Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка, регенерація та технічне обслуговування картриджів(ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2025-03-13-012879-a ● 0edb3fd9a158454cbc6ef681ce95e7ad
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 44625774 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул Коновальця, 26 |
Контактна особа: |
Марія Деренівська +380322385880 maria8135@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 15:25 |
Початок аукціону: | 26 березня 2025 15:25 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця після пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту надання послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79013, Україна, м.Львів , м. Львів, вул. вул. Є.Коновальця, 26, вул. Стецька, 3, вул. Ужгородська, 1 Раппапорта 8,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця після пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 15:41 |
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА із змінами .docx | |
20 березня 2025 15:41 |
тендерна документація із змінами doc.doc | |
13 березня 2025 16:21 |
Додаток 5.docx | |
13 березня 2025 16:21 |
Тендерна документація (29).doc | |
13 березня 2025 16:21 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (2).docx | |
13 березня 2025 16:21 |
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА .docx |
20 березня 2025 15:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2025 15:41 |
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА із змінами .docx
|
|||
20 березня 2025 15:41 |
тендерна документація із змінами doc.doc
|
|||
13 березня 2025 16:21 |
Додаток 5.docx
|
|||
13 березня 2025 16:21 |
Тендерна документація (29).doc
|
|||
13 березня 2025 16:21 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (2).docx
|
|||
13 березня 2025 16:21 |
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 17 березня 2025 11:09
Дата відповіді: 20 березня 2025 14:22
Ми, як потенційний учасник тендеру, вивчивши умови, зазначені в документації, маємо кілька зауважень щодо вимоги надання сертифікатів на систему управління якістю (ISO 9001:2015/ISO 9001:2018), екологічного управління (ISO 14001:2015) та управління охороною здоров'я та безпекою праці (ISO 45001), що містять низку аспектів, які потребують уточнення і додаткового роз’яснення відповідно до чинного законодавства України та міжнародних стандартів ISO.
1. Відсутність обов’язковості щорічного аудиту
Відповідно до вимог стандартів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001, сертифікація здійснюється за результатами аудиту, який проводиться акредитованими органами сертифікації щорічно для підтвердження введених стандартів ISO/
2. Неможливість перевірити достовірність сертифікатів
Іншим важливим аспектом є питання перевірки достовірності сертифікатів. В умовах тендеру передбачено надання сертифікатів ISO, однак, на практиці немає централізованої бази даних, яка б дозволяла легко перевірити дійсність і актуальність сертифікатів, а також проходження щорічного аудиту ,що подають учасники тендеру.
Відповідно до стандартів ISO 17021, органи сертифікації повинні забезпечувати доступ до своїх сертифікатів для перевірки їх достовірності. Однак на сьогодні в Україні немає єдиного реєстру або онлайн-бази, яка дозволяє швидко перевірити наявність сертифікатів ISO у відповідних органах. Це може спричиняти ускладнення для учасників тендеру, які не можуть верифікувати сертифікати інших учасників.
3. Відповідність нормам Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності"
Згідно з Законом України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" (Закон № 2408-VIII, від 17.05.2018), органи сертифікації, які видають сертифікати ISO, повинні бути акредитованими в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) або в міжнародних акредитованих організаціях, що забезпечують відповідність міжнародним стандартам.
У зв'язку з цим, важливо зазначити, що перевірка відповідності учасників тендеру має ґрунтуватися на принципах прозорості, достовірності та можливості верифікації наданих сертифікатів. Тому, щоб уникнути будь-яких сумнівів і підозр щодо дійсності сертифікаційних документів, пропонуємо додатково вимагати надання висновків або підтверджень від акредитованих органів сертифікації, які підтверджують наявність проведених перевірок на відповідність міжнародним стандартам ISO за певний період.
4. Пропозиція щодо змін до переліку обов’язкових документів
Ураховуючи вищезазначене, ми пропонуємо внести зміни до умов тендеру, доповнивши вимоги щодо надання сертифікатів ISO вимогою про:• Надання висновків або звітів про проведення щорічних аудитів з підтвердженням відповідності міжнародним стандартам ISО або ліквідувати пункт про вимагання даних сертифікатів
Ці зміни дозволять забезпечити чесність конкуренції, запобігти маніпуляціям з сертифікатами та гарантувати відповідність учасників тендеру вимогам міжнародних стандартів ISO.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2025 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОЙЧИШИН НАТАЛІЯ ЯРОСЛАВІВНА" |
656 910,00
UAH з ПДВ
|
408 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА |
677 650,00
UAH з ПДВ
|
409 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОЙЧИШИН НАТАЛІЯ ЯРОСЛАВІВНА" #3265905764 |
Відхилено |
408 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 17:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 17:05
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #3109304482 |
Рішення скасоване |
409 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 17:23
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #3109304482 |
Відхилено |
409 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 17:28
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій