Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
Очікувана вартість
1 996 333,00 UAH
UA-2025-03-14-008119-a 29c4fcc12edb435388ac173a4e27cabe
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Міхно

380577252801 vpz.khgl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Код ЄДРПОУ: 34754617
Місцезнаходження: 61145, Україна , місто Харків, вул.Клочківська, будинок 195-А
Контактна особа: Вероніка Міхно
380577252801
vpz.khgl@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2025 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2025 10:00
Очікувана вартість: 1 996 333,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 981,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються увідповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не більше 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме – 59889,99 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 99 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA448201720344370004000048515 в ДКСУ м.Київ; UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК».
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 59889.99 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» вимагає надання від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховано на рахунок Замовника у розмірі 2% від загальної суми вартості договору про закупівлю. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA448201720344370004000048515 в ДКСУ м.Київ; UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК» Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з атестації робочих місць за умовами праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Клочківська, будинок 195-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник залишає за собою право на відстрочення платежу до 15.12.2025 року включно. Аванс 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 березня 2025 13:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються увідповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не більше 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме – 59889,99 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 99 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA448201720344370004000048515 в ДКСУ м.Київ; UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК».

Сума забезпечення: 59889.99 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не більше 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме – 59889,99 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 99 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 59889.99 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення
Замовник Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» вимагає надання від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховано на рахунок Замовника у розмірі 2% від загальної суми вартості договору про закупівлю. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA448201720344370004000048515 в ДКСУ м.Київ; UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК» Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Послуги з атестації робочих місць за умовами праці». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Платіжне доручення на перерахування завдатку
Вимоги до документу: Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Платіжне доручення на перерахування завдатку
14 березня 2025 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2025 13:59
ТД.docx
14 березня 2025 13:59
Додаток 7 (заявка-пропозиція).docx
14 березня 2025 13:59
Додаток 6 (Перелік для Переможця).docx
14 березня 2025 13:59
Додаток 5 (Перелік для Учасника).docx
14 березня 2025 13:59
Додаток 4 (проєкт договору).doc
14 березня 2025 13:59
Додаток 3 (ТЗ).docx
14 березня 2025 13:59
Додаток 2 (підстави відмови п.47 Особл.).docx
14 березня 2025 13:59
Додаток 1 (кваліф.крит.).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 18 березня 2025 14:25
Дата відповіді: 21 березня 2025 10:33
Шановний Замовнику! У Додатку № 5 (ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації міститься вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність лабораторії, що має право на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, передбачених Порядком проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року № 442 (зі змінами), місцезнаходження якої знаходиться в адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті), в якому будуть виконуватися роботи чи надаватись послуги.» Юридичні особи, зареєстровані та атестовані у встановленому законодавством порядку вправі проводити санітарно-гігієнічні дослідження хімічних, фізичних, психофізіологічних факторів виробничого середовища та трудового процесу з метою атестації робочих місць за умовами праці, у тому числі, згідно вимог замовника про закупівлю послуг, на усій території України. Також для виконання вищевказаних робіт суб’єкти господарювання вправі використовувати сучасне високотехнічне обладнання, яким може бути укомплектована атестована мобільна (пересувна) лабораторія на базі автотранспортного, що дозволяє в максимально стислі строки виконати роботи з проведення атестації робочих місць та оперативно вирішити питання, пов’язані з її проведенням та оформленням документів, складених за наслідками атестації робочих місць, отримувати найбільш точні результати безпосередньо на території Замовника, що виключає затрати часу відібраних проб на доставку (транспортування) до місця виконання досліджень. Окрім цього, звертаємо Вашу увагу те, що згідно практики АМКУ, останній за скаргою учасник у аналогічних правовідносинах прийняв наступне рішення: «У додатку 3 Документації міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за лотами №№ 1-3, у якій зазначено, що учасники повинні надати гарантійний лист учасника, в якому підтверджують інформацію про те, що "місцезнаходження заводу/бази навантаження повинно бути розташоване в м. Києві або приміська зона до 10 км від межі м. Києва. Вказати місцезнаходження заводу/баз навантаження, поштові адреси, телефони, режим роботи". Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги в Документації. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, які мають заводу/бази навантаження в м. Києві або в приміській зоні до 10 км від межі м. Києва, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». Більше того, Верховний Суд у аналогічних правовідносинах у справі № 915/669/21 сформував наступну правову позицію: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі"). Одним із принципів за яким здійснюється закупівля є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. При цьому, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Як зазначалось вище, однією з умов закупівлі, про що зазначено у пункті 12 додатку № 1 до Оголошення було те, що учасник надання послуг повинен надати довідку, що підтверджує фактичне місцезнаходження у м. Миколаєві або наявність у м. Миколаєві філіалу/виробничої бази із зазначенням адреси. Однак, така умова закупівлі (проведення атестації робочих місць по умовам праці) не у повній мірі відповідає такому принципу закупівлі, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки відповідній атестації підлягають саме робочі місця на підприємствах, в організаціях, установах, про що зазначено у Методичних рекомендаціях для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджених постановою Міністерства праці України від 01.09.1992 № 41, та Міським комунальним підприємством "Миколаївводоканал", як замовником. Тобто, послуга з атестації повинна була надаватися виключно за адресою находження Міського комунального підприємства "Миколаївводоканал"… При цьому, ОСОБА_1, як учасником закупівлі, наводились аргументи та докази (як під час подання пакету документів через систему "Prozorro", так і в позовній заяві і апеляційній скарзі) про наявність можливості надання відповідних послуг (проведення атестації робочих місць по умовам праці) за адресою находження Міського комунального підприємства "Миколаївводоканал" (наявність у позивача мобільної (пересувної) лабораторії, оформленої відповідно до вимог чинного законодавства України, стандартів та норм, необхідних для проведення атестації робочих місць по всій території України).». Окрім цього, вищевказана тендерна документація містить наступну умову, яку вважаємо такою, що порушує принципи публічних закупівель: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій необхідних для надання послуги, з урахуванням нижченаведених вимог. Наявність у підприємства-Учасника засобів вимірювальної техніки для виконання досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, вчасно повірених або отримали сертифікат калібрування та є чинними на весь період надання послуг. Наявність у підприємства – Учасника відомостей про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу ( підтвреджуючі документи - видаткова накладна ). Наявність у підприємства-учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно вимог «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженого ПКМУ №1107 від 26 жовтня 2011р. (із змінами внесеними Постановами КМ) на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; Місце виконання робіт/надання послуг – на території Замовника.». Зазначена умова повинна бути виключена з огляду на те, що у Додатку № 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відсутній хімічні речовини щодо яких необхідно здійснювати заміри. Відтак, умов щодо придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу є надмірною у розумінні вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та, відповідно, такою, що може обмежити коло учасників закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: викласти пункт 3 Додатку №5 у наступній редакції: «3.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій необхідних для надання послуги, з урахуванням нижченаведених вимог. Наявність у підприємства-Учасника засобів вимірювальної техніки для виконання досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, вчасно повірених або отримали сертифікат калібрування та є чинними на весь період надання послуг. Наявність у підприємства-учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно вимог «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженого ПКМУ №1107 від 26 жовтня 2011р. (із змінами внесеними Постановами КМ) на: • роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; • Місце виконання робіт/надання послуг – на території Замовника.». А також виключити аналогічні за змістом дискримінаційні умови у інших Додатках до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
На ваше звернення щодо усунення, на Вашу думку, дискримінаційних умов , які містяться у Додатку № 5 (ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), а саме вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність лабораторії, яка має право на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, передбачених Порядком проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 1992 року № 442 (зі змінами), місцезнаходження якої знаходиться в адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті), в якому будуть виконуватися роботи чи надаватись послуги.» зазначаємо наступне.
14 березня 2025 року Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 73110000-6 Дослідницькі послуги, предмет закупівлі Послуги з атестації робочих місць за умовами праці (далі — Процедура закупівлі) за місцезнаходженням 61145, Україна, м. Харків, вул. Клочківська, б.195-А.
Замовник здійснює закупівлю у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Так, спеціальним законодавством у галузі публічних закупівель регламентовано вимоги до тендерної документації та окреслено імперативні межі, у рамках яких замовник наділений диспозитивними повноваженнями щодо встановлення певних вимог до учасників торгів з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплених у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Як свідчать фактичні обставини справи, предметом закупівлі є послуги з атестації робочих місць за умовами праці.
