Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектної документації з урахуванням проведення експертизи проекту по об'єкту: «Реконструкція будівлі пожежного депо за адресою: Сумська обл., м. Шостка, вул. Свободи, 79»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2025-03-12-009893-a ● c6b67ee36e1f4e5083f41d15a116c03c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 2 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 38209244 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., м. Шостка, вул. Свободи, 79 |
Контактна особа: |
Ростислав ВАСЮХНО +380957221169 dprz277@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 14:44 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2025 14:44 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 12:54 |
Початок аукціону: | 24 березня 2025 12:54 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектної документації з урахуванням проведення експертизи проекту по об'єкту: «Реконструкція будівлі пожежного депо за адресою: Сумська обл., м. Шостка, вул. Свободи, 79»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, Шостка, Свободи, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2025 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2025 15:33 |
Оголошення_про_проведення_спрощеної_закупівлі_з_вимогами_до_учасника[1].doc | |
13 березня 2025 15:33 |
Перелік змін до Оголошення.pdf | |
12 березня 2025 15:05 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx |
13 березня 2025 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2025 15:33 |
Оголошення_про_проведення_спрощеної_закупівлі_з_вимогами_до_учасника[1].doc
|
|||
13 березня 2025 15:33 |
Перелік змін до Оголошення.pdf
|
|||
12 березня 2025 15:05 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КЕП/УЕП
Дата подання: 13 березня 2025 08:19
Дата відповіді: 13 березня 2025 15:34
Замовник вимагає: "15.2. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) пропозиція учасника повинна бути підписана електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”;
3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа)."
Доводимо до Вашого відома, що Кабінет Міністрів України постановив продовження використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) протягом дії воєнного стану та ще 6 місяців по його завершенню або припиненню. Отже, просимо передбачити можливість підписання документів та пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, відповідні зміни до Оголошення внесено.
Клас наслідків
Дата подання: 13 березня 2025 08:20
Дата відповіді: 13 березня 2025 10:02
1. Яка кількість осіб, які постійно перебувають на об'єкті?
2. Яка кількість осіб, які періодично перебувають на об'єкті?
3. Яка кількість осіб, які знаходяться зовні об'єкта?
4. Який обсяг можливого економічного збитку?
5. Об’єкт не знаходиться в охоронній зоні об’єктів культурної спадщини і не є об’єктом культурної спадщини?
Відповідь: Вітаю!
1. Кількість осіб, які постійно перебувають на об'єкті - 12 осіб
2. Кількість осіб, які періодично перебувають на об'єкті - 90 осіб
3. Кількість осіб, які знаходяться зовні об'єкта - 12 осіб
4. Можливий економічний збиток - 288191,00 грн;
5. Об’єкт не знаходиться в охоронній зоні об’єктів культурної спадщини і не є об’єктом культурної спадщини.
1. Кількість осіб, які постійно перебувають на об'єкті - 12 осіб
2. Кількість осіб, які періодично перебувають на об'єкті - 90 осіб
3. Кількість осіб, які знаходяться зовні об'єкта - 12 осіб
4. Можливий економічний збиток - 288191,00 грн;
5. Об’єкт не знаходиться в охоронній зоні об’єктів культурної спадщини і не є об’єктом культурної спадщини.
Розділ ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 13 березня 2025 16:26
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:34
В Завданні на проєктування у вас зазначено необхідність розробити розділ ІТЗ ЦЗ, але при цьому клас наслідків - СС1. Для СС1 не потрібен цей розділ. Те саме стосується ОВНС - для СС1 він не потрібен, або розділ в пояснювальній записці. Виправте, будь ласка, Завдання на проєктування.
Відповідь: В пункті 11 Завдання на проектування додатково зазначено, що вищезазначені розділи в тому числі і розділи розділ ІТЗ ЦЗ та ОВНС зазначені, як основні, в ході проектування їх найменування та кількість може бути уточнена, але в будь якому випадку у відповідності до ДБН А.2.2-3:2014 зміна 1 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Згідно пункту 4 постанови КМУ від 09.01.2014 № 6 передбачено, що розділи ІТЗ ЦЗ повинні розроблятися при будівництві в зонах можливих значних руйнувань. Крім цього остаточно клас наслідків – СС1 офіційно не визначений в установленому порядку. У зв’язку чим, якщо в ході проведення проектування виявиться, що ці розділи згідно чинного законодавства непотрібні та їх розроблення не матиме ніякого зиску буде прийматися спільне рішення про їх розроблення.
МУО
Дата подання: 13 березня 2025 16:28
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:34
Чи отримано містобудівні умови на земельну ділянку? Якщо так, чи зареєстровано МУО в ЄДЕССБ?
Відповідь: Ні не отримувались.
Додаткові вимоги в Завданні на проєктування.
Дата подання: 13 березня 2025 17:16
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:34
Вами зазначена наступна вимога: "Проектна документація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, конструкцію та джерело походження або виробника матеріалів, виробів та конструкцій. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно має бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вислів "або еквівалент".
Проєктна організація для складання кошторисної документації обирає конкретні конструкції, матеріали тощо. Вже під час проведення тендеру на підрядні роботи Ви в себе зазначаєте що може використовуватись еквівалент. Приберіть, будь ласка, цю вимогу як таку, яку неможливо виконати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Використання виразів «еквівалент» у проектній документації регулюється декількома нормативно-правовими актами України. Зокрема, у сфері публічних закупівель це питання врегульоване Законом України «Про публічні закупівлі», а саме:
частина 3 статті 23 цього закону передбачає, що технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного такого посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
частина 4 статті 23 зазначає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні торгівельні марки, патенти, типи або виробників. Якщо таке посилання є необхідним. Воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Крім цього згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 та інших нормативно-правових актах відсутня заборона зазначати в проектній документації вираз «еквівалент», що в свою чергу дасть змогу при оголошенні закупівлі будівельно-монтажних робіт виконати принципи недискримінації учасників оскільки при оголошені відповідної закупівлі планується оприлюднити цю проектну документацію. Окрім цього вже в ході проведення безпосередньо будівельно-монтажних робіт це надасть змогу замовнику та автору проекту законні підстави в подальшому в разі обгрунтованої потреби на узгоджену заміну товару чи обладнання на його «еквівалент», з відповідним відображенням цього в журналі авторського нагляду.
частина 3 статті 23 цього закону передбачає, що технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного такого посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
частина 4 статті 23 зазначає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні торгівельні марки, патенти, типи або виробників. Якщо таке посилання є необхідним. Воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Крім цього згідно Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 та інших нормативно-правових актах відсутня заборона зазначати в проектній документації вираз «еквівалент», що в свою чергу дасть змогу при оголошенні закупівлі будівельно-монтажних робіт виконати принципи недискримінації учасників оскільки при оголошені відповідної закупівлі планується оприлюднити цю проектну документацію. Окрім цього вже в ході проведення безпосередньо будівельно-монтажних робіт це надасть змогу замовнику та автору проекту законні підстави в подальшому в разі обгрунтованої потреби на узгоджену заміну товару чи обладнання на його «еквівалент», з відповідним відображенням цього в журналі авторського нагляду.
Звіт з обстеження
Дата подання: 13 березня 2025 17:20
Дата відповіді: 14 березня 2025 16:34
Якщо у Вас наявний звіт з обстеження конструкцій, який було замовлено і оплачено, розробка ще одного звіту Проєктувальником несе за собою перевитрачання коштів. Проєктувальник в будь-якому випадку виконує огляд об'єкту та обміри, але це не одне й те саме, що виконати технічне обстеження зі складанням звіту. Будь ласка, приведіть у відповідність пункт 8 Завдання на проєктування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Попереднє обстеження пошкодженого об’єкта проводилось лише візуально за зовнішніми ознаками з метою попереднього оцінювання технічного стану, визначення категорії пошкоджень об’єкта, прийняття рішення щодо необхідності проведення основного (детального) обстеження і уточнення (в разі необхідності) технічного завдання. У зв’язку з чим враховуючи значні пошкодження будівлі та з метою прийняття аргументованих проектних рішень по її реконструкції необхідно буде провести більш детальне (інструментальне) обстеження.
Кадастровий номер земельної ділянки
Дата подання: 13 березня 2025 17:25
Дата відповіді: 14 березня 2025 09:26
Вами зазначено, що Проєктувальник повинен виконати інженерно-геодезичні вишукування.
Прошу надати кадастровий номер земельної ділянки для визначення вартості таких вишукувань.
Відповідь: 5911000000:04:008:0001
Цивільно правові угоди
Дата подання: 17 березня 2025 22:53
Дата відповіді: 18 березня 2025 21:41
Замовник вимагає: «На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника/субпідрядника), або копії наказів, або копії трудових договорів/контрактів». Просимо додатково передбачити можливість надання цивільно правових угод оскільки люди можуть бути залучені не тільки згідно трудового договору, а й згідно цивільно-правового.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Використання цивільно-правових договорів (ЦПД) як підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у закупівлях може бути проблематичним з кількох причин:
1. Ризик прихованих трудових відносин
• Використання ЦПД може свідчити про приховані трудові відносини між виконавцем і замовником, що суперечить законодавству про працю. Державні органи контролю можуть визнати такі договори трудовими, що тягне за собою відповідальність.
2. Відсутність стабільності у виконавця
• Виконавець, який працює за ЦПД, не є офіційним штатним працівником. Це може свідчити про нестабільність його трудових ресурсів, що важливо для виконання довгострокових або складних проєктів.
3. Невизначеність кваліфікації та досвіду
• Замовник повинен перевіряти досвід та відповідність учасника вимогам тендеру. ЦПД не завжди гарантує, що виконавець має потрібну кваліфікацію або достатній досвід, на відміну від штатних працівників із підтвердженими трудовими відносинами.
4. Ризик податкових і правових наслідків
• Використання ЦПД у тендерних пропозиціях може призвести до податкових перевірок та штрафів через можливу мінімізацію податкових зобов’язань. Це може вплинути на правову чистоту контракту та подальше його виконання.
5. Відсутність довгострокових гарантій виконання зобов’язань
• На відміну від штатних працівників, особи, які працюють за ЦПД, не несуть тривалих зобов’язань перед компанією. Це створює ризики для безперервності роботи та якості наданих послуг.
6. Невідповідність законодавчим вимогам
• У деяких випадках законодавство може прямо або опосередковано вимагати наявність трудових відносин у підрядників. Це особливо актуально для будівельних, інженерних або спеціалізованих робіт.
Таким чином, використання ЦПД як підтвердження кваліфікації учасника у закупівлях не є надійним варіантом і може спричинити юридичні та репутаційні ризики для замовника.
1. Ризик прихованих трудових відносин
• Використання ЦПД може свідчити про приховані трудові відносини між виконавцем і замовником, що суперечить законодавству про працю. Державні органи контролю можуть визнати такі договори трудовими, що тягне за собою відповідальність.
2. Відсутність стабільності у виконавця
• Виконавець, який працює за ЦПД, не є офіційним штатним працівником. Це може свідчити про нестабільність його трудових ресурсів, що важливо для виконання довгострокових або складних проєктів.
3. Невизначеність кваліфікації та досвіду
• Замовник повинен перевіряти досвід та відповідність учасника вимогам тендеру. ЦПД не завжди гарантує, що виконавець має потрібну кваліфікацію або достатній досвід, на відміну від штатних працівників із підтвердженими трудовими відносинами.
4. Ризик податкових і правових наслідків
• Використання ЦПД у тендерних пропозиціях може призвести до податкових перевірок та штрафів через можливу мінімізацію податкових зобов’язань. Це може вплинути на правову чистоту контракту та подальше його виконання.
5. Відсутність довгострокових гарантій виконання зобов’язань
• На відміну від штатних працівників, особи, які працюють за ЦПД, не несуть тривалих зобов’язань перед компанією. Це створює ризики для безперервності роботи та якості наданих послуг.
6. Невідповідність законодавчим вимогам
• У деяких випадках законодавство може прямо або опосередковано вимагати наявність трудових відносин у підрядників. Це особливо актуально для будівельних, інженерних або спеціалізованих робіт.
Таким чином, використання ЦПД як підтвердження кваліфікації учасника у закупівлях не є надійним варіантом і може спричинити юридичні та репутаційні ризики для замовника.
Кошторис
Дата подання: 17 березня 2025 23:18
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:36
Кошторис на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи
(Кошторис на проєктні, науково-проектні, вишууквальні роботи має бути складений у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної
документації на будівництво». Зведений кошторис має складатися з урахуванням таких стадій проєктування: обстеження; погодження Замовником проєкту проєктної документації в повному обсязі; отримання Замовником відкоригованої проєктної документації і позитивного експертного звіту(висновку). (надалі - Кошторис) Просимо надати роз'яснення, Учасники не надають Кошторис у складі своєї пропозиції на етапі подання своїх пропозицій? Проект договору разом з розрахунком кошторису надається замовнику на етапі підписання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так подається на етапі підписання договору.
Експертиза
Дата подання: 17 березня 2025 23:19
Дата відповіді: 18 березня 2025 21:42
Згідно додатку 2 до тендерної документації: «27 Вимоги щодо експертизи проєктної документації Експертизу проєктної документації замовляє та оплачує проектувальник.» Об’єкт проектування відноситься до СС1. Проекти з класом наслідків (відповідальності) СС1 проходять експертизу кошторисної частини проектної документації. Просимо внести відповідні зміни та передбачити це в завданні на проектування та в інших документах
Згдно п.2.2 Додатку 3 (Проект договору): «За виконану роботу з розробки проєктної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи «ЗАМОВНИК»…» «3.1 Після розробки проєктної документації «ВИКОНАВЕЦЬ» подає її для проведення державної експертизи до експертної організації з подальшим отриманням за результатами проведеної державної експертизи проєктної документації письмового звіту, оформленого до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».» «3.2 При завершенні робіт «ВИКОНАВЕЦЬ» направляє «ЗАМОВНИКОВІ» акт передачі - приймання проєктної документації разом з даною проєктною документацією та письмовим звітом за результатами проведеної державної експертизи, що є підставою для проведення розрахунку (оплати) виконання робіт з врахуванням п. 2.2. Договору.» Замовник не має права вимагати проходження експертизи саме в державній експертній організації. Експертизу можуть проводити експертні організації незалежно від форми власності, як державні установи, так і недержавні організації та компанії, що відповідають критеріям, визначеним Мінрегіонбудом. Інформація з переліком експертних організацій, які відповідають критеріям, оприлюднюється на офіційному сайті зазначеного Міністерства.» Щодо письмового звіту, то зараз він видається в електронній формі та розміщується в ЄДЕССБ. Отже, просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 “Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” зазначено, що експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва. Нами, як державними замовниками було визначено, що це має бути саме державна експертиза.
Крім цього остаточно клас наслідків – СС1 офіційно не визначений в установленому порядку та є орієнтовним.
Крім цього остаточно клас наслідків – СС1 офіційно не визначений в установленому порядку та є орієнтовним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АРТЕМОН |
420 393,04
UAH з ПДВ
|
396 851,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Київський Промбудпроект" |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
396 852,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МІРОШНИЧЕНКО ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
584 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРБУДПРОЄКТ" |
504 000,00
UAH з ПДВ
|
496 399,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЖГРУП ПРОЕКТ" |
588 638,77
UAH з ПДВ
|
569 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДРІМБУДПРОДЖЕКТ |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Крокус Інжиніринг |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Віта-С-" |
688 391,49
UAH з ПДВ
|
688 391,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АРТЕМОН #42844144 |
Переможець |
396 851,13
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2025 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2025 11:15
|
Договір 25.pdf | укладений |
03 квітня 2025 11:15
|