Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
24 березня 2025 14:31 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04060795 |
Вебсайт: | http://kaniv-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 19003, Україна , Черкаська обл., Канів, м.Канів вул. Захисників України,3 |
Контактна особа: |
Гончаренко Елеонора Віталіївна 380967653356 zakupivli_kaniv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2025 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 14:08 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 14:08 |
Очікувана вартість: | 711 135,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 555,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 10 000,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 13 березня 2025 11:13 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Учасник підтверджує, що
Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 10 000,00 грн.
13 березня 2025 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 11:13 |
Додаток_6_перелік документів_переможця 2025.docx | |
13 березня 2025 11:13 |
Тендерна документація_Канів_2025_бл.docx | |
13 березня 2025 11:13 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx | |
13 березня 2025 11:13 |
Додаток_5_перелік_документів_учасника 2025_бл.docx | |
13 березня 2025 11:13 |
Додаток 4 кваліфікаційні 2025.docx | |
13 березня 2025 11:13 |
ДОДАТОК_3_проект_договору.doc | |
13 березня 2025 11:13 |
Додаток 2 ТЗ 2025.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" |
640 928,46
UAH з ПДВ
|
591 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" |
708 592,18
UAH з ПДВ
|
592 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
0.2 Додаток 1 - Довідка про наявність мтб.docПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
мтб_1.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" #03448244 |
Відхилено |
591 999,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 18:22
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" #14207791 |
Очікує рішення |
592 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі виявлено наступні невідповідності: 1.1. Відповідно до п.1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції»цінова пропозиція повинна бути подана відповідно до форми тендерної пропозиції викладена у Додатку 1 до тендерної документації; 1.2. Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника /співвиконавця»Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7, п.16 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 1.3. Відповідно до п.8 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасником надається Довідка в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 1.4. Відповідно до п.9 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасником подається копія (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 1.5. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.13 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Для підтвердження цього Учасники надають погоджене технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації; 1.6. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.13 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», з метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) та підготовчих робіт на будівельному майданчику (код ДКПП 43.12) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (сертифікат мав бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України); 1.7. Відповідно до п.1 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.17-п.19 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених технічним завданням, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, яку учасник вважає за необхідне зазначити, а також підтверджуючі документи щодо права власності на нього/неї (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, інвентарні картки, інші документи тощо). Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі, а залучена, то Учасником процедури закупівлі подаються наявні діючі договори оренди, договори про надання послуг, договори лізингу, які мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 1.8. Відповідно до п.1 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.23 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», з метою підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства з питань охорони праці Учасник у складі пропозиції надає Дозвіл та/або Декларацію на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 1.9. Відповідно до п.2 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.20-п.22 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (адміністрація, інженерно-технічні працівники, робітники, тощо), необхідні для надання послуг/виконання робіт, визначених технічним завданням, за формою, наведеною нижче (Таблиця з графами 1 (п/п), 2 (П.І.Б.), 3 (Посада), 4 (Освіта), 5 (Штатний/трудовий договір). Для підтвердження працевлаштування, зазначених у довідці працівників, надати накази про призначення/переведення та/або скан-копії трудових книжок або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються: - чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямками НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, що підтверджується протоколом (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, утвореної відповідно до чинного законодавства України; 1.10. Відповідно до п.3 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.24-п.28 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», Учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів), аналогічних робіт. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), виконаного на 100%, вартість/ціна якого має складати не менше очікуваної вартості предмета даної процедури закупівлі. Аналогічними вважатимуться договори із капітального чи поточного ремонту дорожнього покриття вулиць/доріг. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) надаються: - копії повністю виконаного (-них) аналогічного (-них) договору (-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, який/які зазначені у довідці; - акт(-ти) приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі; 1.11. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», п.33 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: 1.Документи та інформація, які підтверджують наявність АБЗ. Учасник у складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку в довільній формі про наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу (далі - АБ3) для надання послуг/виконання робіт із зазначенням типу, моделі та марки, правового статусу такого обладнання щодо учасника (власний/орендований/залучений). В підтвердження наявності в Учасника орендованого чи залученого заводу (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при для надання послуг/виконання робіт виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договорів оренди (лізингу/надання послуг) (дія договору(ів) оренди/послуг має (-ть) бути чинним протягом всього строку надання послуг); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця, надавача послуг, продавця, тощо) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням назви предмету закупівлі, ідентифікатору процедури закупівлі. Асфальтобетонний завод має бути атестований акредитованим органом стандартизації, метрології та сертифікації відповідно до ДСТУ ЕN ISO/IEC 17065 щодо відповідності АБЗ фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б.В2.7-119:2011, ДСТУ Б.В.2.7,127:2015», ДСТУ 8959:2019. На підтвердження відповідності надається чинний атестат виробництва, протокол випробувань продукції при атестації виробництва, на підставі якого видано атестат, рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом. Учасником надається дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу з відповідними документами, у яких обґрунтуються обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; 1.12. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», п.33 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: 3. Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) та підготовчих: робіт на будівельному майданчику (код ДКПП 43.12) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019 (сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано Тендерну пропозицію відповідно до форми тендерної пропозиції викладеної у Додатку 1 до тендерної документації, підписану шляхом накладання (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції (Поспішна Яна Сергіївна), без зазначення суми (цифрами та прописом) (лист№ ЧКД/2103-25/10 від 21.03.2025); 2.2. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 2.3. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 2.4. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надана копія (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 2.5. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" надано технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації, підписане шляхом накладання (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції (Поспішна Яна Сергіївна), проте відсутнє його погодження, що не відповідає поставленій умові тендерної документації; 2.6. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, але не підтверджено відповідність системи екологічного управління по коду ДКПП 42.11; 2.7. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" у складі тендерної пропозиції надано окремо ІНФОРМАЦІЮ про перелік матеріально-технічної бази (лист № ЧКД/2103-25/1 від 21.03.2025) та Довідку про наявність машин, механізмів та обладнання (лист № ЧКД/2103-25/8 від 21.03.2025). В Довідці про наявність машин, механізмів та обладнання (лист № ЧКД/2103-25/8 від 21.03.2025) зазначається, що ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ/ГАЗ/3309-354, Бульдозер Б10М.0111.ЕН, машина поливально-мийна ВАНТАЖНИЙ-СПЕЦІАЛЬНИЙ / FREIGHT-SPECIAL ПІДМІТАЛЬНО-ПРИБИРАЛЬНА-С/ВКК СПЕЦМАШ/МКД-12-03.11 будуть залучені учасником відповідно до Договору надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП». У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не наданий для документального підтвердження договір надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», зазначений у довідці, який має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 2.8. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства з питань охорони праці від 13 травня 2019 року та від 19 липня 2023 року (файл «25_[23-03-2025 23.24.07]17. Декларація відповідності мтб.pdf», проте ними не підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умови праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки як -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 2.9. У складі пропозиції учасника надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (лист № ЧКД/2103-25/2 від 21.03.2025). Під час розгляду документів, наданих у підтвердження інформації наявної у Довідці встановлено наступне: - в пункті 1 зазначено «головний інженер Розлач Володимир Миколайович та в графі 5 зазначено «Штатний». У підтвердження наданої інформації надано (файл 57_[23-03-2025 23.24.07] накази_працівники.pdf)НАКАЗ/РОЗПОРЯДЖЕННЯ/ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ІНШУ РОБОТУ від 12.04.20 №49, в якому вказано підприємство, організація «ЗАТ «Менський ЦЗН»., а також НАКАЗ від 05.01.2024 №12 щодо виправлення технічних помилок та заміну «ЗАТ «Менський ЦЗН» на «ЗАТ «Менське ШРБУ№82». Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження Розлача Володимира Миколайовича, як штатного працівника Учасника; - в пункті 2 зазначено «виконавець робіт Солом’янник Микола Іванович» та в графі 5 зазначено «Штатний». У підтвердження наданої інформації надано (файл 57_[23-03-2025 23.24.07] накази_працівники.pdf)НАКАЗ/РОЗПОРЯДЖЕННЯ/ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ІНШУ РОБОТУ від 11.10 №161, в якому вказано підприємство, організація «ЗАТ «Менське ШРБУ№82» та зазначено Соломянник Микола Іванович. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження Солом’янника Миколи Івановича, як штатного працівника Учасника. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-4.12-05 на Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколу Івановича; за напрямком НПАОП 0.00-1.62-12 на Розлача Володимира Миколайовича та Богдан Євгенія Олександровича; за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13 на Солом’янника Миколу Івановича та Богдана Євгенія Олександровича. 2.10. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" надано Інформацію про виконання аналогічного договору (лист № ЧКД/2103-25/5 від 21.03.2025), в якій зазначено Договір №105 від 05.07.2023 р., Предмет договору: «Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул. Нова в м. Корюківка Чернігівської області; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», зазначено суму договору - 5 610 033,54 грн. Для документального підтвердження надано копію договору (файл 47_[23-03-2025 23.24.07]Досвід договір КБ-2 КБ-3.zip) , зазначеного в довідці та розміщеного на на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/, загальна вартість якого становить 6 125 935,97 грн. Документально підтверджених актів виконаних робіт (файл 47_[23-03-2025 23.24.07]Досвід договір КБ-2 КБ-3.zip) надано на загальну суму 5 610 033,54 грн: Акт КБ-2в №1 від 03.08.2023 – 1 615 409,32 грн; Акт КБ-2в №2 від 09.08.2023 – 2 870 090,68 грн; Акт КБ-2в №3 від 03.08.2023 – 1 124 533,54 грн. Таким чином, актами не надано підтвердження про виконання робіт/надання послуг по наданому договору на суму 515 902,43 грн. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження виконання аналогічного договору на 100%; 2.11. Для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано ІНФОРМАЦІЮ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (лист № ЧКД/2103-25/3 від 21.03.2025), в якій зазначено, що учасник планує закуповувати асфальтобетоннiсумiшi в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9 (UA-2025-02-10-012149-a), що не відповідаєназві предмету закупівлі, по якій подається тендерна пропозиція. В підтвердження наявності залученого заводу для надання послуг Учасником надано стаціонарну/ асфальтозмішувальну установку/ АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант», Черкаська область, м. Городище, вул. Покасева, 98, договір поставки №13-02/25-2 від 13.02.2025 р. (файл 8_[23-03-2025 23.24.07]0.6 Додаток 2 - Договір поставки абс №13-02 25-2 (АСПЛАНТ).pdf) Учасником надано чинний атестат виробництва АБЗ «КС 60» про відповідність фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б.В2.7-119:2011, ДСТУ Б.В.2.7,127:2015», ДСТУ 8959:2019, договір на надання науково-технічних послуг №445/24 від 19.08.2024 (з додатками), акт наданих послуг №516 від 17.09.2024, дозвіл №UA71080110010037357-2 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами ТОВ «АсПлант», рішення від 05.08.2021 про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №UA71080110010037357-2із необмеженим строком дії з 19.08.2021 (файл 10_[23-03-2025 23.24.07]0.6 Додаток 2 - Документи на АБЗ (АСПЛАНТ).pdf). З аналізу наданих документів не вбачається, чи являється асфальтобетонний завод АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант» атестований акредитованим органом стандартизації, метрології та сертифікації відповідно до ДСТУ ЕN ISO/IEC 17065. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі не надано протокол випробувань продукції при атестації виробництва та рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом залученого для надання послуг АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант»; 2.12. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, але не підтверджено відповідність системи управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад по коду ДКПП 42.11. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати цінову пропозицію із зазначенням суми (цифрами та прописом) відповідно до форми тендерної пропозиції, що викладена у Додатку 1 до тендерної документації; 3.2. Надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 3.3. Надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 3.4. Надати Копію (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 3.5. Надати погоджене технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації; 3.6. Надати чинний сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015. 3.7. Надати договір надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», зазначений у довідці, який має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 3.8. Надати Дозвіл та/або Декларацію на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 3.9. Надати уточнену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (лист № ЧКД/2103-25/2 від 21.03.2025) з документальним підтвердженням штатних працівників Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколи Івановича, а також надати чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-4.12-05 на Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколу Івановича; за напрямком НПАОП 0.00-1.62-12 на Розлача Володимира Миколайовича та Богдан Євгенія Олександровича; за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13 на Солом’янника Миколу Івановича та Богдана Євгенія Олександровича; 3.10. Підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, виконаного на 100%, вартість/ціна якого має складати не менше очікуваної вартості предмета даної процедури закупівлі. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) надаються: - копії повністю виконаного (-них) аналогічного (-них) договору (-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, який/які зазначені у довідці; - акт(-ти) приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі; 3.11. Надати виправлену ІНФОРМАЦІЮ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (лист № ЧКД/2103-25/3 від 21.03.2025), протокол випробувань продукції при атестації виробництва та рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом залученого для надання послуг АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант»4; 3.12. Надати чинний сертифікатна систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019.
Документи
Документи
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2025 09:50 |
Кінець періоду оскарження: | 18 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 18 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме помилка в назві предмету закупівлі.У зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. |
07 квітня 2025 09:50
|
Електронний підпис |
07 квітня 2025 09:50
|
125.PDF |