Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вимірювальні трансформатори струму
Очікувана вартість
125 530 017,30 UAH
UA-2025-03-14-000700-a ● e9deee80e6f34a0392a2aa537798143f
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2025 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 125 530 017,30 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 627 650,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist#3→згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує АТ «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії (далі-СГ), виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті АТ «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є АТ «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням ЕП уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та надається за Формою, яка затверджена Замовником (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «СТРАХОВА ГАРАНТІЯ з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (забезпечення тендерної пропозиції), додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжну інструкцію, або прибутковий касовий ордер, або чек, або інші розрахункові документи) або лист страхової компанії, яка видала СГ, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої СГ (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1255300.17 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Вимірювальний трансформатор струму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31173000-9 — Вимірювальні трансформатори
17 штука
Вимірювальний трансформатор струму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2026
ДК 021:2015: 31173000-9 — Вимірювальні трансформатори
17 штука
Вимірювальний трансформатор струму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2027
ДК 021:2015: 31173000-9 — Вимірювальні трансформатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: У випадку, якщо учасником передбачено розрахунок по факту постачання: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Інформація яка передбачає сплату авансового платежу зазначена в пункті 3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД та в розділі IV "Порядок здійснення оплати" Додатку 6 до ТД «Проєкт договору (контракту) поставки» | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Подовження строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 18 березня 2025 08:55
Дата відповіді: 19 березня 2025 12:59
За для збільшення кола потенційних учасник та великого об'єму інформації, опублікованої Замовником, просимо подовжити строк подання тендерних пропозицій до 31.03.2025 року
Відповідь: Рішенням Уповноваженої особи 19.03.2025 були внесені зміни до тендерної документації.
Щодо термінів постачання
Дата подання: 18 березня 2025 14:23
Дата відповіді: 19 березня 2025 13:06
У позиції №1 Додатку 3 до ТД зазначений строк поставки двох трансформаторів струму - до 29.08.2025. З врахуванням часу на проведення процедури відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (розгляд тендерних пропозицій, аукціон, період оскаржень, підписання договору тощо), враховуючи термін на закупівлю матеріалів та комплектуючих, а також необхідний технологічний цикл виготовлення трансформаторів такого класу напруги, зазначений термін поставки абсолютно неможливий. Виготовлення обладнання 330 кВ, у кількості 2 штук, з урахуванням поставки матеріалів та комплектуючих складає не менше 8 місяців. Виходячи з вищезазначеного просимо внести зміни та зазначити термін постачання У позиції №1 Додатку 3 до ТД - до 31.12.2025р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Зміна умов оплати
Дата подання: 18 березня 2025 15:29
Дата відповіді: 19 березня 2025 13:06
Враховуючі терміни постачання та умови оплати, передбачені тендерною документацією, розрахунок з постачальником продукції буде проведений у 2025-2027рр. Такі умови оплати тягнуть за собою фінансові ризики для виробника, тому що розрахунки з постачальниками матеріалів та комплектуючих для виробництва обладнання відбувається на 100% передплаті. У зв’язку з тим, що фінансування цього проекту складатиме більше двох років, то це приведе до того, що у вартість обладнання необхідно буде закласти ряд фінансових ризиків, таких як витрати на залучання грошових коштів, зростання інфляції та інше. Також потрібно враховувати той факт, що в країні введений воєнний стан і потенційні іноземні виробники обладнання з побоюванням ставляться до проектів без авансування при таких умовах. Враховуючи вищезазначені фактори, просимо вас розглянути можливість зміни умов оплати з можливістю надання авансування, що дасть можливість розширити коло потенційних учасників тендерної процедури, вибрати більш якісне обладнання, а також заощадити кошти за рахунок відсутності фінансових ризиків зазначених вище.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Внесення змін у пункт 3.1 додаток 1 тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:38