Атестація робочих місць за умовами праці це процедура, яка проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працівників. Відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації покладається на керівника підприємства, організації.
Очікуваний результат даної процедури закупівлі це необхідність максимально ефективно у строки визначені розпорядчими документами замовника провести атестацію робочих місць за умовами, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, оскільки від цього залежить регулювання відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах працівників замовника процедури закупівлі.
Своє чергою чинне законодавство у публічних закупівлях не містить визначення поняття «дискримінаційні умови» та їх перелік, а відтак в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам.
Зокрема, така умова закупівлі як проведення атестації робочих місць за умовам праці не у повній мірі відповідає такому принципу закупівлі, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки відповідній атестації підлягають робочі місця, на яких технологічний процес, обладнання, використовувані сировина і матеріали можуть бути потенційними джерелами шкідливих і небезпечних факторів. Для виробництв, робіт, професій та посад, для яких у списках N 1 і N 2 передбачено показники умов праці, атестацію проводять тільки за цими показниками, що зазначено у Методичних рекомендаціях для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджених постановою Міністерства праці України від 01.09.1992 № 41, та Комунальним спеціалізованим підприємством «Харківміськліфт» як замовником (п. 1.3 Методичних рекомендацій).
Тобто, послуга з атестації робочих місць за умовами праці повинна надаватися виключно за адресою місцезнаходження робочих місць замовника (роботодавця) процедури закупівлі.
При цьому законодавець в імперативному порядку визначає певні вимоги до суб’єктів господарювання, які мають право проводити гігієнічні дослідження факторів виробничого середовища і трудового процесу, що входять до складу атестації. Зокрема дослідження проводяться лабораторіями, атестованими Держпраці і МОЗ в порядку ( z0905-18 ), визначеному Мінсоцполітики разом Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу , затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 29.05.2018 року № 784/1012, стандартів та норм, необхідних для проведення атестації робочих місць по всій території України) (надалі-Порядок) (п.7). Атестовані лабораторії повинні відповідати вимогам, визначеним законодавством та мати серед іншого: 1) перелік факторів виробничого середовища та трудового процесу, які досліджуватиме лабораторія; 2) відомості про засоби вимірювальної техніки для виконання досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу; 3) відомості про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу; 5) відомості про кадрове забезпечення лабораторії , тощо.
Атестована лабораторія на право проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. повинна знаходитись в інформаційному переліку, що розміщується на офіційному веб-сайті Держпраці, який містить інформації про атестовані лабораторії
Водночас, серед інших принципів, наведених в статті 5 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" є такі принципи як 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Як свідчать фактичні обставини справи замовник та його структурні підрозділи, що здійснює закупівлю, місцезнаходження: 61145, Україна, м. Харків, вул. Клочківська, б.195-А. Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого Наказом Мінреінтеграції від 29 жовтня 2024 року № 388 (із змінами), Харківська міська територіальна громада перебуває в списку територій можливих бойових дій. Щоденні обстріли Харківської міської територіальної громади вимагають від роботодавця виконання робіт у безпечний час для його працівників час або перебування в укритті під час повітряної тривоги. Значна адміністративно-територіальна віддаленість учасника, в даному випадку, в умовах воєнного стану за вказаним предметом закупівлі нівелює такий принцип здійснення публічних закупівель як : максимальна економія, ефективність та пропорційність, оскільки потребує тривалого часу для проведення надання послуг, що порушує права працівників.
При цьому, у разі, що якщо потенційний учасник у складі своєї пропозиції наведе аргументи та надасть докази про наявність можливості надання відповідних послуг проведення атестації робочих місць за умовами праці за адресою місцезнаходження 61145, Україна, м. Харків, вул. Клочківська, б.195-А , атестованою мобільною (пересувною) лабораторією на базі автотранспортного відповідно до вимог Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу , затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 29.05.2018 року № 784/1012, стандартів та норм, необхідних для проведення атестації робочих місць по всій території України).» замовник розгляне пропозицію у відповідності до вимог законодавства.
Зазначене дає підстави вважати про відсутність будь-як дискримінаційних умов чи нерівного ставлення до учасників.
