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
Контактна особа: |
Інна КУЛЕШИНА +380679591848 innakyleshina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 947 906,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 479,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця протягом 90 календарних днів з моменту підписання Акту приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються після отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу до 180 банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2025 13:42 |
ПР №59 від 18.03.25 про внесення змін.docx | |
18 березня 2025 13:40 |
Обгрунтування очікуваної вартості_ПТ.PDF | |
18 березня 2025 13:40 |
Тендерна документація_поточний ремонт_зі змінами.docx | |
18 березня 2025 13:40 |
Перелік змін.docx | |
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 5 Тендерна пропозиція.doc | |
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx | |
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником (кваліфікаційні критерії, вимоги)_поточний.docx | |
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 4 Перелік документів та_або інформації, які подаються Переможцем_ремонт.docx | |
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 2 Технічна специфікація.docx |
18 березня 2025 13:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2025 13:42 |
ПР №59 від 18.03.25 про внесення змін.docx
|
|||
18 березня 2025 13:40 |
Обгрунтування очікуваної вартості_ПТ.PDF
|
|||
18 березня 2025 13:40 |
Тендерна документація_поточний ремонт_зі змінами.docx
|
|||
18 березня 2025 13:40 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 5 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx
|
|||
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником (кваліфікаційні критерії, вимоги)_поточний.docx
|
|||
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 4 Перелік документів та_або інформації, які подаються Переможцем_ремонт.docx
|
|||
14 березня 2025 15:54 |
ДОДАТОК 2 Технічна специфікація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-03-000004 ● 0021b0eaa44b4002a8e1d88dba58df39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2025 13:35 |
07.04.2025 № 69
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 69
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-03-14-011255-a 14.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-15 10:06:47
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з поточного ремонту нежитлового приміщення комунальної власності міста, що перебуває на балансовому обліку КП «Парковка та реклама» КМР за адресою: вул. Кобилянського, буд.199, прим. б/н, площею 444,8 м2, м. Кривий Ріг, код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-03-14-011255-a ), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей
переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
У свою чергу, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, до підпунктів 1.1., 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 4 тендерної документації Замовником визначено вимогу, що передбачено абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей.
Моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 25 березня 2025, проте учасник, який визначений переможцем закупівлі ТОВ "ШЕМУР" не завантажив до електронної системи повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі у строк та спосіб визначений у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником.
Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з питання, чому Замовник не відхилив учасника закупівлі, який визначений переможцем ТОВ "ШЕМУР" відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-17 14:40:55
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби (обл) від 15.04.2025
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, а також пояснення стосовно документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей. Детальне пояснення та документи завантажено окремими файлами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено. Договір №123ПР про надання послуг з поточного ремонту від 31.03.2025р. розірвано згідно додаткової угоди №1 до даного договору від 02.05.2025р.
2025-05-05 16:33:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Порушення усунуто шляхом укладання додаткової угоди від 02.05.2025 № 1 до договору від 31.03.2025 № 123ПР.
2025-05-06 15:03:03
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЕМУР" |
4 933 911,70
UAH з ПДВ
|
4 933 911,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЕМУР" #36220450 |
Переможець |
4 933 911,70
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2025 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2025 16:26
|
ДА.docx | укладений |
05 травня 2025 16:24
|
ДЦЛК.xls | укладений |
05 травня 2025 16:24
|
ЛК.xls | укладений |
05 травня 2025 16:24
|
Відомість ресурсів.xls | укладений |
05 травня 2025 16:24
|
РЗВК.xls | укладений |
05 травня 2025 16:24
|
ПЗ.xls | укладений |
05 травня 2025 16:24
|
ДУ_1_дог. №123ПР_ТОВ ШЕМУР_розірвання_.doc | укладений |
05 травня 2025 16:24
|
Дод.угода №1 від 02.05.25 про розірвання договору№123ПР від 31.03.25.PDF | укладений |
05 травня 2025 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2025 14:16
|
Договір №123ПР від 31.03.25.pdf | укладений |
01 квітня 2025 14:13
|
Договір на підпис_.docx | укладений |
01 квітня 2025 14:13
|
Договірна ціна.xls | укладений |
01 квітня 2025 14:13
|
ЛК на будівельні роботи.xls | укладений |
01 квітня 2025 14:13
|
ВРП_18 - 02_1_1_520UOPLK (1).xls | укладений |
01 квітня 2025 14:13
|
Розрахунок.xls | укладений |
01 квітня 2025 14:13
|
Поясн.записка.xls | укладений |
01 квітня 2025 14:13
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 березня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
3 841 625,53
UAH
|
Причини розірвання договору: | на підставі висновку моніторингу (Східний офіс Держаудитслужби України) від 28.04.2025р. ( розірвання Договору за згодою сторін) |