Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

санітарно-гігієнічні товари (рукавички господарські)
Очікувана вартість
878,00 UAH
UA-2025-03-12-008211-a 299f4aa88ef9408ca44c9916e06357e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гаркуша

+380973296554 oksananovikova09@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ БУДІВНИЦТВА ТА АВТОТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 02541527
Місцезнаходження: 51910, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Контактна особа: Наталія Гаркуша
+380973296554
oksananovikova09@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2025 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2025 09:00
Очікувана вартість: 878,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 пара
Рукавички господарські (розмір XL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51910, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вулиця Богдана Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2025
ДК 021:2015: 18141000-9 — Робочі рукавиці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2025 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" 877,20
UAH з ПДВ
877,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2025 16:23
Електронний підпис
24 березня 2025 16:21
Довідка ліцензія.pdf
24 березня 2025 16:21
5.2 Протокол 4.pdf
24 березня 2025 16:21
1.1 Цінова.pdf
21 березня 2025 13:37
Електронний підпис
20 березня 2025 16:57
Електронний підпис
20 березня 2025 16:57
Електронний підпис
20 березня 2025 16:55
3.2 Витяг ЄДР 15.01.25.pdf
20 березня 2025 16:55
6,1 ПАСПОРТ ЯКОСТІ_501.jpg
20 березня 2025 16:55
Технічні вимоги.pdf
20 березня 2025 16:55
4.2 Статут.pdf
20 березня 2025 16:55
5.2 Протокол 4.pdf
20 березня 2025 16:55
4.1 Опис.pdf
20 березня 2025 16:55
2.1 Довідка про компанію.pdf
20 березня 2025 16:55
1.1 Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
#44607446
Переможець 877,20
UAH з ПДВ
24 березня 2025 15:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2025 12:27

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ". Перелік невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі: Відповідно до п. 8. Додатоку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати «Лист - згода на обробку даних». Учасник надав Лист - згода на обробку даних але іншій організації. Прохання усунути невідповідність в інформації. На виконання вимог абзацу 3 розділу ІІ Інструкції замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник повинен надати інформацію та/або документи, які відсутні у складі пропозиції, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

24 березня 2025 15:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2025 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
#44607446
877,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2025 15:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 15:01
Договір № 1 від 07.04.2025.pdf укладений
07 квітня 2025 14:54