Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Катанка, електроди
Очікувана вартість
833 040,00 UAH
UA-2025-03-14-008635-a ● 2ba8fa824d60407baeb484d3e77cd7be
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ Прикарпаттяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131564 |
Місцезнаходження: | 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Контактна особа: |
Костюк Василь Васильович +380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 833 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограм
Електроди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Індустріальна, 34/1, центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 44315200-3 — Зварювальні матеріали
800 кілограм
Електроди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Індустріальна, 34/1, центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 44315200-3 — Зварювальні матеріали
4000 метр
Катанка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Індустріальна, 34/1, центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 44315000-1 — Катанки
40000 метр
Катанка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Індустріальна, 34/1, центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 44315000-1 — Катанки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (сім) календарних днів з моменту поставки товарів. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Дата подання заявки | Поставка Товару проводиться партіями в асортименті і кількості відповідно до поданої покупцем заявки за встановленими цим Договором цінами, з якісними характеристиками й у строки, які не перевищують 5 (п’ять) календарних днів з моменту отримання від Покупця заявки на поставку. | Повторювана поставка | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 14:20 |
ТД катанка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поділ на ЛОТИ
Дата подання: 17 березня 2025 13:10
Дата відповіді: 19 березня 2025 08:47
Шановний організаторе!
Просимо розділити закупівлю на 2 лоти, в яких окремо буде закуповуватись катанка і окремо електроди. Такий поділ відповідатиме насамперед інтересам Вашого підприємства, адже дозволить зекономити кошти за рахунок ширшої конкуренції. Відповідно до тендерної документації до предмета закупівлі входять електроди зварювальні типів та катанка. Існує низка виробників виробів з дроту, які виготовляють та постачають лише катанку. І існує низка виробників, які спеціалізуються на виготовленні та постачанні електродів. Виробники, які виготовляють і постачають одночасно і електроди зварювальні, і катанку не існує. Таким чином, об'єднання в одному предметі закупівлі катнки та електродів зварювальних обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими учасниками, які тільки перекуповують у виробників та постачають одночасно обидва види продукції. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Стаття 46 Директиви Європейського Парламенту і Ради 2014/24/ЄС від 26 лютого 2014 року передбачає пріоритет поділу предмета закупівлі на лоти, зокрема що публічні замовники повинні вказувати основні причини ухвалення рішення про відмову від поділу договору на лоти в закупівельній документації. Об'єднання в одному предметі закупівлі катанки та електродів зварювальних суперечить наведеним вище принципам. До того ж, у способі визначення предмета закупівлі, застосованому замовником, вбачаються ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 3 розділу І "Загальні положення" Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі — Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Натомість, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, замовник визначив за цими показниками не лоти, а номенклатурні позиції, щодо яких окремо подати тендерні пропозиції неможливо. Зважаючи на викладене вище, з метою залучення ширшого кола учасників процедури закупівлі та досягнення максимальної економії та ефективності, просимо розділити закупівлю на лоти, в яких окремо буде закуповуватись катанка і окремо електроди. Прошу Вас обґрунтувати економічну ефективність проведення закупівлі без поділу на Лоти в тендерній документації, щоб уникнути Скарг на процедуру закупівлі, бо для оформлення двох лотів не потрібно ніяких затрат від Замовника, і це не як не впливає на економічну складову закупівлі, а якщо Учасник виграє обидва Лоти, то Замовник може підписати один контракт на постачання, згідно ЗУ про Публічні Закупівлі, тож проблем з оформленням немає. Такий поділ відповідатиме насамперед інтересам Вашого підприємства, адже дозволить зекономити кошти за рахунок ширшої конкуренції. З повагою, Учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поняття «предмет закупівлі» визначене в статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон № 922), де сказано, що це — товари, роботи чи послуги, які замовник закуповує в межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону № 922 предмет закупівлі замовник визначає в порядку, установленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (надалі — Порядок № 454).
Відповідно до вимог Порядку № 454 предмет закупівлі замовник визначає для товарів і послуг — згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону № 922 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (надалі — ДК 021:2015), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Предметом закупівлі даних торгів є два номенклатурних товару електроди та катанка, які за 4 та навіть 5 знаком класифікатора ДК знаходяться в одному ряду. Отже, Замовник правильно класифікував предмет закупівлі. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури є правом, а не обов'язком замовника. І мова тут аж ніяк про підвищення ефективності закупівлі , а про зручність конкретного Учасника, якому не цікаво поставляти усю номенклатуру товару, яка потрібна Замовнику…. І в даному випадку , аж ніяк не підвищить конкурентність процедури. Так як буде поставлений тільки один найбільш «цікавий» номенклатурний предмет закупівлі, а інший - не відбудеться. Крім того ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає внесення змін і поділ на лоти предмету закупівлі на вимогу учасника, якому так буде зручно)), оскільки Замовник в такому випадку буде змушений нести відповідальність як адміністративну, так можливо і іншу менш цікаву-кримінальну..
Відповідно до вимог Порядку № 454 предмет закупівлі замовник визначає для товарів і послуг — згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону № 922 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (надалі — ДК 021:2015), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Предметом закупівлі даних торгів є два номенклатурних товару електроди та катанка, які за 4 та навіть 5 знаком класифікатора ДК знаходяться в одному ряду. Отже, Замовник правильно класифікував предмет закупівлі. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури є правом, а не обов'язком замовника. І мова тут аж ніяк про підвищення ефективності закупівлі , а про зручність конкретного Учасника, якому не цікаво поставляти усю номенклатуру товару, яка потрібна Замовнику…. І в даному випадку , аж ніяк не підвищить конкурентність процедури. Так як буде поставлений тільки один найбільш «цікавий» номенклатурний предмет закупівлі, а інший - не відбудеться. Крім того ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає внесення змін і поділ на лоти предмету закупівлі на вимогу учасника, якому так буде зручно)), оскільки Замовник в такому випадку буде змушений нести відповідальність як адміністративну, так можливо і іншу менш цікаву-кримінальну..
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ЮНІК" |
704 400,00
UAH з ПДВ
|
704 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ЮНІК" #44597585 |
Відхилено |
704 400,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 12:25
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій