Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматизоване робоче місце в комплекті
Очікувана вартість
2 264 800,00 UAH
UA-2025-03-13-013041-a ● 0e21393ed24243ad822788a95379d393
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4076 |
Код ЄДРПОУ: | 26632418 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Неллі Стельмах +380504454514 zakupivli4076@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:28 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 13:28 |
Очікувана вартість: | 2 264 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 648,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
Місце постачання: Запорізька область
Місце постачання: Запорізька область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 комплект
Автоматизоване робоче місце в комплекті на базі ноутбуку Dell Vostro 3520 (N0999PVNB3520UA_W11P)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2025
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 робочих днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 23 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 № 440, з відміткою про перевірку його якісного стану. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 16:27 |
Оголошення та документація спрощеної закупівлі АРМ 80 шт 13032025.docx | |
13 березня 2025 16:27 |
Проєкт_Договір_Запорізька_область 2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання до Замовника!
Дата подання: 19 березня 2025 08:48
Дата відповіді: 19 березня 2025 14:57
Шановний Замовнику! Ми представляємо юридичну компанію із захисту інтелектуальної власності та використання програмної продукції корпорації Microsoft.
В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 11 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 11 Pro, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows 11 Pro!
Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі без виключення виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи.
В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації.
Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків перевірки обладнання по даній закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows 11 Pro повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука".
Це суттєво допоможе Вам уникати підробок. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення, разом з тим повідомляємо Вам, що частиною 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закону) передбачено, що тендерна документація (документація спрощеної закупівлі) не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до Статті 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується, зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у закупівлі. Жодним нормативним актом в обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен постачати ноутбуки із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows 11 Pro. Така вимога суттєво обмежує право на участь певних учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції.
Згідно з політикою компанії «Microsoft», компанія не обмежує можливості суб’єктів господарювання щодо придбання та успішного поставлення аутентичної ліцензійної продукції.
Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase та https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged ). Крім цього, така вимога може бути ознакою змови між Замовником та певним учасником, що є корупційним правопорушенням. Зазначена вимога являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить вищезазначеним статтям Закону.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне:
Предмет закупівлі (ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання, до якого не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме встановлення програмного забезпечення виробником.
Додатково звертаємо увагу шановного Учасника на вимоги та відповідальність, що передбачені в Законі України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 «Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю», а саме:
• пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців;
• надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
• дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.
Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
На підставі ознак, перелічених в ст. 50 даного Закону, має застосовуватися відповідальність, передбачена ст. 51-55.
Тому вимогу щодо обов’язкового встановлення програмного забезпечення, а саме Операційної системи Windows 11 Pro, виключно виробником вважаємо дискримінаційною.
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за Ваше звернення, разом з тим повідомляємо Вам, що частиною 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закону) передбачено, що тендерна документація (документація спрощеної закупівлі) не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до Статті 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується, зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у закупівлі. Жодним нормативним актом в обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен постачати ноутбуки із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows 11 Pro. Така вимога суттєво обмежує право на участь певних учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції.
Згідно з політикою компанії «Microsoft», компанія не обмежує можливості суб’єктів господарювання щодо придбання та успішного поставлення аутентичної ліцензійної продукції.
Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase та https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged ). Крім цього, така вимога може бути ознакою змови між Замовником та певним учасником, що є корупційним правопорушенням. Зазначена вимога являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить вищезазначеним статтям Закону.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне:
Предмет закупівлі (ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання, до якого не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме встановлення програмного забезпечення виробником.
Додатково звертаємо увагу шановного Учасника на вимоги та відповідальність, що передбачені в Законі України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 «Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю», а саме:
• пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців;
• надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
• дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.
Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
На підставі ознак, перелічених в ст. 50 даного Закону, має застосовуватися відповідальність, передбачена ст. 51-55.
Тому вимогу щодо обов’язкового встановлення програмного забезпечення, а саме Операційної системи Windows 11 Pro, виключно виробником вважаємо дискримінаційною.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Слободенюк Катерина Леонідівна |
1 577 280,00
UAH з ПДВ
|
1 509 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСА 7" |
1 599 840,00
UAH з ПДВ
|
1 531 838,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" |
1 699 008,00
UAH з ПДВ
|
1 531 839,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ПБГ19» |
1 807 584,00
UAH з ПДВ
|
1 807 584,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС" |
1 890 240,00
UAH з ПДВ
|
1 890 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
2 198 865,60
UAH з ПДВ
|
2 098 996,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРОВЕ МІСТО" |
2 212 320,00
UAH з ПДВ
|
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Слободенюк Катерина Леонідівна #3145508140 |
Відхилено |
1 509 120,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 17:31
|
ТОВ "КСА 7" #36123789 |
Переможець |
1 531 838,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2025 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 13:23
|
Договір №146 КСА7 АРМ 80шт.pdf | укладений |
04 квітня 2025 13:19
|