Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
102 600,00 UAH
UA-2025-03-12-005525-a ● e072bd261ed54d1da476c24a03a6a0f6
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 45462724 |
Вебсайт: | https://uz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Алмаатинська, 74 |
Контактна особа: |
Ковальчук Петро Григорович 380955810926 kovalchuk.p.h@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2025 13:00 |
Очікувана вартість: | 102 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2025 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 16:00 |
Перелік змін до ТД.docx | |
12 березня 2025 16:00 |
Тендерна документація (заправка катриджів) зі змінами.docx | |
12 березня 2025 12:02 |
Тендерна документація (заправка катриджів).docx | |
12 березня 2025 12:02 |
Проект договору.docx |
12 березня 2025 16:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2025 16:00 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
12 березня 2025 16:00 |
Тендерна документація (заправка катриджів) зі змінами.docx
|
|||
12 березня 2025 12:02 |
Тендерна документація (заправка катриджів).docx
|
|||
12 березня 2025 12:02 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 13 березня 2025 10:03
Дата відповіді: 13 березня 2025 13:57
Шановний Замовник
Згідно частини 2 пункту 4 додатку №3 до тендерної документації Ви просите надати Копію чинного протягом всього терміну надання послуг сертифікату, виданого Учаснику акредитованим органом, що засвідчує, що у нього діє система управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 в частині ремонту периферійного устаткування, ремонту та технічного обслуговування машин і устаткування.
Відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 та положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», для забезпечення дії сертифіката відповідності системи управління якістю підприємство повинно проходити щорічний аудит відповідності.
Згідно з міжнародними та національними стандартами сертифікації, відсутність проходження щорічного аудиту призводить до призупинення або анулювання сертифіката ISO 9001:2015., а також не гарантує наявність виконання стандартів передбачених даним сертифікатом. У зв’язку з цим, вимога про надання копії сертифіката, чинного протягом усього терміну надання послуг, є такою, що потребує уточнення або перегляду, оскільки фактична чинність сертифіката напряму залежить від успішного проходження щорічного наглядового аудиту.
З огляду на зазначене, просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації, вимагаючи надання документів про проходження щорічний аудит з підтвердження даного сертифікати, або не вимагати надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Наступним повідомляємо, що а потреби, Замовник може самостійно перевірити чинність сертифікату ISO 9001:2015, звернувшись безпосередньо до акредитуючого органу, який видав цей сертифікат. Тому надання документів, про проходження щорічного аудіту не вимагається.
Наступним повідомляємо, що а потреби, Замовник може самостійно перевірити чинність сертифікату ISO 9001:2015, звернувшись безпосередньо до акредитуючого органу, який видав цей сертифікат. Тому надання документів, про проходження щорічного аудіту не вимагається.
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 13 березня 2025 10:52
Дата відповіді: 13 березня 2025 14:04
Шановний Замовнику! Прошу звернути увагу на встановлення в тендерній документації дискримінаційної вимоги, а саме: п.3 Додатку №3 до тендерної документації - "В разі, якщо Учасник не є виробником тонерів та чорнил, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника тонерів та чорнил, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі." Судячи з даної вимоги прийняти участь у вашому тендері зможуть лише ті Учасники, які мають партнерські відносини з виробниками. А як щодо тих потенційних Учасників, які співпрацюють з імпортерами тонерів? Дана вимога обмежує коло Учасників та є дискримінаційною. З урахуванням того, що відповідно до п.28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону № 922, з урахуванням цих особливостей та відповідно до ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону № 922, приписів Особливостей № 1178, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних, наполегливо просимо внести зміни до тендерної документації, а саме додати вимогу надання листа авторизації не лише від виробника тонеру, а й від імпортера.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Замовник потребує якісного та безпечного надання послуг з використанням якісних тонерів та витратних матеріалів. Саме тому, Замовник має право встановлювати вимоги щодо якості витратних матеріалів, які будуть використані при наданні послуг а саме:
В разі, якщо Учасник не є виробником тонерів та чорнил, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника тонерів та чорнил, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.
Вказані документи можна отримати від виробників тонерів, витратних матеріалів та комплектуючих.
Замовник потребує якісного та безпечного надання послуг з використанням якісних тонерів та витратних матеріалів. Саме тому, Замовник має право встановлювати вимоги щодо якості витратних матеріалів, які будуть використані при наданні послуг а саме:
В разі, якщо Учасник не є виробником тонерів та чорнил, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника тонерів та чорнил, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.
Вказані документи можна отримати від виробників тонерів, витратних матеріалів та комплектуючих.
щодо сертифікатів iso
Дата подання: 13 березня 2025 11:04
Дата відповіді: 13 березня 2025 14:13
Шановний Замовнику! В Додатку №3 до тендерної документації міститься вимога надати Учаснику копію чинного протягом всього терміну надання послуг сертифікату, виданого Учаснику акредитованим органом, що засвідчує, що у нього діє система управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 в частині ремонту периферійного устаткування, ремонту та технічного обслуговування машин і устаткування та копію чинного протягом всього терміну надання послуг сертифікату, виданого Учаснику акредитованим органом, що засвідчує, що у нього діє система ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» в частині ремонту периферійного устаткування, ремонту та технічного обслуговування машин і устаткування. Чому саме в частині ремонту периферійного устаткування, ремонту та технічного обслуговування машин і устаткування? Яке відношення має технічне обслуговування машин та устаткування до предмета закупівлі? Предмет закупівлі це послуги із заправки та відновлення картриджів, тому сертифікати на систему управління якістю та систему екологічного управління повинні бути видані стосовно ремонту та технічного обслуговування фотокопіювального та друкуючого обладнання, заправки та відновлення картриджів. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Цей клас (Ремонт периферійного устаткування) включає ремонт електронного устатковання, такого як комп'ютери, рахункові машини та інше периферійне устатковання, а також заправку та відновлення картриджів.
Цей клас (Ремонт периферійного устаткування) включає ремонт електронного устатковання, такого як комп'ютери, рахункові машини та інше периферійне устатковання, а також заправку та відновлення картриджів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2025 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС |
98 450,00
UAH
|
98 450,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС #34795318 |
Переможець |
98 450,00
UAH
|
08 квітня 2025 18:34
|