Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
24 березня 2025 13:04 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло 380322368312 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 12:41 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 12:41 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Під кількістю 1 послуга слід розуміти: обсяг послуг відповідно до технічної специфікації (згідно із Додатком 2).Під місцем надання послуг слід розуміти:Україна, вул. Чернігівська, 7, м. Львів, 79010; вулиця Євгена Коновальця, 1, Львів, Львівська область, 79013
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за послуги, проводяться шляхом оплати за фактично надану кількість послуг на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 15:50 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
13 березня 2025 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 15:50 |
Тендерна документацiя).doc | |
13 березня 2025 15:50 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
13 березня 2025 15:50 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної.doc | |
13 березня 2025 15:50 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" |
239 430,00
UAH з ПДВ
|
239 430,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" |
278 729,64
UAH з ПДВ
|
278 729,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
Кваліфікація працівників.pdf.p7sНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
1 Довідка щодо працівників.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Підтверджую
4 Довідка щодо аналогічних договорів.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" #38888641 |
Відхилено |
239 430,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 10:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 18:27
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" #04725912 |
Переможець |
278 729,64
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.1 п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі або згідно взірця про наявність не менше 10 кваліфікованих працівників в штаті Учасника з досвідом роботи щодо надання послуг згідно з предметом закупівлі не менше 5 років. Згідно пп. 1.2.п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації,Учасник надає документи, що підтверджують кваліфікацію працівників на надання послуг з повірки та інших метрологічних робіт (свідоцтва,/ сертифікати/ тощо, що засвідчують отримання/підвищення відповідної кваліфікації). У складі пропозиції Учасник надає довідку за встановленою формою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначає інформацію про 10 працівників. Однак, на підтвердження пп. 1.2.п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації,Учасник надає документи, що підтверджують кваліфікацію тільки 3 (трьох) працівників на надання послуг з повірки та інших метрологічних робіт (свідоцтва,/ сертифікати/ тощо, що засвідчують отримання/підвищення відповідної кваліфікації),що не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки у складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, а саме: Макарова Євгенія Валерійовича, Черненко Ігора Едіславовича, Шріба Володимира Ярославовича, Кравчук Олександра Петровича, Заіченко Тетяни Іванівни, Зарунди Анни Вікторівни, Курінного Євгена Олександровича на надання послуг з повірки та інших метрологічних робіт (свідоцтва,/ сертифікати/ тощо, що засвідчують отримання/підвищення відповідної кваліфікації) Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, а саме: Макарова Євгенія Валерійовича, Черненко Ігора Едіславовича, Шріба Володимира Ярославовича, Кравчук Олександра Петровича, Заіченко Тетяни Іванівни, Зарунди Анни Вікторівни, Курінного Євгена Олександровича на надання послуг з повірки та інших метрологічних робіт (свідоцтва,/ сертифікати/ тощо, що засвідчують отримання/підвищення відповідної кваліфікації). 2) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.1 п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку в довільній формі або згідно взірця про наявність не менше 10 кваліфікованих працівників в штаті Учасника з досвідом роботи щодо надання послуг згідно з предметом закупівлі не менше 5 років. Згідно пп. 1.3 п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник надає документи, що підтверджують наявність працівників в штаті Учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису Учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників з ретушуванням відповідних даних). У складі пропозиції Учасник надає довідку за встановленою формою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначає інформацію про 10 працівників. Однак, на підтвердження пп. 1.3.п.1 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації,Учасник надає документи, що підтверджують наявність працівників в штаті Учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису Учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників з ретушуванням відповідних даних) тільки на 3 (трьох) працівників, що не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки у складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують що підтверджують наявність працівників в штаті Учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису Учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників з ретушуванням відповідних даних) а саме на: Макарова Євгенія Валерійовича, Черненко Ігора Едіславовича, Шріба Володимира Ярославовича, Кравчук Олександра Петровича, Заіченко Тетяни Іванівни, Зарунди Анни Вікторівни, Курінного Євгена Олександровича. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують що підтверджують наявність працівників в штаті Учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису Учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників з ретушуванням відповідних даних), а саме на: Макарова Євгенія Валерійовича, Черненко Ігора Едіславовича, Шріба Володимира Ярославовича, Кравчук Олександра Петровича, Заіченко Тетяни Іванівни, Зарунди Анни Вікторівни, Курінного Євгена Олександровича. 3) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.2.1 п.2 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 3) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Під аналогічним договором слід розуміти Договір про надання послуг у медичній сфері, тобто укладений з медичними закладами/установами. Загальна сума обсягу виконання аналогічних договорів з надання послуг, вказаних у довідці, не повинна бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею. У складі пропозиції Учасник надає довідку з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 3) за наведеною формою, однак у даній довідці не вказана інформація про контактні телефони контрагента по договору № 543 від 19.12.2023 року (колонка 5), що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 3) в довільній формі чи за наведеною нижче формою із зазначенням інформації про контактні телефони контрагента по договору № 543 від 19.12.2023 року (колонка 5). 4) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.8 розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації, обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю У складі своєї пропозиції Учасник надає довідку, в якій зазначає, що не планує залучати субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак, згідно встановленої вимоги, якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відтак, у складі пропозиції Учасника відсутнє належне підтвердження інформації згідно п.8 розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції наступну інформацію: обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 5) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п.6 Додатку №2 до Тендерної документації,повірка ЗВТ здійснюється на місці її експлуатації впродовж 2 робочих днів з моменту звернення Замовника.Враховуючи зазначене, матеріально-технічні потужності учасника повинні знаходитись в межах Львівської області (надати відповідний гарантійний лист, із зазначенням місцезнаходження матеріально-технічної бази Учасника). Учасник у складі своєї пропозиції надає вищезазначений гарантійний лист, однак у ньому відсутня інформація про місцезнаходження матеріально-технічної бази Учасника, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції відповідний гарантійний лист, із зазначенням місцезнаходження матеріально-технічної бази Учасника. 6) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 березня 2025 12:01
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" #04725912 |
278 729,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2025 13:54
|
Договір 10.04.2025 №ЛМ25-02227-30 ДП ЛНВЦ СМС.pdf | укладений |
14 квітня 2025 13:32
|