Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно - кошторисної документації на «Реконструкція комплексу будівель і споруд Державної установи «Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова Національної академії медичних наук України» з прибудовою споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ) на вул. Вишгородській 67, Подільському районі м. Києва»
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2025-03-13-010834-a ● 3fd83f3f93bc48efa437cb80bc68aae4
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01897908 |
Місцезнаходження: | 04114, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 67 |
Контактна особа: |
Аліна Юріївна Рейсіг +380443315865 geront2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 14:06 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 14:06 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектно - кошторисної документації на «Реконструкція комплексу будівель і споруд Державної установи «Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова Національної академії медичних наук України» з прибудовою споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ) на вул. Вишгородській 67, Подільському районі м. Києва»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04114, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 15:24 |
ЗТД_Виготовлення_ПКД.pdf | |
24 березня 2025 15:24 |
Перелік змін до ТД.pdf |
24 березня 2025 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2025 15:24 |
ЗТД_Виготовлення_ПКД.pdf
|
|||
24 березня 2025 15:24 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СС
Дата подання: 13 березня 2025 21:25
Дата відповіді: 14 березня 2025 12:32
який клвс наслідків об'єкту?
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до Додатку 3 тендерної документації: Попередньо визначений клас наслідків (відповідальності) – СС3
Акт огляду
Дата подання: 14 березня 2025 10:37
Дата відповіді: 17 березня 2025 16:40
Шановний Замовнику, згідно п. 12 Додатоку 5 до тендерної документації, ви вимагаєте: «Учасник зобов’язаний обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника.» Нагадуємо, Замовнику, що вимога актів обстеження, огляду і т.п. до тендеру вже давно визнана АМКУ НЕДОПУСТИМОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати Акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати Акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи або інше. Встановивши вимогу про Акт огляду об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді Акту огляду об’єкта за підписом Замовника. Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Вимагаємо вилучити вимогу про Акт огляду об’єкту, як таку, що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», а також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового Акту огляду об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021№2596-р/пк-п
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу вашого запитання повідомляємо наступне, беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним, що унеможливлює належний розрахунок учасниками вартості тендерних пропозицій.. З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, кордонами розмежування земельної ділянки, тощо), і , у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ДСТУ 9273:2024 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану. Механічний опір та стійкість» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема обстеження об’єкту.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах. Зокрема Ви, як учасник не звертались до Замовника з метою здійснення обстеження, щоб стверджувати, що Замовник створює перешкоди у здійсненні обстеження об’єкту.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ДСТУ 9273:2024 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану. Механічний опір та стійкість» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема обстеження об’єкту.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах. Зокрема Ви, як учасник не звертались до Замовника з метою здійснення обстеження, щоб стверджувати, що Замовник створює перешкоди у здійсненні обстеження об’єкту.
Заповнення п. 4 проєкту договору
Дата подання: 14 березня 2025 10:50
Дата відповіді: 17 березня 2025 16:41
Чи потрібно заповнювати п. 4.1 (Вартість виконаних робіт) і п. 4.3 (дата проведення торгів) в проєкті договору? Адже вартість після аукціону може відрізнятися від початкової ціни за кошторисами, і дата проведення торгів може не співпадати з тією, що визначена на початку оголошення закупівлі).
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне вартість у проекті договору не обов’язково, заповнення чи не заповнення даного пункту не буде вважатися невідповідністю умовам тендерної документації.
Щодо щоденного надання послуг на об’єктах замовника
Дата подання: 14 березня 2025 13:32
Дата відповіді: 17 березня 2025 16:42
Вимога замовника в Додатку 2 до тендерної документації "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в учасника матеріально-технічну базу-яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника." Це що за вимога?? Про які щоденні послуги йде мова, коли предмет закупівлі - роботи з виконання проєктно-кошторисної документації, які не потребують щоденного находження на об'єкті замовника?! Ця закупівля явно під "свого" проєктувальника і майже виключає підписання договору з учасником закупівлі, який не знаходиться в Київський області! Просимо видалити вищезазначену вимогу з ТД, бо вона є дискримінаційною для всіх часників закупівлі, які знаходяться не в Київський області!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне умовами тендерної документації не передбачено, що місце розташування виконавця повинно знаходитися в Київській області, умови документації спрямовані на визначення яким чином переможець буде виконувати умови договору укладеного на підставі закупівлі. Зокрема радимо не здійснювати підміну понять, та звернути увагу, що закупівля за своїм видом є роботи, однак це не виключає того, що до закупівлі можуть входити певні види послуг, зокрема виконавець зобов’язаний перед розробленням ПКД здійснити детальне обстеження, виміри та інші дії необхідні для розроблення ПКД у відповідності до фактичної потреби, а не домислів виконавця, у зв’язку з чим є потреби відвідування об’єкту Замовника. На підставі зазначеного умови документації сформовані у відповідності до фактичної потреби, та не обмежують територіальне розташування учасників.
чого сс3
Дата подання: 16 березня 2025 12:07
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:04
просимо повідомити, на якій підставі згідно ДСТУ 8855:2019 Замвоником було визначено що клас наслідків СС3 ? адже за даними по кількість клас наслідків може бути СС2 !!
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до умов тендерної документації визначено саме «Попередньо визначений клас наслідків (відповідальності) – СС3». Замовник не може самостійно визначити клас наслідків, тому здійснено приблизну оцінку з урахуванням всіх наявним факторів. Так, відповідно до ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності) - як будівля, для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування, місткості та класу захисту. Така інформації надається ДСНС. Оскільки це буде загальне укриття то там загальна кількість буде значно більша за СС2, окрім того у зв’язку з специфікою діяльності Замовника кількість людей не може бути визначена точно, тому повинна рахуватися по максимальних показниках (персонал, відвідувачі і. т.д.). У зв’язку з наявністю факторів, що підпадають під визначення класу наслідків СС3, саме таким приблизний клас вказано в умовах тендерної документації.
дані для розрахунку
Дата подання: 16 березня 2025 12:12
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:05
для можливості проведення розхрахунків кошторисної вартості проектних робіт, просимо надати наступні дані: площа та будівельний обєм всіх приміщень комплексу будівль за даними паспорту БТІ, площа території за даними витягу із ДЗК. Без цих даних не можливо порахувати кошторис на проектування !!!. всі ці ндані мають бути зазначені в п.14 завдання.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: умови тендерної документації визначені у відповідності до вимог законодавства, в тому числі норм, що стосуються порядку оформлення тендерної документації для закупівель, де предметом є ПКД. Звертаємо увагу, що у випадку якщо Вам необхідна додаткова інформації, Ви маєте право звертатися до Замовника щодо надання такої інформації, зокрема повідомляємо інформацію стосовно площі будівель, відповідно до технічних паспортів:
Геріатричний корпус - 5267,6 м2
Експериментальний корпус - 7829,1 м2
Санітар.проф.корпус - 4613 м2
Господарський корпус - 887,8 м2
Віварій - 1437,2 м2
Котельня - 637,9 м2
Киснева станція - 34 м2
Склад сульфатів - 16,4 м2
Овочевий.склад - 77,7 м2
Столярна майстерня - 71,8 м2
Приміщення охорони - 7,6 кВ.м м2
Загальна площа території становить - 2,88 га
Геріатричний корпус - 5267,6 м2
Експериментальний корпус - 7829,1 м2
Санітар.проф.корпус - 4613 м2
Господарський корпус - 887,8 м2
Віварій - 1437,2 м2
Котельня - 637,9 м2
Киснева станція - 34 м2
Склад сульфатів - 16,4 м2
Овочевий.склад - 77,7 м2
Столярна майстерня - 71,8 м2
Приміщення охорони - 7,6 кВ.м м2
Загальна площа території становить - 2,88 га
черги будівництва
Дата подання: 16 березня 2025 12:14
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:05
просимо детально розписати дані про кількість черг згідно п.11 завдання, та перелік обєктів та робіт що відносяться до кожної із черг.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: черговість може бути визначена в процесі проектування, оскільки у випадку необхідності змін про які стане відомо на етапі виконання договору, Замовник буде змушений вносити зміни до завдання на проектування, що призведе до зміни предмету закупівлі, а це забороняється законодавством про публічні закупівлі.
кошториси
Дата подання: 16 березня 2025 12:20
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:05
вимога п.26 завдання -розробити кошторис не відповідає п.7 завдання. Згідно ДБН А.2.2.3-2014 зі змінами для стадії ЕП (ескізний проект) кошториси не розробляються. Отже, напевно ви помилилися із необхідною вам стадію проєкта. Просимо усунути невідповідність.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання, Замовником буде детально вивчено вказане та за потребою внесено зміни до умов тендерної документації.
дані для ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 16 березня 2025 12:21
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:05
Згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ.
Просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
Чи буде надано вказане завдання генпроєктувальнику ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне суб’єкту господарювання з яким буде укладено договір Замовником буде надано всі необхідно дозволи, завдання та документи передбачені чинним законодавством та як передбачено проектом договору.
містобуди є ?
