Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (з врахуванням безбар’єрності) за адресою вул. Академіка Навашина, 11, 13 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
494 294,00 UAH
UA-2025-03-13-009828-a 7934e88b9a4a48abb01c9dd45b093e4f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380444267203 oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380444267203
oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2025 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2025 08:00
Очікувана вартість: 494 294,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 471,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
278.5 метр квадратний
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (з врахуванням безбар’єрності) за адресою вул. Академіка Навашина, 11, 13 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04114, Україна, м. Київ, вул. Академіка Навашина, 11,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: згідно тендерної документації
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: згідно тендерної документації
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: згідно тендерної документації
згідно тендерної документації
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: згідно тендерної документації
13 березня 2025 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2025 14:46
Додаток № 6.rtf
13 березня 2025 14:46
Оголошення.docx
13 березня 2025 14:46
додатки до оголошення.docx
13 березня 2025 14:46
Додаток № 7.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2025 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 468 442,80
UAH з ПДВ
468 442,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2025 16:16
Електронний підпис
21 березня 2025 11:49
Електронний підпис
21 березня 2025 11:49
Електронний підпис
21 березня 2025 11:49
33 Довідка про валюту.pdf
21 березня 2025 11:49
3 Витяг ПДВ 09.02.2024.pdf
21 березня 2025 11:49
4.2 Кошторисник Лавренюк.rar
21 березня 2025 11:49
22 Договір АБ Столичний.pdf
21 березня 2025 11:49
3.3 Витяг з ЄДР 19.02.2025.pdf
21 березня 2025 11:49
4.1.1 Штатний розпис.pdf
21 березня 2025 11:49
7.1.2 вул. Бережанська, 20.rar
21 березня 2025 11:49
Зміст.pdf
21 березня 2025 11:49
40 Довідка про матеріали.pdf
21 березня 2025 11:49
34 Довідка про мову.pdf
21 березня 2025 11:49
Довідка ЗВВ.pdf
21 березня 2025 11:49
11 Дозвільні документи.rar
21 березня 2025 11:49
4.1 Асфальтобетонники.rar
21 березня 2025 11:49
12 Ліцензія з додатком.pdf
21 березня 2025 11:49
7.1 Аналогічні договори.rar
21 березня 2025 11:49
31 Пояснювальна записка.pdf
21 березня 2025 11:49
3.2.2 Довідка банкрутство.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

згідно тендерної документації

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 468 442,80
UAH з ПДВ
27 березня 2025 08:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2025 14:41

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав довідку про наявність матеріально-технічної бази №19032025/07 від 19.03.2025, але не надав підтверджуючих документів на право власності чи користування (договір оренди або суборенди). Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору №21032025/4 від 21.03.2025, яка не відповідає предмету закупівлі. Учасник надав довідку про обладнання та матеріально –технічну базу №21032025/3 від 21.03.2025, де зазначив, що компресор ПКСД (2 молотка) залучає за договором про надання будівельної техніки №13 від 10.03.2025, але в додатку № 1 до договору №13 від 10.03.2025 не зазначається компресор ПКСД (2 молотка). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.6 Додатку №2 до оголошення надати довідку в довільній формі, стосовно наявності офісного та (за потреби) виробничого приміщення (із зазначенням адреси та права власності або користування ними). До довідки надаються копії підтверджуючих документів на право власності чи користування (договір оренди або суборенди). Відповідно до вимог п.7 Додатку №2 до оголошення надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів(від 3-х договорів), щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: *Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати: 7.1. Скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, разом із копією акту(ів) виконаних робіт. 7.2. Скан-копії листів-відгуків про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданих скан-копіях договорів. Відповідно до вимог п.5 та п.п.5.1. Додатку №2 до оголошення надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та/або машин (власного чи орендованого) для виконання умов договору з наданням підтверджуючих документів. Копію договору щодо права використання основних засобів та копії технічних паспортів на транспортні засоби для виконання робіт за Договором про закупівлю. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати до довідки про наявність матеріально-технічної бази №19032025/07 від 19.03.2025 копії підтверджуючих документів на право власності чи користування (договір оренди або суборенди). Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів(від 3-х договорів), скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, разом із копією акту(ів) виконаних робіт, скан-копії листів-відгуків про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданих скан-копіях договорів щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі відповідно до вимог п.7 Додатку №2 до оголошення. Надати документи щодо права використання компресора ПКСД (2 молотка).

Документи

27 березня 2025 08:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2025 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
468 442,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2025 08:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2025 10:34
Договір № 134-кр від 31 03 2025_0001.pdf укладений
31 березня 2025 10:33
Договір №134-кр від 31.03.2025.xml укладений
31 березня 2025 10:33
Додаток № 1.xml укладений
31 березня 2025 10:33
Додаток №1.xml укладений
31 березня 2025 10:33
Дефектний акт.xml укладений
31 березня 2025 10:32