За для поширення кола потенційних учасників просимо внести зміни у пункт 3.1 Додатку 1 до ТД та викласти її у наступній редакції:
На підтвердження технічних характеристик, зазначених у Таблиці 1 Розділу 1 Додатку 4 «ТСдоПЗ» та п.1-8 Додатку 5 «Опитувальний аркуш» до ТД учасник на запропоновану продукцію має надати:
На підтвердження технічних характеристик, зазначених у Додатку 4 «ТСдоПЗ» та Додатку 5 «Опитувальні аркуші» до тендерної документації учасник має надати: - ТУ (ТС), підписані виробником і погоджені Замовником або затверджене Замовником ТЗ. ТУ (ТС) або ТЗ мають бути актуалізовані відповідно до вимог СОУ НАЕК 077, тобто враховувати актуальну нормативну документацію. У разі, якщо ТУ (ТС) або ТЗ не були актуалізовані і в них існують посилання на недіючі нормативні документи або відсутні вимоги до обладнання, встановлені новими нормативними документами, то разом з діючою редакцією ТУ (ТС) або ТЗ у складі тендерної пропозиції повинно бути надано підписаний виробником/власником проєкт: - для ТУ (ТС) – повідомлення про зміну до ТУ (ТС); - для ТЗ – «Доповнення до ТЗ», в яких враховано змінену в Україні нормативну базу. На момент постачання продукції повідомлення про зміну до ТУ (ТС) або Доповнення до ТЗ мають бути погоджені Замовником. У разі відсутності погоджених Замовником ТУ (ТС) або затвердженого Замовником ТЗ учасник повинен надати проєкт ТУ (ТС) або ТЗ, підписаний виробником товару: для вітчизняних виробників – директором, або головним інженером підприємства-виробника продукції; для закордонних виробників – особою, уповноваженою на підписання документів технічного характеру. При цьому додається документ, що підтверджує такі повноваження. До проєкту ТУ (ТС) або ТЗ мають бути надані документи виробника (паспорт, інструкція з екслуатації, тощо), які підтверджують характеристики запропонованого товару. Погодження ТУ (ТС) Замовником або затвердження Замовником ТЗ повинно бути виконано до проведення приймальних випробувань в порядку, встановленому СОУ НАЕК 077.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Вилучення з тендерної документації вимоги, що обмежує конкуренцію і призводить до дискримінації учасників торгів
Дата подання: 20 березня 2025 14:23
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:39
Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога згідно з п. 4.9 Додатку 1 до ТД про надання листа-відгуку від кінцевого користувача про наявний позитивний досвід експлуатації запропонованого типу вимірювальних трансформаторів струму з роз’єднувачами типу РПД-500 та заземлювачами типу ЗР-500 на енергетичних підприємствах України та/або ЄС, країн-учасниць ENTSO-E обмежує конкуренцію і призводить до дискримінації учасників торгів.
Як засвідчило роз’яснення ВП «Централізовані закупівлі» ДП НАЕК ЕНЕРГОАТОМ на вимогу потенційних учасників попередніх (скасованих) торгів на закупівлю подібного обладнання вилучити цю вимогу як дискримінаційну, вона все-таки залишається як нібито необхідний критерій для вибору «апробованого на практиці проєктного рішення».
Насправді ж це проєктне рішення було вибрано для ВРП АЕС України десятки років тому і відтоді апробовано багаторічною практикою експлуатації трансформаторів струму у складі ВРП. При цьому ДП НАЕК ЕНЕРГОАТОМ є єдиною енергетичною компанією в Україні, яка має досвід застосування цього рішення на практиці і, отже, може і має оцінити прийнятність його без відгуків від сторонніх організацій. Наскільки нам відомо, в країнах ЄС подібне рішення також не застосовува¬лось. Тож передбачена умовами торгів можливість надання потрібних відгуків від енергетичних компаній країн ЄС, країн-учасниць ENTSO-E фактично відсутня.
З огляду на вище викладене просимо вилучити з Додатку 1 до ТД пункт 4.9 як такий, що порушує вимогу, встановлену частиною четвертою Статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога згідно п. 4.9 Додатку 1 до ТД не обмежує конкуренцію, так як передбачає надання листа-відгуку (одного або більше) про наявний позитивний досвід експлуатації запропонованого типу вимірювальних трансформаторів на енергетичних підприємствах України та/або ЄС, країн-учасниць ENTSO-E, тобто не тільки на АЕС.
