Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання
Очікувана вартість
3 154 950,00 UAH
UA-2025-03-12-008651-a 81476258a2e544b493225f2e657dfad9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина КУЗЬМИЧ

+380733358152 mkuzmych@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Марина КУЗЬМИЧ
+380733358152
mkuzmych@ukrgasbank.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2025 22:00
Початок аукціону: 27 березня 2025 13:29
Початок аукціону: 27 березня 2025 13:29
Очікувана вартість: 3 154 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 549,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Термін надання Послуг: з 01.04.2025 по 31.03.2026 включно. У разі, якщо договір буде укладено після 01.04.2025, термін початку та закінчення надання послуг буде змінено, але не перевищуватиме 12 календарних місяців з моменту укладення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23370 послуга
Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2025  —  31 березня 2026
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані Послуги протягом 10 (десяти) операційних днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту наданих послуг, який надається згідно з п. 5.6 Договору, та на його (Акті) підставі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Участь в закупівлі (Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання)
Дата подання: 15 березня 2025 10:24
Дата відповіді: 18 березня 2025 09:37
Звертаємося до АБ «УКРГАЗБАНК» з запитом щодо продовження терміну прийому пропозиції до 26 Березня 2025р. включно, у зв'язку з необхідністю оформлення довідок і інших авторизаційних документів.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за інтерес, виявлений до закупівлі, ініційованої АБ «УКРГАЗБАНК». За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо,
що строк подачі пропозицій буде подовжено до 22:00 26.03.2025. Бажаємо гарного дня та сподіваємось на Вашу участь
Щодо надання аналогічних договорів у період з 01.01.2021 по теперішній час.
Дата подання: 17 березня 2025 17:55
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:22
Згідно вимог тендерної документації потрібно надати довідку у довільній формі, що підтверджує досвід виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі в повному обсязі, у кількості не менше 2 (двох) договорів, у період з 01.01.2021 по теперішній час. Просимо уточнити: Чи буде відповідати умовам вимог щодо надання аналогічних договорів, якщо у складі тендерної пропозиції будуть надані діючі договори укладені раніше 01.01.2021, а саме: договори укладені в 2018-2020 роках, які є діючими по теперішній час. Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, ініційованими АТ «УКРГАЗБАНК» та вдячні за Ваше запитання. За результатами опрацювання Вашого звернення до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни з метою уточнення визначення аналогічного договору в межах даної закупівлі. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Щодо надання копій аналогічних договорів.
Дата подання: 17 березня 2025 17:56
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:24
Згідно вимог тендерної документації потрібно надати скановані копії, зроблених з оригіналів усіх договорів, зазначених у довідці. Просимо уточнити: Чи буде відповідати умовам вимог щодо надання сканованих копій, зроблених з оригіналів усіх договорів, скан копії договорів, підписаних із застосуванням сервісу Вчасно у форматі pdf. Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, ініційованими АТ «УКРГАЗБАНК» та вдячні за Ваше запитання. За результатами опрацювання Вашого звернення до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни з метою уточнення способів підтвердження виконання аналогічних договорів в межах даної закупівлі. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Щодо надання листів-відгуків.
Дата подання: 17 березня 2025 17:57
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:26
Для підтвердження належного виконання Учасником зобов’язань за договорами необхідно надати скановані копії, що зроблені з оригіналів рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) щодо належного виконання Учасником зобов’язань за договорами. Просимо уточнити: Чи буде відповідати умовам вимог щодо надання сканованих копій, що зроблені з оригіналів рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) скан копії рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) підписаних та отриманих із застосуванням сервісу Вчасно у форматі pdf. Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, ініційованими АТ «УКРГАЗБАНК» та вдячні за Ваше запитання. За результатами опрацювання Вашого звернення до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни з метою уточнення способів підтвердження виконання аналогічних договорів в межах даної закупівлі. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Щодо надання аналогічних договорів, виконаних в повному обсязі.
Дата подання: 17 березня 2025 17:57
Дата відповіді: 18 березня 2025 16:27
Згідно вимог тендерної документації потрібно надати довідку у довільній формі, що підтверджує досвід виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі в повному обсязі, у кількості не менше 2 (двох) договорів, у період з 01.01.2021 по теперішній час. Якщо договір діє по теперішній час, то він не може бути виконаним в повному обсязі. Просимо надати пояснення: Чи можна надати діючі договори, виконані не в повному обсязі. Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника? Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо визначення строку дії аналогічних договорів, а саме «у період з 01.01.2018 по теперішній час».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ми цінуємо Вашу зацікавленість закупівлями, ініційованими АТ «УКРГАЗБАНК» та вдячні за Ваше запитання. За результатами опрацювання Вашого звернення до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни з метою уточнення визначення аналогічного договору в межах даної закупівлі. Будемо раді Вашій участі у закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-12-008651-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ.", Код ЄДРПОУ:35442628
Дата подання: 22 квітня 2025 17:57
Оскарження результатів тендеру
ТОВ "ПРІНТЕК УКРАЇНА Ел.Ел.Сі." просить відмінити цей тендер і запустити його з урахуванням зауважень наданих в скарзі, що є для Укргазбанку економічно доцільним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2025 17:00
Шановний Учаснику, висловлюємо вдячність за виявлений інтерес до закупівлі, ініційованої АБ «УКРГАЗБАНК» (далі – Замовник, Банк) та участь у закупівлі.
За результатами розгляду вимоги, поданої через електронну систему закупівель 22.04.2025 повідомляємо наступне.
АБ «УКРГАЗБАНК» сумлінно та безумовно дотримується принципів здійснення закупівель, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель та внутрішніми документами Банку.
Звертаємо увагу, що закупівлі ініційовані Банком, здійснюються відповідно до внутрішніх документів АБ «УКРГАЗБАНК» з використанням майданчика zakupivli.pro із дотриманням порядку застосування електронної системи, рішення стосовно організації та проведення процедур закупівель приймаються на засадах колегіальності та неупередженості відповідно до внутрішніх документів Банку, що регламентують питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг Банку з урахуванням чітко визначених строків, що в них встановлені.
Додатково звертаємо увагу, що на етапі подання пропозицій учасниками у Замовника відсутня технічна можливість вносити будь які зміни до оголошеної закупівлі, в тому числі до Тендерної документації. У зв’язку із цим розгляд та оцінка отриманих в межах закупівлі пропозицій здійснювалась на підставі вимог, встановлених у Тендерній документації, оприлюдненій від 12.03.2025.
Крім того звертаємо увагу, що після оприлюднення 10 квітня 2025 року Повідомлення про відхилення № 181/25/1, Вами, як учасником, пропозицію якого було відхилено, в період оскарження рішення жодних звернень з вимогами чи запереченнями не надходило.
Щодо прохальної частини звернення інформуємо щодо кожного пункту:
1. Вичерпний перелік підстав, за яких Замовник відхиляє пропозицію Учасника викладено у п. 3 «Відхилення Пропозицій» РОЗДІЛУ 5. ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ Тендерної документації. Відхилення пропозиції Учасника на підставі пп. 1-19 п. 3 Розділу 5 Тендерної документації є безальтернативним та не потребує додаткової аргументації, оскільки зазначені підстави мають імперативний характер та мають бути обов’язково враховані під час оцінки та розгляду пропозицій з метою дотримання принципу недискримінації учасників та забезпечення рівного ставлення до них.
2. Інформація щодо тендерної пропозиції переможця є загальнодоступною для усіх зацікавлених за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-12-008651-a
3, 4. Вказані рішення прийняті на засадах колегіальності та неупередженості відповідно до внутрішніх документів Банку.
5. АБ «УКРГАЗБАНК» не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та керується внутрішніми документами Банку під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Щиро сподіваємось на Вашу участь у майбутніх закупівлях АБ «УКРГАЗБАНК» та на подальшу плідну співпрацю.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ." 2 944 620,00
UAH з ПДВ
2 944 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 3 154 950,00
UAH з ПДВ
3 154 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2025 14:36
Електронний підпис
01 квітня 2025 14:36
1.3. Акт Новапей_01.04.2025.pdf.p7s
01 квітня 2025 14:36
Уточнення_Printec_01.04.2025.zip.p7s
01 квітня 2025 14:36
1.3 Акт МТБ_01.04.2025.pdf.p7s
01 квітня 2025 14:34
Електронний підпис
01 квітня 2025 13:52
Уточнення_Printec_01.04.2025.zip
01 квітня 2025 13:52
1.3 Акт МТБ_01.04.2025.pdf
01 квітня 2025 13:52
1.3. Акт Новапей_01.04.2025.pdf
01 квітня 2025 13:47
Уточнення_Printec_01.04.2025.zip
01 квітня 2025 13:47
1.3 Акт МТБ_01.04.2025.pdf
01 квітня 2025 13:47
1.3. Акт Новапей_01.04.2025.pdf
26 березня 2025 10:44
Електронний підпис
26 березня 2025 10:44
Електронний підпис
26 березня 2025 09:08
1.1. Пропозиція щодо ціни.pdf
26 березня 2025 09:08
1.6. Статут.pdf
26 березня 2025 09:08
1.3. Договір Ощад 1-FLM POS.pdf

Публічні документи

22 квітня 2025 18:15
Електронний підпис
22 квітня 2025 18:12
Рішення учасника.pdf
22 квітня 2025 18:12
Наказ_Деребенко.pdf
22 квітня 2025 18:12
Довідка Укргазбанк.pdf
22 квітня 2025 18:12
Витяг ЄДР_14.04.2025.pdf
22 квітня 2025 18:12
_Проект договору.docx
15 квітня 2025 12:47
Електронний підпис
15 квітня 2025 12:23
Договір №29213 від 01.02.2022.pdf
26 березня 2025 18:54
Електронний підпис
26 березня 2025 18:54
Електронний підпис
26 березня 2025 18:35
1.1_Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2025 18:35
Виписка ЄДР на 02.08.24.pdf
26 березня 2025 18:35
1.6_Статут 01.08.24.pdf
26 березня 2025 18:35
1.6_Опис 01.08.24.pdf
26 березня 2025 18:35
1.5_Наказ_Деребенко.pdf
26 березня 2025 18:35
1.5_Рішення учасника.pdf
26 березня 2025 18:35
Витяг ЄДР на 12.02.2025.pdf
26 березня 2025 18:35
1.3.3_Лист-відгук Укрпошта.pdf
26 березня 2025 18:35
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ."

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ."
#35442628
Відхилено 2 944 620,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 16:56
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Переможець 3 154 950,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2025 12:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 14:11

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду документів, наданих у складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ." (далі - Учасник), виявлено наступні невідповідності: 1. У довідці від 24.03.2025 №3069, наданої Учасником на виконання п. 1.2. ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ (далі - ВИМОГИ) Додатку 6 до Тендерної документації (далі - Документація), викладено інформацію щодо Договору, укладеного від 01.03.2017 №01-FLM\POS, тобто раніше періоду, передбаченого умовами Документації, а саме 01.03.2017. 2. Жоден із договорів, інформацію щодо яких викладено у довідці від 24.03.2025 №3069 (Договір від 01.06.2023 №01-FLM\2023, Договір від 01.03.2017 №01-FLM\POS), не виконано в повному обсязі. 3. Довідка від 24.03.2025 №3069, надана Учасником у складі пропозиції, не містить телефонів контактних осіб контрагента (замовника). 4. Скановані копії, зроблені з оригіналів усіх договорів, зазначених у довідці від 24.03.2025 №3069, не відповідають ВИМОГАМ п 1.2. Документації, а саме, на момент подання пропозиції Договори не виконані в повному обсязі. Просимо Учасника усунути зазначені невідповідності, надавши документи згідно з переліку, викладеного у даному повідомленні, протягом 24 годин з моменту його оприлюднення у Електронній системі закупівель, а саме: 1. Довідку у довільній формі, що підтверджує досвід виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі в повному обсязі, у кількості не менше 2 (двох) договорів, у період з 01.01.2021 по теперішній час, із обов’язковим та точним зазначенням інформації, передбаченої п. 1.2 ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ, що викладені у Додатку 6 до Документації. 2. Скановані копії, зроблені з оригіналів усіх договорів, зазначених у довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Розділу 1 Додатку 6 до Документації, а також документів, що засвідчують факт їх виконання відповідно до п. 1.3 ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ, що викладені у Додатку 6 до Документації.

Документи

10 квітня 2025 15:43
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду документів, наданих у складі пропозиції Учасника ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" (далі - Учасник), виявлено наступні невідповідності: 1. У довідці від 26.03.2025 №35/2024/3, наданої Учасником на виконання п. 1.2. Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі пропозиції (далі – Перелік документів) Додатку 6 до Тендерної документації (далі – Документація), викладено інформацію щодо трьох договорів, а саме: від 19.02.2025 №190221-01/065Пі, від 02.05.2022 №260422-04Е, від 31.12.2020 №SSI.USiB.FLM.POS.III.I220, при цьому договори від 19.02.2025 №190221-01/065Пі, від 31.12.2020 №SSI.USiB.FLM.POS.III.I220 виконані не в повному обсязі. 2. Учасником у складі пропозиції не надано сканованої копії договору від 02.05.2022 №260422-04Е, інформація щодо якого викладена у довідці від 26.03.2025 №35/2024/3, водночас п. 1.3 Переліку документів Документації передбачено надання усіх договорів, зазначених у довідці згідно з п. 1.2. Переліку документів Документації. Просимо Учасника усунути зазначені невідповідності, надавши документи згідно з переліку, викладеного у даному повідомленні, протягом 24 годин з моменту його оприлюднення у Електронній системі закупівель, а саме: 1. Довідку у довільній формі, що підтверджує досвід виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі в повному обсязі, у кількості не менше 2 (двох) договорів, у період з 01.01.2021 по теперішній час, із обов’язковим та точним зазначенням інформації, передбаченої п. 1.2 Переліку документів, що викладені у Додатку 6 до Документації. 2. Скановані копії, зроблені з оригіналів усіх договорів, зазначених у довідці, надання якої передбачено вимогами п. 1.2. Переліку документів Додатку 6 до Документації, а також документів, що засвідчують факт їх виконання відповідно до п. 1.3 Переліку документів, що викладені у Додатку 6 до Документації.

Документи

18 квітня 2025 12:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2025 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
3 154 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2025 12:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2025 12:37
Договір від 07.05.2025 №ЕТ-181_25_Послуги з сервісного обслуговування термінального обладнання.pdf укладений
07 травня 2025 12:33