Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Чигир Галина Іванівна 380445631724 tender-uo2@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2025 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 березня 2025 10:37 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
12 березня 2025 10:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2025 10:33 |
Додаток №8.docx | |
12 березня 2025 10:33 |
Додаток №7.docx | |
12 березня 2025 10:33 |
Додаток №4.docx | |
12 березня 2025 10:33 |
Додаток №6.docx | |
12 березня 2025 10:33 |
1_ТД_Кап_ремонт_укриттів_10 інтернат.docx | |
12 березня 2025 10:33 |
Додаток №5.docx | |
12 березня 2025 10:33 |
Додаток №1.docx | |
12 березня 2025 10:33 |
Додаток №2.docx | |
12 березня 2025 10:33 |
Додаток №3.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
2 463 036,00
UAH з ПДВ
|
2 463 036,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
05_гарантійний лист нова редакція.pdfВчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
05_гарантійний лист нова редакція.pdfКерівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
05_гарантійний лист нова редакція.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
05_гарантійний лист нова редакція.pdfПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
05_гарантійний лист нова редакція.pdfНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 1.1.Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2.Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу). Обов’язкова наявність приміщень, транспорту, обладнання. На підтвердження наявності приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування. На підтвердження наявності транспортних засобів в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ім’я учасника) та/або оренди та/або право користування. У разі надання документу щодо оренди або права користування, обов’язково додати документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу). На підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки.
Підтверджую
47_довідка мтб.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання: 2.2.У довідці обов’язково мають бути зазначені: - керівник/директор; - головний інженер/виконроб; - інженер з охорони праці; - інженер з проектно-кошторисної роботи; - лицювальник-плиточник; - маляр; - столяр будівельний; - слюсар-сантехнік; - монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації; - технік-електрик/слюсар-електрик з ремонту електроустаткування. 2.3. Працівники повинні мати належний кваліфікаційний рівень (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці ОП та чинні посвідчення), які підтверджують знання: - для керівника/директора, головного інженера/виконроба: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ОП, ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ, НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07; «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» НПАОП 0.00-1.71-13; ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12); ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК СПОЖИВАЧІВ НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС); ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОЗАХИСНИХ ЗАСОБІВ НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ). - для інженера з охорони праці: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ОП, ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ; ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК СПОЖИВАЧІВ НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС). На інженера з охорони праці учасник надає в складі тендерної пропозиції кваліфікаційне посвідчення та сертифікат, видані органом із сертифікації фахівців будівельної галузі, за напрямком інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового (згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016). - для лицювальника-плиточника, маляра, столяра будівельного, слюсаря-сантехніка, монтажника систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації: загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 40.1-1.21-98; НПАОП 40.1-1.01-97, пожежної безпеки, ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ. - для техніка-електрика/слюсаря-електрика з ремонту електроустаткування: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ОП, ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК СПОЖИВАЧІВ НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС). 2.4. Копії чи оригінал документів, що підтверджують працевлаштування або трудових відносин вищезазначених працівників, які будуть залучені до виконання будівельних робіт. 2.5. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації. Додатково надати скан- копію Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та діючий страховий поліс до нього. 2.6. Для підтвердження кваліфікації усіх працівників зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати в складі тендерної пропозиції – дипломи про освіту або свідоцтва з додатками про присвоєння (підвищення кваліфікації) або інший альтернативний документ, який підтверджує отримання/наявність відповідної кваліфікації. Для головного інженера/виконроба обов’язкова наявність вищої освіти за освітньою програмою «промислове та цивільне будівництво» (надати у складі пропозиції кольорову скан-копію диплому).
Підтверджую
58_довідка працівники.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, з виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 3.2. Копію чи оригінал аналогічного договору з всіма додатками та документами які підтверджують його виконання, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; 3.3. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (послуг) (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. 3.3. Копію чи оригінал листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства).
Підтверджую
20_довідка аналогічний договір.pdfНаявність фінансової спроможності
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю, а саме: копія балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік. Якщо учасник є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність (копія балансу та звіту про фінансові результати) за період його роботи. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за звітний період з відміткою органу статистики (або квитанцією про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Для учасників фізичних осіб-підприємців надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період у розмірі не меншому, ніж 80 % від очікуваної вартості цієї закупівлі. Фінансова спроможність учасника визначається відповідно до наданої ним у складі пропозиції фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» у розмірі не меншому, ніж 80 % від очікуваної вартості цієї закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Переможець |
2 463 036,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 15:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасником, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№25/03-12Т від 25.03.2025р. в якій не зазначено технічний стан МТБ, що не відповідає вимогам п.1.1. Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасником надано на директора Пашкова Владислава Володимировича посвідчення перевірки знань з охорони праці не в повному обсязі: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ОП, НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07; «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» НПАОП 0.00-1.71-13; ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12), що не відповідає вимогам п.2.3. Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції чинні посвідчення перевірки знань з охорони праці: пожежної безпеки, на працівника, що наведений в Довідці про працівників вих.№25/03-14Т від 25.03.2025р., а саме: п.5 Лицювальник-плиточник, Горохов Олександр Миколайович, що не відповідає вимогам п.2.3. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції, копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці ОП та чинні посвідчення: загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 40.1-1.21-98; НПАОП 40.1-1.01-97, пожежної безпеки, ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ на працівника, що наведений в Довідці про працівників вих.№25/03-14Т від 25.03.2025р., а саме: п.6 Маляр, Кезля Станіслав Володимирович, що не відповідає вимогам п.2.3. Додатку № 1 до тендерної документації. 5. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції диплом про освіту або свідоцтва з додатками про присвоєння (підвищення кваліфікації) або інший альтернативний документ, який підтверджує отримання/наявність відповідної кваліфікації, на працівника, що наведені в Довідці про працівників вих.№25/03-14Т від 25.03.2025р., а саме: п.10 Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування Кошовий Володимир Степанович, що не відповідає вимогам п.2.6. Додатку № 1 до тендерної документації. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 квітня 2025 15:48
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
2 463 036,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2025 16:16
|
Договір з додатками в машинозчитувальному форматі № 392 ..zip | укладений |
14 квітня 2025 16:07
|
Договір № 392 від 14.04.2025 року..pdf | укладений |
14 квітня 2025 16:07
|