Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання
Очікувана вартість
3 154 950,00 UAH
UA-2025-03-12-008651-a ● 81476258a2e544b493225f2e657dfad9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" |
Код ЄДРПОУ: | 23697280 |
Вебсайт: | http://ukrgasbank.com |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1 |
Контактна особа: |
Марина КУЗЬМИЧ +380733358152 mkuzmych@ukrgasbank.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2025 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 22:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 13:29 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 13:29 |
Очікувана вартість: | 3 154 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 549,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Термін надання Послуг: з 01.04.2025 по 31.03.2026 включно. У разі, якщо договір буде укладено після 01.04.2025, термін початку та закінчення надання послуг буде змінено, але не перевищуватиме 12 календарних місяців з моменту укладення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23370 послуга
Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
—
31 березня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані Послуги протягом 10 (десяти) операційних днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту наданих послуг, який надається згідно з п. 5.6 Договору, та на його (Акті) підставі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2025 09:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 14:28 |
ТД_Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання.docx |
18 березня 2025 09:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2025 14:28 |
ТД_Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Участь в закупівлі (Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання)
Дата подання: 15 березня 2025 10:24
Дата відповіді: 18 березня 2025 09:37
Звертаємося до АБ «УКРГАЗБАНК» з запитом щодо продовження терміну прийому пропозиції до 26 Березня 2025р. включно, у зв'язку з необхідністю оформлення довідок і інших авторизаційних документів.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за інтерес, виявлений до закупівлі, ініційованої АБ «УКРГАЗБАНК». За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо,
що строк подачі пропозицій буде подовжено до 22:00 26.03.2025. Бажаємо гарного дня та сподіваємось на Вашу участь
що строк подачі пропозицій буде подовжено до 22:00 26.03.2025. Бажаємо гарного дня та сподіваємось на Вашу участь
Щодо надання аналогічних договорів у період з 01.01.2021 по теперішній час.
Дата подання: 17 березня 2025 17:55
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:22
Згідно вимог тендерної документації потрібно надати довідку у довільній формі, що підтверджує досвід виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі в повному обсязі, у кількості не менше 2 (двох) договорів, у період з 01.01.2021 по теперішній час. Просимо уточнити: Чи буде відповідати умовам вимог щодо надання аналогічних договорів, якщо у складі тендерної пропозиції будуть надані діючі договори укладені раніше 01.01.2021, а саме: договори укладені в 2018-2020 роках, які є діючими по теперішній час. Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, ініційованими АТ «УКРГАЗБАНК» та вдячні за Ваше запитання. За результатами опрацювання Вашого звернення до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни з метою уточнення визначення аналогічного договору в межах даної закупівлі. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Щодо надання копій аналогічних договорів.
Дата подання: 17 березня 2025 17:56
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:24
Згідно вимог тендерної документації потрібно надати скановані копії, зроблених з оригіналів усіх договорів, зазначених у довідці.
Просимо уточнити: Чи буде відповідати умовам вимог щодо надання сканованих копій, зроблених з оригіналів усіх договорів, скан копії договорів, підписаних із застосуванням сервісу Вчасно у форматі pdf. Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, ініційованими АТ «УКРГАЗБАНК» та вдячні за Ваше запитання. За результатами опрацювання Вашого звернення до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни з метою уточнення способів підтвердження виконання аналогічних договорів в межах даної закупівлі. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Щодо надання листів-відгуків.
Дата подання: 17 березня 2025 17:57
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:26
Для підтвердження належного виконання Учасником зобов’язань за договорами необхідно надати скановані копії, що зроблені з оригіналів рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) щодо належного виконання Учасником зобов’язань за договорами. Просимо уточнити: Чи буде відповідати умовам вимог щодо надання сканованих копій, що зроблені з оригіналів рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) скан копії рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) підписаних та отриманих із застосуванням сервісу Вчасно у форматі pdf. Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, ініційованими АТ «УКРГАЗБАНК» та вдячні за Ваше запитання. За результатами опрацювання Вашого звернення до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни з метою уточнення способів підтвердження виконання аналогічних договорів в межах даної закупівлі. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Щодо надання аналогічних договорів, виконаних в повному обсязі.
Дата подання: 17 березня 2025 17:57
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:27
Згідно вимог тендерної документації потрібно надати довідку у довільній формі, що підтверджує досвід виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі в повному обсязі, у кількості не менше 2 (двох) договорів, у період з 01.01.2021 по теперішній час. Якщо договір діє по теперішній час, то він не може бути виконаним в повному обсязі. Просимо надати пояснення: Чи можна надати діючі договори, виконані не в повному обсязі. Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника?
Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо визначення строку дії аналогічних договорів, а саме «у період з 01.01.2018 по теперішній час».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, ініційованими АТ «УКРГАЗБАНК» та вдячні за Ваше запитання. За результатами опрацювання Вашого звернення до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни з метою уточнення визначення аналогічного договору в межах даної закупівлі. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-12-008651-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ.", Код ЄДРПОУ:35442628
Дата подання: 22 квітня 2025 17:57
Оскарження результатів тендеру
ТОВ "ПРІНТЕК УКРАЇНА Ел.Ел.Сі." просить відмінити цей тендер і запустити його з урахуванням зауважень наданих в скарзі, що є для Укргазбанку економічно доцільним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2025 17:00
Шановний Учаснику, висловлюємо вдячність за виявлений інтерес до закупівлі, ініційованої АБ «УКРГАЗБАНК» (далі – Замовник, Банк) та участь у закупівлі.