Дата подання: 16 березня 2025 12:24
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:06
Просимо повідомити, чи наявні у замовника містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки ( для нового будівництва ПРУ) згідно вимог ст.29 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, та п.4 Наказу Мінрегіону №45 Про порядок розроблення проєктної документації, як підстава для проєктування, та необхідні вихідні дані, що надаються замовником до початку проєктування, і мають бути зареєстровані на порталі ЄДЕССБ і повинні мати унікальний код. Без містобудівних умов ви не можна починати проєктування !!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: оброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до додатку 4 тендерної документації Замовник делегує Виконавцю функцію з отримання містобудівних умов і обмежень. Відповідно до ч. 3 ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки), до якої додаються: 2) копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці - у разі, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації). Тобто законодавством допускаються вказані умови.
ту
Дата подання: 16 березня 2025 12:26
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:06
просимо повідомити, чи є у замовника ТУ приєднання до зовнішніх інженерних мереж, які необхідні в разі збільшення потужності для ПРУ? у випадку не збільшення (в результаті приєднання проектованого ПРУ) потужності потреб інженерних мереж із використання наявних потужностей ТУ не потрібно.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: ТУ відсутні, наявна технічна документація зовнішніх мереж 1967-1978 року. При проектуванні Замовник надасть наявні документи, що стосуються предмету закупівлі та, які необхідні проектанту.
інструментальне обстеження
Дата подання: 16 березня 2025 12:28
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:06
Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20, ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження?
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються замовником !. Отже п.12.1 додатку 1 -технічне завдання порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення.
Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010.
Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код.
Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження будівлі згідно п.10 Завдання на проєктування, і чи є у цього звіту унікальний код?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: предметом закупівлі є виготовлення проектно-кошторисної документації (проектування) на підставі укладеного договору з переможцем процедури закупівлі, зокрема умовами тендерної документації не передбачається надання ПКД за завданням Замовника в складі тендерної пропозиції або з початок проектування до моменту укладення договору. Учаснику, що буде визначений переможцем та з яким Замовником буде укладено договір, буде надано весь пакет документів, що передбачається чинним законодавством, як і передбачено проектом договору, або ж за наявності необхідності та можливості делеговано отримання частини документів проектанту, відповідно інформація наявна у проекті договору тендерної документації. Ваше запитання не стосується умов тендерної документації та процедури закупівлі.
доки в пдф
Дата подання: 16 березня 2025 12:37
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:06
просимо оприлюднити доки які повинен заповнити та надати учасник : договір із додатками, форми довідок, тощо. Адже ви завантажили в форматі ПДФ, який не підлягає змінам. Чи можливо ви хочете щоб учасники надавали заповнені документи в ручну?
Відповідь: Доброго дня. З приводу Вашого запитання повідомляємо, що відповідно до п. 28 Постанови №1178 КМУ та ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Законом не визначено формат в якому має бути оприлюднена тендерна документація. Тендерна документація викладена у машинозчитувальному форматі, що є доступним для читання, копіювання та переформатування
аналогічний - реконструкція
Дата подання: 16 березня 2025 12:58
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:07
вимога про те що аналогічними вважається тільки виконані проекти для обєктів із "реконструкція" є дискримінаційною. Просимо включити також інші види робіт: нове будівництво та капітальний ремонт.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо: Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом із тим, чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а відтак згідно судової практики наявний висновок про те, що в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону. У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13.05.2020 у справі № 826/7832/18. В даному випадку відсутні обмеження щодо аналогічних договорів, які могли б порушити принципи здійснення публічних закупівель, а також вимоги тендерної документації повністю відповідають предмету закупівлі.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13.05.2020 у справі № 826/7832/18. В даному випадку відсутні обмеження щодо аналогічних договорів, які могли б порушити принципи здійснення публічних закупівель, а також вимоги тендерної документації повністю відповідають предмету закупівлі.
медичне завдання
Дата подання: 16 березня 2025 13:05
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:07
для можливості виконання розділу МТХ медична технологія (у тому числі для комплектації необхідним медичним устакуванням) замовник повинен надати медичне завдання як частина вихідних даних згідно ДБН В.2.2-10:2022.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне суб’єкту господарювання з яким буде укладено договір Замовником буде надано всі необхідно дозволи, завдання та документи передбачені чинним законодавством та як передбачено проектом договору.
ціна динамічна ?
Дата подання: 16 березня 2025 13:10
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:07
просимо повідомити на якій підставі ви зазанчили в п.4.2 договору що ціна є динамічною? адже чітки перелік та обсяг робіт має бути укладено в завданні на проєктування? в чому плягає динаміка?
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне вартість виконаних робіт та вид договірної ціни встановлюється відповідно до вимог КНУ Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації. Вказаний документ визначає ознаки видів договірної ціни, та згідно фактичних даних за предметом закупівлі повинна передбачатися саме динамічна договірна ціна, в тому числі виконавець може здійснювати перерозподіл коштів по видам робіт та статтям витрат в межах загальної вартості робіт за Договором, без зміни Завдання на проектування та якості робіт. Перегляд Договірної ціни обґрунтовується розрахунками і оформлюється шляхом укладання додаткових угод
неактуальні посилання на ДБН
Дата подання: 16 березня 2025 13:25
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:07
в тексті завдання міститься посилання на ДБН які вже мають зміни, наприклад для ДБН В.2.2-10:2022 вже є зміни 1,2.
https://e-construction.gov.ua/laws_detail/3530025933949896110?doc_type=2
Отже, просимо указати актуальну інформацію щодо ДБН в тексті завдання.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: умови тендерної документації не обмежують певною редакцією документу, Ви ж як учасник при ознайомленні з тендерною документацією при зазначення Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) не будете керуватися редакцією саме 2015 року. Всі вказані нормативно-правові акти застосовуються в редакції чинній та момент проведення закупівлі, що не потребує додаткового уточнення за текстом тендерної документації.
Сертифікат ISO 9001:2015
Дата подання: 17 березня 2025 15:22
Дата відповіді: 19 березня 2025 17:08
Предмет закупівлі визначено, як проектні роботи . Відповідно до вимог документації Замовник вимагає надання сертифікату відповідності системи управління якості ISO 9001:2015 (Сертифікат на систему управління якістю стосовно організації та будівництва житлових і нежитлових будівель (КОД ДКПП 41.00). Яке відношення будування будівель має до виконання проектних робіт? Окрім цього КОД ДКПП 41.00 визначається " Будівлі та будування будівель", а не організації та будівництва житлових і нежитлових будівель. Замовник вимагає від учасників сертифікат на будівництво будівель, хоча виконуватися будуть проектні роботи.
Вимагаємо виключити дану необґрунтовану вимогу з умов тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне:
наявність у підприємства Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 яким учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості учасника стосовно діяльності у сфері будівництва, надання послуг технічного консультування та розроблення ПКД в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Наявність сертифікату системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 за предметом закупівлі, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Така ж думка викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019. Відповідно до Закону та вимог Особливостей, тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також ЗАМОВНИК ВСТАНОВЛЮЄ ВИМОГИ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується розроблення ПКД.
Зазначені посилання у звернення, що документ не передбачений чинним законодавством — є не вірним. Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону та вимог Особливостей. А кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначений сертифікат або аналогічний із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість виконання робіт на належному рівні.
наявність у підприємства Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 яким учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості учасника стосовно діяльності у сфері будівництва, надання послуг технічного консультування та розроблення ПКД в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Наявність сертифікату системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 за предметом закупівлі, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Така ж думка викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019. Відповідно до Закону та вимог Особливостей, тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також ЗАМОВНИК ВСТАНОВЛЮЄ ВИМОГИ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується розроблення ПКД.
Зазначені посилання у звернення, що документ не передбачений чинним законодавством — є не вірним. Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону та вимог Особливостей. А кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначений сертифікат або аналогічний із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість виконання робіт на належному рівні.
геологічне обладнання
Дата подання: 17 березня 2025 15:23
Дата відповіді: 20 березня 2025 15:53
Замовник вимагає геологічне обладнання, яке саме? просимо надати чіткі вимоги.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» Замовником не встановлюється конкретний перелік геологічного обладнання, учасники самостійно приймають рішення, яке обладнання буде застосовано для виконання робіт. Водночас повідомляємо, що до умов документації буде внесено відповідні зміни щодо уточнення інформації та зазначення геологічного обладнання для ручного та механічного буріння.
Формат документів
Дата подання: 17 березня 2025 15:23
Дата відповіді: 20 березня 2025 15:54
Текст тендерної документації містить "Файл у форматі pdf, відсканований з довідки учасника" чи застосовується дана вимога у разі надання електронного документу?
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: закупівлі здійснюється з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто у разі надання електронного документу, такий документ не буде вважатися таким, що не відповідає умовам тендерної документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 17 березня 2025 15:33
Дата відповіді: 20 березня 2025 15:54
Чи може учасник у якості аналогічного надати договір субпідрядних робіт ? та лист відгук від генпроектувальника?
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: умовами тендерної документації вимагається копія договору аналогічного предмету закупівлі, за даною закупівлею суб’єкт господарювання буде генпідрядником у зв’язку з чим аналогічні договори учасників повинні бути виконані останніми в якості підрядника або генпідрядника, зокрема звертаємо увагу відгук має бути від замовника проектних робіт, відповідно до наданого експертного позитивного висновку.
Завдання на проєктування
Дата подання: 17 березня 2025 18:33
Дата відповіді: 20 березня 2025 15:54
Чи немає помилки в пункті 7 Завдання на проектівання, а саме: Проєктну документацію розробити в одну стадію: Ескізний проект (ЕП). Адже зазвичай проекти реконструкції даного типу виконується в стадії РП.
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо, що стадійність проектування вказано в Завданні на проектування
Некоректні контакти замовника
Дата подання: 18 березня 2025 09:25
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:08
Вказаний у тендерній документаціїї контактний номер, а саме: +380443315865 зазначений як "не обслуговується".. Яким тоді чином можна домовитися про огляд майданчика, підписання акту огляду і сконтактуватися з замовником стосовно технічних питань? Прошу надати коректний номер служби замовника
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання, повідомляємо контактний номер: 0442295865, відповідна інформація також буде відображена внесенням змін до закупівлі.
акт обстеження
Дата подання: 19 березня 2025 10:10
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:09
Шановний Замовник. Звертаю Вашу увагу, а саме вимогу щодо надання в складі пропозиції «письмове підтвердження виїзду для обстеження об’єкту перед виконанням робіт». Дана вимога суперечить частині 1 частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження рішення АМКУ №21047-р/пк-пз від 15.09.2021 року, АМКУ №18643-р/пк-пз від 13.08.2021 року. Прошу відкоригувати тендерну документацію та видалити дискримінаційну вимогу. В разі подальшого ігнорування норм Закону, змушені будемо вкотре оскаржувати цю вимогу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: умови тендерної документації визначено у відповідності до специфіки об’єкта та обмежених термінів виконання робіт, оскільки виготовлення ПКД стосується укриття. Як повідомлялося раніше Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним, що в подальшому може тягнути за собою розірвання договору з ініціативи виконавця. Зокрема звертаємо увагу, що зазначена Вами інформація не відповідає умовам тендерної документації. Щодо посилання на рішення по інших закупівлях звертаємо увагу, що законодавство України не визначає прецедент джерелом права, кожний окремий випадок повинен розглядатися відповідно до норм закону та сукупності інших факторів. Зокрема у зв’язку з значною вартістю процедури закупівлі, обсягами робіт та терміновістю умови тендерної документації відповідають фактичній потребі та згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» можуть бути включені до тендерної документації.
дані для розрахунку -внесення змін
Дата подання: 19 березня 2025 17:19
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:10
Дякуємо Вам за надані відповіді, але звертаємо Вашу увагу на те, що згідно із ст. 29 ЗУ Про регулювання містобудівельної діяльність, вихідними даним є завдання на проєктування, яке враховує всі необхідні дані необхідні для розробки проєкту. У випадку надання додаткових даних до завдання на проєктування, Замовник повинен внести необхідні зміни згідно п.2., ст.24 ЗУ Про публічні закупівлі, зокрема до тексту завдання на проєктування (наприклад інформацію про площу земельної ділянки, кадастровий номер, площі будівель які підлягають для проєктування, тощо) яку надавав замовник у своїх відповідях. Одні лише відповіді на звернення учасників не є вихідними даними для розробки проєкту згідно вказаного закону да ДБН А2.2.3.2014 зі змінами 1,2. Отже, просимо вас внести відповідні зміни до тексту завдання на проєктування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: при внесенні змін до умов тендерної документації Замовником буде відображено необхідну інформацію для підготовки тендерної пропозиції.
дата містобудів раніше дати договору
Дата подання: 20 березня 2025 17:10
Дата відповіді: 21 березня 2025 14:10
Як добре всім відомо, що всі дії щодо розробки ПКД реєструються в реєстрі ЄДЕССБ. Якщо ви передбачаєте, що отримання містобудівних умов делегувати виконавцю, тоді виходить, що фактична дата договору на розробку ПКД яка вноситься в реєстр буде раніше ніж дата отримання містобудівних умов, чим фіксується факт порушення Закону зі сторони ГІПа чи ГАПа, а також замовника. Отже, в цьому випадку, Виконавець проектувальник згідно договору змушений буде починати проектування без передбачених вихідних даних згідно ст.29 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, що заборонено. Також відсутність належним чином зареєстрованих вихідних даних (містобудівні умови та обмеження) призведе до можливих змін чи уточнень під час проєктування, що збільшить час виконання проєкту. Чи готовий буде замовник відшкодувати автору проєкту штрафні санкції, якщо дата договору на проектування буде раніше ніж дати отримання містобудівних умов ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: в реєстр завантажується проектна документація, а також містобудівні умови та обмеження в порядку передбаченому чинним законодавством. Стосовно відшкодування санкцій: Виконавець має враховувати та планувати виконання робіт передбачених умовами договору, необхідна інформація міститься в умовах тендерної документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 21 березня 2025 16:16
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:31
Відповідно до п. 12 Завдання на проектування передбачено: «Попередньо визначений клас наслідків (відповідальності) – СС3. Виконати остаточний розрахунок відповідно до ДСТУ 8855:2019 “Визначення класу наслідків (відповідальності) будівель та споруд”»
Тобто в ході остаточного розрахунку є вірогідність, що клас наслідків буде СС2. При цьому замовник вимагає аналогічний договір з розробки ПКД з реконструкції об’єкту будівництва (будівлі або споруди) закладу охорони здоров'я або соціального захисту населення за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3).
Аналогічний договір по об’єкту СС2 чи СС3 не впливає на факт наявності досвіду в учасника, дана вимога є необґрунтованою та не спирається на предмет закупівлі.
Вимагаємо передбачити аналогічний договір в наступній редакції «розробки ПКД з реконструкції об’єкту будівництва (будівлі або споруди) закладу охорони здоров'я або соціального захисту населення за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо, що відповідно до ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності) - як будівля, для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування, місткості та класу захисту. Така інформації надається ДСНС. Оскільки це буде загальне укриття то там загальна кількість буде значно більша за СС2, окрім того у зв’язку з специфікою діяльності Замовника кількість людей не може бути визначена точно, тому повинна рахуватися по максимальних показниках (персонал, відвідувачі і. т.д.). У зв’язку з наявністю факторів, що підпадають під визначення класу наслідків СС3, саме таким приблизний клас вказано в умовах тендерної документації. Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом із тим, чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а відтак згідно судової практики наявний висновок про те, що в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону. У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13.05.2020 у справі № 826/7832/18. В даному випадку відсутні обмеження щодо аналогічних договорів, які могли б порушити принципи здійснення публічних закупівель, а також вимоги тендерної документації повністю відповідають предмету закупівлі. Оскільки найбільш ймовірний клас наслідків саме СС3, така ж вимога стосується й аналогічних договорів, що не суперечить законодавству про публічні закупівлі.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13.05.2020 у справі № 826/7832/18. В даному випадку відсутні обмеження щодо аналогічних договорів, які могли б порушити принципи здійснення публічних закупівель, а також вимоги тендерної документації повністю відповідають предмету закупівлі. Оскільки найбільш ймовірний клас наслідків саме СС3, така ж вимога стосується й аналогічних договорів, що не суперечить законодавству про публічні закупівлі.
Щодо вартості експертизи
Дата подання: 21 березня 2025 16:48
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:32
Просимо надати уточнення експертизу проектно-кошторисної документації замовляє та оплачує проектувальник?
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасники повинні виконати кошторисну документацію у складі розробленої проєктної документації відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» зі змінами та доповненнями.
Окрім іншого, кошторисами передбачити витрати на: Вартість проєктних, вишукувальних робіт та експертизи. Згідно Додатку 4 документації: - Виконавець зобов’язується забезпечити проходження експертизи проектно-кошторисної документації, та отримати позитивний експертний звіт; - Замовник делегує проектній організації повноваження виступити замовником експертизи проектної документації, здійснювати оплату за проведення експертизи та отримати в експертній організації позитивний експертний звіт.
Окрім іншого, кошторисами передбачити витрати на: Вартість проєктних, вишукувальних робіт та експертизи. Згідно Додатку 4 документації: - Виконавець зобов’язується забезпечити проходження експертизи проектно-кошторисної документації, та отримати позитивний експертний звіт; - Замовник делегує проектній організації повноваження виступити замовником експертизи проектної документації, здійснювати оплату за проведення експертизи та отримати в експертній організації позитивний експертний звіт.
Вимога щодо класу наслідків
Дата подання: 24 березня 2025 12:15
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:44
Шановний Замовнику, ми, як потенційні учасники тендеру, звертаємося до Вас з проханням переглянути вимоги щодо аналогічного договору в тендерній документації. Вимога надання договору з розробки проектно-кошторисної документації на об’єкт класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, на нашу думку, є надмірно завищеною та обмежує коло потенційних учасників. Згідно з чинним законодавством, зокрема, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (ст. 32) та ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва», клас наслідків об’єкта будівництва визначається на етапі проектування та може уточнюватися в процесі розробки проектно-кошторисної документації, тому вимога аналогічного договору з конкретним класом наслідків є передчасною. Також, згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.12.2018 № 340 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» вказано, що клас наслідків може бути уточнений в процесі розробки ПКД. З метою забезпечення більшої конкуренції та залучення кваліфікованих учасників, пропонуємо розглянути можливість встановлення вимоги щодо надання аналогічного договору з розробки проектно-кошторисної документації на об’єкт класу наслідків СС2. Дані зміни дозволять залучити широкий спектр учасників, що володіють необхідним досвідом, оскільки проекти класу СС2 також вимагають високої кваліфікації. Збільшення конкуренцію зумовить можливість отримати необхідний результат найбільш економічно вигідно, що і є основною метою здійснення закупівлі за державний кошт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом із тим, чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а відтак згідно судової практики наявний висновок про те, що в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону. У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13.05.2020 у справі № 826/7832/18. В даному випадку відсутні обмеження щодо аналогічних договорів, які могли б порушити принципи здійснення публічних закупівель, а також вимоги тендерної документації повністю відповідають предмету закупівлі. Оскільки найбільш ймовірний клас наслідків саме СС3, така ж вимога стосується й аналогічних договорів, що не суперечить законодавству про публічні закупівлі, а також дана вимога зазначена в врахуванням малоймовірності пониження класу наслідків, як повідомлялося раніше.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13.05.2020 у справі № 826/7832/18. В даному випадку відсутні обмеження щодо аналогічних договорів, які могли б порушити принципи здійснення публічних закупівель, а також вимоги тендерної документації повністю відповідають предмету закупівлі. Оскільки найбільш ймовірний клас наслідків саме СС3, така ж вимога стосується й аналогічних договорів, що не суперечить законодавству про публічні закупівлі, а також дана вимога зазначена в врахуванням малоймовірності пониження класу наслідків, як повідомлялося раніше.
досвід учасників
Дата подання: 25 березня 2025 10:01
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:45
Вимагаємо надати чітке та обґрунтоване пояснення, в чому полягає принципова відмінність досвіду проектування об'єктів СС2 від СС3, що виправдовує встановлення такої дискримінаційної вимоги. Згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, обидва класи наслідків передбачають високий рівень відповідальності та вимагають значної кваліфікації. Вважаємо, що досвід проектування об'єктів СС2 є цілком релевантним та достатнім для виконання робіт за цим тендером. Встановлення необґрунтованих обмежень до аналогічного договору є прямим порушенням принципів публічних закупівель, а саме: недискримінації учасників, відкритості та прозорості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідні класи наслідків передбачають за собою проектування різних типів будівель, що мають значні відмінності, досвід проектування таких об’єктів повинен відповідати потребам Замовника. Як повідомлялося раніше Замовник має право вимагати аналогічні договори у відповідності до предмету закупівлі, учасники повинні мати належну кваліфікацію для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13.05.2020 у справі № 826/7832/18 підтверджує, що замовникам не забороняється визначати вимоги тендерної документації у відповідності до предмету закупівлі.
Недопустимі маніпуляції з боку Замовника
Дата подання: 25 березня 2025 12:09
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:45
Замовник, контролюйте дії своєї уповноваженої особи, з метою уникнення порушення норм законодавства.
Відповідно до п. 54 Особливостей «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в ОКРЕМОМУ ДОКУМЕНТІ ОПРИЛЮДНЮЄ ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Вами опубліковано перелік змін з наступним текстом: «1.Продовжити строк подання тендерних пропозицій до 29.03.2025 року. 2. Викласти тендерну документацію в новій редакції.»
При цьому тендера документації містить інші зміни, а саме
1. Було виключено акт огляду. Тобто станом на 24.03.2025 Замовник володіє орієнтовно інформацією про кількість потенційних учасників, і тут раптом оглядати об’єкт вже не потрібно! Але в попередній редакції Замовник зазначає, що даний огляд необхідний для одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції.
Тобто тепер учасники не можуть отримати всю необхідну інформацію? При цьому в уточнення Замовник надзвичайно відстоював необхідність даної вимоги.
2.Також було змінено вимоги до ISO сертифікату, а саме, тепер Замовник не вимагає КОД ДКПП 41.00, будівництво будівель. Чому так? Учасник якого ви плануєте зробити переможцем, не має необхідного сертифікату? З чим пов’язані дані зміни? Попередньо Замовник також в уточненнях переконував, що ця вимога є абсолютно необхідною для підтвердження якості робіт. Наразі як вбачається зі змін попередній сертифікат не був необхідним.
Відповідно до вимог чинного законодавства Замовник зобов’язаний надати ПЕРЕЛІК ЗМІН, тобто інформацію що саме змінилося, проте ви пішли іншим шляхом, приховавши зміни, відповідно тепер потенційним учасникам необхідно шукати, що саме змінилося, ця стратегія зрозуміла і не є новою, особливо коли у Замовника вже є той, хто буде виконувати роботу.
Проте попри зазначене ви все ж таки маєте дотримуватись чинного законодавства як Замовник закупівлі, відповідно вимагаємо опублікувати конкретний ПЕРЕЛІК ЗМІН який містить чіткі вимоги документації, що було змінено та опубліковано в новій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу вашого запитання повідомляємо, що документи оприлюднені Замовником відповідають вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та Замовник не вбачає необхідності публікувати перелік змін повторно, оскільки останні наявні за більшою частиною розділів та додатків тендерної документації.
Зміни до умов тендерної документації було внесено у відповідності до звернень учасників з якими Ви можете ознайомитися вище, з метою розширення кола потенційних учасників. Відповідно до ч.1 Розділу Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У Вашому зверненні наявні Ваші власні домисли та висновки, що не відповідають фактичним обставинам та не стосуються внесення змін до умов тендерної документації.
Зміни до умов тендерної документації було внесено у відповідності до звернень учасників з якими Ви можете ознайомитися вище, з метою розширення кола потенційних учасників. Відповідно до ч.1 Розділу Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У Вашому зверненні наявні Ваші власні домисли та висновки, що не відповідають фактичним обставинам та не стосуються внесення змін до умов тендерної документації.
Документи субпідряду
Дата подання: 25 березня 2025 14:51
Дата відповіді: 26 березня 2025 16:48
Шановний Замовник, просимо уточнити щодо документів для субпідрядника. У разі залучення субпідрядника в обсязі меншому ніж 20% з метою підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам, чи треба надавати якісь додаткові документи окрім, довідки про залучення у обсязі менше 20% та інформації на підтвердження МТБ?
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо, що умови тендерної документації щодо залучення субпідрядника визначено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тому в випадку залучення субпідрядника в обсязі менше 20 % для виконання умов тендерної документації достатньо надання інформації про залучення такого/таких субпідрядників, документація не містить вимог щодо надання додаткових окремих документів, при цьому інформація про МТБ повинна бути надана в складі пропозиції, із зазначенням про належність субпідряднику.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-13-010834-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ Технолоджи Проджект Груп, Код ЄДРПОУ:44330642
Дата подання: 08 квітня 2025 16:01
Дата подання: 08 квітня 2025 16:01
Скарга
щодо порушення ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) в частині визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Європроектбудсервіс»
на закупівлю: Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Реконструкція комплексу будівель і споруд Державної установи «Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова Національної академії медичних наук України» з прибудовою споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ)на вул. Вишгородській 67, Подільському районі м. Києва » ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. UA-2025-03-13-010834-a
ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу, було оголошено закупівлю UA-2025-03-13-010834-a за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Реконструкція комплексу будівель і споруд Державної установи «Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова Національної академії медичних наук України» з прибудовою споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ)на вул. Вишгородській 67, Подільському районі м. Києва» ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
За результатами розгляду відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 03.04.2025р. (надалі – Протокол) пропозиція ТОВ «Європроектбудсервіс» визнана переможцем процедури закупівлі та такою що відповідає вимогам замовника.
Скаржник не згодний з рішенням замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Європроектбудсервіс» в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України.
Аналіз документів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Європроектбудсервіс», свідчить про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Дане рішення Замовника ставить учасників у не рівні умови, оскільки пропозиція ТОВ «Європроектбудсервіс» була визнана переможцем не дивлячись на невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, що порушує основоположні принципи проведення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», права та охоронювані законом інтереси ТОВ Технолоджи Проджект Груп.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2025 15:18
рішення від 10.04.2025 № 5658.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2025 15:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Європроектбудсервіс |
3 934 613,99
UAH з ПДВ
|
3 934 613,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
6 907 366,94
UAH з ПДВ
|
6 907 366,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Технолоджи Проджект Груп |
7 821 630,00
UAH з ПДВ
|
7 821 630,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Європроектбудсервіс #42053594 |
Переможець |
3 934 613,99
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 12:54
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 квітня 2025 00:00
|