Надання у складі тендерної пропозиції листів-відгуків обумовлено необхідністю дотримання принципу апробованої інженерно-технічної практики відповідно до вимог НП 306.2.245-2024.
Проєктне рішення щодо розміщення нерухомих контактів роз'єднувачів типу РПД-500 та заземлювача типу ЗР-500 у складі трансформатора струму (аналогічно, як і для класу напруги 750 кВ) було реалізовано на підстанціях 330-750 кВ (в тому числі і на ВРУ АЕС), які будувались в СРСР і деяких країнах східної Європи у минулому сторіччі.
Вимога щодо збереження цього рішення пояснюється необхідністю використання існуючих роз’єднувачів та заземлювачів разом з новими трансформаторами струму без зміни існуючої компоновки обладнання ВРУ.
Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Надання у складі тендерної пропозиції листів-відгуків обумовлено необхідністю дотримання принципу апробованої інженерно-технічної практики відповідно до вимог НП 306.2.245-2024.
Проєктне рішення щодо розміщення нерухомих контактів роз'єднувачів типу РПД-500 та заземлювача типу ЗР-500 у складі трансформатора струму (аналогічно, як і для класу напруги 750 кВ) було реалізовано на підстанціях 330-750 кВ (в тому числі і на ВРУ АЕС), які будувались в СРСР і деяких країнах східної Європи у минулому сторіччі.
Вимога щодо збереження цього рішення пояснюється необхідністю використання існуючих роз’єднувачів та заземлювачів разом з новими трансформаторами струму без зміни існуючої компоновки обладнання ВРУ.
Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Вимоги до конструктивного виконання пристрою приєднання та блока моніторингу для контролю технічного стану ізоляції під робочою напругою
Дата подання: 20 березня 2025 15:14
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:39
Просимо уточнити вимоги до конструктивного виконання пристрою приєднання та блока моніторингу для контролю технічного стану основної ізоляції або вказати типи виробів, аналогами яких мають бути запропоновані пристрій приєднання та блок моніторингу з технічними характеристиками, встановленими в розділах 5 та 6 Таблиці 1 Додатку 4 до ТД .
Відповідь: Конструктивне виконання пристрою приєднання та блоку моніторингу визначає виробник цього обладнання з врахуванням вимог СОУ-Н МПЕ 40.1.46.301:2006 «Перевірка ізоляції трансформаторів струму 330-750 кВ під робочою напругою».
Вимоги до пристрою приєднання та блока моніторингу, які висуває замовник, викладені у ТСдоПЗ-У(т).03.020-2024 (Додаток 4 до ТД).
Для контролю технічного стану ізоляції трансформаторів струму під робочою напругою може бути запропоновано обладнання, яке аналогічне продукції виробництва ТОВ «Енергоавтоматизація», а саме:
- пристрій приєднання АИВ-08-ХХ;
- блок моніторингу БМ-ТрС (ТН)-ХХХ SAFE-t.
Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним
Вимоги до пристрою приєднання та блока моніторингу, які висуває замовник, викладені у ТСдоПЗ-У(т).03.020-2024 (Додаток 4 до ТД).
Для контролю технічного стану ізоляції трансформаторів струму під робочою напругою може бути запропоновано обладнання, яке аналогічне продукції виробництва ТОВ «Енергоавтоматизація», а саме:
- пристрій приєднання АИВ-08-ХХ;
- блок моніторингу БМ-ТрС (ТН)-ХХХ SAFE-t.
Внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним
Зміна умов оплати
Дата подання: 20 березня 2025 15:33
Дата відповіді: 21 березня 2025 10:23
Вважаючи категорично неприйнятним відтермінування оплати товару на пів року після його поставки, пропонуємо застосувати наступні умови оплати:
- 50% загальної вартості замовлення впродовж 14 календарних днів після підписання договору поставки;
- 40% загальної вартості кожної партії замовлення впродовж 7 календарних днів після отримання повідомлення про готовність партії до відвантаження з заводу виробника;
- решту 10% загальної вартості кожної партії замовлення впродовж 15 календарних днів після передачі на склад Покупця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ" |
124 902 000,00
UAH
|
124 902 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ" #13608660 |
Очікує рішення |
124 902 000,00
UAH
|
11 квітня 2025 10:00
|