За результатами розгляду вимоги, поданої через електронну систему закупівель 22.04.2025 повідомляємо наступне.
АБ «УКРГАЗБАНК» сумлінно та безумовно дотримується принципів здійснення закупівель, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель та внутрішніми документами Банку.
Звертаємо увагу, що закупівлі ініційовані Банком, здійснюються відповідно до внутрішніх документів АБ «УКРГАЗБАНК» з використанням майданчика zakupivli.pro із дотриманням порядку застосування електронної системи, рішення стосовно організації та проведення процедур закупівель приймаються на засадах колегіальності та неупередженості відповідно до внутрішніх документів Банку, що регламентують питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг Банку з урахуванням чітко визначених строків, що в них встановлені.
Додатково звертаємо увагу, що на етапі подання пропозицій учасниками у Замовника відсутня технічна можливість вносити будь які зміни до оголошеної закупівлі, в тому числі до Тендерної документації. У зв’язку із цим розгляд та оцінка отриманих в межах закупівлі пропозицій здійснювалась на підставі вимог, встановлених у Тендерній документації, оприлюдненій від 12.03.2025.
Крім того звертаємо увагу, що після оприлюднення 10 квітня 2025 року Повідомлення про відхилення № 181/25/1, Вами, як учасником, пропозицію якого було відхилено, в період оскарження рішення жодних звернень з вимогами чи запереченнями не надходило.
Щодо прохальної частини звернення інформуємо щодо кожного пункту:
1. Вичерпний перелік підстав, за яких Замовник відхиляє пропозицію Учасника викладено у п. 3 «Відхилення Пропозицій» РОЗДІЛУ 5. ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ Тендерної документації. Відхилення пропозиції Учасника на підставі пп. 1-19 п. 3 Розділу 5 Тендерної документації є безальтернативним та не потребує додаткової аргументації, оскільки зазначені підстави мають імперативний характер та мають бути обов’язково враховані під час оцінки та розгляду пропозицій з метою дотримання принципу недискримінації учасників та забезпечення рівного ставлення до них.
2. Інформація щодо тендерної пропозиції переможця є загальнодоступною для усіх зацікавлених за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-008651-a
3, 4. Вказані рішення прийняті на засадах колегіальності та неупередженості відповідно до внутрішніх документів Банку.
5. АБ «УКРГАЗБАНК» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Банку під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Щиро сподіваємось на Вашу участь у майбутніх закупівлях АБ «УКРГАЗБАНК» та на подальшу плідну співпрацю.
За результатами розгляду вимоги, поданої через електронну систему закупівель 22.04.2025 повідомляємо наступне.
АБ «УКРГАЗБАНК» сумлінно та безумовно дотримується принципів здійснення закупівель, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель та внутрішніми документами Банку.
Звертаємо увагу, що закупівлі ініційовані Банком, здійснюються відповідно до внутрішніх документів АБ «УКРГАЗБАНК» з використанням майданчика zakupivli.pro із дотриманням порядку застосування електронної системи, рішення стосовно організації та проведення процедур закупівель приймаються на засадах колегіальності та неупередженості відповідно до внутрішніх документів Банку, що регламентують питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг Банку з урахуванням чітко визначених строків, що в них встановлені.
Додатково звертаємо увагу, що на етапі подання пропозицій учасниками у Замовника відсутня технічна можливість вносити будь які зміни до оголошеної закупівлі, в тому числі до Тендерної документації. У зв’язку із цим розгляд та оцінка отриманих в межах закупівлі пропозицій здійснювалась на підставі вимог, встановлених у Тендерній документації, оприлюдненій від 12.03.2025.
Крім того звертаємо увагу, що після оприлюднення 10 квітня 2025 року Повідомлення про відхилення № 181/25/1, Вами, як учасником, пропозицію якого було відхилено, в період оскарження рішення жодних звернень з вимогами чи запереченнями не надходило.
Щодо прохальної частини звернення інформуємо щодо кожного пункту:
1. Вичерпний перелік підстав, за яких Замовник відхиляє пропозицію Учасника викладено у п. 3 «Відхилення Пропозицій» РОЗДІЛУ 5. ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ Тендерної документації. Відхилення пропозиції Учасника на підставі пп. 1-19 п. 3 Розділу 5 Тендерної документації є безальтернативним та не потребує додаткової аргументації, оскільки зазначені підстави мають імперативний характер та мають бути обов’язково враховані під час оцінки та розгляду пропозицій з метою дотримання принципу недискримінації учасників та забезпечення рівного ставлення до них.
2. Інформація щодо тендерної пропозиції переможця є загальнодоступною для усіх зацікавлених за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-008651-a
3, 4. Вказані рішення прийняті на засадах колегіальності та неупередженості відповідно до внутрішніх документів Банку.
5. АБ «УКРГАЗБАНК» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Банку під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Щиро сподіваємось на Вашу участь у майбутніх закупівлях АБ «УКРГАЗБАНК» та на подальшу плідну співпрацю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ." |
2 944 620,00
UAH з ПДВ
|
2 944 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" |
3 154 950,00
UAH з ПДВ
|
3 154 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ." #35442628 |
Відхилено |
2 944 620,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 16:56
|
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" #31089403 |
Переможець |
3 154 950,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 12:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2025 12:37
|
Договір від 07.05.2025 №ЕТ-181_25_Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання.pdf | укладений |
07 травня 2025 12:33
|