Щодо виключення таких вимог умов як підтвердження наявності придбаних лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу, оскільки на думку потенційного учасника зазначена вимога є надмірною у розумінні вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та, відповідно, такою, що може обмежити коло учасників закупівлі з огляду на те, що у Додатку № 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відсутній хімічні речовини щодо яких необхідно здійснювати заміри звертаємо увагу на наступне.
Як уже зазначалось вище законодавець ставить певні вимоги до суб’єктів, які мають право на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. серед інших проводити гігієнічну оцінку умов та характеру праці відповідно до Державних санітарних норм та правил «Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08 квітня 2014 року № 248, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 06 травня 2014 року за № 472/25249.
Зі змісту Додатку 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Послуги з атестації робочих місць за умовами праці за кодом ДК 021:2015: 73110000-6 Дослідницькі послуги вбачається значна кількість робочих місць -530 з найменуваннями професії, посади чи обладнання. Лабораторні дослідження в повітрі робочої зони по деяким робочим місцям, зокрема серед інших, але не виключно,:при яких дослідження згідно методичних вказівок:потрібно проводити виключно з використанням реактивів.
«Дільниця з виготовлення, ремонту, заміни крупних вузлів та деталей ліфтів»
9 Слюсар з механоскладальних робіт 2 розряду
10 Слюсар з механоскладальних робіт 3 розряду
11 Слюсар з механоскладальних робіт 4 розряду
12 Слюсар з механоскладальних робіт 5 розряду
Оливи мінеральні нафтові,
16 Токар 2 розряду
17 Токар 4 розряду
18 Токар 5 розряду
Мастильно-охолоджувальні рідини, в склад яких входять оливи мінеральні нафтові і луги їдкі .
Слюсар із складання металевих конструкцій 3 розряду
Слюсар із складання металевих конструкцій 4 розряду
Слюсар із складання металевих конструкцій 5 розряду
Шкідливі речовин в залежності від виду фарби
Ремонтно-будівельна дільниця
Начальник
Майстер
Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів 4 розряду
Слюсар будівельний 5 розряду
Тесляр 4 розряду
Тесляр 5 розряду
Штукатур 4 розряду
Скляр 4 розряду
Бетоняр 3 розряду
Прибиральник виробничих приміщень, Прибиральник службових, Двірники - дослідження засобів синтетичних мийних , хлору, пилу, рослинного та тваринного походження і т. д.
Відтак, вимога щодо наявності в лабораторії реактивів з їх підтвердженням для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу є необхідною і мінімальною вимогою у розумінні нормативних документів, методичних вказівок, що визначають порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" 1 971 600,00
UAH з ПДВ
1 971 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 березня 2025 19:39
Електронний підпис
21 березня 2025 19:39
Електронний підпис
21 березня 2025 19:37
29. Заявка пропозиція.pdf
21 березня 2025 19:37
Підписаний 77508486232343.pdf
21 березня 2025 19:37
Підписаний G0325-0352-GL_tender.pdf
21 березня 2025 19:37
Гончаренко.pdf
21 березня 2025 19:37
16.Лист лаб. повізований.pdf
21 березня 2025 19:37
13.Накладна 04-11 (СЗ).pdf
21 березня 2025 19:37
Самойленко.pdf
21 березня 2025 19:37
Жаркова.pdf
21 березня 2025 19:37
Жаркова завіренpdf.pdf
21 березня 2025 19:37
Сараєва.pdf
21 березня 2025 19:37
2.Договор 159+акт.pdf
21 березня 2025 19:37
12.Накладна 2 .pdf
21 березня 2025 19:37
Самойленко завіренpdf.pdf
21 березня 2025 19:37
Гончаренко завіренpdf.pdf
21 березня 2025 19:37
Сараєва завір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Платіжне доручення на перерахування завдатку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
#21224850
Відхилено 1 971 600,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 11:27

Документи

10 квітня 2025 11:27
Електронний підпис
10 квітня 2025 11:27
ПВ-02 від 10.04.2025.docx
28 березня 2025 15:59
Електронний підпис
24 березня 2025 10:00
Звіт з ЄДР (припинено)
24 березня 2025 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій