Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний I гатунку, Хліб житньо-пшеничний
Очікувана вартість
2 692 745,00 UAH
UA-2025-03-13-009933-a ● 4007db968b1f4a59910f39d3a6064d1b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996740 |
Місцезнаходження: | 79021, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Гуренко Костянтин Валерійович 380322954938 kostyantin.gurenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 692 745,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 463,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | забезпечення тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Кількість: 2 найменування, згідно ТС (Додаток №2)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43000 кілограм
Хліб пшеничний I гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
26500 кілограм
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити товар Продавцеві на протязі 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної). У разі відсутності фінансування – протягом 10 днів з дня надходження фінансових призначень на закупівлю | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 14:55 |
Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
13 березня 2025 14:55 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
13 березня 2025 14:55 |
Тендерна документація.docx | |
13 березня 2025 14:55 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
графік поставки ,підпис УЕП
Дата подання: 14 березня 2025 08:11
Дата відповіді: 17 березня 2025 12:36
Д о б р и й д е н ь .
Прошу уточнити графік поставки товару по днях тижня та годинах прийому(зокрема-субота та неділя) .
Чи можлива доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю ?
Чи достатньо підписання поданих документів постачальником Удосконаленим електронним підписом (УЕП) ?
Д Я К У Ю .
Відповідь: добрий день. Графіку постачання хліба: щодня з 6.00 до 9.00. Доставка на день наперед не допускається .Пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП (кваліфікований електронний підпис на захищеному носії)
Дискримінація
Дата подання: 14 березня 2025 09:19
Дата відповіді: 17 березня 2025 09:56
Доброго дня! Шановний замовнику просимо прибрати умови" Аналогічним є повністю виконаний договір сумою не менше 50% від очікуваної вартості цих торгів'' оскільки це є дискримінацією ,що явно скорочує кількість учасників.
Відповідь: Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас Законо не встановлює поняття аналогічності, надаючи таке право безпосередньо замовнику, з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі відображає в т.ч. масштаб поставки закуповуваних товарів замовнику, - потенційний учасник, який бере участь у торгах, має продемонструвати спроможність працювати з подібними обсягами фінансових та організаційних зобов’язань. Виконання договору на суму, меншу за встановлену межу (50% очікуваної вартості), не може гарантувати, що учасник має достатні ресурси, кваліфікацію та досвід для роботи з більшим обсягом. До того ж, вимога 50% очікуваної вартості є обґрунтованою, адже дозволяє врахувати середні масштаби аналогічних поставок без перевищення реалістичних можливостей виконавців. Установлена Замовником сума є не надмірною, а лише мінімально необхідною для забезпечення впевненості у можливості Учасника виконати аналогічний за масштабом договір. Замовник не висуває вимог, які перевищують реальні потреби закупівлі. Це дозволяє забезпечити баланс між конкурентністю та якістю послуг. Наявність договору, , що суттєво менше за очікувану вартість закупівлі не може слугувати доказом спроможності Учасника організувати належний рівень поставок з урахуванням масштабу, логістики, кадрового забезпечення та матеріально-технічної бази; виконати умови договору, який за обсягом значно перевищує його попередній досвід. Тобто, така ситуація ставить під ризик можливість виконання умов договору закупівлі Замовника.
Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі відображає в т.ч. масштаб поставки закуповуваних товарів замовнику, - потенційний учасник, який бере участь у торгах, має продемонструвати спроможність працювати з подібними обсягами фінансових та організаційних зобов’язань. Виконання договору на суму, меншу за встановлену межу (50% очікуваної вартості), не може гарантувати, що учасник має достатні ресурси, кваліфікацію та досвід для роботи з більшим обсягом. До того ж, вимога 50% очікуваної вартості є обґрунтованою, адже дозволяє врахувати середні масштаби аналогічних поставок без перевищення реалістичних можливостей виконавців. Установлена Замовником сума є не надмірною, а лише мінімально необхідною для забезпечення впевненості у можливості Учасника виконати аналогічний за масштабом договір. Замовник не висуває вимог, які перевищують реальні потреби закупівлі. Це дозволяє забезпечити баланс між конкурентністю та якістю послуг. Наявність договору, , що суттєво менше за очікувану вартість закупівлі не може слугувати доказом спроможності Учасника організувати належний рівень поставок з урахуванням масштабу, логістики, кадрового забезпечення та матеріально-технічної бази; виконати умови договору, який за обсягом значно перевищує його попередній досвід. Тобто, така ситуація ставить під ризик можливість виконання умов договору закупівлі Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Галицька здоба" |
2 614 500,00
UAH з ПДВ
|
2 614 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Галицька здоба" #32409127 |
Переможець |
2 614 500,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2025 12:14
|
Дод.угода №1 до Договору №19-п25 від 01.04.2025року.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2025 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 15:35
|
Договір №19-п25 від 01.04.2025року.pdf | укладений |
03 квітня 2025 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 19-п25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |