Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі, 39130000-2 — офісні меблі за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
536 995,00 UAH
UA-2025-03-14-002024-a ● 2bd6cff6289e42d2ab504f3f46e11b5b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4919 |
Код ЄДРПОУ: | 26639509 |
Місцезнаходження: | 00000, Україна , Київська обл., м.Київ, _ |
Контактна особа: |
Тамара Довженко +380963312498 toma@nem412.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 15:22 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 15:22 |
Очікувана вартість: | 536 995,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 369,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штука
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
24 штука
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
21 штука
Тумба-помічник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штука
Шафа-гардероб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штука
Шафа-гардероб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штука
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штука
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
16 штука
Стілець Ізо (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
27 штука
Крісло Ultra Style (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2025
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2025 10:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2025 10:05 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 13.03.25.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 17 березня 2025 18:20
Дата відповіді: 18 березня 2025 11:07
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 7.3. з проекту Договору з огляду на те, що пункт 7.3. проекту Договору в редакції Замовника встановлює завищену фінансову відповідальність, яка не відповідає умовам сьогодення та звичаям ділового обороту. Також, пункт 7.3. проекту Договору у зв’язку з неоднозначними формулюваннями дає змогу Замовнику фактично нарахувати штраф у розмірі 20% від вартості невиконаного зобов’язання за будь-яке порушення умов Договору, а також розірвати договір достроково. В такому випадку, Постачальник не лише сплачує завищений розмір штрафу, а й втрачає можливість виконати умови договору і отримати плату за це. На підставі вищевикладеного, просимо виключити пункт 7.3. з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Постачальник, Ваше звернення розглянуто. Смію Вас завірити, що якщо Ви відчуваєте в собі потенційну можливість виконати наше замовлення і не порушите умови постачання, то фінансові санкції не зможуть до Вас застосовуватися. Ми розуміємо, що в умовах війни планування є дуже невдячною справою. Але в такому випадку нам було б зрозуміліше Ваше прагнення більш детальне визначення форс-мажорних умов, або інших ризиків. Оскільки Ваші посилання на "звичаї ділового обороту", "умови сьогодення" не містять одиниць, які б підлягали виміру, ми не можемо їх сприйняти як конкретні умови до розгляду.
Щодо постачання товарів
Дата подання: 18 березня 2025 16:01
Дата відповіді: 18 березня 2025 18:13
Добрий день, шановний Замовник!
Чи враховує закупівля послуги по збиранню меблів?
зазделегідь дякуємо!
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник! Дякуємо за звернення. Умовами Оголошення до закупівлі - Офісні меблі, 39130000-2 — офісні меблі за кодом ДК 021:2015, не передбачено послугу по збиранню меблів.Замовник власними силами здійснює збирання меблів, тому відповідно до п.9 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі, при поставці вказаного предмету закупівлі, у комплекті має бути вся необхідна фурнітура і покрокова схема збирання. Відповідно до п.5.3. розділу 5 проєкту Договору (Додаток 4 до до Оголошення про проведення закупівлі) приймання Товару за кількістю, якістю та комплектністю, здійснюється уповноваженими представниками Замовника за наявності документів, що підтверджують кількість, якість та комплектність поставленого Товару (у т. ч. його складових).
платник ПДВ
Дата подання: 19 березня 2025 11:21
Дата відповіді: 19 березня 2025 12:57
Вітаю, підскажіть Учасник який не є платником ПДВ, в ціновій пропозиції чи повинен включати ПДВ. Так як в додатку 3 Учасник не повинен відступати від даної форми, а там прописано ціну з ПДВ.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Прошу звернути увагу на абзац 1 розділ Примітки Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі: "У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ»".
поз. 3 Тумба-помічник
Дата подання: 19 березня 2025 19:54
Дата відповіді: 19 березня 2025 21:01
Шановний Замовник!
В технічних характеристиках щодо поз.3 – тумба-помічник вами зазначено товщину ДСП 25мм та металеві ніжки. Якщо верхній та нижній топи тумби (як і інші деталі) будуть виготовлені з ДСП товщиною 18мм, а замість металевих будуть пластикові ніжки з регулюванням по висоті, це не вплине на конструкцію та якісні характеристики тумби.
Просимо розглянути можливість щодо заміни товщини ДСП на 18мм та металевих ніжок на пластикові з регулюванням по висоті.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий вечір,шановний Постачальник! Дякуємо за звернення. Просимо звернути увагу, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку та призначення предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. З огляду на сказане, при можливості подати свою пропозицію до участі в закупівлі, просимо врахувати характеристики,що зазначені в Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МАЗАНКОВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
401 655,00
UAH з ПДВ
|
378 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гаманець Ірина Петрівна |
428 974,00
UAH з ПДВ
|
378 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАТЕЧКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
378 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА |
455 600,00
UAH з ПДВ
|
379 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна |
475 900,00
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІДЕН" |
456 320,00
UAH з ПДВ
|
429 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Кедр-ВВ" |
486 000,00
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЛІНІЯ 1" |
489 994,56
UAH з ПДВ
|
489 994,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛАНДАР НІНА ІВАНІВНА" |
495 160,00
UAH з ПДВ
|
495 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МАЗАНКОВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2144713554 |
Переможець |
378 990,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 10:35
|
Договір №01-04-25 від 02.04.2025.pdf | укладений |
03 квітня 2025 10:25
|