Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти маскувальні індивідуальні
Очікувана вартість
185 328,00 UAH
UA-2025-03-14-008705-a ● 7e1c4ff62794494db4f0e3e7d625a09f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2138 |
Код ЄДРПОУ: | 14321386 |
Вебсайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Шальнов Юрій Анатолійович 380487019230 VSyzochenko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 185 328,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 926,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 комплект
Комплект маскувальний індивідуальний типу КМІ-С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
., Україна, Одеська область, Одеса, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2025
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Дата подання заявки | Постачання Товару проводиться Постачальником відповідно до заявки Замовника. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Кінцевий термін поставки товарів до 01.06.2025 року. | Одноразова поставка | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 16:42 |
Перелік змін до ТД від 20.03.2025р.docx | |
20 березня 2025 16:42 |
Тендерна документація від 20.03.2025р..docx | |
20 березня 2025 16:42 |
Додаток 1 Технічна специфікація від 20.03.2025р..docx | |
14 березня 2025 14:23 |
Додаток 2 Документи Учасника.docx | |
14 березня 2025 14:23 |
Додаток 4 Документи Переможця.docx | |
14 березня 2025 14:23 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx |
20 березня 2025 16:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2025 16:42 |
Перелік змін до ТД від 20.03.2025р.docx
|
|||
20 березня 2025 16:42 |
Тендерна документація від 20.03.2025р..docx
|
|||
20 березня 2025 16:42 |
Додаток 1 Технічна специфікація від 20.03.2025р..docx
|
|||
14 березня 2025 14:23 |
Додаток 2 Документи Учасника.docx
|
|||
14 березня 2025 14:23 |
Додаток 4 Документи Переможця.docx
|
|||
14 березня 2025 14:23 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати відповідності
Дата подання: 21 березня 2025 16:11
Дата відповіді: 22 березня 2025 10:01
Добрий день.
У кваліфікаційних вимогах до учасників є пункт про надання сертифікатів відповідності, а саме:
- копію сертифікату відповідності виробу, виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації;
- копію титульного аркуша протоколу випробувань виробу;
В тендерній документації ви не вказуєте нормативні документи: ДСТУ, ТС МОУ або будь-який інший нормативний документ який би регламентував предмет закупівлі. На що аккредитовані лабораторії мають спиратись при оцінюванні? Надпйте посилання на нормативний документ, що регламентує предмет закупівлі.
Чи ця закупівля з самого початку планується під конкретного постачальника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику!
У Примітках Додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" зазначено:
• Документи, що не передбачені законодавством для Учасників юридичних чи фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
• У разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
Вимоги Замовника надати документи, які підтверджують відповідність пропонуємого Учасником товару якіснмм та фізико-хімічним характеристикам, функціональним можливостям предмету закупівлі зменшує ризики закупівлі неякісного товару, що призводить до марного витрачання бюджетних коштів та порушення принципа здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційность.
У Примітках Додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" зазначено:
• Документи, що не передбачені законодавством для Учасників юридичних чи фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
• У разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
Вимоги Замовника надати документи, які підтверджують відповідність пропонуємого Учасником товару якіснмм та фізико-хімічним характеристикам, функціональним можливостям предмету закупівлі зменшує ризики закупівлі неякісного товару, що призводить до марного витрачання бюджетних коштів та порушення принципа здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційность.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 березня 2025 10:26 |
Кінець періоду оскарження: | 02 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 02 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі у Замовника відпала потреба в закупівлі даної кількості комплектів маскувальних індивідуальних у зв’язку зі зміною у кількості потреби товару відповідно до табелю належності. |
Документи:
22 березня 2025 10:26
|
Електронний підпис |
22 березня 2025 10:26
|
ПротВідмінаВТ_181.docx |